Snelle service en goede klantvriendelijkheid

Wat een geweldige ervaring bij dit autobedrijf! Het personeel was super vriendelijk en hielp me bij het vinden van de perfecte auto. Geen gedoe, eerlijke prijzen en de auto was in topconditie toen ik 'm oppikte. Ik ben echt blij met mijn aankoop en zou dit bedrijf zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto!

Top bedrijf met super service

Super tevreden en blij met de aanschaf van mijn Mini Countryman. Zelfs na de aankoop was de service TOP! Geweldige en prettige mensen waar je je bij op het gemak voelt. Auto Bongers, kan ik alleen maar aanbevelen.

Een super goed bedrijf.

Wij hebben begin dit jaar een BMW gekocht en we werden hartelijk ontvangen. Na aankoop kregen we te maken met een klein probleem met een sensor van de auto en dit werd direct opgelost. Zeer goede vakkundige mensen.

Henk voor President

Monique en Henk, jullie runnen de zaak geweldig, wij van Dakha zijn zeer tevreden en gaan met onze BMW,s nergens anders meer heen. Het is prettig om te komen, goede service en zonder zorgen vele kilometers rijplezier. Je staat achteraf niet voor verrassingen! Top!!!

Top bedrijf met passie voor auto's

Wij kochten hier een auto in de laagste prijsklasse en geen BMW, wat ze het meeste voeren, maar werden uitstekend behandeld. Ze hadden alle tijd en aandacht voor ons als klant. Bij de aflevering moesten ze auto nog even nakijken. En bleek dat remblokken en remschijven vervangen moesten worden. Tevens moest de airco niet alleen bijgevuld worden, maar moest de condensor vervangen worden. Dit is keurig in orde gemaakt. Klasse !!! Deze mensen staan voor de principes van kwaliteit leveren, ten voeten uit.

Gastvrije verkopers met goede waar

Ik heb een kleine 3 maanden geleden een BMW 320i bij Auto Bongers gekocht. Het contact is altijd heel vriendelijk en gezellig geweest, veel fijner dan wat ik van andere autodealers gewend ben. Na 2 maanden kwam ik erachter dat het linksachterraam niet meer open ging. Ik heb dit gemeld en ze hebben dit weer snel in orde gemaakt (motortje moest vervangen worden). Tijdens de reparatie heb ik een leenauto meegekregen, zodat ik mobiel bleef. Ik heb inmiddels zo'n 5000km met de auto gereden, en ik ben er heel tevreden over. Ik kan Auto Bongers dan ook alleen maar aanbevelen.

Gastvrij met goede vakkennis

Onze tweede auto recent gekocht bij Auto Bongers. Enorm gastvrij met juiste hoeveelheid kennis. Voor reparaties staan ze altijd klaar en wordt er meegedacht wat de beste optie is. Absoluut een bedrijf om aan te raden als je opzoek bent naar een nieuwe auto!

Op 180 km. afstand hartverwarmend zaken doen met Auto Bongers!

Als er in het verleden een auto gekocht moest worden, vroeg ik een bekende (die het ‘klappen van de zweep’ kende) om met zo’n keiharde autohandelaar een prijs af te spreken. Maar nu weet ik hoe persoonlijk, hoe vertrouwd het ‘zaken doen’ voor een leek (zoals ik) kan zijn. Het evenwicht tussen loven en bieden is (in corona-tijd) één ding, maar de wijze waarop ‘Auto Bongers’ (vooral in psychologisch opzicht) met de onbekende klant omgaat, maakt diepe indruk. De afstand (Zeist-Sittard) leek een extra hobbel, de omstandigheden (pandemie) leken een probleem, maar per mail, per telefoon, de toon waarop je met hen van gedachten kon wisselen, was ‘zomaar’ hartverwarmend. Het draaide in eerste instantie om de auto en om de prijs en om de kwaliteit en…. Maar eerlijk is eerlijk op de terugweg van Sittard naar Zeist, in de 2-hands BMW-X1, waren we niet alleen dolblij met de auto, maar vooral blij als een kind vanwege de wijze waarop we na een lange reis door het echtpaar werden ontvangen met koffie, met een ouderwetse vriendelijkheid die zeldzaam is… Als Monique en Henk Bongers ooit een hotel beginnen, zou iedereen er met plezier elk seizoen willen logeren om met hen, op niveau, bij te praten. En het glas te heffen! Boef & Baan, Zeist.

Fantastische service van hoge kwaliteit

Wij hebben recent bij Auto Bongers een BMW gekocht voor een scherpe prijs-kwaliteit. Auto werd vervolgens netjes afgeleverd na een afleverbeurt. De snelle service en een fijne afhandeling van Auto Bongers kenmerkt hun kwaliteit. Wij raden hen dan ook ten zeerste aan!

Zeer goede service !!

Zeer tevreden met de service en vriendelijk personeel.!

Ben zeer tevreden

Ben erg tevreden met mijn 1 serie net als mijn 3 serie die ik eerder al heb gekocht Zeer prettige autohandelaar geen nonsense of verborgen kosten Gewoon eerlijke prijzen en goede service

Klantvriendelijk en kwaliteit staan voorop

Voor het eerst een aankoop gedaan bij Bongers auto maar dit zal niet de laatste keer zijn. Aardige mensen die voor je klaarstaan en goede auto’s verkopen. Zowel de service als het aanbod van auto’s zijn van goede klasse. Binnenkort maar eens gaan kijken voor een nieuwe auto voor mijn vrouw. Echt een aanrader !

Betrouwbaar en eerlijke fijne mensen

Je word correct en netjes behandeld en Henk en Moniek staan altijd voor je klaar top garage en top mensen

in één woord,topbedrijf

Paar maanden geleden bij dit bedrijf ‘n mini gekocht,2weken geleden brandde er ‘n lampje dat de airback ‘t niet meer deed,Bongers auto’s heeft meteen ‘n nieuwe airback geïnstalleerd zonder kosten in rekening te brengen,waar vindt je nog zo’n bedrijf,met deze service,nogmaals ontzettend bedankt voor alles,groetjes Jolanda .

Prima no-nonsens bedrijf met goede service

27-11-2019 mijn BMW X1 gekocht. Dit is mijn zevende aankoop bij Auto Bongers. Laat dit genoeg zeggen !

Super mooie auto,s, bij een geweldig bedrijf

Kwam helemaal uit de achterhoek naar een bmw kijken. Gelijk al een goed gevoel, en dat vind ik belangrijk. Volgende BMW komt zekers van Bongers.

Betrouwbare garage waar je als klant centraal staat.

Inmiddels mijn 3de auto hier gekocht. Wederom ontzettend tevreden en blij met mijn aankoop. Ook kom ik bij auto Bongers voor het onderhoud en de APK. Ze denken hier altijd met je mee en zijn super klantgericht. Echt een betrouwbaar adres voor zowel aankoop of service. Ik weet nu al zeker dat mijn volgende auto ook weer bij Bongers gekocht zal worden. Alleen zal dat nog even duren want hij bevalt me heel goed :).

Betrouwbaar en super service, aanrader

Ik heb hier mijn BMW gekocht. Nog steeds helemaal blij mee. De auto is super afgeleverd, al het onderhoud is compleet uitgevoerd. Dit heb ik nooit eerder zo ervaren, mijn complimenten. Bongers is echt een no nonsense bedrijf die haar afspraken nakomt en service gericht is. Voor mijn volgende auto kom ik hier zeker weer terug.

Goed autobedrijf met goede service.

In mei jl een BMW X1. Occasion gekocht, alles werd vakkundig en goed geregeld rondom de aankoop, nu in september waren er een aantal dingetjes aan de auto waar wij niet geheel tevreden over waren, dit is door autobedrijf Bongers goed en kosteloos opgelost. Daaraan merk je dat klantvriendelijkheid hoog is.

Het bedrijf is een aanrader.

Kwam bij auto Bongers voor mijn eerste autootje. Werd vakkundig en vriendelijk geholpen door Henk en Monique. Het bedrijf is een aanrader 👍👍👍 Groetjes Karin Hendrikx.

Zeer goede en snelle service

Altijd een hele goede en snelle service! Zeer tevreden

Een prettige en betrouwbare zaak die goedekwaliteit levert voor een passende prijs.

Zeer betrouwbaar en zeer prettig. Persoonlijke interesse en benadering.

Voor het eerst een review in dit geval omdat het dik verdiend is. Enige tijd terug hebben we een BMW 320I bij Bongers gekocht. De behandeling was uiterst vriendelijk, met wederzijds respect, gastvrij en vooral erg persoonlijk. Kortom Top. De auto voldeed geweldig en was precies wat we zochten. Na enige tijd deed zich een probleem voor in het motormanagement. Gelukkig bleef de auto normaal rijden. Wel moesten we een paar keer terug naar Sittard voor reparatie. Toch heeft het bedrijf er alles aan gedaan om het probleem op te lossen hetgeen uiteindelijk prima gelukt is. Alles bij elkaar heeft dit ons vertrouwen in dit bedrijf alleen maar versterkt. Dus...... zeker aan te bevelen.

Mooie Volvo XC90 occasion gekocht bij Auto Bongers, voor een prima prijs. Heel goede afspraken kunnen maken over onderhoud en aflevering. Goede en vriendelijke service!

Het bestaat nog:Een klantvriendelijke,deskundige garage tegen aantrekkelijke tarieven. Enkele jaren geleden een auto gekocht vandaag gekeurd weer zonder verdere onkosten.Ik moet er voor uit De Kempen naartoe,maar dat is het me wel waard.