Goed autobedrijf met goede service.

In mei jl een BMW X1. Occasion gekocht, alles werd vakkundig en goed geregeld rondom de aankoop, nu in september waren er een aantal dingetjes aan de auto waar wij niet geheel tevreden over waren, dit is door autobedrijf Bongers goed en kosteloos opgelost. Daaraan merk je dat klantvriendelijkheid hoog is.

Het bedrijf is een aanrader.

Kwam bij auto Bongers voor mijn eerste autootje. Werd vakkundig en vriendelijk geholpen door Henk en Monique. Het bedrijf is een aanrader 👍👍👍 Groetjes Karin Hendrikx.

Zeer goede en snelle service

Altijd een hele goede en snelle service! Zeer tevreden

Een prettige en betrouwbare zaak die goedekwaliteit levert voor een passende prijs.

Zeer betrouwbaar en zeer prettig. Persoonlijke interesse en benadering.

Voor het eerst een review in dit geval omdat het dik verdiend is.\r\nEnige tijd terug hebben we een BMW 320I bij Bongers gekocht.\r\nDe behandeling was uiterst vriendelijk, met wederzijds respect, gastvrij en vooral erg persoonlijk.\r\nKortom Top.\r\nDe auto voldeed geweldig en was precies wat we zochten.\r\nNa enige tijd deed zich een probleem voor in het motormanagement.\r\nGelukkig bleef de auto normaal rijden.\r\nWel moesten we een paar keer terug naar Sittard voor reparatie.\r\nToch heeft het bedrijf er alles aan gedaan om het probleem op te lossen hetgeen uiteindelijk prima gelukt is.\r\nAlles bij elkaar heeft dit ons vertrouwen in dit bedrijf alleen maar versterkt.\r\nDus...... zeker aan te bevelen.

Mooie Volvo XC90 occasion gekocht bij Auto Bongers, voor een prima prijs. Heel goede afspraken kunnen maken over onderhoud en aflevering. Goede en vriendelijke service!

Het bestaat nog:Een klantvriendelijke,deskundige garage tegen aantrekkelijke tarieven. Enkele jaren geleden een auto gekocht vandaag gekeurd weer zonder verdere onkosten.Ik moet er voor uit De Kempen naartoe,maar dat is het me wel waard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maar liefst vier keer was ik bij autobedrijf Bongers en steeds werd ik netjes te woord gestaan. Afgelopen zaterdag proefrit gemaakt in de auto waar ik meteen kapot van was. Daarna bij een kop koffie met dhr en mevr bongers de koop rond gemaakt. Fijn bedrijf. Aanrader!!\r\nKomende zaterdag mag ik mijn nieuwe auto ophalen. Feestje!!

Maandag 1 oktober BMW 320 i gekocht perfect afgeleverd,Dit bedrijf is echt aan te bevelen, zeer vriendelijke mensen, hierbij een dikke 10!!

Het was voor ons een aardig stukje rijden, maar het was de moeite helemaal waard. Wat een keurige auto, echt een verademing na onze lange zoektocht en vele bezichtigingen bij andere garages. Ook vriendelijk ontvangen en helemaal volgens afspraak afgeleverd. Echt een aanrader.

Recent inmiddels mijn 8e auto gekocht. Dit laat zien dat mijn tevredenheid groot is. Ik adviseer iedereen die een auto zoekt zeker bij dit bedrijf met vakkennis en klantgerichte eigenaren zeker de moeite waard is.

Heb alweer 2 jaar geleden n BMW z4 bij auto bongers gekocht. Top auto. Loopt geweldig.

Een geweldig bedrijf dat je niet in de kou laat staan bij een probleem. \r\nZiet er goed uit. Voelt goed en is goed. \r\nEen aanrader

Begin oktober weer een auto gekocht bij dit bedrijf,supergoed en vriendelijk geholpen door het echtpaar Bongers.Dit bedrijf doet gewoon wat het hoort te doen,geen verkooppraatjes,een vriendelijke benadering en goede service.

Voor mij de BMW dealer (tweedehands voertuigen) van de westelijke mijnstreek. Bij telefonisch contact nemen ze altijd de tijd voor je om je te woord te staan, en trachten ze je op een zo goed mogelijke manier te helpen. Heeft altijd aantrekkelijke auto\'s staan die gewoon goed zijn!

Snel geholpen en heel klantgericht! Top!

Zeer positieve ervaring. Professionele autodealer met een passie voor auto\'s. We werden vriendelijk geholpen en de afhandeling was professioneel. Erg fijn dat we in staat werden gesteld om de auto te reserveren aangezien het voor ons best wel een eind rijden was. Top!

Super bedrijf! Deskundige verkopers en monteurs met een grote passie voor auto\'s. Geeft vertrouwen en ook na de aankoop geweldige service en afhandeling. Een echte aanrader!

In februari mijn BMW hier gekocht. Ik ben zeer tevreden over de aflevering hiervan en de hierna geboden service. Ik word altijd vriendelijk en goed te woord gestaan. Geweldige service! Zeker een aanrader!

buitengewoon aangename bejegening door het echtpaar Bongers. Professionele benadering met persoonlijke charme. Voortreffelijk aanbod en een eerlijke inruilprijs voor de vorige auto. Gekochte auto in \"nieuwstaat\" afgeleverd en geweldige \"after sales\". Zouden er zeker weer kopen!

Zeer plezierig en vakkundig! Blij om met een niet gebruikelijke vraag goed geholpen te worden.

Bij Henk en Monique van Auto Bongers voel je je bij binnenkomst altijd meteen thuis. Ik was op zoek naar een BMW occasion. Na de proefrit was ik verkocht. Kennissen hadden mij Auto Bongers aanbevolen en ik snap nu ook waarom. De auto is netjes afgeleverd met onderhoudsbeurt. Inmiddels rij ik al enkele maanden met veel plezier rond in mijn nieuwe auto. Ik kan Auto Bongers dan ook van harte aanbevelen! \r\n\r\nOok fijn dat ik voor APK en onderhoud in de toekomst bij deze garage terecht kan.

We zijn gaan kijken bij een Hyundai Getz van 2008. Het is een zeer nette auto met een acceptabele kilometerstand van 77.000 km. De auto was de laatste 2 jaar in het bezit van de vrouw van Garage Bongers. Het was een hartelijk ontvangst en geen grillige verkopers. Gewoon aardige mensen. We hebben een proefrit gemaakt en hebben besloten deze auto te willen kopen. De prijs was voor ons wat aan de hoge kant, maar we kregen een zeer goede inruilprijs voor onze Hyundai Atos van 2003. Daarbij ook een gratis afleverbeurt, nieuwe APK en 3 maanden garantie. Ze hebben uit eigen service en initiatief de gasveren van de achterklep vervangen, omdat ze merkten dat deze minder functioneerden. Vandaag opgehaald en alles was in orde en zelfs netjes gewassen. Wij zullen hier zeker ook terug komen voor reparaties en Apk\'s.