Het bedrijf is een aanrader.

Zeer goede en snelle service

Een prettige en betrouwbare zaak die goedekwaliteit levert voor een passende prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst een review in dit geval omdat het dik verdiend is.\r\nEnige tijd terug hebben we een BMW 320I bij Bongers gekocht.\r\nDe behandeling was uiterst vriendelijk, met wederzijds respect, gastvrij en vooral erg persoonlijk.\r\nKortom Top.\r\nDe auto voldeed geweldig en was precies wat we zochten.\r\nNa enige tijd deed zich een probleem voor in het motormanagement.\r\nGelukkig bleef de auto normaal rijden.\r\nWel moesten we een paar keer terug naar Sittard voor reparatie.\r\nToch heeft het bedrijf er alles aan gedaan om het probleem op te lossen hetgeen uiteindelijk prima gelukt is.\r\nAlles bij elkaar heeft dit ons vertrouwen in dit bedrijf alleen maar versterkt.\r\nDus...... zeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Volvo XC90 occasion gekocht bij Auto Bongers, voor een prima prijs. Heel goede afspraken kunnen maken over onderhoud en aflevering. Goede en vriendelijke service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bestaat nog:Een klantvriendelijke,deskundige garage tegen aantrekkelijke tarieven. Enkele jaren geleden een auto gekocht vandaag gekeurd weer zonder verdere onkosten.Ik moet er voor uit De Kempen naartoe,maar dat is het me wel waard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maar liefst vier keer was ik bij autobedrijf Bongers en steeds werd ik netjes te woord gestaan. Afgelopen zaterdag proefrit gemaakt in de auto waar ik meteen kapot van was. Daarna bij een kop koffie met dhr en mevr bongers de koop rond gemaakt. Fijn bedrijf. Aanrader!!\r\nKomende zaterdag mag ik mijn nieuwe auto ophalen. Feestje!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maandag 1 oktober BMW 320 i gekocht perfect afgeleverd,Dit bedrijf is echt aan te bevelen, zeer vriendelijke mensen, hierbij een dikke 10!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was voor ons een aardig stukje rijden, maar het was de moeite helemaal waard. Wat een keurige auto, echt een verademing na onze lange zoektocht en vele bezichtigingen bij andere garages. Ook vriendelijk ontvangen en helemaal volgens afspraak afgeleverd. Echt een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent inmiddels mijn 8e auto gekocht. Dit laat zien dat mijn tevredenheid groot is. Ik adviseer iedereen die een auto zoekt zeker bij dit bedrijf met vakkennis en klantgerichte eigenaren zeker de moeite waard is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb alweer 2 jaar geleden n BMW z4 bij auto bongers gekocht. Top auto. Loopt geweldig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig bedrijf dat je niet in de kou laat staan bij een probleem. \r\nZiet er goed uit. Voelt goed en is goed. \r\nEen aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin oktober weer een auto gekocht bij dit bedrijf,supergoed en vriendelijk geholpen door het echtpaar Bongers.Dit bedrijf doet gewoon wat het hoort te doen,geen verkooppraatjes,een vriendelijke benadering en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mij de BMW dealer (tweedehands voertuigen) van de westelijke mijnstreek. Bij telefonisch contact nemen ze altijd de tijd voor je om je te woord te staan, en trachten ze je op een zo goed mogelijke manier te helpen. Heeft altijd aantrekkelijke auto\'s staan die gewoon goed zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geholpen en heel klantgericht! Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring. Professionele autodealer met een passie voor auto\'s. We werden vriendelijk geholpen en de afhandeling was professioneel. Erg fijn dat we in staat werden gesteld om de auto te reserveren aangezien het voor ons best wel een eind rijden was. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf! Deskundige verkopers en monteurs met een grote passie voor auto\'s. Geeft vertrouwen en ook na de aankoop geweldige service en afhandeling. Een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In februari mijn BMW hier gekocht. Ik ben zeer tevreden over de aflevering hiervan en de hierna geboden service. Ik word altijd vriendelijk en goed te woord gestaan. Geweldige service! Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf buitengewoon aangename bejegening door het echtpaar Bongers. Professionele benadering met persoonlijke charme. Voortreffelijk aanbod en een eerlijke inruilprijs voor de vorige auto. Gekochte auto in \"nieuwstaat\" afgeleverd en geweldige \"after sales\". Zouden er zeker weer kopen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer plezierig en vakkundig! Blij om met een niet gebruikelijke vraag goed geholpen te worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Henk en Monique van Auto Bongers voel je je bij binnenkomst altijd meteen thuis. Ik was op zoek naar een BMW occasion. Na de proefrit was ik verkocht. Kennissen hadden mij Auto Bongers aanbevolen en ik snap nu ook waarom. De auto is netjes afgeleverd met onderhoudsbeurt. Inmiddels rij ik al enkele maanden met veel plezier rond in mijn nieuwe auto. Ik kan Auto Bongers dan ook van harte aanbevelen! \r\n\r\nOok fijn dat ik voor APK en onderhoud in de toekomst bij deze garage terecht kan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn gaan kijken bij een Hyundai Getz van 2008. Het is een zeer nette auto met een acceptabele kilometerstand van 77.000 km. De auto was de laatste 2 jaar in het bezit van de vrouw van Garage Bongers. Het was een hartelijk ontvangst en geen grillige verkopers. Gewoon aardige mensen. We hebben een proefrit gemaakt en hebben besloten deze auto te willen kopen. De prijs was voor ons wat aan de hoge kant, maar we kregen een zeer goede inruilprijs voor onze Hyundai Atos van 2003. Daarbij ook een gratis afleverbeurt, nieuwe APK en 3 maanden garantie. Ze hebben uit eigen service en initiatief de gasveren van de achterklep vervangen, omdat ze merkten dat deze minder functioneerden. Vandaag opgehaald en alles was in orde en zelfs netjes gewassen. Wij zullen hier zeker ook terug komen voor reparaties en Apk\'s.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week heb ik een vervelende ervaring gehad met een garagebedrijf in verband met de aanschaf van een gebruikte auto. \r\nTot mijn verbazing krijg ik een hele nette mail met de vraag wat er mis is gegaan en dat er volgens hen geen afspraak stond.\r\nBlijk ik het verkeerde bedrijf geheel onterecht een slechte recensie gegeven te hebben.\r\nHier was ik nooit achter gekomen als het bedrijf zich niet had gemeld met de vraag wat ze verkeerd gedaan hebben. \r\nRESPECT dat je als bedrijf de uitdaging aan durft te gaan om een slechte. Beoordeling om te zetten in een leermoment. \r\nNogmaals. Mijn excuses voor de slechte beoordeling

Over Auto Bongers V.O.F. Sittard

Filter op Taal