Was snel en netjes in halve dag geregeld

Met een bijna nieuwe leenauto was het tevens een mooi uitje.

Goede service tegen een schappelijk tarief

Een grote beurt. Netjes gedaan. Schappelijke prijs. Nette huur auto mee. Gewoon goed gedaan. Ga zo door!

mijn ervaring is goed

vriendelijke mensen en goede behandeling

Sprakeloos

Geweldig bedrijf, komen afspraken na. Klant vriendelijk, eigenlijk zijn 5 sterren niet genoeg. Ik ben daarom ook sprakeloos, zoiets maak je maar zelden mee.

alles naar wens uitgevoerd

snel en netjes geregeld

Klantvriendelijk en Kundig

Altijd goede ervaringen met Auto Tiggeloven. Vriendelijke, hulpvaardig en snel. Vellen voor overleg wanneer dit nodig is. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

No nonsens bedrijf

Eerlijk en duidelijk.

Prima ervaring

Prima geholpen, goed te woord gedaan en afspraken nagekomen.

Een onderhoudsbeurt uit het boekje.

Na de telefonische afspraak voor onderhoud aan mijn auto, Honda Jazz, liep het verdere contact via de verantwoordelijke monteur die het onderhoud uitvoerd. Korte lijnen. Voor de monteur een prettige manier van werken en voegd extra motivatie toe. Voor de klant prettig om één op één eventuele opmerkingen kenbaar te maken. Keurige leenauto gekregen.

Bekend, vertrouwd goed.

De dorpsgarage waar je de monteurs en eigenaar kent en gekend wordt. Qua professionaliteit het dorpsgarage karakter ontstegen, Bredevoort is overigens ook een stad. Het voelt vertrouwd elkaar te kennen.

Goede zaak

auto-bedrijf waar men de klant goed kent.

Bedrijf denk mee in de behoefte van de klant. Alles gaat in overleg met de klant. Komt afspraken goed na.

netjes en goed geholpen

en alles keurig afgehandeld

Klasse bedrijf !

Zeer fijne mensen en een zeer goede service . Altijd zeer behulpzaam . Klasse.

Goeie ervaring klantvriendelijk en behulpzaam.

Vertrouwen is altijd een belangrijk item. En het vertrouwen in dit bedrijf heb ik.

Vriendelijk en correct geholpen

Goede en nette service

Netjes, vriendelijk en normale prijzen

Fijne garage,professioneel,kundig en klantvriendelijk.Wij zijn goed en correct geholpen,en komen zeker terug.

100% zeer goed geholpen

Empathie van de verkoper, wordt niets opgedrongen. Eerlijk verhaal. Kabeltje in auto laten liggen, belletje, Kabeltje na gestuurd..TOP auto zeer tevreden over.

Topgarage!

Altijd staat Autobedrijf Tiggeloven klaar om je te helpen. Vakkundige mensen in dienst. Topgararge.

Klantvriendelijk garage

Omdat ik er een stukje voor moet rijden, maak ik op tijd een afspraak. Bij aankomst staat de koffie klaar en is er ook even tijd voor een praatje. Servicebeurt netjes en supersnel gedaan. Op een vraag van mij werd een goed meegedacht en later keurig een berichtje in de mail hoe we het zouden kunnen gaan doen.

Prima bedrijf goede service een aanrader

Super geholpen

In juni een auto gekocht waar ik met veel plezier in rijdt. Na een half jaar kreeg de auto problemen met de motor, dit hebben ze keurig opgelost en hij rijdt weer fantastisch

TOP GARAGE

Ik kan alleen maar zeggen klasse Vriendelijk ontvangst Direct klaar staan met koffie Hier wordt je altijd keurig geholpen Gewoon TOP.

Goed advies

Goed geholpen met het zoeken naar een oplossing voor een werkauto met meer trekkracht