Goede dienstverlening mede door open communicatie

Goed toegankelijk bedrijf waarbij service hoog in 't vaandel staat

Makkelijke in de buurt garage.

Correct geholpen. Duidelijk in uitleg Gewoon goed

Top bedrijf

Ik ben op een vriendelijke, deskundige en snelle manier geholpen met het repareren van mijn auto. To

Ik heb een reparatie gehad aan mijn auto. Deze is snel, vakkundig gedaan. Goede uitleg gehad n.a.v. mijn vraag over de auto. Er werd tijd genomen voor mij. Ik ben een tevreden klant.

keurig en net bedrijf

Je wordt netjes te woord gestaan. vragen worden goed beantwoord. En de ☕️ is heerlijk

Altijd een warm welkom, persoonlijk en deskundig!

Het is altijd prettig om naar de garage te gaan. Ik heb een fijne auto ( bij hen gekocht, nadat de eerdere Peugeot al bij deze garage in onderhoud was) en hij is in goede handen!

Gewoon goed, afspraak is afspraak

Zie boven

klantvriendelijk en goede serves

receptie als monteurs klantvriendelijk en goede serves.

goed. verder geen op of opmerking.

Geweldig.

Vriendelijke medewerkers en directeur.

Prima service en goed en vriendelijk geholpen

De kwaliteit van onderhoud en evt. reparaties is altijd goed. Er wordt met je meegedacht en de service is altijd hoog.

Staan al 12 jr voor mij klaar. Keurige dervice en redelijke prijzen.

Vriendelijke mensen,

Vakkundige mensen, er wordt meegedacht.

doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Voor mij heel belangrijk bij een garage bedrijf, overleggen als er wat is en dan doen wat je zegt. Ze komen hun afspraken na, net als ik, daar hou ik van. Dit geeft mij vertrouwen en zorgt dat ik de auto het liefst naar hun toebreng voor onderhoud en reparaties.

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Tijdens mijn bezoek aan de garage voor een controle werd ik middels een leenauto verder geholpen. Hert euvel aan mijn auto werd snel en deskundig verholpen. Al de medewerkers in bedoeld bedrijf hebben klantvriendelijkheid heel hoog in hun vaandel staan, hetgeen mij zeer aanspreekt.

Zeer klantvriendelijk

Ze denken altijd graag met je mee. Met onderhoud of verkoop van een andere auto.

Positief

Fijn geholpen. Er wordt zeker rekening gehouden met mijn beperking.

Zeer vriendelijke mensen en deskundig.

Afspraak is afspraak.

klantvriendelijk

ouderwets zoals het hoort.niks geen poespas of via mail.gewoon nog een belletje

ZEER GOED

Wordt altijd goed geholpen

Uitstekend!

Goede service, fijn personeel!!

Persoonlijk

Vriendelijk