Technisch super.

Problemen opgelost en goede adviezen voor de toekomst. Aanbeveling: Iets minder roken in of nabij de auto. Dan komen er volgende keer 5 sterren. :-)

auto is opgehaald en weer netjes terug gebracht

prima ervaring met het bedrijf

Altijd super geholpen.

Vriendelijke mensen en altijd TOP geholpen. Zeer tevreden!!

Vakkundig en doelgericht!

Alles gebeurt netjes in overleg

Het klopt gewoon!

Bij Lokhorst Zoet ben je nog klant. Service met een hoofdletter en klantvriendelijk. Werkzaamheden altijd volledig naar tevredenheid en volgens de opgegeven prijs. Van harte aanbevolen!

Goed werk verricht, auto rijdt weer als nieuw

Al jaren klant

Goed en volgens afspraak geholpen

Goed en volgens afspraak geholpen

Altijd persoonlijk

Mooie Peugeot 308 sw gekocht.

Heel vriendelijk geholpen. Prachtige auto gekocht daar. Ben heel tevreden.

persoonlijke en vakkundige service

Bij de aankoop van een auto uitvoerig geïnstrueerd; er werd alle tijd genomen. Bij vragen of problemen altijd vlot antwoord en snelle hulp. Hartelijke ontvangst bij de receptie en vriendelijke bejegening aan de telefoon.

Altijd tijd voor de klant, heel tevreden over de garage.

Matig

Om heel eerlijk te zijn , ik ben er nu 2x geweest, en kon 1x terugkomen omdat de dop van de olie niet vastgedraaid zat, dus olie op mijn oprit had, en de 2e x , mijn distributie riem niet goed op tijd gezet werd, het word daarna wel goed gecorrigeerd, maar het lijkt wel onervarenheid van personeel, verder is het vriendelijk personeel

Meer dan goede garage

Persoonlijke aandacht en veel vakmanschap

Goede service, vriendelijke mensen en een eerlijk advies!

Prettig en adequaat geholpen

Ik ben blij met de fijne auto die we hier gevonden hebben. Het contact en de gesprekken hierbij waren duidelijk, vlot en vriendelijk.

Prima geholpen

Korte wachttijd

GEWOON GOED

ALTIJD VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM

Uitstekende service!

Prima bedrijf wat alles voor je wil regelen, ook als er werkzaamheden door een extern bedrijf moeten plaatsvinden zoals ruitschade.

Prima aflevering

Laagdrempelig en persoonlijke aandacht

Uitstekend, denken in oplossingen.

Prima service.

uitstekend

Een auto ingeruild op een Opel Meriva. Bij een bezoek aan Lokhorst-Zoet in Elburg viel de netheid op, Zowel de omgeving, de showroom en ook de werkplaats zien eer keurig uit. De Meriva had een tellerstand van boven de 100000 Km, Dat betekent dast er een nieuwe distributieriem gemonteerd zou moeten zijn. Het bedrijf kon dit niet nagaan maar bij aflevering zou er een nieuwe riem geplaatst worden Bij aflevering bleek, hoewel ik dat niet had gevraagd, de waterpomp ook was vernieuwd. Dus men denkt met de klant mee ! Het personeel is in de omgang ook uiterst vriendelijk en correct. Kortom, een aanrader.

Prettige service. Ze denken met je mee.

Prettige service.Ze denken met je mee.

Super service. Goed advies.