Goede dienstverlening

Probleem met de auto, bellen voor een afspraak en binnen 24 uur probleem opgelost. Zo hoort het!

Fijn en deskundig autobedrijf!

Jaarlijkse onderhoudsbeurt weer gehad. Zoals altijd, netjes en vriendelijk geholpen en de auto weer op afgesproken tijd klaar en meegenomen. :-)

vlot en goed geholpen

zij denken altijd mee

Prima aflevering van onze nieuwe auto

Bij dit bedrijf wordt je gastvrij ontvangen en gingen wij na aflevering van de auto met een goed gevoel weer weg

Altijd goede service!

Voor het onderhoud van onze bedrijfswagens komen wij bij Lokhorst Zoet. Het contact verloopt prettig. Lokhorst Zoet gaat voor goede service.

topkwaliteit en alles in overleg

alles wat gedaan moet worden, daar wordt eerst netjes een belletje gedaan qua kosten en planning. Alles volgens het boekje.

zoals altijd perfekt!

we worden altijd vriendelijk geholpen.

vriendelijk en correct en snel

netjes en vriendelijk geholpen

Prima behandeling

Fijne garage. ,heel attent, goede service

vriendelijk geholpen

persoonlijk, vertrouwd en vriendelijk geholpen

Ik ben erg goed geholpen.

Ik kwam tussendoor langs met een probleem met de auto. Gelukkig mijn auto dezelfde dag gerepareerd worden.

Buitengewoon

Deskundig advies, net bedrijf en vriendelijk personeel.

Vriendelijke en vlotte service.

Snel en deskundig geholpen toen wij nieuwe banden om de auto nodig hadden.

Goed, vriendelijk en behulpzaam.

GEWELDIG

JE WORDT ZEER CORRECT GEHOLPEN

Goede service, leuke mensen.. alles klopt!

Zeer klantvriendelijk

Een zeer klantvriendelijk bedrijf

Fijn geholpen

Deskundig en vriendelijk

Goede uitleg en begeleiding bij aflevering

Kundig personeel en steeds goede uitleg

Zeer tevreden en goede service

De reparatie van mijn auto is uitstekend verlopen. Ik ben zeer tevreden met de snelle en efficiënte service die ik heb ontvangen. Het hele proces verliep vlot en zonder problemen, en mijn auto was binnen de kortste keren weer in perfecte staat. Complimenten aan het team voor hun professionaliteit en vakmanschap!

Betrouwbaar met prima service.

Goede communicatie en de reparatie aan mijn auto werd vakkundig,netjes en snel uitgevoerd.

Niet opdringerig, nam de tijd. laagdrempelig goede uitleg Veel auto's mogen uitproberen/proefrijden Goede service

Prima services, altijd gezellig.

Komen er al jaren ,worden altijd fijn geholpen.Ook als er onverwachts iets is staan ze voor je klaar. En altijd koffie!!

Komen afspraken na, mèt een goede bak koffie.

Correct

Kundig, vriendelijk en professioneel

We waren op zoek naar een auto en vonden (helaas) op afstand een mooie auto bij dit bedrijf. Helaas konden we pas na een tijdje kijken of de auto zou bevallen. Dit was geen probleem, als de auto er nog was. We werden wel geadviseerd om te bellen of de auto er nog was. Uiteindelijk een afspraak gemaakt. Onderweg aardig wat vertraging opgelopen, maar dat was geen enkel probleem voor de medewerkers. Bij aankomst een warm ontvangst. Het geeft echt de indruk van een familiebedrijf en het "ons kent ons". Als koper is dat een erg prettige sfeer. Na voldoende uitleg en wat te drinken een proefrit gemaakt welke goed beviel. Uiteindelijk besloten de auto te kopen voor een mooie prijs. Dit verliep ook allemaal erg vriendelijk en professioneel. Dat we de auto pas aardig wat later op konden halen was geen enkel probleem. Ook het ophalen van de auto was een prettige gebeurtenis en na een laatste uitleg en wat papierwerk met de auto en een bosje bloemen vertrokken. Helaas is het bedrijf ruim anderhalf uur rijden, maar toch zullen we het in onze omgeving aanbevelen. Er is genoeg in de buurt te doen om er een dagje uit van te maken ;).

Zuidzeestraatweg Oost 17

8081LA Elburg