Uitstekend wat een service!

Uitstekend!

Goede service. Auto netjes klaar

Altijd goede service en vriendelijke bediening.

Fijn geholpen door monteur en receptie

Vriendelijk te woord gestaan

Proma

Auto voor beurt gebracht, netjes geregeld en goed meegedacht over de achterklep die zwaar open ging

GEWELDIG

Mijn BMW bij Lokhorst-Zoet verkocht wat een superieure afwikkeling geweldige mensen die weten hoe ze in de garage wereld zaken moeten doen daar kan menig een wat van leren SUPER!!!!!!

Uitstekende garage , goede, persoonlijke aandacht.

Vriendelijke ontvangst; vlotte service

Ik voel mij echt een klant bij dit bedrijf.

Onze ervaring is positief

De mensen zijn vriendelijk en capabel

Prima service voor nette prijs

Even bellen wat de uitkomst van onderzoek is en netjes vragen om toestemming voor reparatie. Keurig!

Prima service voor nette prijs

Was weer prima in orde , netjes aangeven wat er voor de apk gebeuren moest en wat de advies punten waren

Prima service voor een prima prijs!

Prima service voor een prima prijs!

Top service

Klantvriendelijk en een goede service verlening.

Vriendelijke ontvangst. Kopje koffie. Positieve ervaring.

Ik kwam alleen voor een APK keuring omdat ik de auto zelf onderhoud. De keurmeester was heel secuur. Heeft de auto na de keuring netjes voorgereden en de prijs was zeer schappelijk.

Voor autoliefhebbers, door autoliefhebbers

Een auto kopen bij Autobedrijf Lokhorst-Zoet is een zeer prettige, zorgeloze ervaring. Ik ken het team en het bedrijf al langer en ik kom er als autoliefhebber graag om de mooie auto's in de voorraad te bekijken en even een praatje te maken. Je hebt altijd het gevoel dat je welkom bent en de sfeer in het bedrijf is top. Persoonlijke aandacht staat hier duidelijk op de eerste plaats. Tijdens één van die keren dat ik langs kwam, zag ik een Alfa Romeo Mito in de voorraad staan die precies was zoals ik hem wilde hebben. Proefrit gemaakt, nog even nagedacht en later de knoop doorgehakt. De onderhandelingen rondom de verkoop verliepen heel soepel en zo kon ik na een aantal dagen wachten de Alfa Romeo ophalen. De auto was keurig gepoetst, voor aflevering was nog een onderhoudsbeurt gedaan en alles was helemaal zoals ik dat had verwacht. Ter attentie nog een lekker borrelpakket erbij gekregen, zoiets maakt toch dat je je gewaardeerd voelt als klant. Kortom, ik zou iedereen aanraden om een auto te kopen bij Lokhorst-Zoet. Vriendelijke mensen, altijd auto's met een leuke samenstelling en/of motorisering in de voorraad en de klant op één. Topbedrijf!

Gewoon prettig geholpen

Overleg met de monteur is altijd mogelijk

super prettig bedrijf

super fijn bedrijf en hele vriendelijk verkoper

Snel en correct geholpen.

Niet nummer 83 zoals bij een megadealer maar nog persoonlijk contact door de eigenaren.

Snelle service en klantvriendelijke, heldere communicatie! Top :-)

Goede service en vriendelijk personeel!

Onlangs heb ik hier een auto gekocht en ben er zeer tevreden mee. Een technisch mankement wordt zonder problemen of extra kosten opgelost. Kortom een fijne en betrouwbaar autobedrijf!

Zeer tevreden.

Vriendelijk, service gericht en kwalitatief goed bedrijf!

.....

Top bedrijf, waar service en kwaliteit hoog staat

Allround bedrijf. Transparant en eerlijk.

Prima, zoals altijd

Fijne garage met persoonlijke aandacht.

Zeer vriendelijke garage

Zeer vriendelijke garage, wat goed en fijn tijd vrij maakt voor de klant.