zeer klantvriendelijk !!

prettig om af te spreken prettig om te wachten

Prettig en vlot geholpen

Prettig en vlot geholpen

Makkelijk overleg ook over de extra kosten . Auto schoongespoten

Goede en correcte service tijdens aankoop en ophalen

Nette garage en goede en vriendelijke service tijdens aankoop van auto.

Deskundig en plezierig

Afspraak voor onderhoud en reparatie snel gemaakt en deze keurig volgens offerte uitgevoerd.

Goed geregeld!

Afspraak is afspraak!!!

Voortreffelijke service en persoonlijke aandacht

Vooraf telefonisch overleg over tijd en plaats en daarna direct geholpen bij aankomst.

Toppers

Had sleutel besteld alles netjes volgens afpraak

Professioneel autobedrijf met uiterst vriendelijk personeel

Van te voren een duidelijke offerte ontvangen met een eerlijke inruil prijs voor mijn auto. Bij aankomst kregen we een duidelijke uitleg over de auto. Daarnaast was de auto zoals van te voren afgesproken. Erg vriendelijk personeel die je graag wil helpen. Bij aankoop van mijn auto kreeg ik ook nog een bloemetje. Erg blij met mijn auto en service.

Medewerker deed zijn best.

Helaas is de bediening links in het portier alleen maar achteruit gegaan door toedoen van uw medewerker. Was voor de demontage alleen het knopje van de raambediening links defect. Bij terugplaatsen wegen ontbreken van goed model, bleek het hele binnewerk los te komen en in de deur te vallen.

tevreden

zonder byzondere omstandigheden snel tot resultaat gekomen

Klantvriendelijk

Ze denken graag met je mee en overleggen graag met je.

Klantvriendelijk en meedenkend. Ik ben zeer tevreden!

Een snelle transactie, naar uiterste tevredenheid! Tijdens een proefrit werd mijn auto op waarde geschat. Een goede prijs voor een zéér nette auto!

Top zoals we gewend zijn

Zoals iedere keer top service en vriendelijk geholpen door de mensen van Lokhorst-Zoet. Rij iedere keer 45 min enkele reis voor bovenstaande redenen ipv bij de lokale merkdealer op loopafstand onpersoonlijk geholpen te worden.

Zoals altijd, prima service

vriendelijk klant gericht

goede service

Een fijn en vriendelijk ontvangst ondanks de beperkte COVID regels

Ik ben goed geïnformeerd bij de aankoop van mijn nieuwe auto bij dit autobedrijf. De verkoper kwam vriendelijk, open en eerlijk op mij over en tevens ook het overige personeel waarmee ik heb gesproken. Dit heeft mij vertrouwen geven en deels geholpen om tot de koop over te gaan.

Apt keuring correct afgehandeld

Geen nadere toelichting nodig

PRIMA

ZE DENKEN MET JE MEE WAT BETAALBAAR IS

Beste, Via deze weg wil ik laten weten dat ik erg tevreden bent over de service. Dit zeg ik niet om iets te winnen. Maar omdat de service ook goed was. Het betreft een oude Volkswagen T3 camper uit 1982. Hier willen mijn vrouw en ik in het voorjaar mee naar Zuid-Frankrijk gaan voor minstens een jaar, om daar op een evangelische vakantie accommodatie aan de slag te gaan. De meeste garages hebben er niet eens zin of schik aan om aan een oudere auto te beginnen. Maar bij Lokhorst-Zoet wouden ze de uitdaging wel aan gaan. Telefonisch werd ik op de hoogte gehouden via Gert. Ook als het even tegen zat, wat natuurlijk erg voor de hand ligt bij een oudere auto. Gert wist dat ik het zelf ook leuk vond om aan de auto te klussen, daarom heb ik tussendoor zelf ook nog een reparatie mogen doen in de werkplaats. Wat voor Lokhorst-Zoet tijd scheelde en voor mij weer geld. Uiteindelijk rijd de oude camper weer goed en is die klaar om naar Zuid-Frankrijk te vertrekken!

Buiten gewoon goed.

Bij Lokhorst zoet zijn de mensen erg vriendelijke, meedenkend en zeer behulpzaam. Wij komen er nu al 13 jaar voor een nieuwe auto en voor onderhoud en ze hebben ons altijd goed geholpen zelf een keer na werktijd.

goede service!

Gelijk en vriendelijk geholpen met veel uitleg

Super klantvriendelijk.

Afgelopen zaterdag m’n eigen eerst auto gekocht. Helemaal uit Limburg zo’n 2,5 uur in de auto, speciaal voor “mijn” nieuwe Seat Arona. Een super auto waarbij de klantvriendelijkheid ook erg groot was. Stephan, bedankt voor de service! We hopen dat de vlaai uit het zuiden van ‘t land gesmaakt heeft, maar volgens mij zit dat wel goed. Hartelijk bedankt en wie weet tot ziens!

Fijn geholpen. Goed geadviseerd. Blij met mijn Peugeot 108.