uitstekend

Prima service zoals we gewend zijn van Lokhost-Zoet!

Goede service 👍

Zoals gebruikelijk; geweldige service !

Tja, wat moet ik hier nu aan toevoegen, wat ze beloven wordt gedaan. Ik ben jnu al weer 20 jaar klant bij deze garage en heel tevreden over de service. Dus niet alleen verkopen maar ook de after sales is prima geregeld.

Oud en vertrouwd

Persoonlijk, vriendelijk en reële kosten

Hoorde een rare geluid met rijden, bleek de banden te zijn. Binnenkort maar vervangen.

Uitstekend geholpen!!

Offerte onderhoud was zeer snel aangeboden, en waren eerlijk om aan te geven wat er daadwerkelijk aan moest gebeuren. Prettige mensen in omgang!

Service met hoofdletter S

Kleinschalig familie bedrijf en altijd vriendelijk waar nog wordt mee gedacht met de klant als er wat aan de auto mankeert, lees onderhoud naar voren halen of komende reparaties opschuiven om niet met dubbele kosten opgezadeld te worden. Wij rijden 45 min naar deze garage voor de service terwijl de merkdealer op loopafstand van mijn woonadres zit.

Altijd goede service en vooral het meedenken met het oplossen van problemen

Al jaren ben ik klant bij Autobedrijf Lokhorst-Zoet B.V. en hun klantbenadering is vriendelijk en eerlijk met begrip voor al je vragen. En als iets goed is dan kom je gewoon terug. Daarom blijf ik mijn auto in onderhoud houden bij dit familiebedrijf.

Klantvriendelijk en goeie service

Wij zijn goed geholpen en hebben goeie uitleg gehad met de koop van onze auto.

Zeer goed en snel geholpen, probleem met starten opgelost

Probleem gedetecteerd waar andere garage aan voorbij was gegaan. Auto start weer goed.

Afspraak is afspraak. Komen beloftes na....

Doen wat ze beloven. Goede kwaliteit

goede service en altijd een kop koffie

Ik word altijd vriendelijke te woord gestaan door mw. Ruth Lokhorst, zij geeft goede raad.

Plezierige en goede dienstverlening

Er wordt met je meegedacht en geïnformeerd over hoge kosten of reparaties!

Accuraat en vriendelijk.

Nogmaals: accuraat en vriendelijk

Zeer vriendelijk en gastvrij en kwaliteit,

Kopje koffie, goede voorlichting en goede uitleg van de auto, en verdere mogelijkheden,

Alles goed geregeld!!

Nu, afspraak is afspraak!! Zodat je weet waar je op kan rekenen!!

deskundig personeel die snel hebben geholpen

Binnen een korte tijd was het probleem verholpen.

Klantvriendelijk bedrijf, met deskundig personeel

Wordt zeer vriendelijk ontvangen en men heeft de tijd voor een gesprek om of vragen te beantwoorden

Goede voorlichting en leuk persoonlijk contact.

Goede voorlichting en leuk persoonlijk contact.

APK, zo gepiept.

Prima!

Degelijke monteurs, prima service

vriendelijk ,correct en efficient

zie boven

Goede afspraken en service.

Goed contact gehad over onderhoud auto.

Goede service, zelfs onder het eten tijd voor ons.

Zagen een mooie 108 die eigenlijk niet te koop was. Maar nu wel ons eigendom is.

Goed geholpen door zeer vriendelijk personeel. Eigenaar geeft eerlijk advies wat goed is voor je auto en voor de portomonee.