Zoals vermeld zijn we tevreden over de service.

Betrouwbaar familiebedrijf

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Gezellige ontvangst, er wordt voldoende aandacht aan de klant besteed, wordt zeker geen druk uitgeoefend. Al met al een tevreden klant

Zoals altijd goed en vertrouwd

Hier valt weinig aan toe voegen

Leuke en vriendelijke eigenaar.

Afspraak is afspraak, en verder is alles volgens afspraak gegaan.

Apk snel geregeld!

Ondanks drukte in werkplaats toch ons ertussendoor geholpen.

Vertrouwd en vriendelijk en punctueel, werken snel en keurig en denken mee met de klant.

Zie hierboven. Van harte aanbevolen.

Prima en nette service.

Prima service Vriendelijke medewerkers

Al jaren een zeer tevreden klant!

Onderhoud altijd keurig volgens afspraak en we kregen de auto schoongewassen terug. De auto was weer als nieuw!

prima vakmensen

zie hierboven

goede service !

Heel correct, uitstekende service

Alles volgens afspraak en netjes gecommuniceerd.

100% tevreden

Fantastische service & aandacht voor detail

Geweldig geholpen met de banden voor mijn 206 RC. Gert nam uitgebreid de tijd om het juiste type band te vinden en heeft tijdens de montage kosteloos nog wat kleine details aangepakt. Juist deze service en de aandacht voor detail maakt dat ik als autoliefhebber graag bij dit bedrijf kom. Ik kan Autobedrijf Lokhorst-Zoet dan ook van harte aanbevelen!

Prettig ontvangst en zoals altijd goed geholpen

goede en snelle service

gelijk en goed geholpen

Na de grote beurt weer super fijn rijden

Onze Peugeot 307 1.4 is bij jullie geweest voor een grote beurt met apk . Je merkt duidelijk aan het rijden dat er goed aan gewerkt is je hoort het ook motor loopt fijner en zuiniger. Ik ben telefonisch goed op de hoogte gesteld van de gebreken bij de apk keuring en het onderhoud met de bijhorende kosten. Goed werk

Gewoon een super goede service op welk tijdstip als ik kom.

Er is altijd wel een monteur die je te woord staat en meteen de reparatie aan gaat of in overleg z.s.m. Maar mijn ervaring is dat ik nooit lang hoeft te wachten. Het is een keer gebeurd dat de monteurs nog pauze hadden en mij toch meteen geholpen hebben ondanks de warmte (30 graden) Die krijgen van mij een grote pluim!!!!

Prima service en heel vriendelijk

Snel en goed geholpen.

Altijd betrokken en men doet wat wordt beloofd!!

Zie boven

Gevoel van tevredenheid

Vriendelijk en juiste sevice.

Betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam

Afgelopen woensdag Tweede hands occasion gezien op de website en 2 dagen later gepoetst en wel opgehaald! Goeie service, vriendelijk en behulpzaam! Dank voor de goeie service!!

De aflevering was uitstekend.

De uitleg van hoe het één en ander werkt in de auto was ook erg goed. Stefan is een vriendelijke verkoper.

APK-keuring en onderhoud zijn efficient afgehandeld

Ik vind garagewerk altijd duur. Er zijn vaak onvoorziene kosten. Maar er is tijdens de werkzaamheden goed contact geweest over herstel en vervanging van onderdelen. Er werd ook een redelijke inschatting gemaakt van de onkosten, zodat de rekening niet al te rauw op het dak viel. Er is zelfs al aangegeven waar ik de volgende problemen kan verwachten.

Zoals gewoonlijk TOP!!

Goede service met een persoonlijk tintje, en mee denkend met de klant, zie je niet vaak meer!!! Ga zo door!!!

Super netjes bedrijf. Vriendelijk personeel. Zou geen beter bedrijf weten om mijn auto te onderhouden

Fijne en gemoedelijke sfeer, echt een aanrader.

Leuk autobedrijf met vriendelijk personeel. Echt een aanrader.