goed en duidelijk geholpen

duidelijke taal

prima , dank voor overleg

Fantastisch!

Fijne aankoop! Zeer goed geholpen. Bij aflevering alle tijd om alles uit te leggen. EEN AANRADER!!

in 1 woord goed!

Vriendelijk te woord gestaan en alle tijd genomen. verder professioneel.

Super fijn geholpen

Goed contact en een goede prijs

Zeer goede prijs/kwaliteit. Oog voor de klant

Zodra er een diagnose gesteld is of als er vragen zijn over de reparatie(kosten), wordt er meteen gebeld en uitleg gegeven. Topbedrijf!

Autobedrijf Lokhorst-Zoet: Niks mis mee!

Onlangs kocht ik een occasion. Vooraf had ik telefonisch contact. Dit n.a.v. de opgave van de inruilwaarde van mijn oude auto. Het gesprek verliep prettig en ik besloot erheen te gaan. Ik kwam in een keurige omgeving terecht en werd netjes ontvangen. De auto, waarvoor ik belangstelling had, stond klaar. Na wat informatie van de verkoper maakte ik een proefrit. Hij had daarvoor een beschrijving gereed liggen. Mijn ervaringen bleven positief en na het verkoopgesprek besloot ik tot de koop over te gaan. Korte tijd daarna haalde ik de auto op en na de gebruikelijke koffie, een korte uitleg en een bloemetje voor mijn vrouw (?) reed ik met een goed gevoel naar huis. Het is inmiddels enige tijd later en dat goede gevoel heb ik nog steeds. Autobedrijf Lokhorst-Zoet: Niks mee mee! Nette en aardige mensen, een schone en frisse showroom en werkomgeving. Kortom, daar mankeert echt niks aan.

Een autobedrijf zoals een autobedrijf moet zijn!

Een echte garage waar je nog klant bent. Waar je prettig en vriendelijke wordt geholpen en een mooi aanbod occasions wordt aangeboden.

Deskundig. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Kom al meer dan 10 jr bij dit bedrijf. Voor mij is vertrouwen in een garage van essentieel belang. Deskundig personeel. Gert,Ruth en Roza werken hard en geven een gastvrije ontvangst. Een warm familiebedrijf met uitstekende service.

prima service

Zo als gewoonlijk buiten gewoon goed kan niet beter

Persoonlijk en goede informatie. Een oplossing voor problemen wordt snel gevonden.

Keurig netjes behandeld!!

Fijn dat ze even contact opnemen wat ze gaan doen met de auto, bijvoorbeeld onderhoud prima!

Gewoon goed!!

Zoals het hoort, en alles volgens gemaakte afspraken uitgevoerd. Daarnaast prettige ontvangst / omgang en lekkere koffie.

Gewoon GEWELDIG !!!!!!!!!

Als iedereen zo met zijn klanten zou omgaan als Ruth en Gert Lokhorst wat zou de wereld er dan mooi uitzien !!!!!!!!

Correct, professioneel., geen verrasssingen

Zeer klantvriendelijke behandeling.

Goed advies

Prima werk maar ik had niet gevraagd om de nummerplaat houder te vervangen door één van LokhorstZoet.

Goed en betrouwbaar

Auto gebracht voor apk, wat andere reparaties en poetsbeurt. Poetsbeurt is een aanrader, ziet er uit of ie zo uit de showroom komt rollen.

vakkundig en betrokken

zie boven

Heel goed.

Altijd behulpzaam en correct. Goede service en er wordt meegedacht om eventuele tweedehands onderdelen te bestellen en te leveren.

Keurig geholpen

Gewoon goed geholpen!!

Uitstekend de servicebeurt uitgevoerd en meedenken met de klant . Sterke punten . Ga zo door want daar blijft je bedrijf groot mee!!!

Zoals gewoonlijk: prima.

Zie boven

Vriendelijk, accuraat en behulpzaam

Je wordt plezierig en vakkundig zonder poespas geholpen

Altijd klantgericht!!

Altijd klant- en service gericht!! Maar