Wij hebben al meerdere auto's bij deze garage gekocht en stuk voor stuk zijn het top auto's. Daarnaast zijn de eigenaren en medewerkers attent en meedenkend wat betreft onderhoud.

Super bedrijf

Altijd vriendelijk en begripvol geholpen, ik heb volledig vertrouwen in de garage. Zoals mijn overleden man ook al jaren bij dit bedrijf kwam kom ik hier ook met plezier naar toe.

meedenken

Zo vriendelijk , behulpzaam. Altijd m e e d e n k e n om voor mij de beste oplossing te vinden.

Lokhorst-Zoet B.V. = vertrouwen, persoonlijk en plezier!

Ik ga altijd met veel plezier naar Gert en Ruth toe. Je wordt er altijd open ontvangen en het contact verloopt open, eerlijk en is vooral ook persoonlijk. Kortom, top garage!

Helemaal prima

Ik kwam met een vraag over private lease en kwam naar buiten met de aanschaf van een tweede hands auto die in alle opzichten beter op mijn vraag van toepassing was. Uiterst vriendelijk, kundig en adequaat geholpen.

ZOALS ALTIJD GEWOON GOED ENVERZORG

Gewoon vriendelijk bedrijf met goede vakmensen

Goede persoonlijke aandacht, grote mate van klantbetrokkenheid

Slordig

Nalatig, vergeten stang motorklep vast te zetten. Luchtinvoer onder motorklep niet schoongemaakt.

uitgevoerde werkzaamheden : prima

Dat na 1 jaar de remblokken versleten zouden zijn schrok ik wel van, als ook de poelie en multi riem. Dus graag even overleggen hoe wij dat gaan doen. Er is na aanschaf plm 13000 km mee gereden, kunnen dan de remblokken al weer aan vervanging toe zijn ? en de multi rien ? Of waren ze niet best bij aanschaf ? hoor wel, vr groet, Rijk

Correct en netjes werken

Altijd alles tot in de puntjes verzorgd

Hele prettige en goede service in de zoektocht naar een nieuwe auto.

Gert heeft voor mij een hele mooie occasion gevonden die mijn wensen oversteeg. Met veel zorg en prettig contact

Super.

Bij Garage Lokhorst-Zoet werken autoliefhebbers, echte petrolhead die passie voor hun wek uitstralen. Van oorsprong een familiebedrijf en voormalig Peugeotdealer.

Prima service en deskundigheid.

Bijzonder goed.

Prettig gesprek, mooie auto

We hadden ern mooie auto gezien op de site en reden vanuit almere naar lokhorst-zoet. We werden ontvangen met koffie en geholpen door Jens, die goede uitleg gaf, de auto ophaalde en we konden meteen een proefrit maken. Na een weekend verder auto’s kijken de auto gekocht en we konden hem 2 weken later afhalen wederom onder het genot van een kop koffie en met een bosje bloemen om de aankoop te vieren, helemaal leuk Enige wat opvallend was is dat de volledige afleverbeurt waarvoor we al betaald hadden voor wat betreft het onderhoud niet gedaan was omdat de auto pas later dit jaar hier aan toe is. Wel keurig gepoetst en met met apk afgeleverd en tzt hoeven we dan de eerste onderhoudsbeurt niet te betalen en kunnen deze bij lokhorst-zoet laten doen; dat gaan we dan okk doen Jens nogmaals dank voor het leuke gesprek en we hopen nog lang te genieten van de mooie renault (zonder problemen). Goed bedrijf, zeer vriendelijke mensen: toppers!

Tevreden

Goed geholpen en tevreden

Alles keurig afgewerkt!!

Je voelt je thuis zoals gewoonlijk en alles volgens afspraak keurig afgewerkt!!

Mijn ervaring is heel goed, vriendelijke mensen. Hebben voor mij altijd een luisterend oor en geven de juiste adviezen. Hele fijne garage.

Snel en prettig geholpen

Snel en prettig geholpen

Prima service.

Betrouwbare en bekwame service met hoofdletters.

Goed meegedacht

Auto die het niet doet, snel opgehaald en na twee dagen weer rijden, mijn complimenten

Heel goed en prettig.

Ben nooit bij een andere garage geweest en dat zegt genoeg lijkt me.

Je wordt goed geholpen

je wordt goed en direct geholpen

Erg goed

Prettig