Filters

10

Betrouwbaar.

Fijn personeel aardig

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige en vakkundige behandeling.

Ik ben nooit ergens anders geweest en daar was ook geen reden voor en ik blijf heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd oké. Altijd vriendelijk en maken tijd voor de klant

Al jaren onze auto's bij deze garage in onderhoud.een uitstekende garage.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd klantgericht

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

EEN WOORDT GEWELDIG

JE WORDT ALTIJD PRIMA GEHOLPEN EN ZE OVERLEGGEN MET JE WAT ER EVENTUEEL KAN WORDEN VERHOLPEN ZODAT JENIET VOOR VERRASSINGS KOMT TE STAAN

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig…..!!!!!

Prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende dienstverlening

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk en vakkundig !!

sinds 1975 vaste klant bij dit goed georganiseerde autobedrijf, prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en goed.

Hartelijke behandeling,

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende en vriendelijke service

Een uitstekend all-round autobedrijf met kennis van zaken, persoonlijke service en een flexibele werkwijze. We brengen onze auto’s met veel plezier naar Lokhorst-Zoet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een fijne garage die ik iedereen zal aanraden!

Goed Advies, zal bellen als er bijzonderheden zijn. Een fijne garage waar de klant op 1 staat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een garage bedrijf die vooraf een prijs kan afgeven, kennis van zaken heeft en zijn afspraak nakomt.

Mijn klacht werd na een controle duidelijk geanalyseerd, netjes en snel gerepareerd voor de afgesproken prijs. Eerlijke mensen en met kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel attent

Prima geholpen, goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Al bijna 35 een tevreden klant!

Niks aan toe te voegen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Positieve ervaring, duidelijke afspraken gemaakt voor de aankoop. Auto was netjes in orde zoals vermeld werd. Vriendelijk personeel, dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

een heel fijne garage met fijne mensen en heel goede service!

dit is een garage, waar ik de mensen vertrouw; heb andere ervaringen op dit gebied bij een andere garage. ook als er prive iets gebeurt, wordt er een kaartje gestuurd. dus niet alleen als klant maar ook als mens behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed geholpen

Tijd en aandacht voor de persoon die bij de auto hoort, fijne garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Een bedrijf dat service aan de klant nog hoog in zijn vaandel heeft staan, moet je tegenwoordig met een lampje zoeken. Daarom koester ik dit autobedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

In een woord, perfect

Vriendelijk en meedenkend team dat weet wat ouderwetse service inhoud en dit allemaal voor een hele schappelijke prijs, top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage met persoonlijke aandacht

Meer dan goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede garage een aanrader!!!

Zeer klant vriendelijk en goede garage om naar toe te gaan een echte aanrader!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige garage.

Vriendelijke mensen, met gevoel voor service.

  • Aanbevelen? Ja
3

Nee

Slechte communicatie omtrent reparatie Slechte vakmanschap Duur

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Hellinga, Onlangs heeft u een onvoldoende beoordeling geplaatst op klantenvertellen over ons autobedrijf en de uitgevoerde reparatie. Het spijt ons dat u nog steeds van mening bent dat wij slecht vakmanschap leveren, duur zijn en slecht communiceren. In de gesprekken die gevoerd zijn met u hebben wij volgens mij heel helder uitgelegd wat er beter had gekund tijdens de eerste reparatie van uw auto. Dit hebben wij ook ruimschoots gecompenseerd in de factuur met een korting op de reparatie van € 750,- excl btw en korting op de geleverde onderdelen. Vervolgens hebben wij u een heldere offerte gemaakt met de kosten voor het vervangen van de motor en daarbij aangegeven dat wij ons zouden houden aan onze prijsopgaaf, ongeacht of er extra werkzaamheden zouden moeten worden uitgevoerd. Hierdoor wist u precies waaraan u toe was. Dit hebben wij wederom goed met u gecommuniceerd (zowel door Gert als door mij). De reparatie die vervolgens is uitgevoerd is binnen de afgesproken termijn uitgevoerd en de factuur kwam iets onder het afgesproken bedrag uit. Tijdens het gesprek dat wij met u hebben gehad, gaf u zelf aan, nadat wij u hebben uitgelegd wat wij beter/anders hadden kunnen doen, dat het “boek” gesloten was en dat we nu verder gingen. Ik neem aan dat als u geen vertrouwen meer had in ons bedrijf u de motorvervanging niet bij ons had laten uitvoeren. We vinden het dan ook jammer dat u ondanks onze inzet, uitleg en meedenken nog steeds zo slecht te spreken bent over ons bedrijf. Is dat dan wel helemaal terecht? Mocht u zich kunnen vinden in mijn reactie en u wilt de moeite nemen om uw beoordeling nog te herzien, dan zouden wij dat zeer op prijs stellen. Uiteraard is het uw mening die u hier weergeeft, maar wij weten dat er ook een andere kant aan het verhaal zit, die nu niet belicht wordt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd