goede service en blij met de auto.

goed ge holpen en fijn personeel.

Prettige contacten gehad

fijne onder handeling aanschaf auto.

Eerlijk Vriendelijk Correct

Eerlijk Vriendelijk Correct

super service!

vriendelijk en netjes te woord gestaan. Snelle afwikkeling van de zaken en een mooie auto gekocht.

Maakt op mij een betrouwbare indruk.

Prima service. Prettig contact.

We zijn heel prettig ontvangen en super netjes behandeld bij het kopen van een auto.

zeer vriendelijk

Eerlijk, betrouwbaar en oprecht

Vriendelijke mensen

Zeer klantvriendelijk,hebben alle tijd.

Goede en duidelijk uitleg. Heel klantvriendelijk.

Dik tevreden, super geholpen

Eerlijke en rustige verkoper/eigenaar. Neemt de tijd voor je, proefrit gemaakt met duidelijke uitleg. Wij zijn DIK TEVREDEN naar huis gereden in onze nieuwe auto.

Klantvriendelijk

Altijd klantvriendelijk en op tijd! Professionele chauffeurs die mij 37 x veilig van Vriezenveen naar Hoogeveen gebracht hebben. (&vv) Kortom vertrouwd en fijn om gewoon in dialect met elkaar te kunnen spreken. COMPLIMENTEN aan alle medewerkers, want “waar een klein bedrijf groot is kan zijn” door de persoonlijke benadering. Warme groet, R

Een fijn bedrijf, met een goede service .

Ik heb een goede ervaring met auto bedrijf Bertil Jansen.

Altijd uitstekend behandeld

Netjes geholpen door Bertil goeie inruil waarde gekregen ,heeft hele mooie auto's er staan goede service

Snel en meedenkend

Twee auto’s heb ik in beheer bij bertil jansen. Een wat nieuwere en een oude auto. Super fijn dat er passend mee word gedacht bij de reperaties van beide auto’s. Zo was er een onderdeel van de oude auto kapot. Ze stelden toen zelf voor om het onderdeel van de sloop op te halen. Nou top. De reperatie van de nieuwere auto gaat ook altijd zonder problemen en altijd professioneel en zoals t hoort. Vaste klant en van plan lang een vaste klant te blijven

Eerlijk verhaal, vriendelijk, duidelijk.

Prima garage, helpen goed met wat je zoekt. Afspraak is afspraak.

Top bedrijf

Persoonlijk en hoge kwaliteit

Wij zijn blij met deze auto.

Wij zochten een auto die niet was geïmporteerd en er netjes uitzag. Hierin volledig geslaagd. Bertil is heel klantvriendelijk, nam alle tijd voor ons, ook nadat de deal gesloten was. Dus ervaring tot nu toe uitstekend!

Vertrouwd gevoel

Fijne rustige verkoper die je een gevoel van vertrouwen geeft , en lekker dicht in de buurt

Top bedrijf

Prima bedrijf waar je nog persoonlijke service kunt verwachten.

Bij Bertil voel ik me gewoon thuis.

Bij Bertil voel ik me gewoon thuis.

Prettige en snelle service!

Erg snel en goed geholpen door Simon. Fijn contact en denkt goed met de klant mee. Top!

Goede service, betrouwbaar

Jarenlang goede ervaring met deze garage.

Fijn autobedrijf met persoonlijke aandacht

Fijn autobedrijf met persoonlijke aandacht. No nonsens en bereid een extra stapje te doen. Oog voor kwaliteit en veiligheid. Erg tevreden met de aankoop. Aanbevolen.