professioneel bedrijf

Ik ben professioneel benaderd. Zeer vriendelijke eigenaar, Goede uitleg, Alles is netjes afgehandeld. Bedrijf is een aanrader om daar je auto te kopen.

Ben al jaren klant tot volle tevredenheid.

Net weer een andere auto gekocht bij Bertil Jansen. Prima tevreden.

Heel prettig

Zeer vriendelijk en correct. Makkelijk, oprecht en bescheiden in de de omgang zonder snelle verkoop praatjes.

Goed, klant is koning!!

Je mag rustig na denken, zijn niet opdringerig. Prettig in omgang.

Mooi bedrijf met prettige mensen.

Twee uur rijden omdat bij Bertil de auto van onze keuze stond. Het is niet voor niets geweest, duidelijke uitleg, mooie auto.

Weer als de eerste keer, neem de tijd voor je en klankt vriendelijk.

Geeft een fijn gevoel als je zaken doet met Hem. Leg alles duidelijk uit en vooral neem men de tijd voor je.

Goed geholpen

Klantvriendelijkheid Goede service Eerlijk betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar

Ik ben goed geholpen. Goede communicatie en een prettig gevoel.

Perfecte service

Mijn eerste auto heb ik hier gekocht. Ik ben ontzettend goed geholpen door Bertil. Hij neemt de tijd voor je, legt alles goed uit en levert een goede auto af. Ik kende Bertil Jansen nog niet, maar zou dit bedrijf iedereen aanraden!

Goede, snelle en fijne service!

Betrouwbaar!

Top service

Betrouwbaar, eerlijk en zeer netjes! In 1 woord top!

Gemoedelijke sfeer en goede service. Alles is te overleggen

Goed geregeld

Goede afspraken en correct met de afspraken.

Degelijk en betrouwbaar.

Onlangs mijn auto ingeruild bij Bertil Jansen. Na een tip van een monteur dat daar een goede auto stond welke aan mijn wensen voldeed. Ik mocht (onaangekondigd) een proefrit maken. Naderhand onder het genot van een kop koffie de inruil besproken en de deal gesloten. Heldere afspraken, snelle levering en ook nog mooie bloemen. Inmiddels de eerste paar honderd kilometer gereden en absoluut ontzettend blij met deze keus.

Heel persoonlijk en betrouwbaar

We hebben goede voorlichting gekregen over de mogelijkheden m.b.t. onze oorspronkelijke wens voor een stekkerauto of een hybride. Het is uiteindelijk voorlopig vanwege prijstechnische redenen een benzineauto geworden waar we zeer tevreden mee zijn, mooi design en perfect qua leeftijd en prijs voor ons.

Keurig geholpen

Keurig geholpen bij aankoop auto!

Super goed

We kunnen altijd terecht en erg goede service!

Goed behandeld met auto kopen

Wel een correcte garage om heen te gaan

Je krijgt duidelijke uitleg en de communicatie verloopt goed. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Fijne garage en prettige mensen.

Bertil een goed mens, daar kun je op vertrouwen, fijne onderhandelaar,daar kun je prettig een auto ruilen of een auto kopen. Een garage met goede vakmensen en fijn in de omgang.

De service van dit autobedrijf is top.

Een autobedrijf met vakkundig en vriendelijk personeel. Goed contact en er wordt de tijd genomen om het een en ander te bespreken. Weinig aan toe te voegen, omdat het goed en vertrouwt is om hier een auto te kopen.

heel erg goed.

wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook is het personeel deskundig.

Geweldig goed, gewoon gigantisch.

Het is veel mooier rijden, het loopt veel soepeler, nogmaals mijn dank.

Goede service. Duidelijke communicatie. Doen wat ze zeggen.

Heel goed

Eerlijk en goed