Bij het klaar zetten van de auto bleek de verwarming het niet te doen. Naarstig is gezocht naar een oplossing. We kregen een leenauto mee en konden de auto na 2.5 uur weer ophalen. De verwarming doet het weer. Zonder garantie toch gemaakt; een betere service kun je niet krijgen.

Mijn keuze was gevallen op een MX5 Kaminari, er werd mij duidelijk uitgelegd hoe e.e.a. functioneerde waarna de proefrit volgde. Onder het genot van een kop koffie werd de deal gesloten. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling. Bij thuiskomst bleken de matten er niet in te zitten, even een belletje en werd afgesproken dat ik ze t.z.t. gratis zou mogen ophalen daar ik nou niet echt in de buurt woon. Tot mijn verbazing kreeg ik sávonds van garage Weijers een bericht in mijn mailbox dat ze onderweg waren. Dat is pas service chapeau. Netjes geregeld waarvoor mijn dank.

Hoe dom kan je zijn! Een auto vol met afval en dan valt het grofvuilpasje langs de handrem in het middenconsole! Even langs Weijers en het is zó weer gepiept. Gewoon service. En dat ervaren we al jaren bij deze garage. Een Top bedrijf met Top personeel!

• Reden bezoek Andere reden

Ik ben al jaren bij de Garage Weijers B.V ik kan niet anders zeggen dat ik ondzettend tevreden ben,en zal hun ook graag aanbevelen aan iedereen.

Zeer tevreden , klantvriendelijk. Een luisterend oor en zeer vakkundig personeel Hier ga je voor je plezier heen . De complimenten voor de snelle hulp... Van mij een dikke 10

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Via een aanbeveling van mijn overbuurman, heb ik mijn Kia bij Weijers in onderhoud gegeven en heb daar nog geen moment spijt van gehad. Snelle service, proactief meedenken voor betaalbare oplossingen van problemen en goede kennis in huis. Onlangs zelfs een aankoopkeuring voor een BMW X3 daar laten doen en heb daar gouden advies ontvangen, dat me een hoop geld heeft bespaard naar de toekomst. Kortom zeer tevreden klant.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Probleem met de auto, binnen 1 dag stond hij alweer klaar! Geweldige service!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb onlangs met en via Kevin een MX 5 gekocht. Hij heeft de auto van een derde partij gekocht (na een zoekopdracht) en aan mij met garantie verkocht. Hij is zeer deskundig en weet voor alles een oplossing. Mijn voornemen is om een nog zeer lang de auto bij hem in onderhoud te hebben en te houden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke verkoper. Gaf me het gevoel dat er toch nog eerlijke verkopers zijn ipv de anderen die de meest rare verhalen ophangen om maar een auto te verkopen. Fantastische showroom vol met MX 5jes, maar ook die ene speciale. Hij had de perfecte auto voor mij gevonden in Duitsland. Weijers is een mooi familiebedrijf (zijn vader was er ook, dus ik ga er vanuit een familiebedrijf) met een hart voor speciale auto\'s. Mx5 fans kunnen hun hart op. Bedankt voor de goede zorgen van mijn auto. Ben er trots op. Dat ik een 8 geef voor prijs/kwaliteit is omdat ik nu nog niet echt goed kan beoordelen of deze ook in verhouding is. Zal daarvoor iets meer met de R8 moeten rijden ;-)

Bedankt voor deze zeer positieve review! Word erg gewaardeerd! Nogmaals goede vakantie en fijne dagen Kevin de Bruin

Zeer klantvriendelijk, open, delen hun kennis. Zelfs buiten de standaard openingstijden zijn ze bereid de klanten te bedienen.

Snelle service je word er leuk en vriendelijk geholpen

Een prettig bedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers. Duidelijk in afspraken. Nog geen enkele keer een mindere ervaring gehad. We rijden alweer onze derde auto van dit bedrijf.

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekende ervaring. Prima, betrouwbare auto gekocht. Vakmensen!

Beste Ronald, Bedankt voor deze mooie review. Hier doen wij het graag voor !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

rommel verkopend bedrijf mooie verhalen duitse rommel. 4 maanden caddy gekocht nu naar de keuring km kloppen niet 800 euro om hem er door te krijgen. Dus ze verkopen duitse rommel met mooie verkoop praatjes.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goedendag meneer Post, Wij schrokken erg van deze review. De Caddy die u bij ons aangeschaft heeft is een origineel Nederlands geleverde auto. Als u uw eigen kenteken op de website van het RDW invoert zult u zien dat de auto origineel Nederlands geleverd is en dat de tellerstand het oordeel logisch heeft. De Nationale Autopas (tellerrapport) stond ook bij de advertentie en die heeft u op het moment dat u de auto kocht ook meegekregen. Wat betreft de onderhoudskosten, u heeft de auto bewust gekocht zonder garantie en u heeft hiervoor € 937,- ex BTW aan korting ontvangen van ons. Als u er bij ons voor had gekozen de auto met garantie te kopen hadden wij de auto volledig afgeleverd met onderhoudsbeurt, nieuwe APK en had u 6 maanden lang terug kunnen komen vanwege de BOVAG garantie

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Binnen 1 week m\'n auto op kunnen halen. Alles is goed gegaan.

Ik was op zoek naar een MX-5 en toen ik bij Weijers langs kwam voor een proefrit was de service gelijk uitstekend. De auto stond bij aankomst keurig klaar te wachten en na het doorspreken van wat de auto is en mijn wensen met Jan voor een proefrit gegaan. Lang verhaal kort na een korte onderhandeling de auto gekocht voor een goede prijs. Hierbij wou ik gelijk een de auto installatie laten vernieuwen (oa Android auto en Apple CarPlay ondersteuning) hier hebben Jan en zijn collega van de werkplaats Patrick uitstekend over meegedacht om uiteindelijk een oplossing te creëren die er uitziet alsof het uit de fabriek had kunnen komen.

Mijn eerste eigen auto gekocht. Goed geholpen. Na 2 maanden brandde er een lampje in mijn auto, is kostenloos opgelost. Goede service.

Ik was op zoek naar een MX-5 en kwam via Marktplaats terecht bij Garagebedrijf Weijers. Daar stond een hele mooie keuze aan Mazda MX-5jes. In allerlei prijsklasses en uitvoeringen. De kennis van deze auto is ook ruimschoots aanwezig, want Kevin de Verkoper bleek een fanatiek fan van dit model auto, die alle ins en outs van alle types weet op te noemen. En dat werkt erg prettig, ik ben er weer wijzer geworden. Ik heb dus ook een prachtige MX-5 gekocht, die keurig klaarstond toen ik \'m op ging halen, inklusief wat onverwachte leuke details als extra. Kortom, een hele goede ervaring om een auto te kopen/in te ruilen. Bij Weijers staan overigens niet alleen maar MX-5en, er staat een hele rij mooie nette occasions van allerlei merken. Hele nette auto\'s, met zorg uitgezocht en ingekocht. Dus overall, zeker de moeite waard om eens het aanbod te bekijken!

• Service N.v.t.

Wij genieten nu heeft van onze bijna nieuwe souk red Mazda MX-5 ND ST. Kevin heeft ons perfect geholpen zodat de uit Duitsland geïmporteerde cabrio ruim voor onze vakantie op kenteken en op naam was gesteld. De professionele hulp en uitleg geeft vertrouwen en laat hart voor auto\'s èn vooral ook de klant zien. Weijers ... een TOPgarage. 👍🏼

Bedankt voor jullie review! Leuk om te lezen! Nogmaals veel plezier met de ND en jullie trip met de MX-5 club in Normandië !