• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en vakbekwaam garagebedrijf\r\nOndertussen onze 2de mx5 hier gekocht\r\nZeer tevreden over de service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren de eerste \"grote\" rit gemaakt met onze nieuwe auto van Weijers. Prima bevallen! Wij zochten een automaat, model niet te klein en niet te groot, hogere instap, redelijk jong en weinig kilometers. Na een zoektocht langs verschillende dealers, waar Weijers niet te beroerd was om zelfs te helpen, kwamen wij toch weer uit bij Weijers. Een mooie Citroen Cactus. Goed geprijsd en een faire inruilprijs voor onze auto. Wij blijven fan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd behulpzaam en nooit te beroerd om even te helpen. Ideaal ook voor onze gasten als ze pech met de auto hebben. Topbedrijf met een uitstekende service en heel vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weijers kent een super goede service waarbij ze denken in oplossingen, niet facturen. Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Zelfs buiten werktijd, in het weekend op een zondag, is een monteur (Kevin) bereid mij uit te brand te helpen nadat ik mijzelf heb buitengesloten van de auto. Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een half jaar geleden een BMW gekocht bij Weijers voor ruim 8500 euro. Hij reed perfect. Na een week was het echter al helemaal mis. Natuurlijk meteen gebeld en kon meteen komen. Onderdelen werden besteld en de auto werd meteen gerepareerd onder garantie en ik kreeg een vervangende auto mee. Daarna nog twee keer hetzelfde(echter niet hetzelfde probleem). Koffie stond klaar geen enkel kwaad woord en de onderdelen werden meteen besteld en de auto meteen gerepareerd onder garantie. Inmiddels zitten er voor een kleine 2000 euro aan nieuwe onderdelen op de auto en dan praten we nog niet eens over de werkuren. Voorbeeldig hoe ze het allemaal hebben opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk,behulpzaam en klantvriendelijk!!\r\nVia via bij deze garage gekomen zelf woonachtig in Warnsveld.\r\nHet begon vorige jaar met een storing in het motormanagement van mijn oude auto hier over contact gehad als ik in de buurt was kon ik aankomen dan lezen we de computer even uit..( ik was een geheel onbekende voor hun) zo gezegt zo gedaan ..service van de zaak zei hij...dat was nog eens top service..Nu na een maand of 2 was het echt over met de auto kreeg hem niet meer aan de praat overleg gehad laat de auto maar afspelen na Teuge daar hebben ze er nog nagekeken maar overleden was het antwoord..samen na een optie gekeken voor een andere auto omdat wij een auto nodig zijn ivm kinderen met beperkingen en veel / spontane ziekenhuizen moeten bezoeken.\r\nSamen met de zoon van de eigenaar gezeten en tot een mooie oplossing gekomen zowel financieel maar vooral een technisch goede auto ,waar we zonder zorgen mee oppad kunnen..\r\nNu een trotse eigenaar van een auto van garage Weijers en het voelt vertrouwd en veilig. ...mannen echt top service super bedankt ..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb sinds een paar maanden een eigen autootje en nu bleek de startmotor wat te haperen. Mijn ouders komen al jaren met hun auto\'s voor onderhoud. Langs gegaan en dezelfde middag al weer klaar. Helemaal toppie!!! Dank jullie wel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind vorig jaar voor het eerst een grote beurt incl APK gedaan bij Weijers. Afspraak maken ging makkelijk en snel en een leenauto was geen enkel probleem! Halverwege de dag werd ik al netjes gebeld dat de auto weer klaar was.\r\nVanochtend problemen met de accu, één telefoontje en ik kon direct langskomen. À la minuut werd er een nieuwe accu ingezet (gratis montage!) en met 10 minuten kon ik weer verder. Ook heb ik gemerkt dat de monteurs verder kijken dan enkel naar het probleem waar je voor komt. Dat noem ik nog eens een topservice!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een los zittend kapje voor de verwarming werd snel en zonder kosten weer vast gezet.\r\nDe bijrijder heeft weer warme voeten, wel zo fijn in deze periode van het jaar

Het was een kleine moeite en heel graag gedaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het klaar zetten van de auto bleek de verwarming het niet te doen. Naarstig is gezocht naar een oplossing. We kregen een leenauto mee en konden de auto na 2.5 uur weer ophalen. De verwarming doet het weer. Zonder garantie toch gemaakt; een betere service kun je niet krijgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn keuze was gevallen op een MX5 Kaminari, er werd mij duidelijk uitgelegd hoe e.e.a. functioneerde waarna de proefrit volgde.\r\nOnder het genot van een kop koffie werd de deal gesloten.\r\nIk ben zeer tevreden over de afhandeling.\r\nBij thuiskomst bleken de matten er niet in te zitten, even een belletje en werd afgesproken dat ik ze t.z.t. gratis zou mogen ophalen daar ik nou niet echt in de buurt woon.\r\nTot mijn verbazing kreeg ik sávonds van garage Weijers een bericht in mijn mailbox dat ze onderweg waren.\r\nDat is pas service chapeau.\r\nNetjes geregeld waarvoor mijn dank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoe dom kan je zijn! Een auto vol met afval en dan valt het grofvuilpasje langs de handrem in het middenconsole!\r\nEven langs Weijers en het is zó weer gepiept. Gewoon service. En dat ervaren we al jaren bij deze garage.\r\nEen Top bedrijf met Top personeel!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren bij de Garage Weijers B.V ik kan niet anders zeggen dat ik ondzettend tevreden ben,en zal hun ook graag aanbevelen aan iedereen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden , klantvriendelijk. Een luisterend oor en zeer vakkundig personeel Hier ga je voor je plezier heen . De complimenten voor de snelle hulp...\r\nVan mij een dikke 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een aanbeveling van mijn overbuurman, heb ik mijn Kia bij Weijers in onderhoud gegeven en heb daar nog geen moment spijt van gehad. Snelle service, proactief meedenken voor betaalbare oplossingen van problemen en goede kennis in huis. Onlangs zelfs een aankoopkeuring voor een BMW X3 daar laten doen en heb daar gouden advies ontvangen, dat me een hoop geld heeft bespaard naar de toekomst. Kortom zeer tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probleem met de auto, binnen 1 dag stond hij alweer klaar! Geweldige service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs met en via Kevin een MX 5 gekocht. Hij heeft de auto van een derde partij gekocht (na een zoekopdracht) en aan mij met garantie verkocht. Hij is zeer deskundig en weet voor alles een oplossing. Mijn voornemen is om een nog zeer lang de auto bij hem in onderhoud te hebben en te houden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke verkoper. Gaf me het gevoel dat er toch nog eerlijke verkopers zijn ipv de anderen die de meest rare verhalen ophangen om maar een auto te verkopen. Fantastische showroom vol met MX 5jes, maar ook die ene speciale. Hij had de perfecte auto voor mij gevonden in Duitsland. \r\n\r\nWeijers is een mooi familiebedrijf (zijn vader was er ook, dus ik ga er vanuit een familiebedrijf) met een hart voor speciale auto\'s. Mx5 fans kunnen hun hart op. Bedankt voor de goede zorgen van mijn auto. Ben er trots op.\r\n\r\nDat ik een 8 geef voor prijs/kwaliteit is omdat ik nu nog niet echt goed kan beoordelen of deze ook in verhouding is. Zal daarvoor iets meer met de R8 moeten rijden ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, open, delen hun kennis.\r\nZelfs buiten de standaard openingstijden zijn ze bereid de klanten te bedienen.

Over Garagebedrijf Weijers B.V.

Filter op Taal