Zowel privé als zakelijk zijn mijn auto's in onderhoud bij Terlouw. Service is altijd goed, staan altijd voor je klaar en lossen problemen op. Onderhoud en reparaties worden altijd goed en netjes uitgevoerd!!!!!

Altijd goede service

Zie boven

Ik zeg: doen!

Al jaren vaste klant en steeds goede service, vriendelijke bejegening

Al jaren een heel goede service en normale prijzen

Al jaren klant bij Terlouw. Al sinds ze op De Raam in de Gouda zaten. Nooit eerder een beoordeling geplaatst. Maar ze verdienen het wel. Komen afspraken na. Communiceren met je zonder vage teksten. Eerlijke prijzen.

Top, duidelijk en goed geregeld

Goede en duidelijke afspraken, en netjes geregeld.

Je wordt netjes en snel geholpen, prima service.

Netjes, klantgericht, behulpzaam

Al een paar jaar goede ervaring bij Autobedrijf Terlouw, ze zijn erg klantgericht en geven goed advies, bovenal een top service! Zeker een aanrader dus!

Komen altijd de afspraken na.

Altijd netjes en snel geholpen tegen een nette prijs.

vakkundig, vriendelijk, persoonlijk, betrouwbaar

Onze ervaringen met autobedrijf Terlouw zijn zonder twijfel GOED. Je wordt vriendelijk geholpen, de auto wordt vakkundig gerepareerd, service = top.

Volledige service, prettige communicatie.

APK met grote beurt 11 jaar oude compacte auto. Zeer tevreden over afspraak, ontvangst en telefonisch bespreken reparatiepunten gedurende de dag. Heldere offerte voor aanvang werkzaamheden. Plus poetsbeurt binnen en buiten als extra erbij! Aanbevolen.

Super professioneel geholpen

Bij auto Terlouw word je goed geholpen en de ken ze mee. Ze proberen te helpen en jagen je niet op onnodige kosten.

Ervaren en meedenkend, goeie prijs

Altijd vlot, ervaren, denken mee. Hele goeie prijs en altijd leenauto mogelijk. Topbedrijf!

Ben al jaren klant, prima Bovag garage!

Mijn Hyundai wordt al vele jaren onderhouden door de mensen van Auto Terlouw. Echt een aanrader!

Top bedrijf!

Ik kom er al jaren en wordt altijd goed geholpen. Goede service en ze doen net dat beetje extra voor je. Geen rare rekeningen (als er wat vervangen moet worden, bellen ze eerst even op om te overleggen of het oké is + wat het gaat kosten) en er worden nooit dingen vervangen waarbij je twijfelt of dat wel nodig was. Ik rij graag een stuk verder naar dit bedrijf, dan dat ik mijn auto bij een prutser in de buurt breng.

Goede service, klantvriendelijk, en prima kennis van de techniek

Niet positief

Heb mijn Evoque onderhoud en apk bij TerLouw, veel toegezegd maar niet nakomen of excuus. 2 x voor een gevaagd vervangend auto, wat ik niet kreeg, apk zou 2 uur duren, had het 8:30 gebracht, bleek 16:45 klaar te zijn als ik niet had gebeld. Parkeer storing, 1,5 dag en €700 gekost en niet verholpen, kriig van de balie medewerker te horen, dat het niet aan ons ligt!!! Ik ga een second opinion doen bij een ander Dealer.

zeer teleurstellend dit bedrijf, helaas !

Heb daar zo'n 3 keer mijn vakantie-auto bij hun gebracht of laten brengen voor reparatie of apk etc. en daarna zelf weer opgehaald zodra ik bericht kreeg dat hij klaar stond en 2 van de 3 keer mijn vakantie-auto met extra schade eraan mogen ophalen die extra is aangebracht (die ik dus nog eens extra erbij krijg en er dus eerst niet eens zat !!) Maar zij weten dan van zogenaamd niks ! Wat betekent dat ik zelf voor de schade (die extra schade) mag opdraaien en de eventuele extra premie die dat gaat kosten ook zelf uit eigen zak moet bijbetalen wat niet eerlijk is. Ik zal hier niet graag meer komen dat kan ik je verzekeren.

Doet wat men belooft, solide autobedrijf!

Heel recent onze nieuwe Audi A4 Avant gekocht, super nette verzorgde auto en maximale service vanuit Terlouw. Een onderhoudsbeurt, apk en nieuwe set voorbanden bij verkoop, wat wil je nog meer? Bij thuiskomst onbrak een sleuteltje van de afneembare trekhaak, Terlouw zorgt dat het per direct onze kant op komt. Opzoek naar een top autobedrijf? Door onze ervaringen blijven wij trouw aan Terlouw!

Perfecte service!

Tijdens mijn zoektocht naar een betrouwbare en niet te dure (minimaal) 6-zits auto kwam al snel de SEAT Alhambra op mijn vizier. Diverse auto's bekeken en gereden. Uiteindelijk zag ik bij Terlouw een Alhambra die precies in mijn plaatje paste. Leeftijd, KM stand, staat van onderhoud en prijs waren perfect in balans. Contact was snel gelegd en verliep zeer prettig. Na een proefrit en een fijn verkoopgesprek met Robbert-Jan al snel besloten tot koop. Het verloop daarna was ook dik voorelkaar. Vanaf het eerste contact, de aankoop, de aflevering en uiteindelijk de garantie afwikkeling. Bij Terlouw hebben ze zich perfect aan de afspraken gehouden. Ik woon ver bij Moordrecht vandaan maar bij het oplossen van een garantiedingetje werd echt met me meegedacht hoe dat te organiseren. En als je dan de prijsklasse van onze SEAT er bij betrekt is het helemaal bijzonder. Team Terlouw: Heel erg bedankt voor deze fijne ervaring. Daar kunnen veel autobedrijven nog wat van leren.

Mooi bedrijf, alles keurig geregeld

Gisteren gebeld voor een MINI voor mijn vrouw. Alles goed uitgelegd en per telefoon overgegaan tot aankoop. Vandaag opgehaald, alles geregeld volgens afspraak. Mooi bedrijf met betrouwbare uitstraling.

Uitstekend bedrijf

Na een zoektocht van ongeveer 6 maanden naar een Volvo V60 D6 vol opties voor een leuke prijs kwam ik bij Terlouw Auto's terecht. Ondanks het feit dat de auto aangeboden werd uit naam van een klant belde ik op voor een bezichtiging en een proefrit. Dit was binnen een uur geregeld en diezelfde dag heb ik nog voor mezelf besloten dat ik deze auto wilde gaan kopen. Ik had daarbij gevraagd of dat inruilen mogelijk was, maar dit was geen probleem. We moesten het alleen wel eens worden over de prijs, maar daar kwamen we redelijk snel uit. Om eerlijk te zijn vond ik het wel moeilijk om anderhalve week te wachten voordat ik de auto op kon halen, maar dat lag meer bij de eigenaar die de auto nog in bezit had. Toen het eindelijk maandag was werd mijn auto ter plaatse gevrijwaard en de nieuwe auto meteen op naam gezet en was ik de eigenaar van een schitterende Volvo V60 D6. Een klein puntje van kritiek was dat het afneembare gedeelte van de trekhaak en de normaal gesproken bijbehoren laadkabel voor de plug-in hybride niet bij de auto aanwezig waren, maar Terlouw Auto's heeft die ontbrekende onderdelen diezelfde week nog naar mijn huisadres gestuurd dus die service was uitstekend en daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Mocht ik deze auto om onverklaarbare reden beu raken dan zou mijn volgende auto zeer zeker nog bij Terlouw Auto's vandaan kunnen komen. Ik heb van het begin tot het einde een heel goed gevoel gehad bij deze aankoop. Ik raad dan ook iedereen aan om eens naar hun aanbod te kijken want ze verkopen alleen maar kwaliteitsauto's. Terlouw Auto's....Bedankt!

Super goed en klantvriendelijk bedrijf

Heb een auto gekocht! Werd door de verkoper (RJ) super goed en prettig geholpen. Toen er wat was met de auto even contact opgenomen en op een super manier opgelost! Thnx W.! Garage Terlouw! Top bedrijf!

In mei een auto gekocht hier. Geholpen door Robert Jan en auto stond 2e verdieping en vond hem erg mooi en Robert Jan bood zelf aan om hem naar beneden te halen na de koffie , na proefrit niks opdringerig en liet ons rustig nadenken en uiteindelijk gekocht , Week erna beurtje gehad en ik had kleine schade gemaakt is ook netjes verholpen voor nette prijs , Goede service en aardige mensen die hier werken , ga zeker bij volgende auto kijken of hun iets moois hebben staan .

In April hebben wij bij autobedrijf Terlouw onze nieuwe auto gekocht na een keurig en (h)eerlijk ongedwongen gesprek met verkoper Robbert-Jan. De auto had een ‘rammel’ en is na,een aardige zoektocht meer dan keurig opgelost, keurig is eigenlijk niet helemaal het goede woord maar wij denken dat er voor de fantastische service, klantgerichtheid en het geduld van Terlouw simpelweg geen woord is wat dat kan verwoorden. We hadden nog nooit van autobedrijf Terlouw gehoord, maar als er weer of nog een auto komt, zal die zeker bij Terlouw vandaan kunnen komen. Directie, verkopers en de mannen van de werkplaats, wat een super team! Nogmaals bedankt voor de fijne ervaring autobedrijf Terlouw!!

Vandaag 13 April onze auto opgehaald . Tijdens onze proefrit ,Waren er een Aantal punten die niet goed waren . In overleg met de verkoper robbert-Jan Zijn deze netjes verholpen zoals Afgesproken . Het bedrijf richt zich op service .en dat is echt waar .ik kan niet Anders zeggen .robbert is Ook echt een goede verkoper, zeer beleeft en niet opdringerig .👍bedankt . 1 puntje ,Ik vind de vloerbedekking (olie vlekken )in de showroom een beetje smoezig overkomen

Grote Esch 915

2841 MJ Moordrecht