Betrouwbaar

Top Service

Goed bedrijf, transparant. Bellen altijd even om door te geven wat er moet gebeuren en wat de kosten hiervoor zijn. Zit niet voor niets al een tijd bij dit bedrijf.

Apk + kleine beurt. Bellen als er wat kapot of versleten is en vragen of ze het moeten/ mogen reparen. Vooraf prijsopgave, dus geen verassingen.

Prima geholpen weer!

Zonder poespas of gedoe heeft Autobedrijf Terlouw er voor gezorgd dat ik weer veilig de weg op kan!

Autobedrijf Terlouw Vakkundig en Klantvriendelijk

Bij autobedrijf Terlouw is uw auto in vakkundige en betrouwbare handen. Waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat!! Mocht uw auto gerepareerd moeten worden dan kan ik u Autobedrijf Terlouw van harte aanbevelen. Gewoon doen!

Garage waar men deskundig is en luistert naar de klant en menselijk zijn

Prima!

Al een aantal jaren hebben we onze auto's in onderhoud bij Terlouw. Goede service, denken mee en maken een onderhoudsbeurt op maat.

pprima geregeld,goede afspraken,goede prijzen,vriendelijke medewerkers.

zal dit bedrijf zeker aanbevelen in mijn vrienden,kennissenkring

Altijd top service

Al jaren klant. Service altijd top.

Geen vage verhalen

Altijd een eerlijk oordeel over een probleem.

Goed betrouwbaar bedrijf

Al meerdere keren mijn auto laten keuren naar volle tevredenheid. Klantvriendelijk en werken goed op afspraak.

Fijne, eerlijke, meedenkende garage.

Ik kom hier al een aantal jaren en heb goede ervaringen met de service van Autobedrijf Terlouw.

Een super goede autobedrijf

Ze zijn zeer vriendelijk en super goede mensen die er werken ik ken ze al heel lang voor mijn is het een topbedrijf

Houden goed contact over het verloop van de reparatie. Zelfs nog even de auto gewassen!

Altijd super tevreden - persoonlijke Service

Super vriendelijk en vooral meedenkend - zoeken altijd naar de beste oplossing en prijs. We hebben een onderhoudsplan en vinden dat super goed geregeld!

Heel aardig en deskundig

Zeer goede ervaring met autobedrijf Terlouw, reparatie worden altijd netjes en goed uitgevoerd, overleg word altijd gepleegd.

Zoals ik gewend ben

Deskundige medewerkers, goede diagnose en een goede service

Altijd bwtrouwbaar!

Betrouwbare garage met kennis! Eerlijke prijs!

Goede service en klantvriendelijk

Onverwachts was mijn auto na de grote beurt ook nog gewassen

Eerlijk, correct en schoon!

Eerste keer maar erg goed bevallen.

Zeer goed bedrijf; schappelijke prijzen!!I

Ik ken Autobedrijf Terlouw al vele jaren en altijd zijn de kwaliteit van het werk; de service en ambiance van een hoog niveau. Echt een aanrader!!

Eerlijke garage altijd snel geregeld

Al jaren trouwe klant. Altijd erg flexibel met reparatie en onderhoud. Duidelijke afspraken en bellen altijd netjes als de auto klaar staat.

Zowel privé als zakelijk zijn mijn auto's in onderhoud bij Terlouw. Service is altijd goed, staan altijd voor je klaar en lossen problemen op. Onderhoud en reparaties worden altijd goed en netjes uitgevoerd!!!!!

Altijd goede service

Zie boven