Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om te kiezen tussen Fendt en Knaus kwamen wij terecht in Meerkerk. Het eerste contact met Ron was prettig. Ook het vervolggesprek met Harrie was goed. Het is een informeel familiebedrijf waar zowel vader als zonen luisteren naar de wensen van de klant, de tijd nemen en meedenken in mogelijkheden. De showroom is ruim opgezet, de ontvangst met koffie is altijd gastvrij. De winkel biedt een breed assortiment. Kortom, wij zijn blij met onze nieuwe dealer!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Werden er keurig geholpen. Zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gezellig warm bedrijf, je voelt je gelijk thuis.\r\nHeb achteraf wel het gevoel dat ik teveel betaald heb voor deze caravan.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe caravan gekocht en bij de oplevering zeer uitgebreid uitleg gehad.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen, op alle afdelingen van het bedrijf, \r\nWij hebben een gebruikte caravan gekocht en zijn daar heel tevreden mee \r\nAlle afdelingen hebben ons goed geholpen en de juiste informatie gegeven \r\nCaravan centrum Meerkerk ga zo door. \r\nBedankt voor alles
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn prima geholpen en er werden aanpassingen voorgesteld waardoor wij hebben besloten om te kopen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf met topmensen die je op een prettige en servicegerichte manier helpen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een desillusie!!!!!\r\nNa vele jaren tevreden te zijn geweest, moet ik nu melden dat de service ver onder de maat was.\r\nMijn Kip caravan heeft in maart 2017 een onderhoudsbeurt gehad en mover-controle, kosten 1200 euro (oa nieuwe accu voor de mover en nieuwe banden).\r\n\r\nDe mover was nieuw in 2011(2x naar Spanje), helaas overleed mijn man in 2012 (2x vakantie vakantie in Nederland gehad). Met mijn dochters ben ik in 2014 naar Katwijk geweest, verder is de mover nooit gebruikt. ( In 2014 heeft de caravan ook een beurt gehad, wij hebben toen wij naar Katwijk gingen ook een omweggetje naar Meerkerk gemaakt, volgens mij ook omdat de mover het niet goed deed).\r\n\r\nDit jaar wilde ik (64 jaar) met mijn dochter en kleindochtertjes (2 en 5 jaar) naar Spanje,voor ons een heel avontuur, maar ik had al vaker met de caravan naar Spanje gereden en de caravan en mover waren piekfijn in orde, althans dat verwachtten wij…….maar helaas de mover die voor ons essentieel was, werkte niet.\r\n\r\nOp 19 juli ‘s avonds ( de caravan mag slechts 3 dagen op een openbare parkeerplek staan) kwamen we daar achter toen mijn schoonzoon de accu in de caravan plaatste en de mover testte. Wij wilden 21 juli ’s middags vertrekken en hadden voor de heenreis naar Spanje 3 al betaalde campings besproken.\r\n \r\nDonderdag 20 juli ’s morgens vroeg caravancentrum Meerkerk gebeld, zij konden pas maandag 24 juli kijken wat er aan de hand was! 24 juli zouden wij in Spanje aankomen. (Bovenstaande ook aan hen verteld).We moesten de accu nog maar eens opladen, wij hadden hem niet elke maand opgeladen dus dat kon de oorzaak zijn, dus weer opgeladen, deed het nog niet en toen is mijn andere dochter op 21 juli s ochtends voor ons de accu even laten testen in Meerkerk, deze was in orde, dus dat was de oorzaak niet.\r\n\r\nGelukkig was mijn schoonzoon op de heenreis mee zodoende konden we met z’n drieen de caravan op z’n plek duwen, hij zou op 31 juli met het vliegtuig vanaf Gerona terug gaan en wij zouden de terugweg met z’n tweeen doen en op 12 augustus thuiskomen. Helaas had ik pijn in mijn rug (door het duwen van de caravan? nooit eerder last van gehad) ook daarom is mijn schoonzoon op 1 augustus met ons teruggereden naar de Ardeche om te helpen de caravan daar zo te plaatsen dat wij hem op 11 augustus gemakkelijk aan de auto konden koppelen, niet de leukste manier voor dit plekje. Op 2 augustus hebben wij hem naar Montpellier naar het vliegtuig gebracht, kosten 165 euro ticket en een vakantiedag. Verder hebben wij omdat ik niet kon duwen voor de terugreis een chaletje op een camping bij Langres kunnen huren voor 1 nacht, kosten 120 euro.\r\n\r\nToen ik terug kwam van vakantie Meerkerk gebeld op 14 augustus. Zij konden op z’n vroegst 28 augustus kijken wat er aan de hand was.\r\n\r\nOp 29 augustus blijkt het het relaiskastje te zijn. (dat kan net zoals een lampje ineens stuk gaan volgens de monteur ,kosten 547 euro). \r\nDit kan gebeuren maar geen enkel excuus of medeleven van caravancentrum Meerkerk. Ze hebben ons vreselijk laten stikken door niet naar onze caravan te willen kijken wat er aan de hand was en het probleem op te lossen. Het enige dat medewerker Bas mompelde was \'vervelend\'. Dat lijkt mij nogal een understatement als je de halve vakantie zware rugpijn hebt gehad en erg veel kosten hebt moeten maken omdat de mover het niet deed (extra vliegticket, chalet op de terugweg). Het excuus: er waren tijdens het hoogseizoen maar 2 monteurs aanwezig, dat lijkt mij schromelijk weinig voor een vakantiebedrijf. Geen wonder dat de service waardeloos was. Het kostte hen achteraf anderhalf uur om zo’n kastje te plaatsen. Bovendien beweren ze nu dat zo’n relaiskastje besteld had moeten worden, stel je voor dat we tot maandag gewacht hadden, dan waren we wel heel veel kwijt geweest, minstens 7 nachten betaalde campingplaatsen en minstens 7 vakantiedagen voor mijn dochter en schoonzoon (zijn vakantie had dan maar een dag of 4 geduurd).\r\n\r\nZe zien ons niet meer terug, wij gaan naar Veenendaal, waar wij eerder waren toen Meerkerk geen Kip caravans meer onderhoudsbeurten gaf, later toen wij een brief kregen dat zij dat wel weer deden zijn wij terug gegaan naar Meerkerk omdat wij destijds zo tevreden waren over Meerkerk. \r\n\r\nWat opvalt in de reviews is dat de laatste jaren mensen zeer tevreden zijn als zij nieuwe of gebruikte caravans kochten maar over service lees je de laatste jaren (na 2013) nauwelijks…\r\n\r\nOP NAAR VEENENDAAL, daar waren wij destijds ook zeer tevreden over.\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een neuwe Caravan gekocht bij dit bedrijf. Toeveij wilde vertrekken bleek dat de mover niet goed werkte. In de ochtend dat wij vertrokken hebben wij nog telefonisch contact gehad met Harry Krul. Hij heeft tekefonisch support gegeven en op zijn advies werd er een van de movers direct vervangen waarna wij direct naar ons vakantieadres konden vertrekken, ook een beschadigd achterlicht werd onder garantie direct vervangen terwijl wij een bakje koffie dronken
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf van het voorjaar een schuifluifel gekocht van dorema maar helaas waren twee ogen in de stof stuk gegaan.\r\nwij hebben dit laten zien bij caravan centrum meerkerk die hebben vastgesteld dat er te veel krachten op de ogen geweest moeten zijn maar omdat de zeilmaker met vakantie was en niet op tijd terug kon zijn kregen wij een nieuwe schuifluifel. dat noemen wij een meer dan goede service. op zo\"n bedrijf kan je bouwen en vertrouwen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangenaam verrast werden we door de perfecte aflevering van onze caravan. Top! Ook het voorafgaande traject van offerte tot levering verliep bijzonder prettig. Al met al een bijzonder positieve ervaring.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Ze nemen echt de tijd voor je en beantwoorden keurig alle vragen. Geven tips en juist advies. Service is uitstekend en komen afspraken keurig op tijd na. Echt een aanrader en we komen er met veel plezier.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, begripvolle mensen. Goede communicatie.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aflevering caravan uitstekend. Meneer neemt uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en na te lopen. Geeft nuttige tips daarbij. Een pluim voor deze man.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze vorige caravan is gestolen. Bij de afwikkeling met de verzekeringsmaatschappij zeer veel morele en technische steun van CCM ontvangen. \r\nNieuwe caravan gekocht; deskundigheid/prijs-kwaliteit etc. zonder meer uitstekend.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vandaag caravan opgehaald, prettige gesprekken bij aankoop en bij levering en een perfecte service
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief service gericht bedrijf.\r\n\r\naandachtspuntje is de reactie snelheid om e-mails, dit mag we 2 tandjes sneller in deze digitale tijd. \r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na veel wikken en wegen hebben wij bij Caravan Centrum Meerkerk een nieuwe caravan uitgekozen en besteld. Daarbij werde we heel prettig geadviseerd, we hebben nooit de indruk gekregen dat er een caravan aan ons verkocht moest worden.\r\n\r\nDe bestelde caravan is keurig op tijd perfect aan ons afgeleverd.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord; FANTASTISCH
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en deskundig personeel.\r\nErg tevreden over de persoonlijke en gemoedelijke benadering en afhandeling.\r\nTop bedrijf!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een caravanbedrijf waar ouderwetse passie vanuit gaat. Een caravan of kampeermiddel koop je immers niet zo maar even. Meedenken met de klant, servicegericht geeft je als klant een bijzonder warm gevoel. Topteam met passie en een absolute aanrader om eens te gaan buurten.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes ontvangen.\r\nAlle tijd.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn geweldig geholpen door jullie bedrijf. Ten eerste is de aankoop op een zeer prettige manier verlopen en daarnaast ben ik uitermate tevreden over de wijze van oplevering. Jullie hebben niet alleen aandacht voor de klant, maar nemen er ook alle tijd voor. Terecht dat jullie 2 keer op rij zijn uitverkozen tot caravanbedrijf van het jaar !
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Dijkleger 17

4131 MA Vianen

0347-760880

[email protected]

Over Caravan Centrum Meerkerk B.V.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.