
op 3 mei de caravan gebracht voor onderhoud, alvorens de sleutels ingeleverd te hebben de caravan gecontroleerd op ao schade, er was geen schadde. Op 4 mei de caravan opgehaald, en toen bleek er een diepe kras, door de aluminium buitenplaat heen in de rechter voorkant te zijn ontstaan. De schade bij caravancentrum Meerkerk gemeld en na lang wachten kwam Harry Slob die vertelde dat de schade er al inzat, volgens zijn personeel. Harry wilde me zo wegsturen met een buitenplaat die door was, na aandringen hebben ze de plaat dichtgekit.
Wij hebben een ontzetten goed gevoel overgehouden aan onze aankoop! Van te voren werd duidelijk vermeld dat er een lange levertijd was en tussentijds goed op de hoogte gehouden en bij tussentijdse bezoeken ook altijd vriendelijk te woord gestaan!
Gehele traject van oriënteren tot afleveren is heel goed verlopen. Bij vragen krijg je snel antwoord. Afleveren is met zorg en deskundigheid gedaan. Kortom. Een aanrader
Caravan gekocht met eerlijke communicatie en geen addertjes onder het gras, kunnen heel wat bedrijven van leren. Met het ophalen van de caravan nemen ze de tijd voor je om alles netjes uit te leggen en niet in 30 minuten maar echt 1,5 uur. Vriendelijke receptie, verkopers en het aflever personeel. Ze staan allemaal achter het product wat ze verkopen en waar hun naar aan hangt. Top geregeld en kom er zeker nog eens terug voor eventueel het onderhoud aan de caravan.
Fijne persoonlijke aandacht tijdens het aankoopproces en zeker ook bij het afleveren. Er wordt volop de tijd genomen om alles uit te leggen en te laten zien.
Een Adria 462 Altea aangeschaft bij dit bedrijf. Prettig verkoopgesprek.(Dirk-Jan) Ook na het tekenen van de koopovereenkomst alles weer keurig geregeld.Er moesten een paar dingetjes gerepareerd/veranderd worden en het hele lijstje was afgewerkt bij de aflevering. Aflevering werd zeer uitgebreid gedaan met echt alle denkbare informatie over de caravan. Kortom: zeer tevreden.
Als we een nieuwe caravan wilden kopen, dan zouden we wellicht wel geholpen worden. Maar als je vraagt om geholpen te worden met een weigerde mover, en je de volgende dag op vakantie moet ( boot gereserveerd) dan heeft men de eerste dagen geen tijd !! Gelukkig geholpen door een welwillende garage ( 15 minuten doormeten) en een begripvolle TOP batterij leverancier in Culemborg. Waar gaan wij de volgende keer naar toe ( nieuwe caravan of service) niet meer naar caravancentrum Meerkerk te Vianen. Dan maar wat verder rijden voor echte SERVICE
Goedemiddag, Jammer van uw reactie, soms kan het zeker wel eens zo zijn dat we mensen en blijkbaar u niet gelijk kunnen helpen. Wij willen dat altijd proberen te doen, maar soms moeten er dingen af van andere mensen die ook weg gaan en waar we afspraken mee gemaakt hebben. Dan kan het wel eens zo zijn dat we in/op een heel kort termijn iemand niet kunnen helpen. Het werk wat afgesproken is en wat we soms ook wel eens moeten verzetten moet ook klaar gemaakt worden. Deze mensen moeten en gaan ook allemaal weg. Wij proberen zo veel mogelijk mensen te helpen, maar soms kan dit helaas niet en dat is bij u het geval. De opmerking van een nieuwe caravan kopen , en dat daar wellicht wel tijd voor is heeft helemaal niets te maken met werkzaamheden die een monteur doet. Niet iedereen kan een mover probleem verhelpen en hier voor u naar kijken. Helaas kan ik een verkoper niet in de werkplaats zetten om aan een caravan te laten werken. De wil om u te helpen is er zeker wel maar dan moet het wel kunnen, maar nog steeds jammer van uw reactie.
Dat je hier goed geholpen wordt en dat er een heel prettige sfeer heerst is voor ons al heel normaal. Maar dat je na een reparatie zonder iets te vragen niets hoeft te betalen uit coulance is wel heel bijzonder. Grote klasse!
In alle opzichten goed geholpen. Doen wat ze beloven. Enorme betrokkenheid bij de klant. Nemen alle tijd voor de aflevering. Goede communicatie en prettig contact.
Vorig jaar een nieuwe caravan gekocht. Deze is vabdaag afgeleverd en het hele proces van aankoop tot aflevering wordt heel netjes gedaan. Tijdens de aflevering wordt er echt de tijd voor je genomen om uit te leggen hoe alles werkt en je te helpen met alles de eerste keer goed aankoppelen. Ik ben erg tevreden hoe alles is afgehandeld en kan iedereen aanraden hier een caravan te kopen :-)
Zo klein als onze aangekochte Kipje is ( kip kompakt ) zo groots was de ontvangst en instructie. Wij hebben op een voor ons zeer prettige manier zaken kunnen doen en kunnen dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen. Bedankt Harry, Herman en het team van CCM
Zeer goede ervaringen! Duidelijke afspraken/offertes, goede uitleg, plezierige gesprekken en prettig zaken doen. Een klein minpuntje: De communicatie bij een vertraging van de levertijd kan beter.
We hebben via mail als eerste contact gezocht. Daardoor werden we gelijk gebeld en benadert om de juiste info in te winnen. Na ons prettige gesprek hebben we een nette offerte gekregen met verschillende opties. Precies zoals gevraagd. Daardoor zijn we ook snel naar het bedrijf gereden en de contactpersoon opgezocht. Na een prettige rondleiding bij de verschillende caravans en goede uitleg hebben we gelijk een nieuwe caravan gekocht. Na de koop werden we ook netjes op de hoogte gehouden mbt aflevering van de caravan en evt de door ons achteraf nog extra bestelde artikelen. Ze nemen ook ruim de tijd met de aflevering en de caravan stond er picobello bij. Niks anders dan lof over dit bedrijf en de mensen die ons geholpen hebben ( Marco, Herman en Dirk Jan )
Bij het oriënteren naar een nieuwe caravan kwam ik bij Caravan Centrum Meerkerk terecht. Zij hadden een mooie Knaus caravan in de verkoop staan. Het contact liep via Marco en kan niet anders zeggen dat dit goed verlopen is. Wij hebben de caravan gekocht en is eind november geleverd. Geheel naar wens. Voor het plaatsen van de accu en unit voor de mover heb ik persoonlijk overleg gehad met de technisch medewerker. Prima advies gekregen en de caravan is perfect afgeleverd. Bij aflevering hebben een uitgebreide en goede uitleg met tips gekregen. Nu moeten we nog even geduld hebben om met de caravan vakantie te gaan. We kijken er naar uit!
Marco heeft ons op zeer prettige manier een nieuwe Fendt caravan verkocht. Er werden duidelijke afspraken gemaakt. Zeer opvallend was de uitgebreide instructie bij de aflevering. Top.
Na lang zoeken vonden wij op de website van CCM de door ons gewenste caravan. Na een afspraak voor een bezichtiging gemaakt te hebben, werden we hartelijk ontvangen en geholpen. Daarna besloten wij de caravanoccasion te kopen. Afgelopen dinsdag is hij aan ons afgeleverd na een zeer uitgebreide en deskundige uitleg. Er werd alle tijd genomen voor onze vragen en we hadden en hebben er een goed gevoel over. We hopen nog lang plezier te hebben van onze nieuwe caravan en rekenen op een prettige samenwerking ook als er wat aan de hand mocht zijn.
Fijne zaak, prettige, gemoedelijke sfeer en behulpzaam personeel. Er wordt met je meegedacht over het aanschaffen van een caravan. Ze nemen de tijd voor je, ook met het demonstreren en uitleggen hoe alles werkt. Omdat we onze caravan zelf niet op konden halen werd hij netjes thuis afgeleverd. Met vragen kun je altijd bij ze terecht. We zijn heel tevreden.
In 2016 kochten wij op de caravanbeurs onze, ondertussen, vorige caravan. Bij een andere dealer dan Caravan Centrum Meerkerk (CCM) Tijdens het 1e gebruik kwamen er problemen naar boven die we niet zouden verwachten. De dealer kon, of wilde, het niet oplossen. Dat liep hoog op, en na een tip van mijn collega kwam ik bij Caravan Centrum Meerkerk terecht. Daar kwam ik in contact met Henk (werkplaats), en na uitleg was het antwoord simpel, dat ga ik regelen! En dat deed hij ook, problemen opgelost! Gedurende het gebruik bleek de airco unit (Domatic, nooit meer!) constant defect te gaan. Ook dit probleem werd prima opgelost, Bas heeft zich daar enorm voor ingezet! Met als resultaat dat er een nieuwe unit is geplaatst. Top! In het 4e jaar ging de caravan voor het onderhoud, en kreeg ik een telefoontje van Henk (werkplaats), ‘t was goed mis met de remmen! ( dat was voor mij geen verassing want na een heftige afdaling in Kroatië was alles behoorlijk heet gelopen) Ik kreeg een duidelijke uitleg en kosten begroting, daar is men ook binnen gebleven! Dus toen een nieuwe caravan in onze gedachte kwam was CCM de 1e om te gaan kijken. We werden te woord gestaan door Marco, prima vent, duidelijk en open. Na een duidelijke uitleg en een transparant verhaal is de offerte gemaakt, inruil beklonken en de deal gesloten. Vandaag (8-10-2022) de aflevering gehad, dat is al bijzonder want dat aflevering is nooit op zaterdag. Echter de eerder gemaakte afspraak van de vrijdag ervoor kon geen doorgang vinden wegens persoonlijke omstandigheden. De aflevering was heel goed! Ruim 2 uur nam Henk ( die van de aflevering ) de tijd om alles door te lopen, uitleg te geven, en vooral zijn kennis te delen, en dat met een gedrevenheid wat ik niet vaak meer tegenkom. Kortom Top Bedrijf!
De bovag onderhoudsbeurt is uitgevoerd zonder goede terugkoppeling / afstemming wat er gedaan zou moeten worden. Het neuswiel is vervangen door een mindere kwaliteit neuswiel zonder de mogelijkheden te bespreken, de controle van de banden is uitgevoerd echter drie weken later hebben we een klapband opgelopen waarbij we constateerden dat de reserve band niet op spanning was. De stekker van de verlichting had vervangen moeten worden maar is niet gebeurd. Reactie op de ervaring was ondermaats.
In December 2021 hebben wij een een luifel voor onze Unico Bologna gekocht. Deze is ook netjes geleverd. Helaas door omstandigheden hebben we eerst vorig week de mogelijkheid gehad om deze op te bouwen. Achteraf blijkt het niet de bestelde/versproken maat 12 te zijn, maar een maat 13 welke dus ruim te groot is. Daarnaast zit er ook 1 dakdrager bij, volgens de site van Unico zouden dat er 3 moeten zijn. Natuurlijk hebben we na het ontdekken van de verkeerde maat het bedrijf een E-Mail gestuurd. In de reactie terug word ons geadviseerd de luifel zelf door te verkopen. Hij staat nu te koop tegen elk aannemelijk bod. Is Iig een dure les geweest bij deze handelaar
We zijn erg goed geadviseerd en geholpen bij de aankoop van een voortent
Het zou prettig zijn als er overleg is als er meerkosten zijn bij onderhoud en niet na presentatie van de factuur. De onderhoudsbeurt zelf is prima uitgevoerd
Originele beoordeling
Bovagonderhoudsbeurt laten uitvoeren voor een AVENTO-caravan. Maandag brengen dinsdag uitvoeren, woensdag weer ophalen. Goed geregeld denk je. Tot je woensdagmorgen de caravan komt ophalen en blijkt nog niet klaar te zijn. Kan gebeuren! Goede communicatie had er voor gezorgd dat wij niet hadden hoeven te wachten. Toen ik er wat van zei, liep de directeur langs en maakte alleen een gebaar van rustig zonder zich te verontschuldigen voor de vertraging en liep door naar zijn kantoor. Zeer onbeschoft vind ik. Later bemerkte ik dat de nieuwe banden wel heel duur waren in verhouding met de consumentenprijs van bandenbedrijven. Het laatste woord is hierover nog niet gezegd
Wij kwamen op een vrijdagochtend zo maar kijken naar een caravan, omdat we onze droom nu maar eens achterna wilden gaan. Op internet gezocht naar een bedrijf en we kwamen in Meerkerk terecht, door de goede recensies en leuke aanbiedingen. We liepen op het buitenterrein en al snel kwam Dirk-Jan vragen of hij ons kon helpen. Nou, dat kon hij. We vertelden hem dat wij als beginnelingen/amateurs aan onze 1e caravan wilden beginnen. Wel hebben we een ruime ervaring bij de Scouting achter de rug, dat was echt kramperen! Hij vroeg enorm veel en leidde ons naar een aantal caravans en vertelde alle voor- en nadelen. Hij nam er uitgebreid de tijd voor en nergens hadden wij het gevoel dat we als amateurs behandeld werden door Dirk-Jan. We hadden puur geluk dat er net een hele mooie caravan van een jaar oud was binnengekomen. Eerst gaf hij aan dat we misschien beter een wat ouder exemplaar konden proberen, beviel het caravannen niet dan konden we deze weer zo terugbrengen. Maar wij waren al verliefd op de caravan van 1 jaar oud. Hij ging er toen eens echt voor zitten en heeft alle punten op een rij gezet voor ons. Er na waren we helemaal verkocht, eh nee: de caravan was verkocht! De verkoop ging daarna heel netjes zonder opgejaagd gevoel en de aflevering door Rinie was werkelijk helemaal perfect! Als "ouwe rot" heeft hij ons de caravan compleet uitgelegd en alles laten zien en voorgedaan. Snapten we het niet dan legde hij het nog een keer uit met veel geduld. Ook zijn gevoel voor humor gebruikte hij regelmatig en dat gaf ons een fijn gevoel. Ook over een paar dingen welke niet klopten, werd niet moeilijk gedaan en naar onze tevredenheid opgelost. Wat een uitgebreide service en een warm bad hebben we gekregen! Ook daarna bij de aanschaf in de winkel van allerhande materialen werden we heel goed geholpen. KORTOM: elke beginnende caravanner moet gewoon hier gaan kopen, daarna wordt kamperen alleen nog maar makkelijker en leuker. Top bedrijf en dat zeggen wij niet gauw!
Verkoper Harry had geen belangstelling voor onze Avento Ava Grande uit 2006, de inkoopprijs die hij bood was belachelijk laag. Hij gaf me de raad bij een ander bedrijf te informeren. Dit heb ik natuurlijk gelijk gedaan en het eerste de beste bedrijf waarmee ik belde, bood gelijk 2000 euro meer. Onze caravan is dus al verkocht voor een goede prijs. Jammer voor Caravan Meerkerk, ze zijn ons als klant kwijt. Het gaat blijkbaar zo goed met Caravan Meerkerk, dat ze zo met klanten kunnen omgaan. Ga zo door!
Beste mevrouw H. Loosman, Bedankt voor het schrijven van deze review. Zoals u aangeeft hebben wij samen geen overeenkomst kunnen sluiten om uw caravan in te kopen, omdat u een hogere verwachting had dan dat wij konden geven. Als wij een caravan moeten inkopen hebben wij er namelijk nogal wat kosten aan; Bovag onderhoudsbeurt, vervangen van de onderdelen, plaatsingskosten op verkoopsites en natuurlijk willen wij er nog een klein beetje aan verdienen. Uit ons systeem blijkt dat uw caravan voor het laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad in 2013. Hierdoor zijn de onderhoudskosten heel hoog voor ons, vanwege het achterstallige onderhoud. Wij hebben u aangegeven, omdat u hogere verwachtingen had, om de caravan elders aan te bieden. U heeft de caravan nu aan een handelaar verkocht. Deze bedrijven hoeven niet te kosten te maken die wij moeten maken. Zij kopen een caravan in en verkopen deze direct weer door zonder de caravan na te zien. Wij snappen uw verontwaardiging dat er prijsverschil zit, maar hopelijk hebben wij het hierdoor goed uitgelegd. Hopelijk kunnen wij u alles nog een rustig uitleggen aan de hand van een bakje koffie in onze showroom. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk
Onze caravan verkocht aan caravancentrum. Alles prima afgewikkeld.
Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd