Filters

10

Topzaak! Nooit eerder meegemaakt

Wij kwamen voor advies langs omdat we tijdens onze laatste vakantie (Gardameer) de caravan hagelschade had opgelopen aan dak en zijkant. Omdat onze de caravan gestald was in Italië, vonden wij het lastig te beoordelen wat verstandig was. Harry nam alle tijd en we hebben goed en kundig onze situatie doorgesproken: advies was de schade dit jaar nog af te wikkelen, omdat dit mogelijk voor ons beter zou uitpakken. Dit advies hebben we opgevolgd en met succes, helaas was de caravan total loss, maar dankzij goed advies en afwikkeling schade door Bas krijgen we een mooi bedrag van de verzekering terug. We hebben besloten bij dit superbedrijf een nieuwe caravan te bestellen. We hebben zo lang als wij kamperen met meerdere bedrijven zaken gedaan en contact gehad dmv onderhoud, maar nog nooit zo’n open, eerlijk, transparant & klantvriendelijke als Meerkerk, echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.
2

Huijbregts

Na een bezoek zonder afspraak waren wij enthousiast om naar een caravan te gaan kijken die hoog op onze verlanglijst staat. Na even rond gelopen te hebben kwam er geen personeel naar ons toe en heb ik mij naar de klantenbalie begeven. Daar was ook iedereen druk en kwam er niemand. Nadat het opviel dat ik tevergeefs op zoek was, kwam er iemand om ons naar de occasions te begeleiden. Deze verkoper gaf ons het gevoel had weinig belangstelling om ons een caravan te verkopen. Na weer wat rondgelopen te hebben tussen de nieuwe caravans waar wij overigens erg enthousiast over waren hebben we documentatie meegenomen. Die we zelf hebben gepakt omdat er overigens weer niemand was. Vandaag gebeld over mijn irritatie over de manier van behandelen van mijn bezoek echter de verkoper verdedigde zich hevig. Het was Corona tijd en pauze, hij had gezien dat ik achter de verkoper aan kwam echter moest te nodig naar het toilet om te antwoord te kunnen geven. Al met al een echte teleurstelling hoe wij behandeld zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste familie Huijbregts, Bedankt voor uw review. Wij willen een korte toelichting geven hoe wij deze kwestie zien. Op het moment dat u bij ons binnen bent gekomen waren beide verkopers druk bezig met klanten. Onze monteurs en receptie-medewerker zaten, in onze koffiehoek, te lunchen. Dit moet zij daar doen omdat ze dan 1,5 meter afstand kunnen houden. Zij kunnen, helaas, geen caravan aan u verkopen. U heeft eerst een tijdje op het occasionterrein gelopen en daarna bent u naar binnen gegaan om te vragen naar een verkoper. De eerste verkoper heeft u aangesproken, maar zei: ''Ik moet even naar het toilet en dan kom ik bij u''. Op het moment dat hij op de wc zat (max. 1 minuut) heeft u een andere verkoper aangesproken die net klaar was met zijn verkoopgesprek. Deze verkoper is direct met u meegelopen om u informatie te geven. Eenmaal buiten liep u van een Dethleffs naar een Burstner en weer naar een andere caravan. Als u dingen vroeg over een caravan gaf de verkoper hier antwoord op, maar halverwege het gesprek liep u, of uw partner, weg om naar een volgende caravan te kijken. Voor de verkoper was het, na ongeveer 30 minuten, duidelijk dat u niet precies wist wat u zocht. Hierbij heeft hij aangegeven dat u rustig rond kunt kijken en bij vragen hem kan aanspreken, of zich te melden bij de receptie zodat de verkoper opgepiept kan worden. Hierop heeft u aangegeven dat dit goed was. Ondertussen heeft u binnen en buiten gekeken naar alle caravans en waren de verkopers ook weer bezig met andere klanten. U geeft aan dat u niet meer geholpen bent, maar u heeft zich ook niet gemeld bij onze receptie. Dan had één van de verkopers een snelle vraag kunnen beantwoorden of kunnen melden hoe lang zijn gesprek nog duurde zodat hij daarna u kon helpen. Wij waren, om deze reden, ook zeer verbaasd over uw telefoontje de volgende dag. Wij hopen dat u, door dit verhaal te lezen, begrip van onze kant heeft voor de situatie. Klanttevredenheid en service staan bij ons hoog in het vaandel. Nogmaals onze excuses en wij gaan kijken hoe wij dit, in de toekomst, kunnen verbeteren. Met vriendelijk groet, Caravan Centrum Meerkerk

10

Fantastisch bedrijf

Mooie bedrijf met heel vriendelijk personeel. 2 maanden geleden een Kip caravan gekocht van 14 jaar oud. Deze werd afgeleverd alsof het een nieuwe caravan betrof. Alles prima in orde gemaakt met 1 jaar Bovag garantie. Vorige week is er nog een dakluik vernieuwd voor een groter luik dat verder open kan dan het oude. Dit onder volledige garantie!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Meer deskundigheid alsmede een betere service en klantvriendelijkheid kun je niet wensen.

In alle opzichten een voorbeeldig bedrijf. Doen wat ze beloven. Enorme betrokkenheid bij de klant. Nemen de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
6

Absoluut niet klantvriendelijk

Ben je aan het winkelen wordt je niet echt vriendelijk verzocht om de winkel te verlaten zodat ze kunnen lunchen. Dit stond nergens aangegeven, dus heel vreemd!

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste, Wij denken dat uw bevinding zich rust op een misverstand. Onze winkel is gewoon open tijdens lunchtijd, alleen de werkplaats en receptie zijn gesloten. Het kan voorkomen dat onze collega van de kampeerwinkel tegen u gezegd heeft dat ze even gaat lunchen en als u vragen heeft dat ze dan direct komt. Wij hopen u graag nog eens te zien. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum meerkerk

10

Mooi bedrijf, goede tips en prima service

Geen verplichtte verkooppraatjes, maar echte interesse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
9

Daar waar de klant zich koning voelt

Bij aankoop van de caravan werd met je meegedacht, zonder opdringerig te zijn. Direct reëele inruilprijs voor onze caravan, wat gelijk vertrouwen gaf. Bij aflevering werd alles heel attent en duidelijk uitgelegd tot in detail. Het bedrijf ziet er zeer verzorgd en netjes uit,

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Super service

Na een eerste bezoek aan de showroom werden wij goed geholpen, later op de dag terug gereden om de caravan (Adria Altea 462 PU uit 2014) waar wij ons oog op hadden laten vallen te kopen. Wederom werden wij weer goed geholpen, ze nemen echt de tijd voor je gezellig met een bakje koffie of thee erbij. Twee weken na de verkoop konden wij onze caravan ophalen, hier namen ze echt de tijd voor je om alles door te nemen wat betreft de caravan. Ook de extra's die wij kregen was een verrassing. Al met al een super zaak met vriendelijk, behulpzaam, kundig personeel en niet opdringerig!! Deze zaak is zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Deskundig, correct en vriendelijk

Zeer prettig bedrijf, top bereikbaar en reageert altijd direct op vragen. En zeer deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
9

Goede borden

Mooie website, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?

Reactie van het bedrijf

Beste Ilonka, Wat spijtig om te horen, via een review, dat de stickers op de borden te vast vastgeplakt zitten. Wij hadden dit graag van u zelf vernomen via een telefoontje of e-mail, zodat wij uw hiermee hadden kunnen helpen. Want de stickers zijn door Bo-Camp geplakt en niet door ons. Wij gaan uw feedback alsnog aan Bo-Camp doorgeven, want ook wij willen onze klanten met een glimlach laten genieten van hun gekochte producten. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk

10

Je bent een klant , maar geen nummer. 👍

Onze ervaring is zeer positief na: De hulp nadat onze oude caravan total loss gereden was. We voelen ons altijd welkom. Transparantie met koop nieuwe caravan. Het "doe maar gewoon" gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
8

Klant vriendelijk en kennis van zaken

De mensen zijn erg vriendelijk. Zij denken goed mee . Ik had nog nooit met een caravan gereden, een van de medewerkers heeft mij een eenvoudige rijinstructie over het industrieterrein gegeven. Klein minpuntje is dat de controle voor oplevering van binnen iets beter mag zijn. De schroeven van de tafel rail zaten los, ook een gordijnrails zat los. Kleinigheidjes maar toch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Fijne caravandealer met deskundige en aardige medewerkers!

Naar volle tevredenheid al meerdere nieuwe caravans gekocht en weer ingeruild bij Meerkerk. Ze leveren goede service, zijn betrouwbaar, deskundig, klantvriendelijk en ook gewoon aardig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Zeer goede ervaring.

Zeer goed geholpen en een goede uitleg gehad van de caravan. De verkoper was ook een aardige en nette man drong beslist niet aan om de caravan aan ons te verkopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Door de hele persoonlijke benadering hebben wij de goede keuze kunnen maken.

Wij waren op zoek naar een nieuwe caravan die nu bij ons past. De kinderen gaan hun eigen weg dus kunnen we toe met minder bedden en bergruimte. We zijn hierin fantastisch geholpen zonder dat we het gevoel hadden dat wij de druk van de verkoper voelde. Men heeft een echt passend voorstel gedaan. We kijken uit naar het voorjaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
8

Prima geregeld wb nieuwe caravan

Klant vriendelijk met kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Geweldig

Wat ik heb mogen ervaren , reperatie en klantvriendelijkheid is altijd goed geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
8

Prima behandeling.

Prettig geholpen en een goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Prima

Na grote problemen met de caravan die bij meerkerk gekocht is Dit voor 100 procent opgelost Een groot compliment om dit op een zeer geode mannier op telossen Nogmaals bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Ook wat niet in de winkel is of staat kan geleverd worden

Een onderdeel van een dometic toilet , kan gewoon geregeld worden !!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?
10

Zeer betrouwbaar adres.

Ervaren adres ,komen afspraken na . Belang klanten staat voorop. Dit alles voor schappelijke/redelijke prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd en betrouwbaar gevoel in de contacten.

In de onderhandeling bij de aankoop van een caravan geeft de verkoper je de speelruimte om je mening te geven. Er wordt duidelijk aan gegeven wat er dan wel mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel vriendelijk

wordt met verstand van zaken geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Doen wat ze beloven.

Wij hebben Caravan centrum Meerkerk als een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk ervaren. Kennis van zaken, duidelijke uitleg bij de aanschaf van onze caravan. Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een paar jaren geleden bij dit bedrijf een tweedehands caravan gekocht, die tiptop en brandschoon werd afgeleverd. Ook van de nadien verleende service zijn wij onder de indruk. Er waren problemen met de airco, die tot onze meer dan volle tevredenheid zijn opgelost. Vriendelijke en vakkundige mensen die op alle fronten met je meedenken en je tips geven om eventuele problemen te voorkomen. Geweldig!\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

Over Caravan Centrum Meerkerk B.V.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd