
Goedemiddag, Jammer van uw reactie, soms kan het zeker wel eens zo zijn dat we mensen en blijkbaar u niet gelijk kunnen helpen. Wij willen dat altijd proberen te doen, maar soms moeten er dingen af van andere mensen die ook weg gaan en waar we afspraken mee gemaakt hebben. Dan kan het wel eens zo zijn dat we in/op een heel kort termijn iemand niet kunnen helpen. Het werk wat afgesproken is en wat we soms ook wel eens moeten verzetten moet ook klaar gemaakt worden. Deze mensen moeten en gaan ook allemaal weg. Wij proberen zo veel mogelijk mensen te helpen, maar soms kan dit helaas niet en dat is bij u het geval. De opmerking van een nieuwe caravan kopen , en dat daar wellicht wel tijd voor is heeft helemaal niets te maken met werkzaamheden die een monteur doet. Niet iedereen kan een mover probleem verhelpen en hier voor u naar kijken. Helaas kan ik een verkoper niet in de werkplaats zetten om aan een caravan te laten werken. De wil om u te helpen is er zeker wel maar dan moet het wel kunnen, maar nog steeds jammer van uw reactie.
Originele beoordeling
Beste mevrouw H. Loosman, Bedankt voor het schrijven van deze review. Zoals u aangeeft hebben wij samen geen overeenkomst kunnen sluiten om uw caravan in te kopen, omdat u een hogere verwachting had dan dat wij konden geven. Als wij een caravan moeten inkopen hebben wij er namelijk nogal wat kosten aan; Bovag onderhoudsbeurt, vervangen van de onderdelen, plaatsingskosten op verkoopsites en natuurlijk willen wij er nog een klein beetje aan verdienen. Uit ons systeem blijkt dat uw caravan voor het laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad in 2013. Hierdoor zijn de onderhoudskosten heel hoog voor ons, vanwege het achterstallige onderhoud. Wij hebben u aangegeven, omdat u hogere verwachtingen had, om de caravan elders aan te bieden. U heeft de caravan nu aan een handelaar verkocht. Deze bedrijven hoeven niet te kosten te maken die wij moeten maken. Zij kopen een caravan in en verkopen deze direct weer door zonder de caravan na te zien. Wij snappen uw verontwaardiging dat er prijsverschil zit, maar hopelijk hebben wij het hierdoor goed uitgelegd. Hopelijk kunnen wij u alles nog een rustig uitleggen aan de hand van een bakje koffie in onze showroom. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk
Beste Kees van Rietbergen, Bedankt voor uw review. In ons systeem staat dat wij alle garantiepunten hebben opgelost. U heeft hier geen contact meer over gehad dat iets toch niet goed is. Ook is er bij ons niks aangegeven over het verwijderen van kit, want dit kunnen wij met alle plezier voor u verwijderen. De dopjes, die besteld moesten worden, hebben vertraging in levertijd. Hierdoor waren deze nog niet binnen. In ons systeem staat netjes genoteerd dat wij u bellen als het binnen is. Daarnaast zijn wij geen Adria dealer meer. Een COC-verklaring om de caravan te laten importeren vanuit Nederland naar Frankrijk kan alleen via een officiële Adria-dealer geregeld worden. Hierbij hebben ze uw persoonlijke gegevens nodig. Zoals telefonisch aangegeven hadden wij dit graag voor u willen regelen, maar dit is simpelweg niet mogelijk omdat wij geen Adria dealer meer zijn. Wij betreuren het ook zeer dat u direct met deze review komt, omdat wij ook niks aan de COC-verklaring kunnen doen. Wij wensen u nog veel plezier met uw Adria caravan en nemen contact met u op als de bestelde dopjes binnen zijn. Mocht u nog iets hebben, bel ons dan. Wij proberen altijd in oplossingen te denken. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk
Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd