slecht

moet vaak wachten om mijn benzine af te rekenen omdat jullie broodjes aan het smeren zijn voor andere klanten. Het is geen broodjes zaak hoor !!!!

Erg vriendelijke service

In maart 2023 mijn occasion bij Wijnands gekocht. Ieder contact is tot nu toe heel erg fijn (geweest). Zo ook vandaag (28/11/23) weer. Ik ben dan ook erg tevreden.

geweldige servies

andere auto gekocht Hilbrand heeft het keurig gedaan en de auto werd netjes afgeleverd.

Eerlijk betrouwbaar en gewoon goed werk!

Vriendelijk perdoneel; goede wachtruimte uitstekende service en goed werk zonder dat er zaken gedaan worden die (nog) niet hoeven.

Goed geholpen houden zich aan hun afspraak.

Goede prestatie

Ondanks de vervangende auto die panne had zijn we zeer tevreden over de kleine beurt met vooraf afstemming over de geadviseerde vervangingen.

Uitstekend geholpen. Klantvriendelijke benadering.

Zie mijn opmerking hierboven.

De medewerkers denken mee en verlenen goede service!

Zie hier boven

Vriendelijk en zeer deskundige personeel,

Bijzonder goed

Top service

Erg goed

Staan altijd voor je klaar .ook al ist druk ze zoeken een plekje voor de klant zelfs een chauffeur of fiets staan klaar voor je

Fijne ervaring

Wordt altijd keurig gebeld, wat de reparatie gast kosten

Prima garagebedrijf

Werk prima uitgevoerd.

. WIJNANDS GEEFT ONS PERFECTE SERVICE, WIJ HEBBEN 100% VERTROUWEN IN GARAGE WIJNANDS, ALLES KLOPT ALTIJD, EN NIETS IS ONMOGELIJK!!

Heel erg goed!

Uitstekende service, prettig en behulpzaam personeel.

mooi bedrijf

mooi bedrijf,

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Hier denken ze mee en is alles gericht op goede service. Tevreden klant!

ik wordt altijd goed geholpen

mijn ervaring is als er wat is met de auto dan bellen ze altijd.

vakkundig en betrouwbaar

goeie service , goed afspraken maken en duidelijkheid met reperaties keuren etc

Prima garage, vriendelijk ontvangst. Had het alleen wel fijn gevonden als ik een lijst had gekregen met wat er uitgevoerd was aan de auto. Nu kreeg de sleutel, weliswaar rond 17.30, misschien was ik te laat. Maar verder geen afvinklijst of uitleg wat ze hadden gedaan.

Fijn bedrijf om je auto te laten onderhouden

Voor de tijd wordt er altijd besproken wat de kosten zullen zijn, zo weet je waar je aan toe bent, Als ze iets tegenkomen waardoor de kosten toch hoger uitvallen wordt er altijd netjes gebeld en overlegd met de klant.

Perfecte sevice

Prettige garage je kan er zo binnenlopen. Altijd koffie en tijd voor een praatje. Niet de goedkoopste maar doen wat ze afspreken.

Teleurgesteld

Lampje rechtsvoor vervangen Xenon Philips D3S kosten bij Wijnands 197,98 euro. Het originele lampje van Philips kost op het net 69.50

Prima bedrijf.

Vakkundig en meedenkt.

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.