Was snel en duidelijk.

Goede service, snel, duidelijk. Ik ben tevreden.

Geweldige Service

Meedenken met de klant zelfs op de kleinere onderhoudsbeurten.

Wordt altijd correct en prima geholpen

Mijn ervaring is prima, wordt altijd correct geholpen.

Gewoon een zeer goede garage

Kundig personeel, duidelijke informatie en zeer goede service!

prima service,fijne ontvangst.

Komen elke afspraak na.

Welk auto hier ook heen gaat wordt vakkundig beoordeeld en worden alle afspraken nageleefd.

Prima werk, goed advies

Jaarlijkse controle, grote beurt geadviseerd.

Gewoon goed.

Niets op aan te merken. Auto was zelfs gewassen toen ik hem kwam ophalen

Uitermate tevreden

Uitermate tevreden

Goede service en vriendelijkheid.

Bij Wijnands ervaar ik een goede service en vriendelijkheid. Kom er al diverse jaren met mijn auto's. Een goede aanrader.

Zoals altijd prima

Al jaren mijn vaste garage. Zou niet anders willen.

Heel goed

Heel goed

Ik heb altijd een goede ervaring als ik mijn auto bij Wijnands auto service in onderhoud geef

Zie. Boven

Goed en snel geholpen

Online een afspraak gemaakt voor een keuring, netjes alle mails gehad. Vervangend vervoer werd geregeld, daarnaast werd netjes overlegd over de kosten en de auto werd snel gerepareerd. Goede en betrouwbare service.

top

heel correct geholpen

Deskundig en goede service

Eerste APK sinds ik deze auto heb. Gelijk ook grote beurt. Duidelijke communicatie, goede prijs-kwaliteit verhouding. Auto rijdt weer als een zonnetje.

Geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

WAS doet wat ze belooft...

Dit zou, wat mij betreft, een mooie slogan zijn voor Wijnands Auto Service: Wij doen wat we beloven... Grote beurt en APK, halverwege de dag keurig gebeld en overleg over wat nodig is en wat de kosten daarvan zullen zijn. Eind van de dag ophalen en geen verdere verrassingen... Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Kortom, dik tevree...!

top bedrijf met goede service

staan altijd klaar voor je ook als je onverwacht langskomt duidelijke prijsafspraken vooraf

Fijn overleg

Nieuwe bus netjes afgeleverd

Slechte service

Vorig jaar een nieuwe auto hier gekocht en daarbij een grote beurt gehad. Nu de eerste beurt gehad na 1 jaar rijden en daarbij meteen veel moeten vervangen. Verder had ik zelf het een en ander vervangen omdat dit versleten was en niet was gedaan in de aflever beurt. Nu zijn al die punten opnieuw vervangen terwijl ze nu zo goed als nieuw waren.

Altijd goed!

Al jaren helpen ze mij erg goed bij Wijnands Auto Service

alles top geregeld

komen de afspraken naar

Prima Service

Jaap van den Hoogen prima persoon om zaken mee te doen, erg klantvriendelijk. Service is echt top. Tot onze verbazing kregen we bij het ophalen van de auto een koek, ( Spakenburgs specialiteit) zo groot dat je hiervan een maand kan eten. Wijnands Auto is zeer zeker aan te bevelen

tevreden

netjes aan afspraak gehouden, vriendelijk geholpen. het technische aspect kan ik onvoldoende beoordelen, daar ben ik niet technisch genoeg voor