Verkopers die hun afspraak niet nakomen

Rare manier van zaken doen hebben de verkopers bij Wijnands. Zaterdag middag een proefrit gereden in een occasion van Wijnands. Niet naast de deur (een uur rijden) maar het type beviel mij wel. Na de proefrit het een en ander doorgesproken over garantie en andere zaken en hij zou ook met een inruilprijs komen. Dat kon hij niet direct geven maar we zouden maandag contact hebben en hij zou zijn best doen om zo dicht mogelijk bij mijn wenselijke inkoopprijs te komen. Diezelfde zaterdag einde middag zie ik een gemiste oproep van het bedrijf en op de voicemail de vraag of ik ze wil terugbellen omdat er nog een gegadigde is. Ik kreeg ze echter niet te pakken daar het bedrijf al dicht was. Maandag om 9 uur contact met ze opgenomen. Krijg ik te horen dat de auto al verkocht is …:-O Maar dat hadden we toch niet afgesproken!!?? Als reactie kreeg ik: ’t tis wat ’t is… Onbehoorlijk…..en zonde van mijn zaterdag en reiskosten :-\

Ik heb al vele nieuwe auto's gekocht, sinds de laatste jaren koop ik alleen nog een nieuwe auto of onderhoud bij Wijnands. De service is geweldig. Het personeel is vriendelijk ze zijn behulpzaam indien nodig en denken goed mee. Wijnands autoservice is een autoservicebedrijf die service geeft wat je van een autoservicebedrijf verwacht. Gewoon heel goed.

Prima geregeld weer!

Prima geregeld weer. Fiets als vervangend vervoer mee.

Fijne garage, goede service en je bent geen nummer.

Goede ervaring met deze garage. Kom er al een paar jaar en bevalt goed. Eerlijke voorlichting.

Heel goed

Vriendelijke mensen en een duidelijke uitleg over wat noodzakelijk is bij een servicebeurt van de auto.

Service is goed vriendelijk mensen

Omdat het een eerlijk en topbedrijf is

Niets is teveel bij dit bedrijf, bij wijnands ben je geen nummer maar nog echt een klant.

bijna helemaal prima

Vorige week na de middag de auto gebracht en ik had afgesproken dat ik zou wachten tot de auto klaar zou zijn. De baliemedewerkster zei tegen mij dat ik dan wel een lange middag zou hebben in de show room. Gelukkig was het mooi weer en er was een fiets, dus ik ben lekker naar de haven gefietst, De auto was om 16.00 uur klaar, dus een les voor de volgende keer is om iets te regelen waardoor ik naar huis kan. Ik had echt het idee dat ik kon wachten en dat de garage direct met mijn auto bezig zou zijn. Misschien is het wat handiger om dat aan de klant van tevoren mee te delen. Verder is het goed uitgevoerd en ben ik weer tevreden.

Vriendeijk, op tijd, reeel goede prijs etc en goede lounche hoek; wat wil je nog meer?!

Prima goede afspraken

Duidelijke communicatie over wat er moet gebeuren aan de auto voordat ze het daadwerkelijk doen, om kosten ook te kunnen bespreken. Top

Heel goed

Fijne garage , mijn auto wordt goed onderhouden en alles loopt volgens afspraak. Vriendelijk personeel, duidelijke informatie. Ben zeer tevreden.

Grote beurt en Apk gegeven netjes geregeld allemaal.

Keurig geholpen als er kosten bij komen Wordt dit netjes in overleg met de klant gedaan. Ik zou zeggen ga zo door

Top service

Een geweldig bedryf met fantastische service

Geweldig in 1 woord

Kennis van zaken, vriendelijk, servicegericht! Top!

Servicegericht bedrijf met vriendelijke mensen.

Was snel en duidelijk.

Goede service, snel, duidelijk. Ik ben tevreden.

Geweldige Service

Meedenken met de klant zelfs op de kleinere onderhoudsbeurten.

Wordt altijd correct en prima geholpen

Mijn ervaring is prima, wordt altijd correct geholpen.

Gewoon een zeer goede garage

Kundig personeel, duidelijke informatie en zeer goede service!

prima service,fijne ontvangst.

Komen elke afspraak na.

Welk auto hier ook heen gaat wordt vakkundig beoordeeld en worden alle afspraken nageleefd.

Prima werk, goed advies

Jaarlijkse controle, grote beurt geadviseerd.

Gewoon goed.

Niets op aan te merken. Auto was zelfs gewassen toen ik hem kwam ophalen

Uitermate tevreden

Uitermate tevreden