Al jaren zeer tevreden!

Al jaren trouwe klant bij Wijnand’s auto service. Worden altijd goed en snel geholpen. Laatst was bij onze auto de koppeling kapot en was er een onderdeel in heel Europa niet leverbaar waardoor het waarschijnlijk maanden kon duren voordat de auto gerepareerd kon worden. Bij Wijnands hebben ze alles op alles gezet om toch nog ergens het onderdeel te bemachtigen EN daarna de auto snel klaar te hebben. Onze auto rijdt weer als een trein!

Altijd fijn geholpen en vriendelijk en behulpzaam personeel. En denken ook met je mee.

Wordt altijd keurig geholpen.

prima behandeling

apk + gedaan wat afgesproken.

Wijnand’s Autoservice levert prima service

Goede service door vriendelijke medewerkers.

Vriendelijke mensen, wordt goed geholpen.

Als er iets kleins kapot is wordt je meteen geholpen.

Altijd goed

Altijd goede ervaringen bij jullie.

Super opgelost

slecht

moet vaak wachten om mijn benzine af te rekenen omdat jullie broodjes aan het smeren zijn voor andere klanten. Het is geen broodjes zaak hoor !!!!

Erg vriendelijke service

In maart 2023 mijn occasion bij Wijnands gekocht. Ieder contact is tot nu toe heel erg fijn (geweest). Zo ook vandaag (28/11/23) weer. Ik ben dan ook erg tevreden.

geweldige servies

andere auto gekocht Hilbrand heeft het keurig gedaan en de auto werd netjes afgeleverd.

Eerlijk betrouwbaar en gewoon goed werk!

Vriendelijk perdoneel; goede wachtruimte uitstekende service en goed werk zonder dat er zaken gedaan worden die (nog) niet hoeven.

Goed geholpen houden zich aan hun afspraak.

Goede prestatie

Ondanks de vervangende auto die panne had zijn we zeer tevreden over de kleine beurt met vooraf afstemming over de geadviseerde vervangingen.

Uitstekend geholpen. Klantvriendelijke benadering.

Zie mijn opmerking hierboven.

De medewerkers denken mee en verlenen goede service!

Zie hier boven

Vriendelijk en zeer deskundige personeel,

Bijzonder goed

Erg goed

Staan altijd voor je klaar .ook al ist druk ze zoeken een plekje voor de klant zelfs een chauffeur of fiets staan klaar voor je

Fijne ervaring

Wordt altijd keurig gebeld, wat de reparatie gast kosten

Prima garagebedrijf

Werk prima uitgevoerd.

. WIJNANDS GEEFT ONS PERFECTE SERVICE, WIJ HEBBEN 100% VERTROUWEN IN GARAGE WIJNANDS, ALLES KLOPT ALTIJD, EN NIETS IS ONMOGELIJK!!

Heel erg goed!

Uitstekende service, prettig en behulpzaam personeel.

mooi bedrijf

mooi bedrijf,

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Hier denken ze mee en is alles gericht op goede service. Tevreden klant!

Over Bosch Car Service