Prettig, snel en duidelijk

Je word altijd snel geholpen en de communicatie is top. Geen poespas, korte lijnen en ze denken met je mee

Snel en netjes

Goede service en er wordt met de klant meegedacht. Ik rij ervoor uit Amsterdam naar Spakenburg.

Betrouwbare garage die doen wat ze moeten doen.

Altijd positieve ervaringen met dit bedrijf. Geen spookbedragen als ruitenvloeistof bijvullen terwijl het reservoir vol zit of ruitenwissers vervangen als ze nog goed zijn. Fijne betrouwbare en eerlijke garage. Zeer aanbevelingswaardig.

Super vriendelijke in alle opzichten klantvriendelijke benadering.

Ik bedacht het me vanmiddag, toen ik mijn bij Wijnand's aangeschafte Opel Astra voor een 'zomer check' bracht. Dat het telkens weer als een feestje aanvoelt om bij Wijnand's Auto Service binnen te wandelen. Mijn waardering voor het bedrijf en de mensen die er werkzaam zijn is enorm. Het begint al bij het telefonische contact. Vriendelijk, en altijd klant en service gericht. Afspraken worden altijd nagekomen. Geen moeite is of lijkt te veel. De service en enorme klantvriendelijkheid zie je terug in een perfecte afhandeling van zowel de kleine als de wat grotere klussen. Snel en vakkundig. Top! Ik hoop er nog lange tijd terug te mogen komen. Dank jullie wel. PS: Ook voor de koffie!

Goede servicr

Betrouwbare occacions en gaat er toch iets stuk goede garantie en service

Prettige mensen, vakkennis en vriendelijk

Goede afspraken, duidelijkheid, vriendelijk en kennis van zaken.

Reparatie tot volle tevredenheid. Op factuur stond auto voor u gratis gewassen maar dat was helaas niet gebeurd

Prima geregeld allemaal!

Pro actief geadviseerd door te wijzen op het combineren van de onderhoudsbeurt met de APK keuring en dat scheelt ook nog eens in de kosten. Vooraf netjes geinformeerd over vervanging van remblokken en de auto is ook nog eens gratis gewassen! Helemaal top!

Goed geholpen

Mijn wat oudere auto (Fiat Punto, 2005) een grote onderhoudsbeurt laten geven. Keurig geholpen voor een nette prijs.

Heel positief

Heel positief!

Zeer netjes geholpen

Zeer netjes geholpen

Je wordt goed geholpen. Goede service. Vriendelijk personeel, en de auto doet het goed. Top!!

Ervaring en Kwaliteit = Topservice

Mensen weten waar ze mee bezig zijn, Topservice.

ook in de zeer spannende corona tijd, ontvingen wij de zelfde service, als altijd, dank daarvoor!!

De service was weer fantastisch, er wordt altijd meegedacht, wij zijn zeer tevreden!!

Onderhoudsbeurt 1 -4-2020

De onderhoudsbeurt voor mijn Mini gedaan op 1 april , en ik ben weer goed geholpen. Netjes gebeld van te voren wat er allemaal moest gebeuren en ook de kosten vermeld. Auto opgehaald en de factuur in mijn mail ontvangen , ideaal.

Snel en adequaat- geen zorgen voor mijn mobiliteit

Prettig bedrijf met oog voor mijn vraag - veilig en bedrijfszekerheid. Mobiliteit is een belangrijke post voor mij.

Ze helpen waar het nodig is en betaalbaar!!

zoals het hoort

zoals het hoort, keurig volgens afspraak

Betrouwbaar

Klant gericht

Vakmanschap en uitstekende service.

Uitstekende service.

Goede afspraken zowel telefonisch als mondeling

Telefonisch werd er medegedeeld wat de problemen waren en wat het kost om die te verhelpen.

Efficient en meedenkend, hoffelijk en snel klaar

Efficient en meedenkend, hoffelijk en snel klaar

Een goede ervaring.

Nooit geen problemen gehad.

Netjes, accuraat onderhoud uitgevoerd

Prima service, en ook nog netjes gewassen👍