Super service

1 dag voor mijn vakantie, ging de koeler van kijn auto kapot. De auto is dezelfde dag nog gerepareerd. Super service.

Geweldig !

Ik ben uitstekend geholpen door uw verkoper Bernhard ik heb nog nooit eerder zo plezierig een auto gekocht, zelfs de tank zat vol bij aflevering ;-)

Super service

Ik heb vorige week onze auto gebracht voor APK, bandenwissel en onderhoudsbeurt. Ik was de afspraak vergeten en daardoor een uur te laat, maar daar maakte ze geen punt van. Bij het ophalen was ik aangenaam verrast dat ze de auto ook even gewassen hadden! Super ervaring dus en beveel ze zeker aan.

Uitstekend, zeer aan te bevelen

Na telefonisch contact om advies bij aankoop van een occasion, waarbij onze auto ingerolen kon worden, zijn we vanuit onze woonplaats 193 kilometer naar Boekelo gereden. Aldaar een vriendelijke ontvangst, we werden keurig te woord gestaan. De auto stond al geheel gepoetst klaar voor de proefrit. Na overeenkomst konden de formaliteiten ter plekke, compleet in orde gemaakt worden. We hebben de auto meteen mee genomen, de terug rit was geweldig. De auto is perfect, we zijn er zeer content mee. Dank aan dit bedrijf voor de geweldige ervaring.

Wij zijn al 20 jaar met 2 auto’s klant bij autobedrijf Hulscher in Boekelo. Een no-nonsense garagebedrijf dat niet verstopt zit achter een peperdure glazen pui zoals concurrenten maar in een keurig pand auto’s verkoopt en repareert. Zowel de dame aan de telefoon, de monteurs en de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. En wat het probleem ook is aan de auto; ze komen er altijd uit. Echt fantastisch! Hulde voor Hulscher.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

geweldige bediening, altijd vriendelijk en hulp bereid.

Goede service, ook als het druk is proberen ze je op de beste manier te helpen! Toppers

Ben al jaren een tevreden klant van Hulscher heb daar mijn auto in onderhoud wordt er altijd vriendelijk geholpen goede service

• Reden bezoek Andere reden

Al heel veel jaren ervaring met dit bedrijf bij inruil, reparatie en apk. Vakkennis en service zijn top. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Mijn ervaring is goed , je word goed geholpen , je word gelijk geholpen datje nou een lekke band brengt of een lamp kapot is of je staat met je auto in enschede met een kapotte uitlaat je word gewoon geholpen. Top

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Als u nou gewoon een goede garage zoekt zoek dan niet verder en ga naar Hulscher in Boekelo. Hier word je goed geholpen en met je mee gedacht. Een echte no nonsens garage waar je je een gewaardeerde klant voelt.

Een topgarage!! Hele harde werkers waarvan ik beslist niet het idee heb dat ze de klant \'een poot uittrekken\'. Heel eerlijk wordt altijd gemeld wat echt noodzakelijk is. Wij zijn al 20 jaar klant met 2 auto\'s. En wat mij vandaag overkwam; na een apk-keuring, kleine beurt en vervangen van 2 autobanden werd mijn auto thuis bezorgd! Van binnen gezogen en de buitenkant zo mooi glanzend. Alsof-ie nieuw is. Echt heel geweldig. Net die vele extra\'s maken het verschil. Hulde aan alle medewerkers van autobedrijf Hulscher in Boekelo.

Een vd de weinige echte familie bedrijven met persoonlijke aandacht voor de klant.

uitstekende service

Geweldige mensen. Al enige tijd klant bij hun ook al een auto gekocht. Als je problemen hebt goede ondersteuning. Kunt altijd bij deze mensen terecht, zelfs na werktijd hebben ze mij nog geholpen. Altijd een luisterend oor, goed advies en indien nodig snel handelen. Top !!!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na mail en telefonisch contact te hebben gehad naar een auto wezen kijken. (bijna 200 km enkele reis voor gereden) Auto stond klaar, proefrit kunnen maken. Perfect. Besloten om de auto aan te schaffen. Week later opgehaald en de auto stond tiptop in orde klaar. Super goede service, vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Dit waren de kilometers die we er voor gemaakt hebben waard

zeer prettig, kundig advies, zeer gemoedelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In de afgelopen jaren, al meerdere auto\'s gekocht binnen Autobedrijf Hulscher. Altijd vakkundig en eerlijk advies. Als tevreden klant, kom je dan ook graag terug! Afdeling verkoop is mee denkend, zodat je de juiste auto aanschaft die binnen je gezin past. Keurig bedrijf, correcte afspraken en perfecte service!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Windmolenweg 92 7548 BN Boekelo