Wij zijn al 20 jaar met 2 auto’s klant bij autobedrijf Hulscher in Boekelo. Een no-nonsense garagebedrijf dat niet verstopt zit achter een peperdure glazen pui zoals concurrenten maar in een keurig pand auto’s verkoopt en repareert. Zowel de dame aan de telefoon, de monteurs en de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. En wat het probleem ook is aan de auto; ze komen er altijd uit. Echt fantastisch! Hulde voor Hulscher.

geweldige bediening, altijd vriendelijk en hulp bereid.

Goede service, ook als het druk is proberen ze je op de beste manier te helpen! Toppers

Ben al jaren een tevreden klant van Hulscher heb daar mijn auto in onderhoud wordt er altijd vriendelijk geholpen goede service

Al heel veel jaren ervaring met dit bedrijf bij inruil, reparatie en apk. Vakkennis en service zijn top. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Mijn ervaring is goed , je word goed geholpen , je word gelijk geholpen datje nou een lekke band brengt of een lamp kapot is of je staat met je auto in enschede met een kapotte uitlaat je word gewoon geholpen. Top

Als u nou gewoon een goede garage zoekt zoek dan niet verder en ga naar Hulscher in Boekelo. Hier word je goed geholpen en met je mee gedacht. Een echte no nonsens garage waar je je een gewaardeerde klant voelt.

Een topgarage!! Hele harde werkers waarvan ik beslist niet het idee heb dat ze de klant \'een poot uittrekken\'. Heel eerlijk wordt altijd gemeld wat echt noodzakelijk is. Wij zijn al 20 jaar klant met 2 auto\'s. En wat mij vandaag overkwam; na een apk-keuring, kleine beurt en vervangen van 2 autobanden werd mijn auto thuis bezorgd! Van binnen gezogen en de buitenkant zo mooi glanzend. Alsof-ie nieuw is. Echt heel geweldig. Net die vele extra\'s maken het verschil. Hulde aan alle medewerkers van autobedrijf Hulscher in Boekelo.

Een vd de weinige echte familie bedrijven met persoonlijke aandacht voor de klant.

uitstekende service

Geweldige mensen. Al enige tijd klant bij hun ook al een auto gekocht. Als je problemen hebt goede ondersteuning. Kunt altijd bij deze mensen terecht, zelfs na werktijd hebben ze mij nog geholpen. Altijd een luisterend oor, goed advies en indien nodig snel handelen. Top !!!!!!

Na mail en telefonisch contact te hebben gehad naar een auto wezen kijken. (bijna 200 km enkele reis voor gereden) Auto stond klaar, proefrit kunnen maken. Perfect. Besloten om de auto aan te schaffen. Week later opgehaald en de auto stond tiptop in orde klaar. Super goede service, vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Dit waren de kilometers die we er voor gemaakt hebben waard

zeer prettig, kundig advies, zeer gemoedelijk.

In de afgelopen jaren, al meerdere auto\'s gekocht binnen Autobedrijf Hulscher. Altijd vakkundig en eerlijk advies. Als tevreden klant, kom je dan ook graag terug! Afdeling verkoop is mee denkend, zodat je de juiste auto aanschaft die binnen je gezin past. Keurig bedrijf, correcte afspraken en perfecte service!!

Ik ben zeer klantvriendelijk en netjes te woord gestaan (ook via de mail en telefoon), zowel voor, tijdens als na de aanschaf van de auto. Bij de aflevering zaten een onderhoudsbeurt, nieuwe apk, 6 maanden bovag garantie en 2 nieuwe banden, terwijl dat voor de apk niet strikt noodzaakelijk was. De Bovag garantie was prettig, want al vrij snel was er een storing in het emissiesysteem. Dit kan voorkomen met de hoeveelheid electronica in een auto tegenwoordig. Dit heeft men snel verholpen en ik kreeg tevens kosteloos een nieuwe (behuizing van de) autosleutel, omdat ik daar toch een beter gevoel bij had. In de tussentijd kon ik ook gebruik maken van een leenauto. Kortom, een keurig familiebedrijf met vriendelijk en deskundig personeel waar de klant ook nog echt koning is!!!

Erg prettig en klantvriendelijk geholpen en uiteindelijk een goede deal gemaakt. Koffie staat altijd klaar en ondanks, dat de vorige aankoop bij hun al 10 jaar geleden is, is er eigenlijk niets veranderd, lekker op z\'n Twents en kom zeker weer terug.

Onlangs een nieuwe gebruikte auto gekocht. Verkoper heeft ons zeer goed geadviseerd in de aanschaf van onze auto, bij deze nog dank hiervoor. Na 4 weken kleine schade aan auto gereden en dat hebben ze ook geheel voor mij geregeld en kreeg de auto netjes gewassen en gerepareerd weer terug. Hier is de klant nog klant en geen nummer wat ik ook heb meegemaakt bij die grote onpersoonlijke bedrijven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb geen ervaring, omdat het bedrijf nooit heeft gereageerd op mijn mail. Ik kan dus ook niets zeggen over deskundigheid en prijs/kwaliteit, wel over service en die is niks