Heel fijn bedrijf, staan meteen voor je klaar.. super!!!!

Hele goede ervaring..

Adequate service zonder bureaucratie en onnodige formaliteiten!

De medewerkers weten snel waar je het over hebt omdat ze hun cliënten en hun auto's kennen. En dat is wel heel prettig! De prijzen zijn concurrerend, dat is ook niet onbelangrijk.

Fijne communicatie, goede service!

Autobedrijf Klop is zeker aan te bevelen. Goede service, eerlijk advies, fijne communicatie. In 1 woord: Top!

al jaren goed

Jarenlange goede ervaring

Mijn auto word altijd door Harry bij mij thuis opgehaald, en als tie weer klaar is weer bij mij thuis gebracht. Echt een geweldige service. Daarna krijg ik de rekening gemaild. Ben heel erg blij met de manier van werken bij dit kleine familie bedrijf. Kortom zeer tevreden, ga zo door met deze geweldige service

Direct een afspraak, vlotte afhandeling, vriendelijk personeel, correcte en duidelijke rekening , prima service. Kortom, uitstekend!!

Altijd uitstekend

perfect bedrijf zeer vriendelijk

staan altijd voor je klaar

Ik kan deze garage van harte aanbevelen!

Hele goede ervaring met Autobedrijf Klop. Ik bracht mijn auto voor een beurt en APK. De auto was snel klaar en de kosten werden transparant vooraf telefonisch met mij besproken. Ik kan Autobedrijf Klop van harte aanbevelen!

vooraf overleg over kosten, netjes afgewerkt.

Afspraak is afspraak

Klantvriendelijk en meedenkend

Top service!

Je kan er altijd terecht en je wordt vakkundig geholpen, gewoon een zeer net bedrijf!

Mijn ervaring met Autobedrijf Klop zijn Top!!

Goede service en afspraken worden nagekomen.

Perfect in 1 zin

Zeer goed en vakkundig

Goede service!!!

Top service!

Leveren goede (Bosch) car service en stemmen zaken netjes af met de klant. In twee woorden: Top Service wat klop(t)

helemaal goed!!

Vriendelijk en goed geholpen, de auto rijdt weer als een zonnetje!! Prijs was volgens afspraak!!

De beste service

Vriendelijke personeel, ontzettend vriendelijke eigenaars. Ik kom bijna 16 jaar en ga nooit weg.

Goed auto bedrijf

Prima service, ze helpen je gelijk en daar hou ik van. Daarom kom ik ook om geholpen te worden.

Prima autobedrijf een vertrouwd adres!

Vriendelijke receptie en monteurs. De monteurs leveren vakwerk.

kom afspraak na betrouwbare indruk degelijk bedrijf

Deskundig en vriendelijk!

Wij hebben onze auto's al jaren bij garagebedrijf Klop in onderhoud Wij zijn zeer tevreden. Vriendelijk en deskundig personeel, goede communicatie richting de klant.

top

altijd netjes en goedgeprijst!

zeer vakbekwaambedrijf

en zeer klant vriendelijk

Goede service en denken mee om een probleem op te lossen

Prima. Staan altijd voor je klaar.

Over Autobedrijf Klop

Autobedrijf Klop Bosch Car Service is een universeel autobedrijf. Goed in verkoop en onderhoud van nieuwe en gebruikte auto’s van alle merken. Wij zijn merk onafhankelijk BOVAG autobedrijf! Bij ons kunt u terecht voor o.a. airco controle, onderhoud, bandenwissel, diagnose en APK. Klanten ervaren gastvrijheid en merken de meerwaarde van persoonlijke contact. Tegelijk profiteren zij van de hoge kwaliteit en professionele werkplaats. Graag tot ziens!

Over Bosch Car Service