Zeer behulpzaam

Kan met elke vraag over onze auto bij ze terecht.

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar bedrijf

Heel fijn

Goed geholpen, iets langere uitloop!! Fijn opgelost!!

Snel een afspraak kunnen maken Overleg wat er gedaan moet worden en wat het kost

Zeer goede vakga

Als je wat hebt aan de auto word dit snel en vakkundig gerepareerd. Nooit lang wachten. Ook klein dingetje meestal gelijk opgelost. Fijn en vakkundig personeel

Prima service en vakkundigheid.

Autobedrijf Klop onderhoudt al meer dan 10 jaar mijn auto. De service is uitstekend en ze blijken zeer vakkundig; zowel op mechanisch als elektronisch gebied. Ik heb in de afgelopen 40 jaar geen betere gehad.

Super snelle en goede service.

Super snelle en goede service. Een bedrijf die met je meedenkt en een goed advies geeft. Ze zijn precies en weten wat ze doen.

top

altijd staan ze voor ons klaar

Prima bedrijf,goede service vriendelijk personeel

Mijn ervaringen met Autobedrijf Klop zijn zeer positief.

De mensen van Klop zijn vakkundig, behulpzaam en buitengewoon vriendelijk.

Service met een grote S

Top net en vakkundig bedrijf! je kan ook nog gewoon even aangaan met een klein probleem welke zover mogelijk gelijk wordt verholpen!

Nette zaak

Goede nette zaak fijn geholpen en mooie auto gekocht.

Service gericht en meedenkend

Mijn ervaring is dat Autobedrijf Klop altijd met me meedenkt. Nee zegt wanneer nodig en een ja is ook echt een ja. Nu ook weer de ervaring dat ze me flexibel vakantieklaar gemaakt hebben!

Goede service en fijne medewerkers

Goede service en fijne medewerkers

Snel en correct handelen.

Op korte termijn een afspraak kunnen maken voor het vervangen van de banden van de auto. Meteen gecombineerd met het re-stylen van een aantal deukjes.

perfecte service altijd prima in orde houden zo.

prima altijd goed op tijd hele goede service.beter kan het niet.

Goed, snel en betrouwbaar

Al jaren lang alleen maar positieve ervaringen met autobedrijf Klop, vriendelijk, zeer fatsoenlijk, erg klantvriendelijk, en snel, daarbij is afspraak ook daadwerkelijk afspraak geen onduidelijkheid, super fijn om hier je auto in handen te geven.

Prima service.

Keurig geholpen en behandeld .

prima autobedrijf met uitstekende service.

indien nodig snelle service, gratis leenauto, redelijke prijs.

Heel goed adres om een auto te kopen.

Mijn ervaring is dat ik een auto, Mazda CX3 had gezien bij garage Klop, een belletje om te komen kijken en andere dag stond deze klaar voor een proefrit. Kreeg een mooie prijs voor mijn auto en de deal was snel beklonken. Een week later opgehaald, na een beurt en te zijn klaar gemaakt ben ik tevreden naar huis gereden. Ik heb anderhalf gereden naar Lunteren om deze auto te kopen en het was meer dan waard.

Duidelijke afspraken en korte lijntjes ,mocht er iets zijn wat niet is mee genomen in de offerte ,dan wordt er netjes telefonisch overlegd,en niet zomaar mee genomen, er staat een leen auto klaar waar je kosteloos gebruik van mag maken ,mijn ervaring is top vergeleken met andere bedrijven waar wij eerder de bedrijfswagen in onderhoud hadden !

Fijne klantgerichte garage met vakmensen!

Ik had APK vergeten in te plannen... Garage heeft auto toch snel, binnen 2 dagen, ingepland en gekeurd. Vervangende auto werd automatisch geregeld. Klasse!

Een fijne garage, vriendelijk en kundig

De laatste beurt; nieuwe bougies, luchtfilter, olie verversen, oliefilter, airco service is prima afgewerkt en alles werkt weer als een zonnetje!!

Vriendelijk..

Vriendelijke behulpzame mensen in dit bedrijf... Kom je niet vaak meer tegen..

Bij een probleem altijd bereid om een oplossing te vinden!!

Kauwenhoven 26

6741 PW Lunteren

Over Autobedrijf Klop

Autobedrijf Klop Bosch Car Service is een universeel autobedrijf. Goed in verkoop en onderhoud van nieuwe en gebruikte auto’s van alle merken. Wij zijn merk onafhankelijk BOVAG autobedrijf! Bij ons kunt u terecht voor o.a. airco controle, onderhoud, bandenwissel, diagnose en APK. Klanten ervaren gastvrijheid en merken de meerwaarde van persoonlijke contact. Tegelijk profiteren zij van de hoge kwaliteit en professionele werkplaats. Graag tot ziens!

Over Bosch Car Service