Vriendelijk, snel, vakkundig

Vriendelijke mensen, snel wen afspraak en op rijd klaar, vakkundige monteurs!

Hele fijne communicatie en super blij met de auto!

Ik heb een paar dagen geleden een tweedehands fort Ka gekocht bij autobedrijf Klop. De auto stond super netjes voor me klaar en was goed schoongemaakt. Alle vragen die we hadden werden goed beantwoord.

Bij Klop zien je direct wat mijn auto nodig heeft!

Wat nodig is wordt gedaan. En wat niet hoeft blijft achterwege of wordt met de eigenaar overlegd.

Prima bedrijf!

Ik ben al vrij lang klant, en ben erg tevreden. Er wordt altijd aandacht aan de auto en mij als klant besteed! Kundige en prettige mensen!

Afgelopen weekend heb ik hier een nieuwe auto gekocht. Super goede service! Betaling lukte niet, waardoor de meneer op zijn vrije middag terug moest komen, maar dit was geen probleem. Bedankt hiervoor!

behulpzaam

Als er iets onverwacht mis is met de auto wordt je altijd geholpen. Dat geeft een fijn gevoel van zekerheid. Bij welke beurt dan ook, er is altijd een goed contact tussen mij en de monteurs die werken aan onze auto. Ook dat vinden wij fijn. Verder zijn het vriendelijke mensen die doen wat afgesproken is.

Hartstikke goed

Super ervaring Netjes bellen wat er gebeuren moet en alles volgens afspraak

Fijn bedrijf werkt zo als afgesproken

Goede kwaliteit en service

Alleen jammer dat ik auto 3 dagen kwijt was.

Prettige en betrouwbare mensen. Gewoon uitstekend!

Geen woorden aan toe te voegen. Goed is goed!

Persoonlijke dienstverlening

Als klant van Klop ervaar je een heel persoonlijke dienstverlening. Deskundig en flexibel.

Super goed geholpen.

Super goed geholpen en alles goed uitgelegd.

zeer klantgericht

voorbeeld: Na schade door aanrijding met succes bij de verzekering tegen hun oordeel in beroep gegaan waardoor wij dezelfde auto nog konden blijven gebruiken.

No nonsense en vriendelijk behandeld

Gezien de maar korte ervaring die wij hebben zijn wij in die gevallen vriendelijk behandeld ondanks dat de eigenaar niet aanwezig was en niet persoonlijk de auto aan ons kon afleveren is dit netjes door het personeel overgenomen.

uitstekend

snel en volgens afspraak goed geholpen.

Klantvriendelijk

Je heb kontact met de monteurs die er zijn. Daar kun je mee overleggen.

Prima garage, kundig personeel en service.

Al wonen wij in Soest, we rijden graag naar Klop in Lunteren. Uitstekende garage en worden altijd prettig geholpen.

Niets te klagen!

Professioneel bedrijf, uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Professioneel bedrijf, uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

Vanaf het begin klant! Dat zegt wel wat!!

Staan altijd klaar!

Een fijne garage voelt vertrouwd aan

Heb mijn auto ingeruild kreeg een nette prijs voor terug was ook een goeie auto dus het was snel geregeld

Goede service voor een eerlijke prijs.

Al ruim 10 jaar is Autobedrijf Klop mijn vaste keus voor het onderhoud van mijn auto's. Zowel onderhoud als reparaties wordt altijd vakkundig uitgevoerd door de vriendelijke medewerkers, zonder dat er onnodig onderdelen vervangen worden die nog niet aan vervanging toe zijn of gerepareerd kunnen worden. Als er wel onderdelen vervangen of gerepareerd moeten worden, wordt dit altijd netjes van tevoren gemeld met een realistische inschatting van de kosten. Dus geen verrassingen achteraf, zoals in het verleden bij andere autobedrijven regelmatig het geval was.

Vertrouwd

No nonsens. Doen wat er afgesproken is.

Netjes behandeld afspraken worden correct nagekomen.

Zeer goed.

betrouwbaar autobedrijf

!!

Over Autobedrijf Klop

Autobedrijf Klop Bosch Car Service is een universeel autobedrijf. Goed in verkoop en onderhoud van nieuwe en gebruikte auto’s van alle merken. Wij zijn merk onafhankelijk BOVAG autobedrijf! Bij ons kunt u terecht voor o.a. airco controle, onderhoud, bandenwissel, diagnose en APK. Klanten ervaren gastvrijheid en merken de meerwaarde van persoonlijke contact. Tegelijk profiteren zij van de hoge kwaliteit en professionele werkplaats. Graag tot ziens!

Over Bosch Car Service