Een aanrader!

Onlangs een VW Tiguan gekocht bij Car Care met inruil van mijn oude auto. De aan- en verkoop verliep in een gemoedelijke sfeer. Er werd ook niet moeilijk gedaan op ons verzoek om de banden en remschijven aan de voorzijde van de auto te vernieuwen en er werd zelfs een Nederlandstalig instructieboekje geregeld (was ook echt wel nodig voor mij!). We rijden de auto inmiddels een kleine twee maanden en zijn er zeer tevreden mee! Als we weer toe zijn aan een andere auto, gaan we zeker éérst bij Car Care kijken.

Goede service, voorkomend en betrouwbaar

Was een prettige ervaring en ik beveel Car Care van harte aan

aardige fijne mensen gewoon zoals het hoort als je auto komt kopen

auto inruil goede prijs en nwe auto als nieuw opgeleverd als er weer een nwe auto moet komen zeker weer hier naar toe.

Mooi bedrijf

We hadden een afspraak gemaakt om naar een auto te gaan kijken. De auto stond netjes klaar toen we aankwamen. Wat ons opviel is dat alle auto's er netjes bij staan. Na een proefrit zijn we overgegaan tot aanschaf. Tot nu toe zeer tevreden. Ontspannen manier van verkopen, zonder dat er druk op wordt gelegd om te verkopen. Aflevering was ook prima.

Geweldig geholpen!

Mijn auto ingeruild voor een andere en ik kreeg te maken met Hassan al Aarrachi. Heel fijn persoon en heel duidelijk in alles. Ik kom hier graag weer terug!!

Persoonlijke aandacht en service.

Inmiddels alweer mijn 6e auto gekocht via Car Care Wallinga. Wat mij aanspreekt is dat ze een stapje extra zetten. De auto die ik zocht (BMW X1) hadden ze niet staan maar vrij snel kreeg ik een belletje dat ze een mooi exemplaar hadden gevonden. Met een nette prijs voor mijn huidige auto was de koop snel gesloten. Ook het onderhoud aan de auto voeren ze netjes uit tegen een eerlijke prijs. Kortom dik tevreden.

Meedenked

Voor een nieuwe medewerker zocht ik een auto. Ze hadden een mooie Kia te koop staan. Afgesproken dat ze mijn medewerker op zouden halen bij het inleveradres van de auto van zijn vorige werkgever. Als alles in orde was, dan konden we meteen rijden in de nieuwe auto. Perfect geregeld en heel blij met de nieuwe auto.

Goed bedrijf, aan te bevelen.

Bij dit bedrijf een auto aangeschaft en ingeruild. Na een misverstand over een accessoire, heeft de directie in samenwerking met de klant er alles aan gedaan om dit op een goede manier op te lossen. Uiteindelijk is alles goed gekomen.

Autoliefhebbers

Ik ben autoliefhebber en koop met enige regelmaat een andere auto. Hier zijn het ook echt auto liefhebbers en hebben regelmatig iets aparts staan wat precies in mijn straatje past. Nu al een paar aankopen gedaan en bevalt nog steeds uitermate goed. Nette inruilprijs en goede service.

Ik vond het service prima

Ik ben een leek op auto gebied en ben daarom eens gaan googlen, en kwam uit bij carcarewallinga in Eindhoven terecht. Nette bedrijf en aardige verkopers. Fijne en goede deal kunnen sluiten mensen hier kun je met een goed gevoel een auto kopen.

prettig

Bij het eerste contact al meteen een goed gevoel. Leuk gesprek gehad. Kreeg een nette prijs conform de verwachting voor mijn auto terug. Aflevering verliep snel en soepel. Zonder veel poes pas en praatjes, gewoon zeggen hoe het is.

Duidelijk, aardige mensen.

Nieuwe VW t-roc stond netjes klaar. Precies zoals afgesproken. Probleemje met vrijwaring ingeruilde auto netjes opgelost. Kortom zeer tevreden.

zeer prettig

Wij waren de eerste klant in hun nieuw verbouwde showroom. Zeer prettig ontvangen in een hele mooie locatie. Na een fijne proefrit tot aankoop overgegaan. Aflevering verliep soepel. Rijd nu een maand met de auto zonder problemen.

Helder

Voor aankoop gevraagd om aankoopkeuring. Dit was geen probleem. Kwamen paar puntjes uit de aankoopkeuring. Netjes samen prijstechnisch uitgekomen. Auto netjes volgens afspraak afgeleverd.

Flexibel

Afspraak gemaakt voor bezichtiging. Mooie lease constructie via een partner. Al met al zeer content.

Aardige mensen

Contact opgenomen met Car Care Wallinga. Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Appte me de gevraagde foto's snel door en vragen werden naar behoren beantwoord. Bij aankomst was alles zoals omschreven en hebben we snel zaken kunnen doen. Ik kreeg een nette prijs terug voor mijn auto en ik kon de nieuwe auto meteen meenemen.

Super geholpen met Nieuwe Auto

Gisteren Een Andere Auto gekocht Citroën C5 bij Car Care Walinga Eindhoven Fantastisch Geholpen Auto om en omgeruild Zelfs Met de Verzekering heeft de verkoper perfect voor mij geregeld Echt top volgende keer eerst hier kijken

Relaxed bedrijf

Prettig zaken doen. No nonsense.

Heb 1 maand geleden een auto gekocht bij Carcarwallinga. een top bedrijf moet ik zeggen. Alles is mogelijk. Voor elke budget hebben ze wel een mogelijkheid. En als je iets meer dan je budget wil kan dat ook geregeld worden. Of je nou een particulier of zakelijke klant bent alles kan. En zelfs voor ZZP’ers, starters zijn er volop mogelijkheden. En de auto die ik uiteindelijk kocht is in een woord GEWELDIG ! Een hele mooie nette auto, weinig kilometers en correcte historie. Op al mijn vragen hadden ze een antwoord! Ik had het gevoel dat ik bij een Dealer was, m.b.t. hun kennis en capaciteit ! Alleen de prijs was stukken lager dan de dealer. Maar de service is een voorbeeld voor veel dealers. Nogmaals mijn dank aan carcarewallinga. veel succes en tot de volgende auto !

Degelijk Brabants bedrijf !!

Een wat latere reactie: aug. 2019 Renault Espace 3.5V6 gezien bij Wallinga. Mooie km stand, 148K./franse import. En de Initiale uitvoering met open dak! Kortom na 10 ! jaar Espace 2Ltr. nu naar de 3.5Ltr. Géén moeilijke keuze! Na een uitvoerige, externe, keuring, doen ! De reparatie van geconstateerde punten + aanvullingen en inruil oude Espace professioneel afgewikkeld. Belangrijker !! Garantie, 6mnd. is OK. Dit blijkt in de periode nà aankoop, tweemaal auto naar Eindhoven gebracht(niet kijken op een paar dagen, wel leenauto mee!) Lijstje correct afgevinkt. Kortom, nu, mei 2020, auto 10 jaar oud, maar 'als nieuw ! (èn via Renault organisatie de complete Franse historie v.a. 18.000km!). Al met al TEVREDEN Espace rijder !!

Keurig

Leuk gesprek gehad op een zaterdag middag. Ik twijfelde een beetje tussen 2 auto's. Er werd niet gepusht en mij werd de tijd gegund op tot een besluit te komen. Ik vond dat erg prettig.

Prettig

Auto gekocht. Blij met aankoopproces en aflevering. Auto afgeleverd conform alle afspraken. Alles heel helder en no nonsense.

Bedankt voor het vertrouwen.

Al bij ons eerste telefonisch contact had ik een goed gevoel. Een duidelijke uitleg over hun werkwijze, een fair bod op mijn inruiler, en een uitnodiging voor een proefrit. Bedankt heren tot de volgende. Nogmaals bedankt!!!

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben.

Ga zo door

Ik zocht een mooie Mercedes en vond hem hier. Echt alles was precies zoals omschreven en beschreven. Ik kom alles meteen afwerken en meteen met de nieuwe bolide naar huis.