Heb 1 maand geleden een auto gekocht bij Carcarwallinga. een top bedrijf moet ik zeggen. Alles is mogelijk. Voor elke budget hebben ze wel een mogelijkheid. En als je iets meer dan je budget wil kan dat ook geregeld worden. Of je nou een particulier of zakelijke klant bent alles kan. En zelfs voor ZZP’ers, starters zijn er volop mogelijkheden. En de auto die ik uiteindelijk kocht is in een woord GEWELDIG ! Een hele mooie nette auto, weinig kilometers en correcte historie. Op al mijn vragen hadden ze een antwoord! Ik had het gevoel dat ik bij een Dealer was, m.b.t. hun kennis en capaciteit ! Alleen de prijs was stukken lager dan de dealer. Maar de service is een voorbeeld voor veel dealers. Nogmaals mijn dank aan carcarewallinga. veel succes en tot de volgende auto !

Degelijk Brabants bedrijf !!

Een wat latere reactie: aug. 2019 Renault Espace 3.5V6 gezien bij Wallinga. Mooie km stand, 148K./franse import. En de Initiale uitvoering met open dak! Kortom na 10 ! jaar Espace 2Ltr. nu naar de 3.5Ltr. Géén moeilijke keuze! Na een uitvoerige, externe, keuring, doen ! De reparatie van geconstateerde punten + aanvullingen en inruil oude Espace professioneel afgewikkeld. Belangrijker !! Garantie, 6mnd. is OK. Dit blijkt in de periode nà aankoop, tweemaal auto naar Eindhoven gebracht(niet kijken op een paar dagen, wel leenauto mee!) Lijstje correct afgevinkt. Kortom, nu, mei 2020, auto 10 jaar oud, maar 'als nieuw ! (èn via Renault organisatie de complete Franse historie v.a. 18.000km!). Al met al TEVREDEN Espace rijder !!

Keurig

Leuk gesprek gehad op een zaterdag middag. Ik twijfelde een beetje tussen 2 auto's. Er werd niet gepusht en mij werd de tijd gegund op tot een besluit te komen. Ik vond dat erg prettig.

Prettig

Auto gekocht. Blij met aankoopproces en aflevering. Auto afgeleverd conform alle afspraken. Alles heel helder en no nonsense.

Bedankt voor het vertrouwen.

Al bij ons eerste telefonisch contact had ik een goed gevoel. Een duidelijke uitleg over hun werkwijze, een fair bod op mijn inruiler, en een uitnodiging voor een proefrit. Bedankt heren tot de volgende. Nogmaals bedankt!!!

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben.

Ga zo door

Ik zocht een mooie Mercedes en vond hem hier. Echt alles was precies zoals omschreven en beschreven. Ik kom alles meteen afwerken en meteen met de nieuwe bolide naar huis.

Echte vak mannen, weten veel van LPG systemen en inbouwen is ook helemaal goed. Binnen 2 dagen zat het er keurig netjes ingebouwd. Gratis leen auto meegekregen super bedankt heren.

Prima garage afspraken die we gemaakt hebben zijn keurig nagekomen,wagen werd thuis afgeleverd waarbij ik op de hoogte werd gehouden.

Auto gekocht. Opgehaald van station en alles was als beloofd. Lekker in mijn nieuwe auto naar huis gereden.

netjes geholpen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht! zodra er wat mechanisch moet gebeuren besteden ze dit uit omdat ze er zelf half verstand van hebben. 4 weken geleden de auto gebracht. opgehaald met hetzelfde probleem alleen 1000e lichter. alles verloopt hier slecht elk telefoongesprek. nooit meer

Gezellige sfeer in het bedrijf leuke chef werkplaats

Goede service, ervaren monteurs

Goede communicatie, heldere formule ga zo door

Elk jaar beurt en apk, meedenkend en gewoon goed.

Bedankt

Goede service en goed geholpen.

Helemaal tevreden bedankt.

Had een probleem met mijn gas installatie en is bij wallinga keurig opgelost voor een goede prijs.

Positief, personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Mijn auto gebracht met een lpg probleem keurig en professioneel opgelost.