Filters

5

Reparatie goed uitgevoerd, maar teleurgesteld dat 9 mnd na aanschaf reparatie ruim € 1000 kost

Dit is de duurste reparatie die ik ooit voor een auto heb gehad. 9 maanden na aanschaf van de auto begonnen lampjes te branden, en bij controle werd aangegeven dat het probleem bij de distributieketting zit. Kon nog een tijdje verder rijden, maar vervanging bleek noodzakelijk. De kosten waren binnen de offerte, maar wel teleurgesteld dat ik zo kort na het verstrijken van de garantie met zo'n dure onderhoudsbeurt word geconfronteerd. De reparatie werd binnen een dag uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Dhr Jasper komt zijn afspraken na. Hij heeft geen gladde praatjes. Gewone mensen. Die de klant netje

Dhr Jasper, Komt zijn afspraken na geen gedoe geen gladde praatjes gewone mensen. Die de mensen netjes te woord staan. Ik vind het wel fijn dat ik klant ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Goede service

Geweest voor apk en grote beurt, fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Mijn inmiddels overleden man en ik zijn al jaren tevreden klant

Heb vertrouwen dat de reparatie goed gedaan is, De auto rijd weer prima ,dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
8

Heel goed.

Ik werd goed geholpen en goed geïnformeerd bij grote reparaties. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Prima

Snel en vakkundig uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
7

Positief m.u.v. de afstand (28 km)

Behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
8

8

Dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Goed en vakkundig geholpen

Al jaren goed en netjes geholpen en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goede prijs/kwaliteit

Zal hier zeker terugkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Snel,goed en vriendelijk geholpen

Altijd vriendelijk en goed geholpen e altijd een eerlijke mening van de monteurs of er iets vervangen moet worden. Na al heel wat jaartjes nog steeds goede service en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Vriendelijke en vakkundige uitleg

Krijgt een goede prijs voor je inruiler en kan meestal tot een goede deal komen personeel is helemaal oke en ook vriendelijk bij t uitleggen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Een eerlijke en perfecte service!

Ik heb in feite niets met een merk van een auto. Wel vind ik het belangrijk dat als je bij een garage een auto koopt dat je dan ook zonder meer goed wordt geholpen en dat je kunt rekenen op een goede en eerlijke service. En dat vind ik bij garage Jasper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

prima

deskundige en vriendelijke mensen. vlotte service. prima garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Ik heb alleen maar goede ervaringen met autobedrijf Jasper

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: N.v.t.
8

vriendelijk, klantgericht met luisterend oor voor probleem.

het is niet voor niets dat ik al jaren bij deze dealer ben.....tot nu toe altijd "geholpen" . Of het nu is bij aan- of verkoop of voor reparatie.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Klantvriendelijk, betrouwbaar en een zeer goede service.

Na aankoop van onze 2e Peugeot zijn we wederom op een vriendelijke en op een deskundige manier geholpen. We hebben een goede uitgebreide uitleg gekregen over zowel in als exterieur. Ga zo door. Een grote chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Professioneel en klantvriendelijk

Hartelijke ontvangst en eerlijke informatie. Denken mee in zoeken naar oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Top zaak!

Na een lange zoektocht uitgekomen bij dit bedrijf, er kon gelijk tijd gemaakt worden voor een testrit.. na een fijn verkoopgesprek te hebben gehad waarbij er totaal niet aangedrongen werd uiteindelijk tot een overeenkomst gekomen.. auto is bijna een jaar oud en heeft laatst zijn onderhoud gehad natuurlijk bij deze zaak. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
8

behulpzaam

overwegend positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goeie service

Auto word netjes opgehaald en terug gebracht. Omschrijving van de werkzaamheden zijn goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

vriendelijk ontvangen

ik kom weer terug vriendelijk personeel luistert naar je vragen en denkt mee wat het beste aan te raden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Ze zijn echt servicegericht naar de klant

IK had een peugeot 308cc gekocht, al snel bleek er een storing te zijn zodat ik een lampje van het accublok op mijn dashboard kreeg, maar dat ging ook weer uit. Dit maakte het heel moeilijk om deze storing te vinden. Toch werd alles uit de kast getrokken om dit probleem op te lossen. De garantie liep al op het einde en opeens kwam er nog een storing op het dashboard om de hoek kijken motorstoring, maar deze ging eveneens altijd weer uit. Dit werd dus een enorme klus om deze 2 storingen te kunnen vinden, maar er werd niet op gegeven, en na vele pogingen elke keer weer terug te zijn geweest, wel netjes een leenauto ontvangen hebben ze buiten de garantie het probleem uiteindelijk via de dealer toch kunnen oplossen. Hier ben ik heel blij mee en dankbaar dat ze dit probleem toch hebben kunnen oplossen. De auto heeft sinds een week geen storingen meer. Een zeer tevreden klant. Chapeau

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
1

verkeerde diagnose en niet netjes behandeld na klacht hierover

Probleem met automatisch dak van peugeot 206cc 2 liter, 20 jaar oud met 44000km; klep opent maar dak reageert niet. Handmatig bedienen niet mogelijk omdat klep niet sluit als dak open is. Door monteur computer uitgelezen met diagnose: defecte hydroliekpomp en relais; kosten ca. €1800,=. Kosten voor uitlezen €76,=. Mijn vraag: waarom doet de klep het dan wel? Antwoord receptionist: klep is elektrisch bediend, dak is te zwaar en heeft daarom hydrolische ondersteuning nodig. Mijn onderbuikgevoel was dat dit niet helemaal klopte en ben voor second opinion naar collega Peugeot-garage gegaan. Daar bleek bij uitlezing geen sprake te zijn van defect aan de pomp. Na controle van de aansturingen werd een losse connector gevonden in de klep en is direct gerepareerd; kosten €65,= totaal. Hierop bij Jaspers om uitleg gevraagd naar foute diagnose. "dat kan gebeuren, misschien door de losse connector de pomp niet werd waargenomen en daardoor foutcode pomp". Uiteraard heb ik hierover mijn twijfels geuit en heb ook gewezen op het feit dat zowel klep als dak hydrolisch worden bediend. "Als ik blij was met de oplossing door de andere garage, was het misschien verstandig dat ik in het vervolg maar zou gaan voor onderhoud". Excuses voor de foutieve diagnose kreeg ik niet, "dat kan nou eenmaal gebeuren". Een (gedeeltelijke) restitutie van de nota was al helemaal niet bespreekbaar. Gezien het gebeurde heb ik mijn twijfels geuit over de kennis en kunde van de betreffende monteur en mijn ongenoegen over de zeer laconieke en starre houding van de heren die me mbt de klacht te woord stonden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd