Correct, snel, en volgens afspraak

Je kunt goed afspraken maken wat je van hun verlangt, niets meer, niets minder. Wel zo prettig.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen volgens afspraak

Keurig autobedrijf zonder praatjes

Geïnteresseerd in mij als klant en duidelijk in het voorstel van wat er wel en niet kan. Bedrijf ziet er binnen verzorgd en fris uit. Prachtige cabrio gekocht met een snelle aflevering en goede service!

Wederom een eerlijke top service

Rood waarschuwingslampje EPS. Ondanks drukte donderdag neergezet en gelijk uitgelezen. Gelukkig een adequate inschatting waardoor alleen een rubber ring in stuurkolom is vervangen. En ook nog vrijdagmiddag klaar. Ik rij vanuit Haarlem hier graag naar toe voor beurt/reparaties/ 2e hands auto.

Super vriendelijk en professioneel geholpen

Op een duidelijke, open en eerlijke manier contact gehad. Wat geresulteerd heeft in aankoop van een mooie auto bij Van Baalen. Vertrouwen en vriendelijkheid scoren hoog.

Snelle levering, en een goede service

Prima service en heel betrouwbaar

Altijd goed geholpen en geadviseerd, prima service

Kundig en Klantvriendelijk

Goede service.. benaderbaar en professionel ... ben zeer tevreden met de onderhandelingen.

Uitstekende service!

Uitstekende garage en nette prijzen. Heel vriendelijk en kundig personeel.

Nooit gedoe!

Kom ca. 15 jaar bij Autobedrijf van Baalen. Gewoon goed en vertrouwd.

Vertrouwd zonder problemen

Afspraak maken auto brengen. Geïnformeerd worden en weer ophalen. Dat alles met een vriendelijke service en vakkundige medewerkers.

Fijne service met een glimlach

Mijn vriendin en ik hebben recentelijk een occasion gekocht bij van Baalen, we zijn ontzettend te spreken over de service, vriendelijkheid, en de professionaliteit waarmee ze bij van Baalen handelen. Wij gaan dit autobedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en familie als het gaat om een nieuwe occasion!

Klantvriendelijk en service gericht

Ze namen de tijd om mijn vraag te beantwoorden en het probleem op te lossen, terwijl ze andere reparaties onder handen hadden! Gewoon geweldig

Prima service en snel opgelost

Goed geholpen goede service

top

fijn bedrijf, goed geadviseerd zonder druk. ruime keuze

Prettig geholpen, kort en krachtig.

Het viel me een beetje tegen dat er zo weinig viel te onderhandelen. Auto is naar behoren.

Is al jaren een perfecte service

Werd snel van mijn probleem verholpen. Ben zeer tevreden met deze garage.

Snel fijn en prettig geholpen

Prettig geholpen

Een vertrouwd adres

Na een bezoek in de showroom en een gesprek met de verkoop had ik gelijk al vertrouwen in de verkoper . Oprecht en behulpzaam en verstand van zaken . Ben nog steeds blij dat ik de keuze hebt genomen om bij autobedrijf van Baalen een auto te kopen . Ben ook erg blij met mijn nieuwe auto en blijf ook bij de garage voor onderhoud .

Top service en gewoon goed

Ik kom hier al jaren. Voor onderhoud en indien nodig een occasion. Dit bedrijf is no-nonsense met prettige communicatie. Je wordt hier goed geholpen en zijn helder in de afspraken. Werkplaats ook top.

We werden erg goed geholpen bij de aanschaf van de nieuwe auto. Erg vriendelijk personeel!

Prima voorlichting en informatie gekregen. Vriendelijk personeel, maakte echt tijd voor ons. Proefrit kunnen maken. Uiteindelijk overgegaan op verkoop! Binnen een week alles geregeld!

Komen afspraken na, prima onderhoud,geen prijsverrassingen.

Je kunt op korte termijn een afspraak voor onderhoud maken. Ook kun je spontaan binnenlopen als er bijvoorbeeld een lamp stuk is.

Klantgericht meedenken met aankopen en onderhoud.

De betrokkenheid en deskundigheid geven mij vertrouwen in Matthijs en het team. Altijd meedenken in wat efficiënt is. Ze denken met de klant mee. Goede afhandeling inruil en nieuwe aankoop! Bedankt, mannen!