Toen ik 6 jaar geleden in Beverwijk kwam wonen kocht ik al heel snel een auto bij Karst&vanBalen. Het bedrijf zag er picobello uit. Ook het onderhoud (zeer vakkundig) van de auto liet ik vervolgens bij hen uitvoeren. Heb een jaartje geleden weer een auto bij hen gekocht en ook weer in onderhoud gedaan. Er heerst hier bij de afd. verkoop en in de werkplaats een zeer vertrouwde en amicale sfeer. Allemaal redenen om te blijven.

Zowel voor aanschaf van een goede 2e-hands auto alswel voor onderhoud is Karst & van Balen een zéér besliste aanrader. Hoge mate van klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid en technische kennis. Als 72-jarige heb ik veel ervaring met autobedrijven, maar over dit bedrijf ben ik ongetwijfeld het méést tevreden. Nogmaals...een aanrader !

Vorige week hier een BMW 320 Cabriolet gekocht. Werd hartelijk ontvangen met een kopje koffie Prachtig bedrijf waar ruim de tijd voor je wordt genomen. Nadat ik een proefrit had gemaakt heb ik de auto aangeschaft. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!!

Goede service, vriendelijk en behulpzaam.

Ik heb reeds meerde auto\'s bij Karst & van Baalen gekocht en ben uitermate tevreden over de aanschaf en service! Men verkoopt alleen auto\'s waar men zelf echt achter staat. Bovendien een prettige sfeer... en lekkere koffie. Ga zo door Matthijs en Rob!

2 sterren: slechter dan verwacht

Er is aan mij een auto verkocht met schade wat zeer slecht gerapareerd is ...div druipers in de lak

Bij Karst en van Baalen krijg je een eerlijk verhaal en ontvang je goede service. Vriendelijk personeel en gezellige wachtruimte met gratis Wifi.

Klantvriendelijkheid en hoge service is hier goed vertegenwoordigd. Ook is hier een groot aanbod aan auto\'s in vele merken te vinden. Kortom: kom ook langs. Ik ben hier in ieder geval goed geslaagd, dus een zeer tevredn klant.

Goede zaak harstikke aardig mensen leggen het netjes uit ben er harstikke blij mee.

Eerlijk en \" down to earth\". Geen gladde verkooppraatjes. Rob Karst zegt gewoon waar het op staat. Dit is mijn 2de auto die ik hier koop en net als bij de eerste, prima service. Kreeg nog iets extra\'s ook (automatten). Prima. Mijn volgende auto komt waarschijnlijk ook hier vandaan.

Ivm gezinsuitbreiding werd onze 318 (helaas) te klein en moest deze vervangen worden door een V70 (waar wel 3 zitjes op de achterbank passen). Bij Karst en van Baalen stond er een die aan onze eisen voldeed, dus even gebeld en dezelfde ochtend op pad naar Heemskerk. Vriendelijk ontvangen en de auto stond al klaar om weg te rijden. De verkoper wees me meteen op de duidelijk zichtbare lakschade. Deze stond niet vermeld in de advertentie en verklaarde de relatief lage prijs. Het was wel netjes geweest als dit in de advertentie vermeld of zichtbaar was geweest, maar goed. Het was schade waar ik wel mee kon leven gelukkig. Na een kleine inspectie van auto en boekjes een uitgebreide proefrit kunnen maken. Geen rare dingen gevonden en de koop met inruil kunnen sluiten en afgesproken onze auto het weekend erop in te ruilen. Het blijft altijd een tikje zuur om bij te moeten betalen voor een (in mijn ogen) vergelijkbare auto, maar blijkbaar schrijven BMWs harder af dan Volvos gezien de prijzen op internet. Tussen het moment van aankoop en inruil raakte ik nog een paaltje bij het uitparkeren, met lakschade tot gevolg. Natuurlijk netjes gemeld bij Karst en van Baalen (andersom zou ik het ook graag willen horen) om verrassingen bij aflevering te voorkomen. Gelukkig waren ze zo coulant de auto nog steeds voor hetzelfde bedrag in te ruilen. Al met al een positief gevoel over gehouden.

Keurig nette ontvangs met klantvriendelijk personeel, ze nemen alle tijd voor je onder het genot van een heerlijk kopje koffie. De auto werdt keurig afgeleverd met een bos bloemen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Meerdere malen een auto gekocht bij Mathijs en Rob. Altijd keurig geholpen, denken mee, geen verkoopdrang, goed onderhoud van de auto\'s. Ze hebben een mooie selectie auto\'s staan.

Zeer goede, klantgerichte service ondervonden bij aankoop gebruikte auto, een prettige ervaring. Een onder garantie vallende reparatie werd snel en adequaat opgelost. Ook met het onderhoud van de auto zijn we zeer tevreden. Men komt afspraken goed na. Een aanrader!! (Een verademing ten opzichte van onze vorige garage)

Wij zijn zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Aardige en kundige mensen, die een goed advies geven en kwaliteit leveren.

Dat ging prima, het kopen van onze (occasion)Ka bij Karst & van Baalen. We werden vlot en correct geholpen. We kregen een alleszins redelijke inruilprijs en werden nog verder tegemoet gekomen. De aflevering verliep ook helder en vlot. We hebben de wagen net, moeten dus nog afwachten hoe hij zich gedraagt, maar we hebben vertrouwen in dit bedrijf.

Wij hebben hier afgelopen week onze nieuwe auto gekocht en onze oude auto ingeruild. De inruilprijs was heel goed en de service helemaal in orde. Het kon snel geregeld worden, dat was heel fijn. Bij de aflevering kregen we een duidelijke uitleg en we hadden het gevoeld dat overal over na is gedacht. Dat is wat je verwacht :) dus wij zijn heel tevreden en komen in de toekomst zeker weer terug.

Goed bedrijf. Zakelijk maar correct. Personeel is descundig, behulpzaam en prettig in omgang.

Een bedrijf dat veel tijd in zijn service stopt Zeker een aanrader, tot nu toe de beste garage waar ik een auto heb gekocht Ik had een klein probleempje in de garantie en dit was geen probleem en werd zonder moeite allemaal verholpen!

in inmiddels al weer in augustus 2011 een mooie Opel Astra 16i gekocht (bouwjaar 2005) met 47000 km. op de teller. nu, bijna twee jaar later staat de teller op 110000 km. en ik moet eerlijk zeggen; een probleemloze, heerlijke auto!! geen verborgen gebreken, keurige service, en geen rare onverwachte kosten. werkelijk, ik heb nog nooit zo goedkoop gereden!! bedankt Rob!