Onlangs een prachtige witte mercedes c200 estate gekocht bij van Baalen. Over inruil van mijn volvo waren we het snel eens en inmiddels rij ik een week naar volle tevredenheid rond. Wat een heerlijke auto. Wat mij vooral aansprak bij van Baalen was de nononsens benadering en transparantie, erg prettig. Bovendien kon de auto supersnel geleverd worden. Moet wel nog even terug voor een kleinigheidje en dan kan ik gelijk de nazorg beoordelen maar dat zit waarschijnlijk ook wel snor.

Duidelijk in afspraken, geen gedoe transparant top!!

25/02/2019 onze Ford Mondeo opgehaald bij Van Baalen. Zowel het koopproces met verkoper Jop Dekker als het afleverproces is prima verlopen. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Vorige week bmw 528i gekocht. Zeer tevreden over de gang van zaken. Auto had klein probleem is keurig onder garantie opgelost. Komen echt hun afspraken a ik beveel iedereen dit bedrijf aan

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Qua service ook dik in orde.

Ik heb hier een BMW gekocht waar ik ontzettend blij mee ben. Correcte verkoop; vriendelijk, eerlijk en transparant. Service en garantievoorwaarden worden duidelijk uitgelegd. Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen!

In oktober een BMW gekocht bij van Baalen. Na ongeveer 1,5 week was er een motorstoring. Gelukkig kon ik de garage van van Baalen zonder mankementen halen. Er werd meteen even gekeken wat het probleem was en dit kon ook meteen verholpen worden. Een kwartier later was het mankement verholpen en kon ik mijn weg weer vervolgen naar mijn werk. Heel fijn dat ik zo snel geholpen kon worden! De reparatie viel onder de garantie, dus ik hoefde niets te betalen. Kortom, eerst een fijn adviesgesprek gehad bij de aankoop van mijn auto en daarna heel goed geholpen met de reparatie!

Bij van Baalen onze zeer knappe A4 aangekocht. Er werd ons zeer veel ruimte gegeven om eerst gewoon zelf even lekker te gaan kijken. Wij hadden onze kinderen mee en dat was geen probleem. Mathijs en Job gingen hier juist heel goed mee om. We zijn heel blij met de aanschaf van de auto en de wijze van inruilen van onze oude auto. Het was geen koeienhandel maar netjes onderbouwd. Echt een aanrader. Heren bedankt, ook hoe jullie met Sander zijn handicap zijn omgegaan.

Levert goede auto voor goede prijs. Prachtige probleemloze auto, voldoet aan de verwachtingen. Uitstekend geholpen!

We zijn uitstekend geholpen bij de aanschaf van een voor ons nieuwe (tweedehands) auto! Alle kleine mankementjes waren verholpen toen we de auto afhaalden. Er was aandacht voor alle details bij de overdracht en de papieren waren ook allemaal op orde. Uitstekende service! We hebben veel vertrouwen in dit bedrijf.

We kwamen in september bij deze autobedrijf,om te kijken voor een andere auto we werden vriendelijk ontvangen,we keken in het rond en zagen een mooie Mazda cx 5,Mathijs kwam vriendelijk naar ons toe en we gingen vragen stellen over deze auto,want we waren helemaal weg van deze auto alleen om een andere reden konden we de auto nog niet helemaal kopen,we hadden dat ook gezegd tegen Mathijs die maakte geen probleem ervan om deze auto voor ons vast te houden,we moesten een aanbetaling doen en 4 weken later hadden we de auto helemaal betaald. Welke autobedrijf doet dit niet 1 autobedrijf alleen bij Mathijs wat een vriendelijke leuke man is dat. Zo\'n autobedrijf heb ik nog nooit mee gemaakt kan het iedereen aan raden om daar een auto te kopen. We wouden ook graag een trekhaak eronder hebben daar was nog geen tijd voor ivm drukte want we zouden zaterdags de auto ophalen en zouden dan een afspraak hierover maken. Tot mijn verbazing werd ik woensdag gebeld dat we de auto konden halen en de trekhaak zat eronder,de jongens hadden over gewerkt,wat een service en grote compliment voor de jongens. We gingen de auto halen had gebak mee genomen voor Hun allemaal wat een service wat een goeie bedrijf is dit,ik kom hier terug met onderhoud enz. Tot slot kregen we nog een mooie boeket bloemen mee, Mathijs en de jongens heel erg bedankt voor jullie service het is met geen pen te beschrijven wat ik van jullie vind,hele grote compliment. Mathijs je bent een topper.

Van Baalen doet zijn naam eer aan! Het is balen wanneer je geen auto bij van Baalen koopt :) Het prettige van deze mensen is dat er geen grijs gebied is. Wat ze zeggen klopt. Het kan of het kan niet, waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Daarbij een prettige ontvangst, prettige communicatie en servicegerichte afhandeling. Koop gerust bij van Baalen.

Bij het eerste contact gaf de verkoper al een goed gevoel. We hebben onze Mercedes A ingeruild voor een Mercedes B. Nemen alle tijd voor je en zijn betrouwbaar. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Een witte raaf in het auto-verkoop-landschap! Bij het de eerste interesse in een door Van Baalen aangeboden occasion was het contact al erg plezierig. Dat mag je ook verwachten. Daarna meerdre malen contact gehad overt best kleine geneuzel-vragen van mijn kant. Contact bleef erg vriendelijken 100% eerlijk. Na de aankoop ook fantastische service bij het ophalen van de auto, incl. een bas bloemen. Dit heb ik bij de aanschaf van een occasion nog nooit meegemaakt! Na de aanschaf weer een paar neuzel-vragen van mijn kant, en nog steeds super vriendelijke antwoorden en oplossingen. Eerste kleine mankementje, welke hoort bij een auto van 9 jaren oud, werd ook weer super opgelost door garage Van Baalen. Kortom: Garage Van Baalen, en Jop, heerlijk dat er nog garages zijn die pas tevreden zijn als de klant blij is! Bedankt en 100% zeker TOT ZIENS!

Erg fijne ervaringen met Jop en zijn collega\'s die super hun best hebben gedaan om de door ons gekochte auto netjes gereed voor levering te maken. De auto was zelfs veel eerder beschikbaar dan afgesproken! Er zijn duidelijke afspraken gemaakt waar ze zich netjes aan houden en doen dan nog net even iets extra. Heb een goed gevoel overgehouden aan dit bedrijf en de mensen die er werken.

We zijn via Autoscout bij dit bedrijf terecht gekomen. Op woensdag gebeld met de vraag of we op donderdagochtend langs konden komen voor een proefrit met een gebruikte Peugeot 508 SW. Dat was geen enkel probleem en toen we aan kwamen stond de auto al klaar voor ons. We kregen de auto zo mee en na een prettig gesprek met Jop hebben we besloten de auto te kopen. Omdat we een week later met deze auto op vakantie wilden gaan hadden we gevraagd of de auto nog een grote beurt kon krijgen en er nog een beschermingshoes en hondenrek ingebouwd konden worden. Ook dat was geen enkel probleem en op dinsdagochtend stond de auto al voor ons klaar. We kregen een bloemetje en Jop hielp even met het instellen van telefoon en navigatie, heel fijn. Helaas kregen we tijdens onze vakantie pech met de auto, maar ook dat is heel netjes door Jop en Mathijs afgehandeld. We zouden dit bedrijf zeker aanraden! Het is dat we niet in de buurt wonen, maar anders zouden we zeker voor onderhoud terug komen.

Prima bedrijf om een (gebruikte) auto aan te schaffen. Verkoper was erg deskundig en eerlijk.

Audi A6 Avant gekocht en mijn vorige A6 ingeruild. Wat is het prettig zakendoen met deze mensen. Dit zijn ultieme autoliefhebbers en vinden niets leuker als de klant dat ook blijkt te zijn. Nog nooit op zo\'n leuke manier een auto gekocht!

Vriendelijke en deskundige mensen. Nemen alle tijd voor je en zijn betrouwbaar. Afspraak is afspraak. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Vriendelijk, vakkundig, prima service! Je krijgt zelfs een bloemetje van Jop als je een auto koopt. Absolute aanrader!

4 maanden terug mijn VW 6 gekocht, met 3 maanden winter pakket garantie. 3 weken na de garantie kreeg ik een kleine lekkage in me motorhuis. In de hoop terug gegaan en gevraagd of er nog iets viel te regelen. Autobedrijf van Baalen wist mij hier in tegemoet te komen en hebben dit zeer netjes afgehandeld. ik ben heel blij nog steeds met de aankoop, en zou dit bedrijf zeker aanraden voor de gene die bedrijf zoeken, niet alleen voor een betrouwbare auto maar ook die voor u klaarstaat na de aankoop.

Topteam! Donderdag proefrit in VW Polo en maandag al ophalen voor scherpe prijs en goede service. Gelijk ook alle administratie goed geregeld en uitgelegd waar nodig. Krijg je nog bos bloemen toe! Bedrijf was nieuw voor mij maar met veel vertrouwen deze auto gekocht.

Pas een BMW 535I gekocht met inruil van BMW325I. Zeer tevreden over de service en de manier van communiceren. Mijn vrouw kreeg een hele mooie bos bloemen toen wij de koop hadden afgerond.

Zeer professioneel bedrijf met een service en klantvriendelijkheid die je nog maar zelden ziet!! Kreeg zelfs nog 2 nieuwe banden erop (na aankoop) omdat die al redelijk achteruit gingen. Job en Mathijs, bedankt and keep up the good work!!

Blij dat de winterbanden er weer onder zitten. Kostenloos ook nog! Wat een leuk kerstcadeautje, mannen!

• Deskundigheid N.v.t.