Goede service voor een goede prijs

Super vriendelijk en snel geholpen

Topservice

Autobedrijf van Baalen houdt mijn auto's van 24 en 22 jaar in concours staat. Ik heb nog nooit in de 13 jaar dat ik klant ben langs de kant van de weg komen te staan. Topklasse!

Prima!!!

Prima duidelijk behulpzaam

Resultaat boven verwachting!

Nette communicatie en snelle en resultaat boven verwachting !

Koffie staat klaar aardige mensen en altijd vriendelijk geholpen en belangrijk eerlijkheid/overleg als er wat vervangen moet worden.

Vriendelijk, makkelijk in omgang

Konden rustig eerst zelf bij de auto kijken, vragen zijn uitgebreid beantwoord, mooi ritje gemaakt.

Goede service en goede uitleg wat er aan de hand is met de auto, alleen heb ik nog geen mail ontvangen over de rekening.

Prima bedrijf, vriendelijke eigenaar

Wij hebben bij Autobedrijf van Baalen B.V. onze camper gekocht. Vooraf telefonisch en per mail informatie ingewonnen waarop snel en duidelijk werd gereageerd. Bij onze bezoek aan het bedrijf werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen wij ruimschoots de tijd om de camper van binnen en van buiten te bekijken. Onze vragen werden beantwoord en al snel kwamen we tot een overeenkomst. We zijn enorm blij met onze camper.

Fijne vertrouwelijke omgang met dito service

Komt niet in me op om naar een ander adres te gaan. Altijd goed geholpen volgens afspraak.

Vlot en snel geholpen

Zeer prettig geholpen

Super bedrijf

Snelle afhandeling van apk en kleine beurt.

Snel, betaalbaar en alles werkt

Een no nonsense garage! Een auto met veel problemen weer keurig op de weg gebracht.

Klantvriendelijk, goede communicatie

Goede service en duidelijkheid.

Top bedrijf

Mooie en nette zaak, eigenaar is vriendelijk en heeft verstand van zaken. Wij zijn erg netjes geholpen tijdens de aanschaf van onze nieuwe auto.

Top bedrijf!

Eerlijk en oprecht!

Nette en betrouwbare autobedrijf

Kom hier al meer dan 10 jaren en wordt altijd goed geholpen. Service gericht, netjes en vriendelijke mensen. Goede garantie op tweedehands auto, onderhoud en reparaties. Zeer prima bedrijf wat mij betreft.

Snel geregeld , top bedrijf

Snel geregeld , top bedrijf

Duidelijke communicatie

Je weet altijd waar je aan toe bent

vriendelijke garage

top!

Altijd goed en vriendelijk geholpen

Mijn ervaringen met Autobedrijf van Baalen is al ± 20 tot 25 jaar zeer goed. Wij gaan voor onderhoud altijd naar van Baalen en ook als we weer een andere auto willen, gaan wij naar van Baalen. Wij hebben al jaren een goed gevoel over deze garage.

Heldere uitleg en eerlijke prijs

Vriendelijk, heldere uitleg wat wordt gedaan en een eerlijke prijs

Correct persoonlijke behandeling

Komt afspraken na

Vaste klant voor onze mini cooper

Fijne garage No nonsens Eigenaar matthijs is direct en recht door zee Super fijn Tot volgend jaar!

vriendelijke verkoper, die alle vragen beantwoord, goede service

De verkoper heeft ons vriendelijk geholpen, snelle service na aankoop van de auto. Gelijk antwoord op alle vragen.