Vertrouwd, goede service,

Een garage met service zoals het hoort.

Fijn autobedrijf

Een fijne verkoper, no nonsens, eerlijk en heel belangrijk leuke humor! Weet waar hij over praat. Wij zijn naar tevredenheid geholpen.

vriendelijk

ik ben alleen als vrouw ze hebben altijd aandacht voor mij zelfs voor banden pompen geen probleem. als ik even moet wachten krijg ik een bakkie koffie.

Top bedrijf

Mensen die luisteren

Snel geholpen

Netjes en goed geholpen.

Kan er altijd terecht goede service.

Zeer goed autobedrijf

Auto hier gekocht, super tevreden ermee. Ook is de auto hier in onderhoud, net weer een beurt gehad, weer top gedaan.

Altijd voor je klaar staan, dat is zo fijn!

De kleine beurt en winterbanden zijn gedaan , zo kunnen wij er deze winter weer tegenaan!

Super vriendelijke en sympathieke eigenaar.

Donderdag 30 november hebben we een Ford Mondeo station uit 2015 gekocht bij Mathijs. Op maandag al gebeld om aan te geven dat we wilden langskomen, omdat we interesse hadden en een proefrit wilden maken. Vantevoren aangegeven dat we een auto in te ruilen hadden. Foto’s geappt en aangegeven wat we voor de auto wilden hebben. Nadat we dat hadden doorgegeven kregen we de reactie, daar komen we wel uit. Mathijs had op maandag aangegeven dat hij niet kon garanderen dat de auto er donderdag nog was, dus hebben we woensdag om vijf uur gebeld. De auto stond er nog en Mathijs zou zorgen dat hij klaar stond voor ons. En jawel! De auto stond klaar! We werden super vriendelijk ontvangen met koffie, thee en chocomelk. Na een praatje zijn we een rondje gaan rijden en we waren er als snel over uit dat we de auto wilden kopen. We hebben een hele goeie prijs voor onze auto gekregen en alles was snel geregeld. Mathijs, bedankt voor je goede zorgen. Mochten we over vijf jaar nou toch een andere auto willen kopen, dan nemen we eerst met jou contact op. Bedankt! Niels en Jenny

In alle opzichten zéér positief

Vakkundig personeel, klantvriendelijk (behulpzaam) en ook belangrijk: goede collectie auto's.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Persoonlijke aandacht, opgeruimde en schone werkplaats, nette showroom. Vriendelijk ontvangen, alles netjes geregeld. Straalt daarmee vertouwen uit. Auto werd keurig afgeleverd, transparant over de kosten en werkzaamheden.

prettige ervaring

heb nog geen ervaring voor langere tijd

Gedegen en betrouwbaar

Een goede service en vakbekwaam

Super tevreden. Goede service, duidelijke communicatie en betrouwbaar.

Erg prettig! Zoals hierboven in de zin ook beschreven.

Topservice

Zoals alle vorige keren vriendelijk en professioneel geholpen Wij komen er graag

Kundig, klant vriendelijk, zeer redelijke prijzen. Hele fijne garage.

In het voorjaar, nadat ik bij de dealer van mijn auto en bij drie andere garages langs was geweest met de vraag of ze voor mijn vakantie ( die 3 dagen later begon) de achterstoelen eruit wilde halen en ik overal te horen kreeg dat ze daar geen tijd voor hadden, omdat het een heeeele grote klus was, haalde een monteur van autobedrijf van Baalen diezelfde stoelen er in 10 minuten uit en toen ik af wilde rekenen, hoefde ik niet te betalen. Top service. En vanaf nu mijn garage. Vorige week tegen een klein bedrag werden de stoelen weer terug geplaatst. Zo blij met de goede klantvriendelijke service

Klantvriendelijk

Werd met open armen ontvangen 2 bakkies gedaan

Prima service en altijd een goed advies

Komt altijd afspraken na met een persoonlijke benadering

Altijd goede services met een persoonlijk benadering.

Zo'n fijne garage

Zo vriendelijk en vooral kundig. Ze denken heel goed mee. Heel betrouwbaar.

Fantastische gepassioneerde man die Matthijs

Prettig persoonlijke aanpak,

Zeer tevreden. Vakkundig, snel, vriendelijk en goede prijs-kwaliteit.

Snel, vriendelijk, kundig

Zoals altijd topservice bij van Baalen. Ik kom er al jaren en tot volle tevredenheid. Erik

Netjes en goed geholpen

Netjes en goed geholpen