Goede service en echte vakmensen in dienst !

Bus gebracht die niet starte, professioneel en goed gemaakt. Netjes bericht wanneer hij klaar stond. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Perfecte service en alles volgens afspraak Nette werkplaats en vriendelijk personeel

Zoals het hoort

Ik ben erg vriendelijk geholpen bij het kopen van mijn nieuwe auto daarnaast zijn de afspraken die wij hadden gemaakt goed nagekomen.

Prima geholpen

Alles werd goed uitgelegd door de verkoper van de auto

De beste service!

Sinds wij onze auto hebben gekocht bij Van Baalen, maken we daar ook standaard de afspraken voor de apk’s en de beurtjes. Het personeel is super vriendelijk! En zou iedereen dit bedrijf aanraden!

Goede service, klantvriendelijk

Houd zich aan afspraken

Gewoon goed en erg klantvriendelijk

Goede dienstverlening en de kwaliteit welke van Baalen afleverd is uitstekend. Tevens erg klantvriendelijk.

super!

Super goed geholpen! ook contact was goed en netjes! en super blij met de mooie en nette auto

Super goed

Een goede auto bedrijf waar klant staat als koning ik heb er al vier auto,s bij gekocht en stuk voor stuk allemaal perfect

Snelle service , goede prijs

Top bedrijf

Altijd goede service en perfecte auto's

Nemen de tijd voor je

Alles mooi volgens afspraak geregeld

Goede communicatie, mooie auto

Goede communicatie, mooie auto

Klantvriendelijk, Duidelijk, Scherp in prijs!

Afgelopen jaar hier een Hyundai aangeschaft. Vriendelijk ontvangen met koffie en een proefrit gemaakt. Hierna besloten om de auto aan te schaffen. Het was zelfs mogelijk om deze gelijk mee te nemen. Top! Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen.

Prettig, snel en grondig

De service is goed, en wordt grondig uitgevoerd. Mensen zijn zeer behulpzaam en hebben zeer goede kennis van zaken. Kortom een prettig bedrijf om de auto te laten onderhouden.

Top bedrijf

Weer een auto gekocht bij Autobedrijf van Baalen Alles weer top geregeld ,afhandeling perfect,tot in de puntjes geregeld. Bedankt Matthijs en Job.

Eerlijk bedrijf

Hier een auto gekocht, vriendelijk geholpen en kwamen alle afspraken netjes na.

Uitstekend.

Vriendelijk, behulpzaam en voorkomend.

Super vriendelijk en service. Zeer kundig

Super vriendelijk en service. Zeer kundig

Super goede service

Super goede service.

Topservice, aardige mensen

Betrouwbare, goede service. Heb er mijn auto gekocht en ben daar nog steeds heel blij mee.

Goede service en kwaliteit, en erg vriendelijk.

Goede service en kwaliteit, erg vriendelijk. Niks ver om op aan te merken.

Snelle en super goede service

12 jaar geleden al mijn eerste autootje bij jullie gekocht en nu weer Op zoek naar een andere auto en Matthijs gebeld , binnen 3 weken had hij de auto die aan ons budget en wensenlijstje voldeed! We moesten er een dik uur voor rijden maar dat was het dubbel en dwars waard! Super blij met onze nieuwe auto

Goed snel, duidelijk, betaalbaar. Schept veel vertrouwen

Altijd top service!

Ik ben al 10 jaar klant. Mathijs en team hebben altijd prima service gegeven, en 2 keer ons vakantie gered door uren voor vertrek noodreparaties uit te voeren. Tijd om de Volvo in te ruilen voor een nieuwe auto. Een omschrijving aan Mathijs gegeven en binnen no-time was het geregeld. Wederom service en klantgerichtheid.