Perfecte service, vriendelijke medewerkers

Ik kom al een paar jaar bij dit bedrijf. Je kunt altijd bij ze terecht, er wordt met je meegedacht en de klantvriendelijkheid is top. Voor onderhoud van jouw huidige auto of aanschaf van een nieuwe tweedehands kan ik je dit bedrijf echt aanraden. Een eerlijke prijs en dito service!

Betrouwbaar en bekwaam

Ik ben al enige jaren klant bij Autobedrijf van Baalen. Zij onderhouden mijn auto en ik heb twee keer een auto gekocht bij dit autobedrijf. De service is uitstekend, de communicatie is transparant. Kortom een heel fijn bedrijf waar ik, naar verwachting, nog jaren klant zal blijven.

Eerlijk bedrijf

Mijn ervaringen zijn altijd positief...en zeker betrouwbaar...en heb je b.v. een storing in je auto, rijd er ff heen en ze proberen altijd te kijken of ze het kunnen oplossen.

Een degelijk bedrijf met een goede service

Een net bedrijf, met eerlijke no nonsense mensen. Wij hebben naar tevredenheid een nette auto gekocht voor een goede prijs. Proefrit maken was geen probleem, in onderling overleg besloten geen afleverbeurt te doen omdat er net een APK was uitgevoerd. Verkoper Jop gaf aan dat er 3 maanden garantie wordt gegeven op motor en transmissie, maar dat we voor andere dingen ook zeker konden bellen. Toen na twee dagen het motorlampje ging branden durfden we niet verder te rijden en zijn we voor de zekerheid even naar onze eigen garage gegaan (we wonen namelijk meer dan 100 km van Heemskerk) om de auto te laten doormeten en toen bleek dat de lucht massa meter het had begeven. Een mailtje naar Van Baalen service volstond en Richard heeft meteen zo'n meter besteld en naar ons opgestuurd. Grote klasse! Ik zou Van Baalen autobedrijf bij iedereen aanbevelen.

Klantvriendelijk

Top Klantvriendelijk, en goede koffie

Het is top geregeld..

Als kritisch Citroën rijder een C5 van 2015 aangekocht. Fantastische auto, echter een mankement met de hydraulische vering. Garantie: eerst een sensor vervangen, helaas toch de linker achterveerbol defect. Afgesproken dan maar beide veerbollen achter te vervangen op 50/50 basis. Wat een genot... de C5 rijdt nu weer als een Citroën. Top geregeld... Dankje team van Baalen

Een auto kopen was een fijne belevenis bij Autobedrijf van Baalen.

Vriendelijk en geduldig geholpen bij het kopen van een oude occasion.Snelle afwikkeling ook. Ps, de auto bevalt prima!

Goed ontvangen werd prima geluisterd en snapt hoe je de klant moet toe spreken

Zeer kundig en betrouwbaar

Zoals altijd fijn en betrouwbaar geholpen

Goede en snelle service

Weer voor apktje en kleine beurt geweest, was weer top gedaan onderhoudsboekje keurig bijge werkt. Was weer top dank kanjers.

Fijn geholpen

Proefrit aangevraagd, auto stond klaar. Ook met afhalen was alles goed geregeld. Bij een vraag achteraf binnen een uur antwoord op de mail. Heel fijn dit!

Prima service en goed overleg over wat moest gebeuren

Top!!! Goede service kundig en vertrouwd

Goede ervaring zowel met de aankoop als verkoop.. Zijn netjes en correct. Bij vragen snelle service!

Top bedrijf!

Fijn bedrijf , kom er graag.

Excellent

Deze jongens zijn snel, vriendelijk en uitermate kundig. Meer hoef je niet te weten :-)

Zeer goed en enthousiast geholpen.

Auto was eerder klaar dan verwacht, zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Correct, snel, en volgens afspraak

Je kunt goed afspraken maken wat je van hun verlangt, niets meer, niets minder. Wel zo prettig.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen volgens afspraak

Keurig autobedrijf zonder praatjes

Geïnteresseerd in mij als klant en duidelijk in het voorstel van wat er wel en niet kan. Bedrijf ziet er binnen verzorgd en fris uit. Prachtige cabrio gekocht met een snelle aflevering en goede service!

Wederom een eerlijke top service

Rood waarschuwingslampje EPS. Ondanks drukte donderdag neergezet en gelijk uitgelezen. Gelukkig een adequate inschatting waardoor alleen een rubber ring in stuurkolom is vervangen. En ook nog vrijdagmiddag klaar. Ik rij vanuit Haarlem hier graag naar toe voor beurt/reparaties/ 2e hands auto.

Super vriendelijk en professioneel geholpen

Op een duidelijke, open en eerlijke manier contact gehad. Wat geresulteerd heeft in aankoop van een mooie auto bij Van Baalen. Vertrouwen en vriendelijkheid scoren hoog.

Snelle levering, en een goede service

Prima service en heel betrouwbaar

Altijd goed geholpen en geadviseerd, prima service

Kundig en Klantvriendelijk

Goede service.. benaderbaar en professionel ... ben zeer tevreden met de onderhandelingen.

Uitstekende service!

Uitstekende garage en nette prijzen. Heel vriendelijk en kundig personeel.