Uitstekende service en ruime keuze uit kwaliteit en prijs! Aanrader voor iedereen!

Uitstekende service en vriendelijke verkoper. Ruime keuze uit verschillende auto's en prijzen. Een aanrader voor iedereen die een nieuwe gebruikte auto willen. Zeer tevreden over de aangekochte aanwinst voor ons gezin.

Prettige verkoop en échte service achteraf.

Ik had 14,5 jaar rondgereden in mijn Seat Leon, het was tijd voor wat nieuws. Flink gespaard en mijn keuze was gevallen op een Range Rover Evoque. Na enige tijd rondkijken op internet en 'live' en een paar proefritjes hier en daar met wisselend succes, kwam ik terecht bij de firma van Baalen. Zij hadden een 2014 Evoque staan. Ik had de auto wel al eerder op internet gezien maar vond in eerste instantie de afstand vanaf midden Nederland te groot. Het eerste contact met Mathijs was gelijk goed en prettig. Geen 'duwerij' en pushen zoals autoverkopers elders ook wel bekend staan. Het e.e.a. afgewogen en gevoel zegt een hoop. Het nadeel van afstand als relatief beoordeeld en van minder belang. Kennis van zaken en to-the-point antwoorden op al mijn vragen vind ik veel belangrijker. Het voelde gelijk goed. Na onderhandeling met Job waren we er gauw uit. Natuurlijk wil men graag auto's verkopen, maar men weet ook wat voor de klant belangrijk is. Goed 'luisteren is ook een vak' Eerlijk is eerlijk, je koopt een gebruikte auto, daar kan altijd iets aan mankeren dat achteraf naar boven komt. Zo ook bij mijn auto, een paar kleine dingetjes die opgelost zijn. Óók dan is er gehoor. Gewoon bellen en men lost het op. Wees reëel dan zijn zij het ook. Heb je dan nog een probleem , dan ligt het écht aan jezelf. Ik zou zeggen ,hebben ze jouw auto van je dromen staan, dan kan je hier met een gerust hart die aanschaffen. Voor mij zéker een adres om nog eens terug te gaan bij een volgende gelegenheid..

Eerlijke en snelle service!

Ze helpen je bij autobedrijf van Baalen met alle eerlijkheid. Ik kon na het kijken mijn auto meteen meenemen, al binnen 15 minuten! Dus een hele snelle service!

Prettige manier van omgaan met de klant. Eerlijk verhaal en keurig afgehandeld

Joop vloemans & Cindy Hogenbijl

In augustus een auto gekocht bij het bedrijf van Balen, goed afgeleverd met garantie. Na een week een probleem maar van Balen lost dit direct vakkundig op !! Een aanrader om een auto te kopen .erg betrouwbaar en hiervan kunnen veel autobedrijven veel leren! Cindy en Joop Aankoop 508sw

Professionele en klantvriendelijke garage

Mini Countryman JCW gekocht naar grote tevredenheid. Mooie auto’s hebben ze in de verkoop! Ze staan voor het product dat ze verkopen. Professioneel commentaar en afspraak is afspraak! Ook de after-Sales service is zeer goed. Een garage waar je graag terug komt. Prettig, eerlijk en betrouwbaar.

Vandaag mijn tweede auto opgehaald, was weer zeer content over de afhandeling en de fantastische service en persoonlijke benadering, van mijn kant een dikke pluim.

GEWELDIG GARAGE

We hebben in Mei 2019 een Carthago camper gekocht. Mathijs met get team geven goede service. Man van het woord en daad. Daarom op 27 september 2019 hebben we een tweede auto gekocht Mini Countryman . Zonder proefrit omdat we hem vertrouwen . Daar is het altijd gezellig met een kopje koffie er bij. Dank je wel Nico en Holly

Geweldig en relax bedrijf.

wij zijn blij dat we bij deze garage een mooie auto hebben gekocht. Verkoper een topper, niet opdringerig, laat je rustig kijken en beantwoord onze vragen prima. De bos bloemen staan prachtig, heel leuk gebaar.

Wat een super Garage

Even naar Heemskerk 60 km Omdat er volgens garage in Hilversum Iets aan mijn distributie aan gekomen bij mijn garage in Heemskerk , gekeken was er zogoed als niets aan de hand. Kosten niets, is dat nou niet geweldig Dus mensen die een andere auto willen kopen of een goede garage zoekt voor hun auto moet je op dit adres zijn

Enkele weken geleden kocht ik bij jullie een Volvo. Ik werd erg gastvrij ontvangen, proefrit gemaakt en een mooie eerlijke prijs voor inruil en nieuwe auto af gesproken. Prettig, eerlijk en betrouwbaar

In 2012 een volvo xc90 gekocht. Ik kende het bedrijf niet, maar ze hadden de auto staan die ik zocht. Keurig geholpen prima prijs. Later waren er nog wat kleine dingetjes: keurig opgelost. Alle afspraken nagekomen. Het is een uitstekende auto Gebleken: heb hem nog steeds. al bijna 180.000km me gereden (totaal nu 300.000). Goe

Onlangs een prachtige witte mercedes c200 estate gekocht bij van Baalen. Over inruil van mijn volvo waren we het snel eens en inmiddels rij ik een week naar volle tevredenheid rond. Wat een heerlijke auto. Wat mij vooral aansprak bij van Baalen was de nononsens benadering en transparantie, erg prettig. Bovendien kon de auto supersnel geleverd worden. Moet wel nog even terug voor een kleinigheidje en dan kan ik gelijk de nazorg beoordelen maar dat zit waarschijnlijk ook wel snor.

Duidelijk in afspraken, geen gedoe transparant top!!

25/02/2019 onze Ford Mondeo opgehaald bij Van Baalen. Zowel het koopproces met verkoper Jop Dekker als het afleverproces is prima verlopen. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Vorige week bmw 528i gekocht. Zeer tevreden over de gang van zaken. Auto had klein probleem is keurig onder garantie opgelost. Komen echt hun afspraken a ik beveel iedereen dit bedrijf aan

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Qua service ook dik in orde.

Ik heb hier een BMW gekocht waar ik ontzettend blij mee ben. Correcte verkoop; vriendelijk, eerlijk en transparant. Service en garantievoorwaarden worden duidelijk uitgelegd. Ik kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen!

In oktober een BMW gekocht bij van Baalen. Na ongeveer 1,5 week was er een motorstoring. Gelukkig kon ik de garage van van Baalen zonder mankementen halen. Er werd meteen even gekeken wat het probleem was en dit kon ook meteen verholpen worden. Een kwartier later was het mankement verholpen en kon ik mijn weg weer vervolgen naar mijn werk. Heel fijn dat ik zo snel geholpen kon worden! De reparatie viel onder de garantie, dus ik hoefde niets te betalen. Kortom, eerst een fijn adviesgesprek gehad bij de aankoop van mijn auto en daarna heel goed geholpen met de reparatie!

Bij van Baalen onze zeer knappe A4 aangekocht. Er werd ons zeer veel ruimte gegeven om eerst gewoon zelf even lekker te gaan kijken. Wij hadden onze kinderen mee en dat was geen probleem. Mathijs en Job gingen hier juist heel goed mee om. We zijn heel blij met de aanschaf van de auto en de wijze van inruilen van onze oude auto. Het was geen koeienhandel maar netjes onderbouwd. Echt een aanrader. Heren bedankt, ook hoe jullie met Sander zijn handicap zijn omgegaan.

Levert goede auto voor goede prijs. Prachtige probleemloze auto, voldoet aan de verwachtingen. Uitstekend geholpen!

We zijn uitstekend geholpen bij de aanschaf van een voor ons nieuwe (tweedehands) auto! Alle kleine mankementjes waren verholpen toen we de auto afhaalden. Er was aandacht voor alle details bij de overdracht en de papieren waren ook allemaal op orde. Uitstekende service! We hebben veel vertrouwen in dit bedrijf.

We kwamen in september bij deze autobedrijf,om te kijken voor een andere auto we werden vriendelijk ontvangen,we keken in het rond en zagen een mooie Mazda cx 5,Mathijs kwam vriendelijk naar ons toe en we gingen vragen stellen over deze auto,want we waren helemaal weg van deze auto alleen om een andere reden konden we de auto nog niet helemaal kopen,we hadden dat ook gezegd tegen Mathijs die maakte geen probleem ervan om deze auto voor ons vast te houden,we moesten een aanbetaling doen en 4 weken later hadden we de auto helemaal betaald. Welke autobedrijf doet dit niet 1 autobedrijf alleen bij Mathijs wat een vriendelijke leuke man is dat. Zo\'n autobedrijf heb ik nog nooit mee gemaakt kan het iedereen aan raden om daar een auto te kopen. We wouden ook graag een trekhaak eronder hebben daar was nog geen tijd voor ivm drukte want we zouden zaterdags de auto ophalen en zouden dan een afspraak hierover maken. Tot mijn verbazing werd ik woensdag gebeld dat we de auto konden halen en de trekhaak zat eronder,de jongens hadden over gewerkt,wat een service en grote compliment voor de jongens. We gingen de auto halen had gebak mee genomen voor Hun allemaal wat een service wat een goeie bedrijf is dit,ik kom hier terug met onderhoud enz. Tot slot kregen we nog een mooie boeket bloemen mee, Mathijs en de jongens heel erg bedankt voor jullie service het is met geen pen te beschrijven wat ik van jullie vind,hele grote compliment. Mathijs je bent een topper.

Van Baalen doet zijn naam eer aan! Het is balen wanneer je geen auto bij van Baalen koopt :) Het prettige van deze mensen is dat er geen grijs gebied is. Wat ze zeggen klopt. Het kan of het kan niet, waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Daarbij een prettige ontvangst, prettige communicatie en servicegerichte afhandeling. Koop gerust bij van Baalen.

Bij het eerste contact gaf de verkoper al een goed gevoel. We hebben onze Mercedes A ingeruild voor een Mercedes B. Nemen alle tijd voor je en zijn betrouwbaar. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen.