Goed en duidelijk verkoopt geen onzin

Prima service duidelijke verkoper snelle afhandeling

Weer heel erg blij en tevreden!!

Afgelopen week onze tweede auto bij Van Baalen gekocht, het is heel fijn zaken doen met dit bedrijf. Hele vriendelijke, erg vakkundige medewerkers. Geen verkooppraatjes, maar transparant en eerlijk advies, je weet gewoon altijd precies waar je aan toe bent. Goede prijzen, aflevering ook netjes en uit ervaring weten wij dat als er achteraf toch iets mocht zijn, ze altijd bereid zijn om mee te denken of het op te lossen. Uitstekende service dus!

Top service!

Ik heb een kleine 2 weken geleden mijn nieuwe auto, een Alfa Romeo Mito, gekocht bij Autobedrijf van Baalen en mijn toenmalige auto ingeruild. Ik ben super blij met mijn aankoop en werd zeer vriendelijk en prettig geholpen. Ik kreeg de ruimte nog even rustig na te denken voordat ik de koop definitief maakte en alle vragen die ik in de tussentijd nog had werden snel beantwoord. De auto werd perfect in orde gemaakt voordat ik deze kon ophalen. Toen ik de auto een paar dagen in bezit had, bleek de achterklep opeens niet meer open te gaan. Hierop heb ik contact opgenomen met Autobedrijf van Baalen voor advies/meedenken. Ik kon snel langskomen om te kijken wat het probleem was en dit werd per direct verholpen, wat een top service! Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Naast een paar keer de garage bezocht te hebben waar klantvriendelijk voorop staat, nu een prachtige auto gekocht met eenzelfde klantvriendelijke benadering. Een garage die te vertrouwen is.

Hele goede service

Vandaag heb ik mijn eerste auto bij van Baalen gekocht. Het personeel was erg vriendelijk, kreeg goede adviezen en uitleggen. Een aanrader om je auto bij te kopen!

positief recht voor zijn raap en dat is Baalen

mijn ervaring; wat ben ik tevreden met mijn aangeschafte auto; ford tourneo connect. in plaats van een fietsdrager zochten we een auto waar onze fietsen in geplaatst konden worden. hoeven nu geen duren plooi/vouwfietsen te kopen met fietsdrager die niet achter op ons Toyota Yaris Hybrid gezet mag worden door te veel gewicht. bedank en groeten van J. van der Berg. Almere Buiten.

Klant vriendelijk en reparaties prima.

Klant vriendelijk en als een reparatie duurder wordt dan nemen ze contact op om dit te melden of te overleggen. Prima garage.

Vriendelijk, goede service, duidelijke uitleg, ruim aanbod, snelle afhandeling. Ben heel blij met de inruil van de vorige auto naar nieuwe aankoop. Kortom zeer tevreden!

Heel goed geholpen.

Mijn airco deed het niet. Het was een kwestie van bijvullen, of hij was lek. Maar gelukkig was hij niet lek bleek alleen een kwestie van bijvullen. Verder heb al verschillende auto,s een camper en een Caravan gekocht. Allen naar tevredenheid. Zal de garage zeer aan bevelen bij andere.

Snelle reactie en hulp.

Ja een tevreden klant. Nadat ik mijn auto gehaald had was er een storing en deze was na een snelle afspraak zo geregeld. De leenauto stond gereed. Bij het inleveren was ik mijn telefoon vergeten, maar deze werd netjes naar mijn huis adres gestuurd.

Vriendelijk en vertrouwd

Het is een eerlijk bedrijf, als ik de garage uit rij heb ik een vertrouwd gevoel.

Mooie auto’s tegen scherpe prijzen

Auto’s zijn scherp geprijsd en zien er goed uit, vaak met weinig km. Rustige, zeker niet opdringerige, verkopers. Proefrit geen probleem en snelle en nette afhandeling na aankoop.

Top garage

Matthijs nog bedankt voor bandenwissel was top zoals alles altijd top is gr aan kop afz han

zeer prettige samenwerking, ze snappen dat je geen zakje snoep koopt

mannen van hun woord, geen gezeur, op tijd en gewoon netjes. zullen alles doen om de ervaring zo prettig mogelijk te maken en ook de nazorg helemaal top.

Uiterst tevreden!

Afgelopen maand heb ik hier mijn Mercedes gekocht. Contact was zeer prettig en inruilprijs was marktconform. Ik kon de auto direct meenemen en kreeg zelf een bos bloemen mee! Bedankt Autobedrijf van Baalen, ga zo door!

Jammer

Na telefonisch contact te leggen of ze de auto waar we interesse in hadden nog hadden, gaven ze aan dat ze de auto nog hadden. Erna gevraagd of we een proefrit konden maken en dit was geen probleem gaven we aan. Na een uur te reizen en we vroegen of we een proefrit konden maken kon dit niet en daar moesten we een afspraak voor maken. Uiteindelijk mochten we een proefrit maken maar als we beloofden dat als we geen klachten hadden hem te nemen.. naar mijn mening niet echt de manier waarop het hoort. Uiteindelijk na proefrit hebben we de auto gekocht. Een week later konden we hem ophalen. Een auto van 26duizend euro. Nadat we hem opgehaald hadden bleek dat de deuren nadat je hem op slot deed gewoon kon openen. Oftewel een defect in het slot. Van Balen heeft ons benadrukt dat zodra we weg rijden dat er alleen garantie is op de motor. Slecht dat we geen garantie hebben op zo iets op een auto van 26duizend euro en dat de garage dit niet zelf checkt. Dit geeft geen vertrouwen voor wat er nog komen gaat. Gelukkig konden we dit laten maken bij een andere garage, wat extra kosten met zich mee bracht.

In een woord uitstekend

De gesprekken waren heel duidelijk en de aflevering van de auto was uitstekend.

Mooi bedrijf en aardige eigenaar

Ik heb er gisteren een mooie auto gekocht voor een mooie prijs. Hopelijk hebben we er veel plezier van. Groetjes uit Limburg Ralph Timmermans

Duidelijk en betrouwbaar. Goede inruilprijs en zeer mooie terugkoop.

M'n Peugeot RCZ bij Autobedrijf Van Baalen ingeruild. Mathijs was de verkoper en het was zeer aangenaam zaken te doen. Mooie en ruime keuze aan auto's. Zeer tevreden en absoluut een aanrader! Zou m'n volgende auto zo weer bij ze kopen.

Uitstekende service en ruime keuze uit kwaliteit en prijs! Aanrader voor iedereen!

Uitstekende service en vriendelijke verkoper. Ruime keuze uit verschillende auto's en prijzen. Een aanrader voor iedereen die een nieuwe gebruikte auto willen. Zeer tevreden over de aangekochte aanwinst voor ons gezin.

Prettige verkoop en échte service achteraf.

Ik had 14,5 jaar rondgereden in mijn Seat Leon, het was tijd voor wat nieuws. Flink gespaard en mijn keuze was gevallen op een Range Rover Evoque. Na enige tijd rondkijken op internet en 'live' en een paar proefritjes hier en daar met wisselend succes, kwam ik terecht bij de firma van Baalen. Zij hadden een 2014 Evoque staan. Ik had de auto wel al eerder op internet gezien maar vond in eerste instantie de afstand vanaf midden Nederland te groot. Het eerste contact met Mathijs was gelijk goed en prettig. Geen 'duwerij' en pushen zoals autoverkopers elders ook wel bekend staan. Het e.e.a. afgewogen en gevoel zegt een hoop. Het nadeel van afstand als relatief beoordeeld en van minder belang. Kennis van zaken en to-the-point antwoorden op al mijn vragen vind ik veel belangrijker. Het voelde gelijk goed. Na onderhandeling met Job waren we er gauw uit. Natuurlijk wil men graag auto's verkopen, maar men weet ook wat voor de klant belangrijk is. Goed 'luisteren is ook een vak' Eerlijk is eerlijk, je koopt een gebruikte auto, daar kan altijd iets aan mankeren dat achteraf naar boven komt. Zo ook bij mijn auto, een paar kleine dingetjes die opgelost zijn. Óók dan is er gehoor. Gewoon bellen en men lost het op. Wees reëel dan zijn zij het ook. Heb je dan nog een probleem , dan ligt het écht aan jezelf. Ik zou zeggen ,hebben ze jouw auto van je dromen staan, dan kan je hier met een gerust hart die aanschaffen. Voor mij zéker een adres om nog eens terug te gaan bij een volgende gelegenheid..

Eerlijke en snelle service!

Ze helpen je bij autobedrijf van Baalen met alle eerlijkheid. Ik kon na het kijken mijn auto meteen meenemen, al binnen 15 minuten! Dus een hele snelle service!

Prettige manier van omgaan met de klant. Eerlijk verhaal en keurig afgehandeld

Joop vloemans & Cindy Hogenbijl

In augustus een auto gekocht bij het bedrijf van Balen, goed afgeleverd met garantie. Na een week een probleem maar van Balen lost dit direct vakkundig op !! Een aanrader om een auto te kopen .erg betrouwbaar en hiervan kunnen veel autobedrijven veel leren! Cindy en Joop Aankoop 508sw

Professionele en klantvriendelijke garage

Mini Countryman JCW gekocht naar grote tevredenheid. Mooie auto’s hebben ze in de verkoop! Ze staan voor het product dat ze verkopen. Professioneel commentaar en afspraak is afspraak! Ook de after-Sales service is zeer goed. Een garage waar je graag terug komt. Prettig, eerlijk en betrouwbaar.