• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu weer een nieuwe auto gekocht .was niet te krijgen maar ze hebben het toch weer geregeld. Daarom ga ik voor dit bedrijf geweldige service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmannen en lekker gewoon. Mijn onderdeel was bij hen besteld en zou bij een ander geplaatst worden. Die zat vol t i t na een week. Ik terug naar Burgering, die plaatsten het dezelfde middag nog. Top!\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al zoveel jaren vaste klant, altijd goede service en nooit is iets teveel. En meerdere auto\'s gekocht tot volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over Autobedrijf Burgering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto iis daar de eerste jaren in onderhoud geweest,wij hebben hem bij een ander bedrijf gekocht maar met al mijn vragen kon ik ze altijd bellen.\r\nPerfecte en vriendelijke service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch familiebedrijf met kennis van zaken ! Wij zijn al jaren klant van Marco en Leo, wij worden altijd vriendelijk geholpen, zij staan voor je klaar en overleggen altijd. Een topbedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, \r\nGoud eerlijke deskundige top service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waar vind je nog een garage, waar je nog als klant, behandeld wordt......hier dus. Burgering staat voor eerlijk, deskundig, en absoluut betaalbaar. Vaste klant erbij hoor.\r\n\r\nEn mijn volgende auto, voiture......tja bij jullie vandaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een topbedrijf, volledig te vertrouwen , altijd opgewekte mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben praktisch opgegroeid met de heren en ze hebben mij nog nooit in de kou laten staan. Top service zoals deze komt weinig meer voor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 07 02 2015 een Hyundai iX 20 gekocht .\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in de loop der jaren 2 nieuwe auto\'s bij Burgering gekocht.\r\nOok voor service en onderhoud komen wij hier al jaren, en zijn zeer tevreden.\r\nGeen kosten die eigenlijk niet nodig zijn en niet gelijk met een rekening klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een nieuwe auto bij dit bedrijf gekocht. De service is perfect en je word hier op een geweldige manier geholpen. Ik kan dit bedrijf alleen maar aan bevelen wat ik dus ook doe bij iedereen. De persoonlijke benadering van het personeel is geweldig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto bedrijf waar je als klant ook echt klant bent.\r\nDeskundig geholpen vriendelijk en altijd met een glimlach.\r\nBen er al jaren klant en nog steeds zeer tevreden voor mij geen ander auto bedrijf\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn garage bedrijf waar je met aandacht geholpen wordt. \r\nTop Mannen.

Over Autobedrijf Burgering