Uitstekende service

Goede service voor een goede prijs, vriendelijk en hulpbereid.

Altijd correcte behandeling

Ik word altijd snel en correct behandeld. Met vriendelijke groeten Afke

Prima garage

Enige tijd geleden heb ik hier een review geplaatst . Daarin vertelde ik dat ik heel goed was geholpen bij de koop van mijn auto. Wat mij tegen was gevallen: dat ik na een aantal weken na de koop moest betalen voor een afgebroken achterruitwisser. Mijn ziens valt zoiets nog onder de garantie. Dit had ik in de review geschreven. Vrij snel werd er door de baas kontakt met mij opgenomen en ook hij vond het raar dat ik daarvoor moest betalen. Dit was helemaal langs hem heengegaan en hij verontschuldigde zich hiervoor en bood direct aan om het bedrag van de reparatie terug te storten, wat hij ook direct gedaan heeft! Ik vind het heel fijn dat hij dat gedaan heeft dus al met al een dikke pluim voor deze garage!)

gelukkig dat het toch nog goed is gekomen, bij ons gaat er ook weleens wat mis helaas. we hopen dat we u toch tzt weer mogen ontvangen .

Ik heb hier onlangs een auto gekocht en de service was heel goed. Verder kan ik er nog niets over zeggen omdat ik hier nog geen ervaring mee heb. Mijn achterruitwisser moest vlak na de aankoop vervangen worden omdat hij eraf was gevallen doordat hij helemaal af was en er een hele nieuwe in gezet moest worden. Daar moest ik toen rond de 70 euro voor betalen terwijl ik verwacht had dat dat nog onder de garantie van enkele maanden zou vallen maar blijkbaar valt zoiets er niet onder.

Prima garage.

Prima garage, klantvriendelijk, goede service. Ook de prijzen lijken zeer redelijk. Heb al 3 tweede hands auto's gekocht bij Boersma. En dat tot volle tevredenheid.

bedankt voor de aanbeveling en wij zijn ook blij met vaste klanten

Afspraak is hier Afspraak, zeer tevreden!

Auto gekocht voor schoonouders, wat een Vriendelijke mensen!! Goed geholpen en geadviseerd.

Vriendelijk

Wij hadden een opel astra op internet bij jullie zien staan. Mailtje gestuurd of wij die konden komen bekijken. Mijn vriend en ik er heen gegaan en we vonden de auto gelijk al mooi. Vriendelijke eigenaars en wij blijven zeker klant bij hun. Wij zijn super blij met de opel astra

Bedankt en veel succes met de Opel Astra.

Snel en super geholpen :-)!

Erg tevreden met hen!

BEDANKT !!!!

perfecte service

snel, zeer klantvriendelijk, betrouwbaar

Bedankt, ook voor het prettige contact met u en uw vrouw en wie weet tot ziens

Goede ervaring

Via internet op de website van garage Boersma gekomen. Die had een mooie Skoda fabia Scout op LPG staan. Na maandags gebeld te hebben, woensdag 19 augustus naar Winsum gereden om te kijken en eventueel te kopen. Zeer beleefd en netjes ontvangen. De garage eigenaar meldde meteen dat de auto op LPG niet goed liep en dat hij dat voor aflevering zou verhelpen. Na de auto bekeken te hebben en er een stuk mee gereden te hebben besloten de auto te kopen. na wat onderhandelen kreeg ik een hele scherpe prijs en kon ik de auto niet laten staan.En heb ik deze gekocht. Een week later kon ik de auto ophalen, en was het probleem op LPG opgelost. Ook toen het overmaken van het bedrag niet meteen lukte, kon ik rustig even blijven zitten totdat het wel lukte. Kortom een aanrader.

Bedankt , fijn dat deze goede ervaring wilde delen. De lamp zal ik vandaag opsturen :)

Prima geholpen als ‘niet vaste klant’.

Snel en direct geholpen met een spoed reparatie aan de uitlaat.

bedankt voor de aanbeveling en hopelijk tot ziens

Een betrouwbare garage

Een vertrouwde plek voor het onderhoud van mijn auto. Gekwalificeerd personeel dat weet wat ze moeten doen. Komen hun afspraken na en denken met je mee. Ik ben al jaren een tevreden klant.

bedankt en altijd fijn om je weer te zien

Altijd prima service.

Vriendelijk. Eerlijk. Overleg. Maatwerk. Vakbekwaam.

bedankt voor de goede beoordeling

Ik ben jaren klant en ervaar Garage Boersma als zeer betrouwbaar.

Prettige monteurs . Ook Boersma zelf en echtgenote zijn vakbekwaam en voor rede vatbaar.

bedankt voor het compliment

Uitstekende vakmanschap, deskundige service.

Bij een motorstoring werd ik deskundig geadviseerd. Na mijn akkoord werd de auto vakkundig gerepareerd conform de mondelinge aanbieding!

Bedankt voor de aanbeveling en tot de volgende keer

Grote beurt goed uitgevoerd. Kosten vielen mee.

Prettig te woord gestaan. Grote beurt goed uitgevoerd. Duidelijke informatie. Rekening viel mee.

Bedankt Frank en tot ziens

betrouwbaar, deskundige en behulpzame medewerkers

Bedankt voor de beoordeling , ik vind het wel jammer dat we elkaar minder zullen gaan zien. Maar bedankt voor het vertrouwen.

Bedankt voor de beoordeling en fijn dat jullie klant bij ons blijven

Bedankt Cees voor je reaktie en tot de volgende keer .

Goede service aardige mensen!

Bedankt en tot ziens

Goed en soepel en klantvriendelijk.

Bedankt voor jullie reaktie. Top. Goed weekend

betrouwbare degelijke garage en je wordt er vriendelijk geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jacob bedankt voor je beoordeling, goede feestdagen

Komen afspraken na. Doen hun werk goed.

klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar