Betrouwbaar

Vriendelijk en goed gekwalificeerd personeel. Komen hun afspraken na. Denken met je mee in oplossingen en voeren (dure) reparaties niet zomaar uit zonder eerst met de klant te overleggen.

Goedemorgen Annemiek hartelijk bedankt voor de beoordeling.

Zowel het contact, service als kwaliteit zijn dik in orde

Vriendelijk en deskundig.

Hartelijk dank voor uw positieve woorden en beoordeling

Zie vorige mail. Dit was ik vergeten aan te geven.

Zie vorig bericht

Hartelijk dank voor uw positieve review

Prima bedrijf

Goede zaak en heel klantvriendelijk benaderd door Arnold. Ze houden zich aan de afspraken. Wij zijn erg tevreden over onze Ford Focus en over garage Boersma. We komen graag terug.

Goedemiddag Adri hartelijk bedankt voor de beoordeling.

Tot op heden geweldig

Goedemiddag hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Deskundig en meedenkende garage

Fijne garage. Vakkundig en simpelweg goede service. Goed weer op weg geholpen.

Goedemiddag Layeq hartelijk bedankt voor de beoordeling.

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Prima garage , duidelijk en overzichtelijk

Goed kontakt, prima garage, misschien iets te lange wachttijd, maar verder goed geholpen.

Bedankt voor uw positieve review. Het klopt inderdaad dat de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent, maar helaas is het erg druk. Uiteraard doen wij ons best om uw z.s.m. te helpen.

prima dienstverlening, vertrouwd adres

betrouwbaar, kundig en klantgericht

Beste Menno, Hartelijk dank voor je mooie woorden!

Zie onder.

Nog niet zolang klant bij de garage. Tot dusver goed tevreden. Wat ik verwacht bij pech of onderhoud : diagnose stellen - afhandelen - vertrouwen dat het goed gebeurt - en aan de afspraken houden. Soms wil ik de prijs weten, maar dat is niet het belangrijkste. Wat me niet interesseert is : de interne problemen te horen van het personeel over te kort aan monteurs. U vraagt me toch niet om befrijfsadvies.

Beste meneer Sennema, Bedankt voor uw review. We nemen de aandachtpunten mee en willen u nogmaals bedanken voor de meegebrachte Groningse worst.

Toppers!

Een garage die met je meedenkt!

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Zeer prettig bedrijf in alle opzichten.

Iedereen bij Garage Boersma is klantvriendelijk, service is top. De kosten zijn altijd laag, vallen altijd mee.

Graag gedaan, dat horen we graag. Bedankt voor de mooie woorden.!

Goede service, nette prijzen

Al meer dan 10 jaar klant!

Bedankt voor je positieve review

Geweldige mannen!

Betrokken, zorgzaam en betaalbaar.

Hartelijk dank voor uw positieve woorden.

Laagdrempelig. Goede service. Alles volgens afspraak.

Goede service, reparaties volgen afspraak uitgevoerd en werd gebeld toen auto weer klaar stond.

Beste Onne, Bedankt voor u mooie woorden!

altijd vriendelijk, meedenkend en zeer behulpzaam

altijd vriendelijk, meedenkend en zeer behulpzaam.

Hartelijk dank voor u positieve review

Fantastische service

De reparatie was ingewikkeld en veel. Het duurde daarom vanzelfsprekend wat langer, maar de kosten voelen mij mee en de nazorg was uitstekend.

Dank je wel Edwin voor je positieve woorden en fijn dat het toch is meegevallen.

Altijd goede service en geen extreme hoge kosten.

Goed!

Dank je wel voor je positieve review

Gewoon klasse

Hartelijk dank voor u positieve woorden! Daar doen we het voor.

Het lijkt wel wheeler dealer

Mensen, die met veel plezier werken, waar zie je dat nog! En deskundig, vriendelijk naar de klanten, perfect. Dit soort garages moeten we koesteren! En, jongelui, wat een prachtig vak: sleutelen aan heel veel verschillende auto's!

Johannes, hartelijk dank voor je positieve woorden, daar doen we het voor!

Prima service, eerlijk!

Mijn eerste kennismaking met garage Boersma als bedrijf en met de beoogde opvolger Arnold. Mijn wensen m.b.t. de uit te voeren werkzaamheden werden prima teruggekoppeld en dus duidelijk. Ik vroeg ook om de automaat te flushen, want men had mij verteld dat ze daartoe een modern apparaat hadden aangeschaft. Achteraf werd mij verteld dat het flushen bij mijn type automaat (gerobotiseerd) niet kon en dus niet hoefde worden uitgevoerd, wel verse olie! De werkzaamheden werden uitgevoerd binnen de afgesproken termijn en de prijs was alleszins redelijk. Al met al een goede en prettige eerste kennismaking met garage Boersma en Arnold. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Beste Berend, Bedankt voor je positieve woorden! Vr.gr. Arnold

Er wordt betrokken en professioneel met mij als klant omgegaan; de auto staat daarbij centraal

Met professionele toewijding wordt mijn auto onderhouden.

Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

Zo'n garage koester je

Bedankt voor de geweldige samenwerking en oplossen van voertuigproblematiek. Super communicatie!

Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

goed en betrouwbaar.

woord is woord.

Hartelijk dank voor uw positieve recensie

Altijd goed

Hartelijke dank voor uw positieve review