• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via het Internet uitgekomen bij van Dijk Automotive. Prachtige occasion (Audi A3 limousine) gezien. Na een aantal slechte ervaringen bij andere autobedrijven ben ik over het algemeen wat huiverig geworden. \r\n\r\nNa een rit van ruim een uur werd ik zeer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en uitgebreide uitleg over de auto. Medewerkster Chantal en een heer (wiens naam ik niet weet) komen zeer integer over, zijn niet opdringerig (wat helaas vaak voorkomt in deze branche) en zijn vooral heel transparant.\r\n\r\nUiteindelijk heb ik de auto gekocht, waarbij ik heb ervaren dat de service die zij bieden echt TOP is! Ze lopen letterlijk een stukje harder voor de klant, ook als de verkoop al is beklonken. \r\n\r\nIk kan dit autobedrijf zeer zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn bij van Dijk Automotive terecht gekomen toen we een uiterst scherp geprijsde auto op internet tegenkwamen.\r\nNa een rit door half Nederland werden we op een ontspannen manier ontvangen door Bert Splint die ons vertrouwen in de auto en het bedrijf gaf.\r\nMet een eerlijke inruilprijs voor ons oude auto was de koop zo gesloten.\r\nHet vertrouwen in het bedrijf en verkoper werd op de terugreis al op de proef gesteld toen we een schade ontdekten die we daarvoor niet opgemerkt hadden.\r\nAlles keurig opgelost want Bert wilde niet dat we met een wrange nasmaak terug thuis zouden komen.\r\nDaarna nog een paar keer op een fijne manier contact gehad zelfs nadat de schade al gerepareerd was.\r\nDikke pluim voor het bedrijf en Bert en als deze auto aan vervanging toe is zullen we zeker weer eerst op hun website kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zochten een auto voor een klein budget. Bij dit bedrijf word je allerhartelijkst ontvangen.Verkoper Bert Splint gaf ons voldoende ruimte om de auto uit te proberen en zelfs na enige dagen opnieuw dit te doen. Aanbod, service en garantiepakket liggen op goede hoogte. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Aanrader is het volledige servicepakket te nemen. Kennis van zaken en deskundigheid erg goed, en er wordt met de klant meegedacht om binnen het beschikbare budget tot tevredenheid te komen. Nazorg bij eventuele problemen verloopt in goed overleg. Contacten blijven vriendelijk.\r\nZeer aan te bevelen !!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs mijn auto weer ingeruild bij van Dijk Automotive. Ik heb hier al meerdere auto\'s gekocht, omdat je hier altijd hartelijk wordt ontvangen en de medewerkers kennis van zaken hebben. Service en kwaliteit staan hier hoog in het vaandel. Inmiddels heb ik met verkoper Bert Splint een goede en prettige relatie, wat er voor zorgt dat ik hier weer graag terug kom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn superblij dat we hier terecht zijn gekomen voor onze aankoop!! Zowel uitleg/advies en tijd wordt hier uitmuntend besteed aan de klant!! Ik weet waar ik ga als we weer een auto nodig hebben!! Dank u wel voor de mooie VW Touran🤝

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze autojacht eindigt in midden Nederland. Na diverse vergelijkingen van auto\'s qua uiterlijk en prestaties is door ons de keus gemaakt . \r\nDoor deskundig advies en klantvriendelijke behandeling door Bert Splint hebben wij het wauw gevoel bij onze aangeschafte auto. \r\nDus van harte aanbevolen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg aardig geholpen denk door de zoon van de eigenaar, met een vrolijke benadering vlot en meedenkend hier een gave Peugeot gekocht!! Helemaal blij mee en tot mijn verbazing werd ik door hem opgebeld,... Na een maandje hoe me auto beviel!! Haha dat heb ik nog nooit meegemaakt super leuk en zelfs door de telefoon hoorde de glimlach op zijn toet. Raad deze garage aan met een dikke 10!! Ben je naam ontschoten maar je bent een kanjer dank je wel voor meer jaren rijplezier met me autootje groeten veronique

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We wilden een tweede auto kopen en kwamen bij Van Dijk uit voor een Ford Fiesta 1.0 ecoboost. Vanaf het eerste moment zeer vriendelijk geholpen door Renier Nederend. Ook het contact met zijn collega\'s was prettig. Na afhalen bleek er een muffe lucht uit de airco te komen. Na een belletje kon dit dezelfde dag nog opgelost worden. Kortom: ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen door Bert en Renier bij de aanschaf van mijn mini. De auto was in nieuwstraat die hadden zij goed voor mij gevonden. Ik zocht iets speciaals en ben nogal kritisch, heb goed rond gekeken maar hier hadden ze de beste nieuwste voor de scherpste prijs. Heel blij ben ik er mee. Geen gladde praatjes open en eerlijk, ze stellen je op je gemak en namen de tijd voor me.\r\nAanrader dus, niks op aan te merken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken terug een auto gekocht bij van Dijk. Ze namen alle tijd om mij te woord te staan en gaven me prima advies over de mogelijk aan te kopen auto en de inruil. \r\nNa aankoop van de auto was de service prima ze doen er echt alles aan om je te helpen met je vragen. Ga zo door!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed ontvangen, prima voorgelicht. Met een goed gevoel hebben wij onderhandeld. De aflevering is naar volle tevredenheid afgewikkeld. Wij hebben later nog een telefoontje gekregen of alles naar tevredenheid was verlopen. Mijn conclusie was dat wij prettig samengewerkt hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet bij Van Dijk terecht gekomen voor de aanschaf van een VW Golf Variant. Echter bleek na enkele weken dat er wat technische mankementen waren die ervoor zorgde dat het olieverbruik zeer hoog werd. Van Dijk schakelde hiervoor een gespecialiseerd bedrijf in om de auto alsnog goed af te leveren. De reparatie duurde een week maar konden deze periode een leen auto krijgen totdat de auto gemaakt was. Tot slot was onze auto (nogmaals) schoongemaakt. Goede service en uitstekende afwikkeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf als medewerker van stichting HOE (www.hulpoosteuropa.nl) zocht ik voor Julia Tehuis in Oradea (Roemenië) een goede tweedehands bus voor een schappelijke prijs. Via Autotrack vond ik die haast onmogelijke combinatie bij Van Dijk Automotive Harmelen die een Mercedes Sprinter (omgebouwd voor rolstoelvervoer) met relatief weinig kilometers voor een aanvaardbare prijs aanbood. Samen met een Hongaars-hervormde predikant bezocht ik de zaak en in goede verstandhouding met de verkoper konden wij naar alle tevredenheid de Sprinter kopen. De verkoper uit welwillendheid en gevoel voor de nieuwe charitatieve bestemming van de bus, liet er nog zonder kosten een nieuwe accu van hoge kwaliteit in zetten en regelde soepel de exportpapieren zonder daarvoor iets te rekenen. Kortom: goede en fijne ervaringen met Van Dijk Automotive in Harmelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn via internet bij Van Dijk terecht gekomen en hebben na een proefrit vorige week woensdag 31 okt. 2018 onze nieuwe tweedehandse VW Passat opgehaald. Mijn vrouw en ik voelde ons vanaf het 1e gesprek zeer vertrouwd en op ons gemak. Het is met recht een familie bedrijf die zijn naam hoog wil houden en waar ze je eerlijk en oprecht behandelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer netjes en correct geholpen. Na \r\nhet ernstige ongeluk van mijn man hadden we geen auto meer. Van Dijk kwam met het idee om de auto waar wij interesse in hadden thuis te laten zien en bij aankoop ook af te leveren. Zoek de verschillen met andere garages want deze service kom je nergens tegen. Van Dijk is een top bedrijf. (De taart is onderweg)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak gemaakt voor een proefrit met een Audi A5 cabrio.\r\nWij werden vriendelijk ontvangen door Chantal. Auto zag er keurig netjes gepoetst uit en na een proefrit besloten deze auto te kopen.\r\nAuto was scherp geprijsd in vergelijking met andere autobedrijven voor een vergelijkbare auto.\r\nNa 2 dagen de auto opgehaald en tussendoor nog telefonisch contact gehad met Chantal ivm certificaat alarm.\r\nAlles prima geregeld en kundig geholpen.\r\nEen aanrader

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht! Afspraak gemaakt om te kijken. Auto zou klaar staan60km gereden is er iemand anders een proefrit maken. Wordt zeer slecht geholpen zonder excuus👎

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb een tijdje geleden een nieuwe crafter gekocht bij roy werd super behandeld en alles volgens afspraak nagekomen toppie alles goed geregeld \r\nwikjan van deb belt ijsselmuiden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele afhandeling en scherpe prijs! Heb een half jaar oude MINI gekocht. Alles snel netjes en volgens afspraak geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie zaak, goede ontvangst en goede behandeling.\r\nDe prijzen zijn scherp, dus niet veel onderhandelingsruimte, daar zijn ze ook open over.\r\nDe Golf 7 TDI Bluemotion, welke we gekocht hebben, ziet er nagenoeg perfect uit en rijdt als een zomerzonnetje.\r\nWe hebben er alweer 5000 km plezier van gehad en er gaan er nog veel volgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn bedrijf. Direct warm en vertrouwd gevoel. Renier neemt ruim de tijd en was erg behulpzaam en meedenkend, en snapte mijn vragen. Twee proefritjes waren geen probleem en men is niet opdringerig. Erg transparant over herkomst van de auto en bij de verkoop wat aanvullende checks kunnen afspreken. Chapeau!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de manier en snelheid waarop wij geholpen zijn door Renier Nederend van Van Dijk Automotive, bij het zoeken van een jong gebruikte auto. Voor Renier was niets te veel gevraagd en heeft op alle vragen een antwoord kunnen geven en en zelfs op zondag terug komen voor een proefrit voor ons was geen probleem\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed en vriendelijk ontvangen bij dit bedrijf, en hebben er een leuke wagen kunnen kopen. Wij zijn trouwens \"die andere mensen die aan tafel zaten bij de familie B uit Rhenen.\" Jammer dat zulke zure mensen een review plaatsen voor dit bedrijf. Ze waren zelf slecht ingelicht en dachten wel even een hoop van de prijs af te kunnen krijgen , maar zo werkt het tegenwoordig niet meer in de autobranche. Bert, trek het je niet aan, wij hebben fijn zaken gedaan !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen door Chantal! een auto kopen is toch altijd een heel gedoe, met veel gladde kerels die niet te vertrouwen zijn, heel leuk om nu geholpen te worden door een uiterst vriendelijke vrouw! Ze kon mij veel over de auto vertellen en ook de prijs was heel schappelijk, In vergelijk met gelijkwaardige auto\'s op internet zijn ze hier scherp geprijsd. Ze deed vervolgens totaal niet moeilijk bij de \'onderhandelingen\' hier kwamen we samen goed uit.\r\nDe aflevering verliep ook zonder problemen, er werd de tijd genomen om alles nog even uit te leggen,\r\nhelemaal top. Ik ben blij met mijn aankoop, Chantal bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ontvangst. Onze vragen over een auto moesten nagevraagd of nagekeken worden. En de onderhandelingen waren te droevig voor woorden.\r\nDe onderhandelingen werden in het midden van de showroom aan de grote tafel gedaan waar ook andere mensen aan zaten. Bizar en vreemd! Slechte ervaring met dit bedrijf.

Over Van Dijk Automotive

Filter op Taal