Prachtige, betaalbare auto en prettige, betrouwbare service

Prettige communicatie vooraf, veel informatie, auto stond keurig klaar en het belangrijkste..de auto rijdt als een zonnetje! Ik kan deze garage iedereen aanraden. Bedankt Frank!

Goed en eerlijk

Kia sportage gekocht bij Frank afspraak gemaakt en auto stond klaar in top conditie deal was zo rond vriendelijk geholpen met koffie top auto echt een aanrader peter en jose

Geweldig autobedrijf

Dit is een review ruim 2 jaar na mijn aankoop bij Van Dijk Automotive. Na de eerste testrit wisten we eigenlijk al dat we de auto wouden kopen, na een korte en vriendelijke onderhandeling zijn wij er uit gekomen en hebben wij de auto gekocht! Enorm vriendelijke medewerkers en een fijne locatie. Na een week rijden met de auto realiseerden wij ons dat de cruise-control niet werkte, even met Van Dijk automotive gebeld en afgesproken dat wij langs een lokale garage zouden gaan om het probleem op te lossen. Zodoende was het probleem bij de lokale garage opgelost en de factuur doorgestuurd naar Van Dijk, welke door Van Dijk was afgehandeld. Super! De opvolgende 2 jaar hebben wij nooit problemen gehad met de auto en zijn er super blij mee geweest. Korte tijd geleden de auto verkocht voor een upgrade, dat ging toch wel met een klein beetje pijn in ons hart. Wat een super auto! Bedankt team Van Dijk Automotive!

Eerlijk,betrouwbaar, komt afspraak na

Hallo allemaal Heb één mooie ford fiesta st gekocht bij Frank van dijk. Het is één eerlijke jonge man nette prijs afspraak betrouwbaar en komt Zijn afspraak na één aanrader voor elke auto liefhebber.nogmaals bedankt Frank het gaat je goed. Mvg jos

Zeer tevreden over de in en verkoop ! Prima service nette afhandeling!!

Tayota Rav 4 aangekocht en oude auto ingeruild,wij zijn zeer tevreden over de service en correcte behandeling met verkoper Bert. Erg blij met onze nieuwe auto!!! Wij zullen dit bedrijf aanbevelen!!

Uitstekend bedrijf

Zeer prettig geholpen door Bert, voor aankoop van Fiat 500. Keurig afgeleverd nagekeken en volle tank. Rijd fantastisch ben er heel blij mee. Hartelijk bedankt Bert

Uitstekende ervaring

Een VW Golf Variant 5 jr oud aangeschaft. Zeer prettige contacten met de heer Bert Splint. Er bleek na aflevering een probleempje m.b.t de voorruit. Deze werd zonder aarzeling of discussie gratis vervangen, snel en effectief. De toegezegde kwaliteit werd geheel waargemaakt. Mijn volgende auto koop ik graag aan dit adres.

Heel goed geholpen!

Geholpen door Sander: Audi A1 gekocht rijdt super en top service. Zeker een aanrader om bij hen een auto te kopen. Bovag geregistreerd voor mij betrouwbaar en voor herhaling vatbaar in de toekomst!

Zeer ontevreden

Kom afspraak niet na Ik zou nieuwe vloerplaat krijgen Kreeg ik een hele ouwe van een ander Caddy En zou de reserve band onder de auto plaatsen. Niet gedaan

Tevreden!

Ik ben goed geholpen door van dijk, mijn garantie op mijn auto was verlopen, na contact te hebben gehad met van dijk om aan te geven dat er problemen was met de auto die in korte tijd niet horen te verschijnen ben ik uitstekend goed geholpen. Zeer tevreden over het contact, hulp en reparatie.

Klantvriendelijk, realistisch , afspraak is afspraak

Een mooie volvo v40 gekocht. Goed realistische inruil prijs terug gekregen van verkoper Bert. Alle afspraken welke wij gemaakt hebben mbt afleveren vd volvo zijn perfect nagekomen. Met veel vertrouwen en een goed gevoel aan het genieten van onze nieuwe auto

Zeer naar tevredenheid geholpen!

Wij zijn zeer goed geholpen nadat we een auto zonder garantie hadden gekocht waarna een korte tijd toch een probleem was ontstaan. Zeer tevreden!

Vriendelijk en goed van vertrouwen

ik ben erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Duidelijke taal geen poespas en alles buiten de normale werkuren geregeld. Erg prettig, zal zeker overwegen om er nog eens een auto te kopen. Bedankt Frank

Im very happy

Everything is OK MwSt returned VERY quickly!!! Good car Mail is answered quickly Super Thanks !

• Would you recommend us? Yes

Klantvriendelijkheid ten top !

Recentelijk een Nissan Qashqai gekocht. Ben zeer tevreden over de auto en hoe deze keurig en netjes is afgeleverd. Over klantvriendelijkheid gesproken; Bert Splint kwam mij op de dag van aflevering zelfs thuis ophalen in zijn eigen tijd om samen naar de showroom in Harmelen te rijden om de auto aldaar op te halen.

Voor de tweede keer in een woord geweldig!

Wij hadden de eerste keer een kleinigheidje aan de auto. Dat is zonder mankeren direct opgelost. De tweede keer hadden wij een groot probleem. De airco van onze Volvo V60 Plugin Hybrid ging stuk. Bij de lokale Volvo dealer kwam men tot de ontdekking dat de compressor van de airco defect was. Direct met Van Dijk Automotive dit probleem aangekaart. Samen met Volvo Nederland heeft Van Dijk Automotive ons voor 100% geholpen. De reparatie mocht in opdracht van Van Dijk Automotive door de lokale Volvo dealer uitgevoerd worden. Wij zijn de heer Bert Splint en de chef van de werkplaats heel erg dankbaar door deze geweldige service.

Goeie service en komen afspraken na.

Kochten voor het eerst een auto bij een niet officiële dealer en via een advertentie op Marktplaats!!?? Als dat maar goed gaat en ja hoor top! Overtreft onze verwachtingen, vriendelijk en deskundig geholpen, goeie inruilprijs voor onze auto en nu eigenaar van een Nissan Qashqai. Ik beveel dit bedrijf aan.

Zeer aangename klantvriendelijke service

Mijn man , nam mij mee naar van Dijk auto's en moest een auto bekijken ,omdat de auto waar ik al 2 jaar zeer van geniet, eigenlijk te groot is ,geen afstand van kan doen. Aangekomen bij van Dijk automotive, was ik verkocht -natuurlijk door de auto die mijn man me liet zien ,mede door het warm ontvangst, klantvriendelijkheid , showroom overzichtelijk - de goede kop koffie die ik kreeg en beslist het niet pushen van de verkoper had ik er een heel fijn gevoel bij. Bert en zijn collega's staan achter hun product.De manier van mij en mijn man ter woord staan mede de prachtige auto gaf mij de doorslag. Een hele fijne ervaring & ben na 2 jaar over stag gegaan.Grote complimenten. AUTO RIJD FANTASTISCH. Gr. Brenda-June-Jeroen

ben heel blij

op 1 April (ja het is geen grap) heb ik heel helle mooie Skoda Fabia uit 2014 gekocht bij aankomst werd ik heel vriendelijk ontvangen door (Bert) gelijk werd er koffie aangeboden, tot ons spijt werkte het koffieapenraat niet maar dat werd de volgende dag bij het ophalen van mijn mooie auto helemaal goed gemaakt en gin ik met een nieuwe APK en vol trots onderweg naar huis Met Vriendelijke groet Adrie

Super ontvangst en zeer klantvriendelijk

Heb er mijn BMW 120D gekocht. Had vooraf telefonisch een afspraak gemaakt en de auto stond al klaar voor een proefrit toen ik de showroom bezocht. Heb een lange proefrit mogen maken, is geen enkel probleem. Wij waren er tijdens de lunch en konden gewoon een luxe belegt broodje mee eten. Om de auto af te halen, werd ik door een medewerker van het station Woerden afgehaald. Al met al, goede service en zeker een aanrader om een auto aan te schaffen.

Alweer tevreden met mijn volgende auto!

Bij Van Dijk Automotive heb ik (bij verkoper Sander) een BMW 1-serie gekocht. Een keurig inruilvoorstel ontvangen. De auto gekocht. Bij aflevering heb ik een goede uitleg over de auto gekregen. Als ik op zoek ga naar een andere auto zal ik Van Dijk Automotive zeker weer bezoeken.

Auto verkopen die niet in goede staat is en niet zorgen voor een redelijke oplossing

Eind maart 2018 een Skoda Octavia gekocht, type III, 1,2 TSI, 150.000 Km. Meteen bleek dat het olieverbruik absurd hoog was bij normaal gebruik van de auto. Hij was dus niet in goede staat, zoals aangegeven. Er werd niet aangeboden om het op te lossen. Mijn verzoek om contact te leggen met de vorige gebruiker (het was een lease-wagen geweest) zodat de mogelijkheid er was om aan te tonen dat het probleem er al was bij de koop, werd gehonoreerd, in woorden. In de praktijk werden toezeggingen gedaan maar er is nooit iets van terecht gekomen. Nu, 30.000 Km verder, is er 20 Liter olie verbruikt en moet de motor worden vervangen. Bedankt Van Dijk!

Professioneel en vriendelijk familiebedrijf met hart voor de zaak.

Bij het uitzoeken van mijn nieuwe bestelbus ben ik bij Van Dijk door Bert Splint goed, professioneel en bovenal vriendelijk geholpen. Er zijn altijd heel wat keuzes te maken bij de aanschaf van een auto. Gelukkig kreeg ik alle tijd om rustig proef te rijden en vragen te stellen zonder dat ik ook maar één keer het idee kreeg dat mij iets werd opgedrongen. De bestelbus verkeerde in goede staat, apk gekeurd bij aanschaf en dus kon ik dezelfde dag nog tevreden naar huis met m'n nieuwe aanwinst! Ik verwacht voorlopig nog wel even door te rijden in m'n bestelbus maar bij een volgende aanschaf kom ik zeker weer langs bij Van Dijk Automotive in Harmelen.

Zeer goede service en dito producten

Een prachtige BMW binnen zeer korte tijd zeer netjes geleverd. Alles aan de service en de auto is perfect te noemen. Geen nodeloze verhalen of verkooppraatjes. Gewoon een perfecte auto en een ongelofelijk goede service. Blij en verstandig geweest hier een auto te kopen, ik kom hier zeker weer terug!

Voor een dijk van een auto moet je bij van Dijk zijn.

Mijn ervaring met Van Dijk Automative in het algemeen en met de heer Bert Splint in het bijzonder was zeer prettig. Bert is geen doorsnee verkoper, hij is een geweldige gastheer die klanten zeer vriendelijk te woord staat. Alle tijd voor ze neemt. Een uitgebreide proefrit is geen probleem. Het onderhandelen ging ook op een prettige en gemoedelijke manier. Alle afspraken zijn tot in de puntjes nagekomen. Het zal waarschijnlijk even duren voordat wij weer een andere auto gaan zoeken, maar we gaan tegen die tijd beslist bij Van Dijk in Harmelen rondneuzen en een bakkie doen met Bert. Maar voorlopig gaan we heerlijk genieten van de fijne Volvo V60 Plug-in Hybrid.