Heel goed geholpen!

Geholpen door Sander: Audi A1 gekocht rijdt super en top service. Zeker een aanrader om bij hen een auto te kopen. Bovag geregistreerd voor mij betrouwbaar en voor herhaling vatbaar in de toekomst!

Zeer ontevreden

Kom afspraak niet na Ik zou nieuwe vloerplaat krijgen Kreeg ik een hele ouwe van een ander Caddy En zou de reserve band onder de auto plaatsen. Niet gedaan

Tevreden!

Ik ben goed geholpen door van dijk, mijn garantie op mijn auto was verlopen, na contact te hebben gehad met van dijk om aan te geven dat er problemen was met de auto die in korte tijd niet horen te verschijnen ben ik uitstekend goed geholpen. Zeer tevreden over het contact, hulp en reparatie.

Klantvriendelijk, realistisch , afspraak is afspraak

Een mooie volvo v40 gekocht. Goed realistische inruil prijs terug gekregen van verkoper Bert. Alle afspraken welke wij gemaakt hebben mbt afleveren vd volvo zijn perfect nagekomen. Met veel vertrouwen en een goed gevoel aan het genieten van onze nieuwe auto

Zeer naar tevredenheid geholpen!

Wij zijn zeer goed geholpen nadat we een auto zonder garantie hadden gekocht waarna een korte tijd toch een probleem was ontstaan. Zeer tevreden!

Vriendelijk en goed van vertrouwen

ik ben erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Duidelijke taal geen poespas en alles buiten de normale werkuren geregeld. Erg prettig, zal zeker overwegen om er nog eens een auto te kopen. Bedankt Frank

Im very happy

Everything is OK MwSt returned VERY quickly!!! Good car Mail is answered quickly Super Thanks !

• Would you recommend us? Yes

Klantvriendelijkheid ten top !

Recentelijk een Nissan Qashqai gekocht. Ben zeer tevreden over de auto en hoe deze keurig en netjes is afgeleverd. Over klantvriendelijkheid gesproken; Bert Splint kwam mij op de dag van aflevering zelfs thuis ophalen in zijn eigen tijd om samen naar de showroom in Harmelen te rijden om de auto aldaar op te halen.

Voor de tweede keer in een woord geweldig!

Wij hadden de eerste keer een kleinigheidje aan de auto. Dat is zonder mankeren direct opgelost. De tweede keer hadden wij een groot probleem. De airco van onze Volvo V60 Plugin Hybrid ging stuk. Bij de lokale Volvo dealer kwam men tot de ontdekking dat de compressor van de airco defect was. Direct met Van Dijk Automotive dit probleem aangekaart. Samen met Volvo Nederland heeft Van Dijk Automotive ons voor 100% geholpen. De reparatie mocht in opdracht van Van Dijk Automotive door de lokale Volvo dealer uitgevoerd worden. Wij zijn de heer Bert Splint en de chef van de werkplaats heel erg dankbaar door deze geweldige service.

Goeie service en komen afspraken na.

Kochten voor het eerst een auto bij een niet officiële dealer en via een advertentie op Marktplaats!!?? Als dat maar goed gaat en ja hoor top! Overtreft onze verwachtingen, vriendelijk en deskundig geholpen, goeie inruilprijs voor onze auto en nu eigenaar van een Nissan Qashqai. Ik beveel dit bedrijf aan.

Zeer aangename klantvriendelijke service

Mijn man , nam mij mee naar van Dijk auto's en moest een auto bekijken ,omdat de auto waar ik al 2 jaar zeer van geniet, eigenlijk te groot is ,geen afstand van kan doen. Aangekomen bij van Dijk automotive, was ik verkocht -natuurlijk door de auto die mijn man me liet zien ,mede door het warm ontvangst, klantvriendelijkheid , showroom overzichtelijk - de goede kop koffie die ik kreeg en beslist het niet pushen van de verkoper had ik er een heel fijn gevoel bij. Bert en zijn collega's staan achter hun product.De manier van mij en mijn man ter woord staan mede de prachtige auto gaf mij de doorslag. Een hele fijne ervaring & ben na 2 jaar over stag gegaan.Grote complimenten. AUTO RIJD FANTASTISCH. Gr. Brenda-June-Jeroen

ben heel blij

op 1 April (ja het is geen grap) heb ik heel helle mooie Skoda Fabia uit 2014 gekocht bij aankomst werd ik heel vriendelijk ontvangen door (Bert) gelijk werd er koffie aangeboden, tot ons spijt werkte het koffieapenraat niet maar dat werd de volgende dag bij het ophalen van mijn mooie auto helemaal goed gemaakt en gin ik met een nieuwe APK en vol trots onderweg naar huis Met Vriendelijke groet Adrie

Super ontvangst en zeer klantvriendelijk

Heb er mijn BMW 120D gekocht. Had vooraf telefonisch een afspraak gemaakt en de auto stond al klaar voor een proefrit toen ik de showroom bezocht. Heb een lange proefrit mogen maken, is geen enkel probleem. Wij waren er tijdens de lunch en konden gewoon een luxe belegt broodje mee eten. Om de auto af te halen, werd ik door een medewerker van het station Woerden afgehaald. Al met al, goede service en zeker een aanrader om een auto aan te schaffen.

Alweer tevreden met mijn volgende auto!

Bij Van Dijk Automotive heb ik (bij verkoper Sander) een BMW 1-serie gekocht. Een keurig inruilvoorstel ontvangen. De auto gekocht. Bij aflevering heb ik een goede uitleg over de auto gekregen. Als ik op zoek ga naar een andere auto zal ik Van Dijk Automotive zeker weer bezoeken.

Auto verkopen die niet in goede staat is en niet zorgen voor een redelijke oplossing

Eind maart 2018 een Skoda Octavia gekocht, type III, 1,2 TSI, 150.000 Km. Meteen bleek dat het olieverbruik absurd hoog was bij normaal gebruik van de auto. Hij was dus niet in goede staat, zoals aangegeven. Er werd niet aangeboden om het op te lossen. Mijn verzoek om contact te leggen met de vorige gebruiker (het was een lease-wagen geweest) zodat de mogelijkheid er was om aan te tonen dat het probleem er al was bij de koop, werd gehonoreerd, in woorden. In de praktijk werden toezeggingen gedaan maar er is nooit iets van terecht gekomen. Nu, 30.000 Km verder, is er 20 Liter olie verbruikt en moet de motor worden vervangen. Bedankt Van Dijk!

Professioneel en vriendelijk familiebedrijf met hart voor de zaak.

Bij het uitzoeken van mijn nieuwe bestelbus ben ik bij Van Dijk door Bert Splint goed, professioneel en bovenal vriendelijk geholpen. Er zijn altijd heel wat keuzes te maken bij de aanschaf van een auto. Gelukkig kreeg ik alle tijd om rustig proef te rijden en vragen te stellen zonder dat ik ook maar één keer het idee kreeg dat mij iets werd opgedrongen. De bestelbus verkeerde in goede staat, apk gekeurd bij aanschaf en dus kon ik dezelfde dag nog tevreden naar huis met m'n nieuwe aanwinst! Ik verwacht voorlopig nog wel even door te rijden in m'n bestelbus maar bij een volgende aanschaf kom ik zeker weer langs bij Van Dijk Automotive in Harmelen.

Zeer goede service en dito producten

Een prachtige BMW binnen zeer korte tijd zeer netjes geleverd. Alles aan de service en de auto is perfect te noemen. Geen nodeloze verhalen of verkooppraatjes. Gewoon een perfecte auto en een ongelofelijk goede service. Blij en verstandig geweest hier een auto te kopen, ik kom hier zeker weer terug!

Voor een dijk van een auto moet je bij van Dijk zijn.

Mijn ervaring met Van Dijk Automative in het algemeen en met de heer Bert Splint in het bijzonder was zeer prettig. Bert is geen doorsnee verkoper, hij is een geweldige gastheer die klanten zeer vriendelijk te woord staat. Alle tijd voor ze neemt. Een uitgebreide proefrit is geen probleem. Het onderhandelen ging ook op een prettige en gemoedelijke manier. Alle afspraken zijn tot in de puntjes nagekomen. Het zal waarschijnlijk even duren voordat wij weer een andere auto gaan zoeken, maar we gaan tegen die tijd beslist bij Van Dijk in Harmelen rondneuzen en een bakkie doen met Bert. Maar voorlopig gaan we heerlijk genieten van de fijne Volvo V60 Plug-in Hybrid.

Top service, enorm goed autobedrijf!

Mijn eerste auto (BMW 320i coupé uit 2011 met 55.000 km op de teller) gekocht bij Van Dijk Automotive in Harmelen. Zeer fijn ontvangen en deskundig begeleid door Bert Splint! Je voelt je meteen welkom en thuis bij dit bedrijf, heel zeldzaam vandaag de dag, top service op alle gebied! Gekozen voor het Premium pakket en nadat er 2 sensoren vervangen moesten worden alles netjes geregeld door Automotive! Telefonisch heel fijn contact gehad en je ervaart echt persoonlijke begeleiding naar de klanten toe! Ook Peter uit de werkplaats heeft perfect geholpen om uiteindelijk alles in orde te maken zodat mijn auto helemaal perfect is! Zit iedere dag met een glimlach achter het stuur en als ik in de toekomst een andere auto wil kopen dan ga ik als eerste weer naar Automotive! Dit bedrijf kan ik iedereen die een mooie auto met perfecte persoonlijke service wil aanraden! Ga zo door Automotive!

service is top

Bij van Dijk een Nissan Qahsqai gekocht bij aflevering auto tip top in orde. Vijf weken na aflevering geen airco meer!! Na telefonisch overleg de reparatie in een paar uur opgelost zodat ik niet een paar keer terug hoefde te komen voor beoordeling en reparatie.

"Gewoon" erg goed.

De meeste review komen van kopers die vrij recent een auto hebben gekocht. Op zich heb je daar wat aan maar weet je nog niet zeker of de auto op den duur goed is c.q. bevalt. Ik heb nu bijna drie jaar geleden (nov. 2016) een BMW 218I Active Tourer gekocht bij van Dijk/Renier Nederend en ben inmiddels zo een 70.000 km verder met deze auto. Ten eerste ben ik toentertijd prima en prettig geholpen door Renier en kreeg een goede prijs voor de auto welke ik inruilde. De BMW heb ik voor een scherpe prijs aangeschaft en belangrijk.... hij bevalt nog steeds erg goed en rij er al jaren probleemloos mee. Weet nog niet of ik nog een tijdje doorrij of ga inruilen. Als ik dat (vroeg of laat) ga doen kom ik hier zeker weer terug.

Wat een top bedrijf!

Na een uitgebreide zoektocht op internet kwamen wij bij van dijk automotive terecht. We kochten hier een audi a4 uit 2012. Na de aanschaf kwamen wij er achter dat deze veel olie verbruikte, dit gemeld bij bert splint onze contact persoon, die verzekerde dat het in orde zou komen. En zo geschiede onze auto ging naar pouw in zwolle en kreeg een modificatie nieuwe zuigers en veren waardoor de auto nu nog beter is dan dat die uit de fabriek kwam. Wij kregen zelfs voor 2 weken vervangend vervoer. 0 kosten aan verbonden. Ik heb mij in dit verhaal geen 1 keer gedupeert gevoeld omdat ik wist dat het opgelost werd. Een top bedrijf en staat 100% achter hun beslissingen.

Van Dijk is een multiFunctioneel autobedrijf met een goede know how en kwaliteiten.

Op 12-07-2019 een bezoek gebracht bij van Dijk Automotive ,na een plezierig ontvangst en een goed kopje koffie ter zake gekomen om de auto te bekijken waar onze interesse voor gewekt was. Ook deze ervaring was uitstekend ! , netjes en helder te woord gestaan door Chantal , na de proefrit de scherpe kantjes doorgenomen dit werd ook netjes en goed opgepakt zodat we onze auto prima ingeruild hebben en de zaak beklonken hebben. We onze nieuwe auto gekocht met een van Dijk Premium pakket welke een complete garantie bied , ook hier wordt klasse mee omgegaan ben vandaag even terug voor een paar aandachtspuntjes welke direct goed en correct worden opgepakt met een test rit samen met de monteur , gratis vervangend vervoer ( welke in dit Premium pakket zitten ) stond keurig netjes klaar. 'S middags mijn auto weer omgeruild en fluitend naar huis gereden. Ook na de beruchten aankoop ondertekening is van Dijk zeker niet de aller moeilijkste , en wordt er helder en transparant gekeken naar elke voorkomende situatie. Kortom je kunt hier met een gerust hart een auto van je wensen uitzoeken.!!!! Van Dijk ( en Chantal ) ga zo door en jullie gaan met vlag en wimpel het 100 jarig bestaan bestaan vieren ,

Via het Internet uitgekomen bij van Dijk Automotive. Prachtige occasion (Audi A3 limousine) gezien. Na een aantal slechte ervaringen bij andere autobedrijven ben ik over het algemeen wat huiverig geworden. Na een rit van ruim een uur werd ik zeer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en uitgebreide uitleg over de auto. Medewerkster Chantal en een heer (wiens naam ik niet weet) komen zeer integer over, zijn niet opdringerig (wat helaas vaak voorkomt in deze branche) en zijn vooral heel transparant. Uiteindelijk heb ik de auto gekocht, waarbij ik heb ervaren dat de service die zij bieden echt TOP is! Ze lopen letterlijk een stukje harder voor de klant, ook als de verkoop al is beklonken. Ik kan dit autobedrijf zeer zeker aanraden!

We zijn bij van Dijk Automotive terecht gekomen toen we een uiterst scherp geprijsde auto op internet tegenkwamen. Na een rit door half Nederland werden we op een ontspannen manier ontvangen door Bert Splint die ons vertrouwen in de auto en het bedrijf gaf. Met een eerlijke inruilprijs voor ons oude auto was de koop zo gesloten. Het vertrouwen in het bedrijf en verkoper werd op de terugreis al op de proef gesteld toen we een schade ontdekten die we daarvoor niet opgemerkt hadden. Alles keurig opgelost want Bert wilde niet dat we met een wrange nasmaak terug thuis zouden komen. Daarna nog een paar keer op een fijne manier contact gehad zelfs nadat de schade al gerepareerd was. Dikke pluim voor het bedrijf en Bert en als deze auto aan vervanging toe is zullen we zeker weer eerst op hun website kijken.