Keurig geholpen

Fijn dat er niet wordt gezeurd om extra vernieuwingen om extra te verdienen, dat heb ik wel anders meegemaakt. Daarom kan ik ze ook aanbevelen, ze zijn eerlijk.

Dag, ja eerlijk duurt het langst, duidelijkheid en meedenken proberen we te doen! Dank u wel!

Goede service, vriendelijk, meedenkend!

Dit bedrijf heeft alles in huis om een eerlijke auto te kopen. Meedenkend, servicegericht en betrouwbaar. Bedankt Reijnard!

Hartelijk dank voor de vriendelijke beoordeling! Meedenken doen wij graag!

Betrouwbaar autobedrijf met het juiste gevoel voor service.

Ik heb hier een paar jaar geleden al eens voor een auto gekeken. Nu 3 jaar later heb ik hier een auto gekocht, nadat ik al meerdere maanden contact had met Reinard over de auto waar ik naar op zoek was. Mijn ervaring is zeer positief, dit is een bedrijf wat met je meedenkt en de service die ze bieden is zoals het hoort te zijn en helemaal volgens verwachting. Hier kun je gerust een auto kopen, het is een betrouwbaar en professioneel bedrijf.

Beste Richard, wat leuk om te lezen dat wij 3 jaar in uw gedachten zijn geweest voor de aanschaf van uw auto. We doen onze uiterste best om aan uw verwachtingen te voldoen!

Mooi bedrijf, heel goed geholpen.

Mooi bedrijf, heel goed geholpen.

Dag Neeltje, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in Stroe!

Altijd goede service

Altijd goede service

Dank u wel!

Klantvriendelijk. Altijd bereid om mee te denken en geweldige service

Hartelijk dank voor uw reactie. Inmiddels bent u dichterbij komen wonen en ondanks de grote afstand die u eerdere jaren moest overbruggen kwam u regelmatig met de auto in Stroe.

Goede service en een pracht van een auto afgeleverd

Op een drukke zaterdagmiddag kwamen wij zonder afspraak een auto bekijken. Vriendelijk behandeld en ze namen de tijd. Er kon zelfs een proefrit gemaakt worden. In die week erop gebeld en de auto gekocht. Hij rijd nog steeds perfect. Hoop dat we niet snel weer een auto hoeven te kopen maar in de toekomst komen we zeker terug wanneer er weer wat passends voor ons staat.

Wat leuk te lezen dat u het als prettig ervaren heeft. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, zowel bij de aankoop als wanneer de auto aan service toe is.

Prima autobedrijf!!!

Vandaag mijn nieuwe peugeot opgehaald. Was n feestje, mooi strik, flesje wijn....dat zie je niet vaak. Prima ervaring, geen opdringerig gedoe, super relaxed. Voelt zeer vertrouwelijk! En nu genieten van de nieuwe auto!!!

Persoonlijk

Helemaal Top

Zij heben ons heel erg goed geholpen en geadviseerd. Helemaal top. Een aanrader.

Goede ervaring met Schouten

Dit bedrijf kun je iedereen aanbevelen TOPPER !!!!

Vriendelijke verkoper, we kregen alle tijd om de auto uit te proberen en te bekijken. Netjes afgeleverd met een mooie strik:-)

Bij aankoop welkom maar bij pech een maand later niet thuis.

In maart kocht ik een prachtige 2 jaar jonge volledig elektrische Cupra Born in Copper uitvoering voor dik €30.000,-, De aankoop en aflevering heb ik als uiterst prettig ervaren. Medio april gaf de auto een storing aan, hij kon niet meer gestart worden. De plaatselijke Cupra dealer, want ik woon 100 km bij Stroe vandaan, heeft de storing in eerste instantie gewist en gaf aan bij herhaling de auto langer nodig te hebben. Helaas gebeurde dat korte tijd later opnieuw. Hiervan heb ik de Fa. Schouten op de hoogte gesteld. Nadien 2x gevraagd het factuurbedrag van totaal €347,- naar mij over te maken. Tot mijn verbazing en teleurstelling geen enkele reactie ontvangen!

Dag heer Vonk, Zoals in ons contact afgesproken hierbij uw reactie op bovenstaande. Inmiddels contact gehad met Autobedrijf Schouten Stroe. Een communicatiestoring zorgde over en weer helaas voor onbegrip. De zaak is naar ieders tevredenheid in de minne geschikt. Hartelijke groet, Autobedrijf Schouten Stroe Henk Jan van Loo

Heel prettige service

Erg leuk dat mn auto met strik voor de zaak stond, toen ik hem kwam ophalen. En heel attent dat ik fles wijn met foto van mijn auto kreeg.

Zoals altijd een hele goede ervaring!

Weer keurig en naar tevredenheid geholpen met het kopen van een andere auto.

Goeie zaak met ervaren personeel

Gebeld voor een afspraak om een auto te bezichtigen alles netjes geregeld koffie aangeboden gekregen nette mensen over de werkvloer koop rond gemaakt en alles volgens afspraak nagekomen super geregeld

Prettig

Prettig laagdrempelig bedrijf biedt realistisch op je inruil , neemt je serieus houdt zich aan de afspraken , en kom je je nieuw aangeschafte auto ophalen is het een feestje . Kan dit bedrijf iedereen aan raden

Fijne autozaak waar je klantvriendelijk wordt geholpen.

Recent heb ik hier mijn UP! gekocht. Ik ben tevreden over de wijze waarop alles ging en de koop tot stand kwam met Henk Jan. Alles was netjes op orde gemaakt m.b.t. de auto en de auto werd als een "cadeau, met prachtige strik" afgeleverd. Erg leuk en origineel! Automonteur Sven heeft later nog heel klantvriendelijk en correct mij te woord gestaan en geholpen. In een woord: Ik ben zeer tevreden!

Klantvriendelijk

Hier kun je nog relaxed een auto kopen. Auto top afgeleverd. Vriendelijke verkoop.

zeer goed bevallen

je word hartelijk ontvangen ,alles gaat heel gemoedelijk, geen haast, kortom een hele fijne garage

Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijk

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen. Eerlijk, betrouwbaar en geen poespas. Mooi bedrijf met aardige medewerkers.

super

een heel goede service bij aankoop auto echt op je gemak een auto kopen kom ook zeker graag terug

Uitstekend!

Super geholpen met mijn nieuwe auto nadat de oude toch echt aan vervanging toe was. Altijd goede service en vriendelijk.

Service en vriendelijk

2e auto aangeschaft. Op basis van vertouwen en uitstekende service in eerdere ervaring 2e auto aangeschaft. Vriendelijk en komt afspraken na! Weet niet wanneer maar zeker bij vlg aanschaf melden we ons weer bij autobedrijf Schouten in Stroe.

Wolweg 45

3776 LN Stroe