Uitstekend!

Super geholpen met mijn nieuwe auto nadat de oude toch echt aan vervanging toe was. Altijd goede service en vriendelijk.

Service en vriendelijk

2e auto aangeschaft. Op basis van vertouwen en uitstekende service in eerdere ervaring 2e auto aangeschaft. Vriendelijk en komt afspraken na! Weet niet wanneer maar zeker bij vlg aanschaf melden we ons weer bij autobedrijf Schouten in Stroe.

Vriendelijke mensen en een goede nette autogarage.

Goede service en vriendelijke mensen.

Fijn autobedrijf met mooie auto's. We zijn netjes geholpen en zeer tevreden over onze aankoop.

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Een garage wat mee denkt als je problemen hebt met de auto. Ze zijn klantvriendelijk en betrouwbaar. Moet er een uurtje voor rijden maar dat maakt hoe ze daar zijn meer dan goed. Een aanrader voor iedereen.

Een betrouwbaar bedrijf.

Beide auto's van ons in onderhoud daar, naar volle tevredenheid. Problemen met de camper hebben ze ook netjes opgelost. Ook al kon deze niet bij hen op de brug, hebben ze een goede oplossing geregeld.

Heel vriendelijk Gasten

Vertrouwelijk en eerlijke dealer zijn heel vriendelijk zeer hulpzaam en hebben ook verstand van auto s. Bedankt voor de coffie

Heel goed bedrijf

Afgelopen week een auto bij dit bedrijf gekocht. Hele klant vriendelijke benadering, met alle ruimte voor vragen, proefrijden etc. Geen ' dwingende ' benadering. Al met al gaf het een goed gevoel en vertrouwen om hier een auto te kopen. Verder maken ze het ophalen van de auto ook nog een beetje feestelijk; toch een leuk gebaar.

Tevreden

Goede ontvangst, helder verhaal over de (aangeschafte) auto.

Prima afhandeling

Een mooie auto gekocht bij Schouten Stroe. Voor proefrit afspraak gemaakt. Auto stond binnen netjes klaar voor de deur. Er was totaal geen haast om de deal te maken. Auto is netjes klaar gemaakt en afgeleverd. We hopen op vele mooie km in de voor ons nieuwe auto.

Een betrouwbaar no-nonsense bedrijf.

Persoonlijke benadering, en afspraak is afspraak!

Goede eerste ervaring.

Ik ben samen met mijn dochter prettig ontvangen en konden in alle rust de auto bekijken. Na de proefrit besloten we over te gaan tot de aankoop van de Peugeot 107. De auto was rijklaar, dus we konden hem gelijk meenemen. Autobedrijf Schouten Stroe, bedankt voor de prettige ontvangst en de afhandeling van de aankoop.

Prettige omgang

Zeer klantvriendelijk en fijne zaak. Komen afspraken na.

Tot volle teredenheid.

Proefrit gemaakt en alles was perfect geregeld.

Top service!

Fijne en snelle communicatie!

Fijn meegedacht, aanrader!

Onze auto is netjes opgehaald nadat deze niet meer wilde starten, we zijn netjes verder geholpen en ze dachten goed mee!

Fijne garage, geven goed advies!

Al jaren vaste klant bij Schouten! Altijd fijn contact. Zijn erg dienstverlenend.

Zeer correct en goed advies !

Aangenaam.

Betrouwbaar bedrijf

Je wordt prettig en deskundig geholpen, ook de werkplaats functioneert goed, afspraken worden nagekomen.

Een open en vriendelijk ontvangst

Wij zijn vriendelijk benaderd en hadden een vertrouwd gevoel bij Schouten. Wij wonen niet in de buurt, maar waren toch nieuwsgierig naar de auto in hun showroom. Na een goede onderhandeling zijn we ervoor gegaan.

Zeer goed geholpen door fijne medewerkers.

Erg fijn geholpen door HenkJan. Nieuwe auto ophalen erg leuk. Grote strik op de auto die glimmend in de showroom stond.

Klantvriendelijk bedrijf

Prima bedrijf geen flauwekul deskundig en adequaat

Prima bedrijf

Goed geholpen en goed contact vooraf gehad in aanloop naar de bezichtiging ,mooie nette eerlijke auto ,geen poespas of dikdoenerij .bij aflevering mooi flesje wijn met een foto van de auto erop en een grote strik op de auto ! Had het gevoel dat er echt aandacht aan was besteed ,wel fijn bij zoon momentje als je de jongens droom ophaalt .

Een zaak waar je je meteen thuis voelt!

Vanaf het eerste uur zijn wij klant bij Henk-Jan. Hij luistert naar de wens van de klant, en denkt op een zeer prettige manier mee! Ook als er wat aan de hand is wordt dit zeer correct opgelost. Wij willen hier nooit meer weg.

Topbedrijf

Autobedrijf waar je nog als klant behandeld wordt, niets is te veel gevraagd en afspraken worden nagekomen. Hier kun je met een gerust hart je auto kopen en het onderhoud laten uitvoeren. Wat er op de faktuur staat is ook werkelijk uitgevoerd ! Ik woon op een uur rijden van Stroe, maar dat heb ik er graag voor over ! Aanrader dus !