Tot volle teredenheid.

Proefrit gemaakt en alles was perfect geregeld.

Top service!

Fijne en snelle communicatie!

Fijn meegedacht, aanrader!

Onze auto is netjes opgehaald nadat deze niet meer wilde starten, we zijn netjes verder geholpen en ze dachten goed mee!

Fijne garage, geven goed advies!

Al jaren vaste klant bij Schouten! Altijd fijn contact. Zijn erg dienstverlenend.

Zeer correct en goed advies !

Aangenaam.

Betrouwbaar bedrijf

Je wordt prettig en deskundig geholpen, ook de werkplaats functioneert goed, afspraken worden nagekomen.

Een open en vriendelijk ontvangst

Wij zijn vriendelijk benaderd en hadden een vertrouwd gevoel bij Schouten. Wij wonen niet in de buurt, maar waren toch nieuwsgierig naar de auto in hun showroom. Na een goede onderhandeling zijn we ervoor gegaan.

Zeer goed geholpen door fijne medewerkers.

Erg fijn geholpen door HenkJan. Nieuwe auto ophalen erg leuk. Grote strik op de auto die glimmend in de showroom stond.

Klantvriendelijk bedrijf

Prima bedrijf geen flauwekul deskundig en adequaat

Prima bedrijf

Goed geholpen en goed contact vooraf gehad in aanloop naar de bezichtiging ,mooie nette eerlijke auto ,geen poespas of dikdoenerij .bij aflevering mooi flesje wijn met een foto van de auto erop en een grote strik op de auto ! Had het gevoel dat er echt aandacht aan was besteed ,wel fijn bij zoon momentje als je de jongens droom ophaalt .

Een zaak waar je je meteen thuis voelt!

Vanaf het eerste uur zijn wij klant bij Henk-Jan. Hij luistert naar de wens van de klant, en denkt op een zeer prettige manier mee! Ook als er wat aan de hand is wordt dit zeer correct opgelost. Wij willen hier nooit meer weg.

Topbedrijf

Autobedrijf waar je nog als klant behandeld wordt, niets is te veel gevraagd en afspraken worden nagekomen. Hier kun je met een gerust hart je auto kopen en het onderhoud laten uitvoeren. Wat er op de faktuur staat is ook werkelijk uitgevoerd ! Ik woon op een uur rijden van Stroe, maar dat heb ik er graag voor over ! Aanrader dus !

Goed overleg e.t.c.

Fijn auto bedrijf korte lijnen en denken mee.

prima en netjes verzorgd met alle tijd voor de klant

prima en netjes verzorgd met alle tijd voor de klant

Eerlijk, open en volgens afspraak

Plezierig

Top service!

Apk is netjes uitgevoerd. Niks op aan te merken. Ik kon op het laatste moment nog een afspraak maken, andere garages zaten een maand van tevoren al helemaal vol. Hele vriendelijke mensen ook bij Autobedrijf Schouten Stroe.

Super goede service!!

Super goede service, vriendelijk personeel.

best

De koop ging heel goed en de extra opties ook super

Fijne ervaring

Alles keurig geregeld en ik kan weer een fijne auto rijden. Goede ervaring, klantvriendelijk, goede service en zeer aanbevolen!

Te vrede

Professionele, aardig nettig mensen thanks! Ik heb de auto nu dat bij mij pas

Vriendelijk en behulpzaam personeel

We zijn tevreden over de hulp bij de aankoop van een mooie occasion bij autobedrijf Schouten.

ongelofelijk

Ben al jaren bij deze garage, en altijd zeer tevreden, de klantvriendelijkheid , de service etc . Nu wist de garage houder dat ik op zoek was naar een autootje voor mijn werk , klein compact, niet te luxe. Dit ook omdat ik werk in een nogal onrustige wijk zal ik het maar noemen. Op een gegeven moment wordt ik onverwachts gebeld door de garage houder, dat hij ws een autootje voor mij heeft wat precies voldoet aan de eisen, en natuurijk ook het budget . Ben gaan kijken, en ja een prachtig autootje, niet puntgaaf, maar dat hoefde ook niet ! weinig mee gereden, dus ook nog jonger als mijn eigen auto, dus ook nog luxer, en kan er mee doorrijden tot aan mijn pensioen !!! Ben al wel de 60 gepasseerd hoor !, voor de eerlijkheid. Dit autootje was voor mij een lot uit de loterij !! dank je wel Henk -Jan.

De overdracht van de auto verloopt in alle rust.

In alle rust alles doornemen m.b.t. de aankoop van de auto is door ons als zeer prettig ervaren. Een fijn garage bedrijf.

Na een acuut probleem met de spiegel gebeld en kon gelijk terecht voor een voorlopige oplossing.

Zeer vriendelijk en kundig.

Wordt altijd erg vriendelijk geholpen en men neemt de tijd ervoor. Geen klachten over onderhoud of reparaties, men is daar zeer kundig in.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.