Klantvriendelijk

Goed geholpen

Vriendelijke ontvangst, goede informatie en betrouwbaar.

Eigenaar Van Loo is een sympathieke serieuze ondernemer die doet wat hij belooft. Een zeer goede ervaring.

prettig en goed bedrijf

proef rit gemaakt en heel fijn en goed geholpen en auto gekocht.

Geweldige service, vakkundige mensen ;-D

Ben al 10 jaar tevreden klant.

Gewoon goed!!

Begin 2019 zocht ik via internet 'n Jeep en kwam o.a. bij de voor mij onbekende garage Schouten Stroe terecht. De ontvangst en voorlichting gaven mij het vertrouwen de Jeep aan te schaffen. eind april 2021 ruilde ik deze wagen in voor 'n Hyundai. Mijn ervaringen met de medewerkers van Schouten is ronduit goed. Duidelijke afspraken, duidelijke service! Joop Teggelove - Vierhouten.

Uitstekend. Heel vriendelijk personeel, uitstekende service

Heb er een auto gekocht. Werd zeer vriendelijk geholpen. Aanrader

geweldig vriendelijke verkopers.

prima geholpen wij hadden een piepje achter dit gemeld,en terug geroepen.dat prima verholpen.kan deze garage en verkoop auto,s zeker aanbevelen.great

Helemaal prima!

Wij kochten twee weken geleden een autootje voor onze dochter. We werden uitermate vriendelijk te woord gestaan en de aflevering ging ook goed. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over de auto, verwachten dat ook te blijven! Wij raden dit autobedrijf dan ook zeker aan!

Vriendelijk ontvangen

Vriendelijk ontvangen en ruim de tijd genomen om zaken goed af te handelen. Wij hebben een zeer goed en warm gevoel bij dit bedrijf. Goede aflevering volgens afspraak.

Top geholpen

Goede service en goed geholpen

Zie boven.

Geweldig!

Mooi familiebedrijf met goede normen en waarden. Goede service en bereid om een stap extra te doen. Erg tevreden.

Prachtige auto gekocht. Fijn bedrijf. No nonsens. Aflevering soepel en volgens afspraken. Aanrader!

Leuke kennismaking

Een fijne auto gekocht met een leuke smaakvolle attentie

Zeer tevreden!!!!

Goed bedrijf, eerlijk en open, juiste prijs, vriendelijk, uitstekende service, kortom beveel mensen zeker aan hier een auto te kopen.

D van Wendel

In januari hebben wij een Peugeot 308 GTline gekocht, met Reinard van de Ridder was de afspraak snel gemaakt. De koop/ verkoop liep prettig en wij zijn geweldig blij met onze Peugeot 308 Reinard nog bedankt voor het prettige contact, Schouten Stroe van harte aan bevolen.

Vertrouwd gevoel

Vandaag bij Reinard de auto ( Jeep ) opgehaald hij was prachtig gepoetst en ik kreeg ook een uitstekende uitleg. Alle afspraken worden prima nagekomen ik zou zeggen ga zo door. Met vriendelijke groet Peter Holtkamp Apeldoorn

Geweldig!!

Sinds een paar jaar bij autobedrijf Schouten. niks op aan te merken, het is een super fijn bedrijf.. onze auto pas laten keuren en hij kwam gewassen en uitgezogen thuis super fijn!!

Super top

Een top bedrijf

Bijzonder eerlijk, vriendelijk en attent, een aanrader.

Zelfs voor de aankoop van een tweedehands auto staan de gastvrije deuren wagenwijd open. Zelfs de koffie is van prima kwaliteit. Het vertrouwen straalt van dit bedrijf af.

Zeer vriendelijk en niet opdringerige verkoper.

Ben zeer vriendelijk oprecht geholpen.hele fijne garage.hoop nog vele jaren te kunnen genieten van me nieuwe aankoop.

Een persoonlijk klantgerichte benadering, zonder poespas.

De benadering van Henk Jan richting ons als (potentiële klant) was open, eerlijk, professioneel en deskundig, niet opdringerig. Na het besluit van koop, was er vertrouwen over en weer aangaande de levering van de auto alsmede de betaling. Zeer veel waardering voor het aanbod om nu al een aantal technische onderhoudsacties uit te voeren op kosten van de garage. Wij gaan er vanuit dat we een prima auto hebben gekocht, dit met het gevoel als er ook wat mee zou zijn, Henk Jan altijd wel met een oplossing zal komen.

Goede vriendelijke service

Mooie auto gezien , garage heeft hem naar hun gehaald, en proefrit mee kunnen maken. En uiteindelijk gekocht , keurig afgeleverd volgens afspraak.

Top service

Lang verhaal kort te maken goed service en vriendelijke mensen

Altijd al een auto gekocht bij schouten stroe geweldig goede servicegoed behandeld