Zeer fijn geholpen

Zeer fijne ervaring met van Schouten Dakje was lek van Nissan micra en dat van een auto van dik onder de 1000 euro Maar je word behandeld als een koning Is zorgvuldig en netje geuit en raammechanisme netje gemaakt en dat geheel gratis...Wat een Top zaak Linda en Derk uit Eerbeek

Geweldig!

Ontzettend klantvriendelijk & goede service! Ik zou het aan iedereen aanbevelen om hier een auto aan te schaffen. Leuk bedrijf met mooie auto’s. Top!

Goede service, en redelijke prijzen!

Super klantvriendelijk bedrijf. Zeer meedenkend.

Aardige verkoper, denk graag met je mee en geeft open adviezen. Gaat op basis van vertrouwen, en dat is erg prettig zaken doen! Tevens snelle reacties op zowel App als mailcontact. Reele prijzen, inzicht in historie = kortom goede deal gesloten!

Prima geholpen erg aardig

Andere mensen aan te raden om daar te gaan kijken voor een auto.

Alles goed geregeld!

Net bedrijf waar kwaliteit en service is gewaarborgd.

Goed, wagen netjes zoals beschreven

Goed, wagen netjes zoals beschreven

Zeer goede service en auto

Voor aanschaf van de auto hebben wij met autobedrijf Schouten prima contact gehad over de app. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. De auto rustig kunnen bekijken en vragen kunnen stellen. De service was echt prima. De auto zag er keurig netjes en schoon uit. We hebben de auto aangeschaft omdat we het vertrouwen voelden dat Dit een prima keuze is. Na een aantal dagen zijn wij nog steeds erg tevreden over de auto.

Heel goed

Ardige mensen en een goede kwaliteit

Fijne en snelle afhandeling.

Nieuwe auto gekocht en “oude” ingeruild, nette prijs betaald en gekregen. Ook prettig contact met de verkoper. I.v.m. afstand eerst per telefoon (en app) dingen afgestemd en geen verrassingen bij aankomst in de showroom. Top service!

Geweldig !!

Onze tweede auto gekocht bij schouten en weer die goede persoonlijke afhandeling. Donderdags gekocht en vrijdags geleverd! En door het vertrouwen konden we zondags zelfs richting Spanje met onze nieuwe auto. Wat een geweldige auto hebben jullie geleverd! Dank Henk-Jan en Team.

Heel goed!

Kwam er voor een BMW 1-serie en auto was precies zoals beschreven in de advertentie. Meestal valt het achteraf tegen maar hier zeker niet! Erg klantvriendelijk en bereidt om mee te denken. Ik ben erg tevreden, waren er maar meer autobedrijven zoals dit bedrijf.

Prima service!

Klantvriendelijk en prima service!

Echt een Top bedrijf

Vandaag zoals afgesproken een Nissan Micra opgehaald en wat is dit autobedrijf top Supervriendelijk en komen afspraken na met accuwissel Alles tot in de puntjes geregeld Koffie is er heerlijk ... Zeer fijn geholpen ..Echt onze garage gewoon Derk en Linda uit Eerbeek

Keurig bedrijf

We kwamen kijken naar een auto van 500 euro Maar werden ontvangen en behandeld alsof we Een auto van 50000 euro kwamen kopen. Erg vriendelijke ontvangst en alles werd keurig Geregeld en we reden naar huis met een leuke auto.

Plezierig en professioneel geholpen, erg tevreden.

Plezierig en professioneel geholp[en, erg tevreden.

Klantvriendelijk kwaliteitsbedrijf

Zowel aan de klantvriendelijkheid als het aanbod wordt veel zorg besteed. Afspraken worden goed en snel nagekomen.

Weer ontzettend tevreden met de aankoop van een 2e lesauto.

Een vriendelijk ontvangst. Een fijn gesprek. Een zeer goede service en een mooie nieuwe auto waarmee de rijschool in Oss weer een paar jaar mee verder kan. Dus opnieuw zeer tevreden! Bedankt Reinier, Henk Jan en Team Schouten.

Heel prettig ontvangst

gezien op internet proefrit gemaakt gekocht vriendelijk ontvangen alles netjes afgehandelg

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

De verkoper was erg aardig en heeft ons goed geholpen, de auto was op tijd klaar en zag er spic en span uit. Als we nog vragen zouden hebben kunnen we altijd terug vallen op de verkoper.

Vrijdags gebeld, zaterdags de accu vervangen.

Daar is de klant nog koning

Na lang zoeken naar een mooie BMW4 serie gran-coupe, kwam ik bij Schouten Stroe terecht. Vanaf het begin ging alles meteen goed, contact het was echt top met Reinard... Zelfs een filmpje van toen hij van de poetser af kwam was niet teveel. Ik vond dat echt te gek. Na altijd bij grote dealers gekocht te hebben was het nu echt een genot om de persoonlijke touch van een kleinere dealer te ervaren. Ik ben echt super tevreden en superblij met mijn nieuwe auto.. Reinard en Henk-Jan bedankt 😁 ik kom zeker nog een keer terug

Heel fijn ,vertrouwd

Goede service Klantvriendelijk

Behulpzaam en ervaren

Zeer positief en voor herhaling vatbaar

Hele goede service

Een bedrijf waar je op rekenen kunt met een goede service