Top service!

Onlangs mijn eerste auto gekocht bij Mooren auto. Hele fijne ervaring. Ik werd netjes geholpen door Nikki. Super fijne service, eerlijk, informeel en vertrouwd! Ik raad iedereen Mooren auto aan. Ik blijf terugkomen!

Alles prima geregeld alleen de fles wijn voor José vergeten....

Top geregeld allemaal.

Komt afspraken goed na en alles optijd geleverd

Goed advies gekregen en prettig geholpen

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ben zeer tevreden

Altijd thuiskomen.

Wederom weer bij aanschaf andere auto vorige week bij Mooren perfect geholpen en in vergelijk met andere garage’s een eerlijke inruilprijs gekregen. Was in eerste instantie op zoek naar een Toyota bij de officiële dealers, maar kwam daar qua inruil erg slecht uit. Dus weer terecht gekomen bij Mooren en heb daar absoluut geen spijt van. De volgende auto wordt hoogstwaarschijnlijk weer eentje bij Mooren.

Prima en netjes geholpen.

Goed geregeld Jos Mooren.

Juiste beslissing

Alle afspraken nagekomen. Betrouwbaar. Zekerheid. Voordelig. Noem maar op:)

Zeer hartelijk ontvangen terwijl we alleen maar kwamen kijken.

We waren nog niet echt van plan om een andere auto aan te schaffen. Meer nog aan het oriënteren. Door Nikki ontzettend goed geholpen en ,na de proefrit, besloten om voor de seat te gaan. Vandaag de auto opgehaald en nu zeer prettig geholpen door Dennis.

Super bedrijf, met fantastische service.

Onze verkoper Dennis heeft ons echt tot in de kleinste details overal mee geholpen. En ze nemen daar nog echt de tijd voor een klant.

Keeps promise and are not pushy with sales

I bought the car in Jan and got delivered within a week. I was helped by Dennis and Nikki. Dennis committed to few changes I requested and did a followup on those which was highly appreciated. Also, as they made my first car purchase a delight, I didn't feel like pushed to buy by their sales. Highly recommend them.

top geholpen goede uitleg over de auto.

goede middag zeer tevreden klantvriendelijk goede uitleg duidelijk allemaal afhandelen netjes en correct. voor een auto zou ik zeker ook bij van Mooren gaan kijken. Ed Vreeken EV verhuisadvies

Top garage

Heb gisteren mijn qashqai gebracht voor reparatie en vandaag al klaar uitstekende service mijn complimenten eelco

Grandioos

Deze mensen nemen de tijd voor je geven je aandacht die je graag hebt waardoor ze je vertrouwen winnen geen vraag is teveel. Komen de afspraken na die je met ze maakt niets anders dan lof. Dit is de tweede auto die we bij ze kopen niets anders dan lof ook bij tweede auto. Ga zo door we komen met veel plezier nog eens binnen.

Zeer fijne medewerkers, Men heeft verstand van zaken. Alle tijd om uitleg te geven bij de aankoop van een nieuwe auto.

Fijne mensen goede service

Altijd tijd voor je en Altijd klaar voor je problemen en goed advies bij zoektocht naar andere auto

Top personeel, service en auto’s!! Wat wil je nog meer !! En dat al ruim 25 jaar, een blije klant.

Ik zeg; “gewoon doen” :)

Vriendelijk

heel goed geholpen, prima zaak

Snel en hulpvaardig geholpen door een héél vriendelijke verkoopster. TOPzaak.

Prima zaak

Altijd goed

Levert uitstekende tweede hands auto's en formidabele service

Levert goede service en prima tweedehands auto's

Hele goede service, alles wordt gelijk geregeld voor je.

Top service… Alles goed geregeld Dankjewel Jop.

Aardige medewerkers

Top auto bedrijf

Super fijne en zeer goede service, Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. Zeer vriendelijk en goed personeel, weten zeker waar ze over praten. Toppers dankjewel voor jullie fijne en goede service.

heel fijn bedrijf

je wordt goed en persoonlijk geholpen

fantastische auto aankoop

een zeer prettige aankoop van onze auto goede inruilprijs en goede service en prettig gesprek