Goed advies

Goede ervaring.

We werden snel en vriendelijk geholpen. Goede prijs gekregen voor onze oude auto.

Goed en netjes

Het bedrijf is netjes en vriendelijk en nemen de tyd voor de klant. Klachten worden opgelost

Goed, professioneel, klantvriendelijk

Zie boven

Goed bedrijf met goede service en garantie

Na 11 maanden bleek de voorbanden nog maar 3mm te hebben en hebben ze de banden meteen vervangen voor nieuwe

Toppie

Fijne service, Voelen goed aan wat onze wensen zijn.

Heel goed , kom zeker weer terug

Je wordt er heel fijn geholpen en de service is een tien waard.

Super deal afgesloten auto bedrijf Mooren

Wij waren opzoek naar een occasion BMW X1 met goede garantie voorwaarden en een Bovag occasion bedrijf. Zo kwamen wij uit bij Mooren auto’s via de web site. Daar stond een X1 zoals wij hem precies wilden hebben. Snel hadden wij een afspraak gemaakt met eigenaar Jos Mooren om te kunnen komen kijken, dat was geen probleem. Uiteraard hebben wij een proef rit gemaakt. Super auto en hij zag er als nieuw uit. Na de proef rit kwamen wij snel tot aankoop, mede door een goede inruil prijs van onze oude auto en de aanpassingen die door Jos Mooren bij de BMW zoal een trekhaak nieuwe vloermatten en de steenslag schade werd ook nog verholpen, vandaar de super deal. Autobedrijf Mooren is een top bedrijf, afspraak is daar afspraak. Maar ook geeft het een vertrouwd gevoel, en je voelt je daar thuis.

Uitstekend geholpen.

Ik ben goed geïnformeerd in wat voor auto bij mij past.

Alles wat je mag verwachten van een garagebedrijf! We maken gebruik van het volledige pakket: van banden wisselen en APK tot aankoop. Prachtig bedrijf!

Fijn geholpen aardige mensen en mijn service beurt uitstekend kom graag terug

Auto gebracht voor keuring. Binnen 2 uur werd ik al gebeld dat de auto klaar was. Goede service!

top bedrijf

vriendelijke mensen top werk aanbieden uitstekend!!!1

Mooie auto gekocht

Even kijken of er nog een leuke auto stond en ja hoor. Blij met mijn nieuwe bolide. En naar fijne service zoals ik gewend ben. Jammer alleen dat die niet vol getankt werd geleverd. Dan had ik wel de 10 gegeven.

Wij zijn prima geholpen

Door het kopen van een nieuwe auto zijn wij goed en prettig geholpen

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Het gevoel dat we kregen toen wij onze auto gingen kopen was dat het een autobedrijf is die betrouwbaar is en kennis van zaken heeft,dit was wel erg prettig daar het toch een grote uitgave is.

Wat je mag verwachten

In Corona tijd misschien iets meer aandacht hiervoor. Uitleg in de auto met mondkap zou ik erg waarderen.

Ik ben erg goed en fijn geholpen

Had wat vragen over een auto verzekering en ook daar ben ik bij geholpen.

Vakkundig en vriendelijk!

Ik ben naar alle tevredenheid geholpen, en kan Mooren Auto van harte aanbevelen!

Snelle koop.

Afgelopen weekend mijn tweede auto aangeschaft bij Mooren auto. Heel tevreden met de service.

De communicatie bij de garage kan echt veel beter

Dit is 'n update v/d review van 11-11-2020, Brenda, Amsterdam Onze 1e ervaring bij Mooren na de aanschaf van onze Ford: prima service, leuke mensen. Begin november wilden we 'n kleine beurt laten doen en tegelijk onze buitenspiegel laten nakijken. Die klapte niet meer terug. De garage zou ernaar kijken. Na ongeveer 2 uur was de auto klaar. We (mijn man) pinden 't bedrag en vroegen hoe 't zat met de spiegel. Daar was waarschijnlijk wel naar gekeken, maar we moesten 't nog maar even controleren als we wegreden. Aldus gedaan en hij bleek 't nog steeds niet te doen. De auto werd teruggenomen en ons werd gezegd dat we daar 'n aparte afspraak voor moesten maken, want dat zou een dag kosten. Ze wisten ook niet of dat onder de garantie viel, want waarschijnlijk was er iemand tegenaan gebotst. Erg gek. Waarom was ons dat niet verteld? We waren bijna gewoon weggereden. Het werd nog vreemder toen bleek dat 't waarschijnlijk wél in 1,5 uur te repareren was. Geraamde kosten: 200 euro. Goed, communicatiefout. Kan gebeuren. Een week later staan we (mijn man) er weer. Hij gaat even wandelen en als hij terugkomt, krijgt hij de sleutel v/d auto. "Het is goed zo." Huh, we hoeven niet te betalen? Het was blijkbaar toch iets kleins? Hij gaat voor de zekerheid nog naar de andere jongen achter de balie, maar die zegt ook dat we niet hoeven te betalen. "U krijgt nog een mail". Omdat we vorige keer wel het bedrag hebben gepind, gaan we ervanuit dat die mail over iets anders ('n review?) gaat. Wij zijn blij. Weer een dag later krijgen we de mail: kosten 240 euro. Huh? Waarom werd er eerst gesuggereerd dat het gratis was (wat ook komt omdat we niet ter plekke hoefden te betalen zoals bij de kleine beurt)? Waarom zei de jongen niet gewoon: "het was 240 euro maar we sturen u een mail?". Vorige keer hebben we toch ook gepind? We snappen dat er betaald moet worden als er 'n service wordt verleend. Maar wees daar gewoon duidelijk over. Nu hebben we 'n nare nasmaak.

Tevreden

Toen ik belde kon ik snel terecht voor het vervangen van mijn koplampen. Ter plaatse werd ik snel en vriendelijk geholpen.

erg goed

je wordt prettig geholpen en het personeel is vriendelijk

Door de goede reviews hebben we besloten om in 2019 onze tweedehandsauto bij Mooren te kopen. Daar hebben we geen spijt van gehad. Bij de eerste kleine beurt in 2020 zorgde een communicatiefout voor wat onduidelijkheid, maar dat is prima opgelost. Fijne mensen en een uitstekende service!