Prima service !

Fijn geholpen, ook met vragen en een keurig nette auto afgeleverd..

Prima Advies en begeleiding

Zelf weinig of geen ervaring met het aanschaffen van een auto maar kreeg hierbij goede begeleiding en advies

Super geholpen

Kocht mijn auto een paar weken geleden. Super mooie auto. Ondanks dat het een iets oudere auto is werd er echt voldoende tijd voor me vrijgemaakt. Alle puntjes die ik tegenkwam doorgesproken en die zijn opgelost. Toen hoorde bij het gebruik thuis toch een tik bij het sturen. Terug geweest en er is meteen naar geKeken en opgelost. SUPER TEVREDEN!

Zeer goede contacten en prima service

Keurig geholpen, met verkoop en koop auto , prima service erg vriendelijk personeel.

Verkoop zonder geleuter.

Via internet hier mijn eerste nieuwe bedrijfsbus gekocht en ik was blij met de hele aanpak van dit bedrijf. Geen mooi geleuter, gewoon een bakkie koffie, een eerlijk verhaal en een goed aanbod. Aardige mensen die betrouwbaar zijn en goede service verlenen! Helemaal prima, ik koop hier zo weer.

Beste garage met de beste service!

ik ga deze week mijn nieuwe Ford Mondeo ophalen ik wil graag Jos bedanken! en natuurlijk iedereen van de garage voor de goede services!

Uitstekend.

Meedenkend,goed advies,nemen alle tijd voor je,vriendelijke behandeling en goede afhandeling.

Goede inruil en netjes geholpen!!!

Een eerlijk verhaal bij de aankoop van mijn auto In vergelijk met andere garages.

Ruim voldoende

Zeer prettig. Al mijn vragen werden beantwoord en met goed gevoel huiswaarts met aangekochte wagen. En dat is nog steeds zo.

Keurig bedrijf dat gericht is op kwaliteit.

Mijn ervaring was dat van Mooren een bedrijf is van de oude stempel, met duidelijke voorwaarden en service gericht.

Prettige omgang kan bijna niet beter

SUPER

Ik ben bij mooren geweest voor een 2e auto, ook omdat we hier al onze eerste auto vandaan hebben. We hebben zeer goede ervaring met dit zeer vriendelijke bedrijf, worden goed geholpen en altijd open en eerlijk behandeld. Wij komen hier graag en zullen dat in de toekomst ook zeker blijven doen.

Staan altijd klaar en goede service

Super service

Een no nonsense bedrijf met een hele prettige en goede service. Een half jaar geleden een auto gekocht, met een jaar garantie. Toen de koppeling stuk snel en professioneel gemaakt, gratis leen auto. Geen gedoe.

Prima en vakkundig geholpen

Ik ben bij Mooren prima geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto en inruil van mijn oude auto. Nette prijzen en een keurige aflevering zonder verborgen danwel ongewenste afleverkosten.

Wat moet ik hier nog meer aan toevoegen

TOP bedrijf een aanrader

Wij zijn blij met onze auto. De service is geweldig.

Prima bedrijf staan gelijk voor je klaar

Zie boven

Topservice

Betrouwbaar en goede service

Prima. Zoals altijd!

Goede garage met voldoende kennis en een prima service. Auto komt altijd gratis gewassen terug en als ze tijd hebben brengen ze je auto ook nog gratis thuis. Top

Goede communicatie en tevreden met de onderhoud van de auto .

uitstekend

vandaag proefgereden met de Nissan en toch uiteindelijk niet gekocht,maar ondanks het niet kopen goed en vriendelijk geholpen door Dennis.

Prima en betrouwbaar service gericht garagebedrijf voor aanschaf en onderhoud.

Eerlijk autobedrijf waar je voor alles goed terecht kan en snel geholpen wordt. Geboden service is top.

ervaring is prima

vriendelijk, deskundig, goede service

heel fijn gesprek, netjes behandeld, prettig zaken gedaan, Nikki bedankt!!

de koop verliep heel soepel, erg duidelijk, snelle levering, alles keurig geregeld