Rustig

Open en rustige houding. Verbindend en voorkomend. Prettig, zonder druk.

Goed geholpen

Als ze tijd hebben zullen ze je altijd helpen Ook als je onverwacht binnen loopt. Ze blijven altijd vriendelijk

Goed geholpen goede inruil.

Zeer prettig geholpen door niki

Vakmanschap met oog en aandacht voor de klant

Een garage die oog en oor heeft voor de klant en passend vakwerk in de juiste maatvoering levert.

Geweldige service!!!!!!

Wij zijn al ruim twintig jaar een vaste klant bij Mooren, Geweldige service,!!!!!staan altijd voor je klaar. No nonsens verhaal,pas een andere auto gekocht,en wederom weer met een goed gevoel naar huis gegaan.,TOP!

Super mooie auto

Hele goede uitleg vriendelijke mensen en zeer goede service op de dingen die nog herstel werden. Zeker een zeer goede garage.👍👍😻😄😃

Goede service!

Goed geholpen. Fijne service en een snelle afhandeling.

Altijd fijn!

Duidelijke manier van communiceren en handelen. Altijd fijn en prima om zaken met jullie te doen zoals (grote of kleine beurten, apk of wat het allemaal moge zijn qua mijn auto). MoorenAuto is de beste👍🏾

Geweldig goed bedrijf

Op zaterdag jl hebben wij onze Hyundai IX35 opgehaald. Auto Mooren heeft de auto perfect afgeleverd. Het is nu onze tweede auto die we bij Auto Mooren hebben gekocht. Koop je een gebruikte of nieuwe auto bij Auto Mooren, dan weet je dat het goed zit. Uitstekende service en direct en eerlijk. Ga er heen en laat je overtuigen. Is zeker de moeite waard.

Zeer goede service

Goede inruil en keurige aflevering volgens afspraak.

Zaak met veel kennis en vriendelijk personeel

Afgelopen week een auto gekocht. Professioneel geholpen.

Goede service, vriendelijk en goed geregeld

Bij dit bedrijf mijn eerste auto gekocht. Goede instructies, duidelijk advies en prima afhandeling door het vriendelijke personeel. Mooi pand met een ruime showroom en grote garage. Ik kan mij geen betere plek indenken voor de eerste aankoop.

Uitstekende service

Ik had een spijker in mijn band en na een telefoontje mocht ik direct komen, de auto werd bij aankomst direct aangenomen door een monteur en onder het genot van een kopje koffie werd deze ook zeer spoedig gerepareerd. Top service!

Eerlijk, goed advies, goede service., gastvrij

Goed en duidelijk advies, behulpzaam en geduldig bij uitleg nieuwe auto. Met goed gevoel de garage uit gereden!

Goede 1e indruk

Dit was mijn eerste kennismaking met Mooren Auto. Die vond ik goed. Ik ben heel blij met mijn auto.en ook de manier waarop wij werden ontvangen. Ook nadat ik de auto had opgehaald. Ik kleine mankementen ondervond. Werden die na overleg, gelijk verholpen. Daar ben ik heel tevreden over.

vriendelijk geholpen snel de weg weer op!

zeer goede ervaring met mooren garage!

correct en goed

Zoals verwacht waren afspraken uitgevoerd en kon ik snel met mijn tijdelijke outo op pad.

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen

Goede ontvangst, snel en vriendelijk geholpen, goede informatie

Prima geholpen !

Prima geholpen meteen koffie en ,er was iets mee maandag meteen geholpen ! Voelt goed daar !

Goede en snelle service

Voor onze Verzekering moest het alarm van onze Volvo voldoen aan de juiste eisen en tevens goedgekeurd worden. Dit heeft het bedrijf binnen één dag geregeld!

Prima geholpen!

Snelle service

Ik kwam zonder afspraak langs met een kapotte lamp, aan de balie wisten ze zonder dat ik iets gezegd had gelijk dat ik voor mijn lamp kwam. Er werd direct een monteur ingezet om mijn lamp te vervangen en ondertussen kreeg ik aangeboden om even een kop koffie te pakken. De koffie net op en ik kreeg alweer te horen dat mijn lamp vervangen was. Vorige keren ook altijd goed geholpen, al jaren vaste klant.

Eerlijk, ongedwongen, betrouwbaar en een prima service

Wat besproken is per telefoon klopt bij een bezoek aan de showroom. De gemaakte afspraken komt men voor 100% na. Uitleg en antwoord op vragen is zeer netjes en duidelijk.

Snel en zeer snel opgelost

Zeer snelle service, zeer snelle afhandeling.

Garage Mooren staat altijd voor mij klaar

Als er iets mis is met mijn auto kan ik altijd dezelfde dag langskomen in de garage . Het deskundige personeel denkt mee en is bijzonder klantvriendelijk. Een super service en goede Bosch verzekering voor pech onderweg . Ik ben superblij met garage Mooren !!