prettig en meedenkend

Ik werd direct geholpen. Er werd inspanning gepleegd om aan mijn vragen te voldoen. Een goed advies werd gegeven en er werden goede afspraken gemaakt die netjes werden afgewikkeld.

Netjes geholpen en de tijd genomen

Erg goed! Fijn contact waarbij alle tijd voor mij werd genomen. Er werd meegedacht met de verkoop van mijn oude auto. Goed contact via de mail.

Echt een bedrijf waar service en kwaliteit heel goed samen gaan

Een degelijk bedrijf waar service kwaliteit en vriendelijkheid door elke werknemer wordt nagestreefd. Top

Lieve mensen goede service

Had een stuk lampje werd gelijk geholpen en goed

Opvallend goed in aandacht, service en stijl

Wat een gunstige uitzondering ten aanzien van collega bedrijven, die mij - op zoek naar een kleine ('budget') occasion - duidelijk als klant minder interessant vonden. De keuze voor de auto zorgde ervoor dat ik vanuit de andere kant van het land bij Mooren terchtkwam. Hun oprechte aandacht, de professionaliteit en de service (meedenken) maakten indruk. Zeker een aanbeveling voor wie een goed adres zoekt!

Klantvriendelijk en uitstekende service,

Onze persoonlijke ervaring is dat hier een goed werkend team van ervaren monteurs en verkopers aanwezig is. Wij ervaren een persoonlijke klantvriendelijke en betrokken benadering, men is altijd correct. Prijs en kwaliteit, service en garantie zijn goed!!

Top bedrijf

Auto mooren is een bedrijf dat goed mee denkt en behulpzaam is waar nodig. Ik zou een ander zeker aanraden daar eens gaan kijken.

Top service!!!

Van de week mijn auto hier gekocht. Echt top service. Verkoper is een super aardige man, fixt alles tot in details. Alles wordt geregeld naar wens tot in de kleinste details. Ik raad ze aan!

De reperaties worden goed uitgevoerd.

Word altijd van te voren opgebeld wat het ongeveer gaat kosten, dat vind ik heel netjes. En adviseren me op bepaalde dingen te doen.

Snel, betrouwbaar, kundig, schoon, meedenken, etc etc

Heel goed geholpen bij het onderhoud van onze zelf omgebouwde camper (Iveco L3H3) uit 2007. Zo kan een wat oudere bus toch nog gewoon jaren mee!

Uitstekende service

Dennis heeft mij uitstekend geholpen met het uitlezen van mijn wagen nadat deze een waarschuwing op mijn dashboard gaf. Ik kon direct langs en nog geen 15 min later kon ik weer de weg op (was gelukkig niets ernstigs).

Super bedrijf

Super snelle service en hele aardige medewerkers.

Nette en snelle afhandeling .

Goede prijs/kwaliteit , met snelle levering . En aardige verkoper .

Super!

Ik ben ontzettend snel en prettig geholpen. Ik ben heel blij met mijn auto!

Prettige zaak

Op een voor ons juiste manier snel een fijne auto gekocht. Wij zijn met name zeer te spreken over Dennis, die zijn verkooppraatje op een professionele maar allerminst opdringerige manier hield.

Mooie auto's met extra zekerheid

Goed geholpen en niet opdringerig. Een zeer + punt is de 12 mnd garantie.

Top bedrijf met echte aandacht voor de klant

Echt familiebedrijf met betrokken medewerkers. Het is een feestje om hier een auto te mogen kopen. Ik zou mijn volgende auto zeker weer bij Mooren kooen

Top volgens afspraak

Keurige set velgen met banden gekocht Gemonteerd en alles top geregeld

Alles geregeld zoals afgesproken

Geen verborgen voorwaarden. Snelle en goede service. Gewoon een goed auto bedrijf

Vriendelijke ontvangen en name alle tijd voor ons

We hebben vorige week een auto gekocht prettig en helder geholpen, nu maar hopen dat ik er veel plezier van mag hebben!

Superteam, topverkopers en goede service!

Heerlijke mensen! Jos is een Top verkoper, hij kan dat als geen ander! Dennis is n grote schat! Behulpzaam en de service is top!

Top bedrijf

Had problemen met onze camper een ducato uit 1986, deze wou niet meer starten, naar mooren auto gegaan en het probleem voor gelegd, we komen wel even langs nu dat was binnen korte tijd monteur ging alles na bleek dat de startmotor losse verbindingen had. Dit werd verholpen en de camper liep weer als een zonnetje. Vroeg toen om de rekening, en tot mijn verbazing hoefde ik niets te betalen en dat in deze tijd, het bestaat dus nog. Top bedrijf met top mensen

prettig, vriendelijke en klantgericht

Wij kregen autopech voor de deur van Mooren, startmotor kapot. Kregen een leenauto mee en volgende dag was onze auto klaar, gewassen en wel. Wat een geweldige service!!!!

Goede service, klantvriendelijk.

Goede service, klantvriendelijk en heel fijn contact!!

Goede service, klantvriendelijk en heel fijn contact. Binnen 4 dagen een nieuwe auto met goede garantie en heel netjes afgeleverd. Top!!