Alles is netjes verlopen, mensen zijn vriendelijk, een aanrader.

Altijd goed

Betrouwbaar adviezen

top

altijd goed

Vakwerk tegen redelijke prijs

Als jaren klant bij dit bedrijf en dat zou ik niet zijn als ik niet tevreden was over de wijze waarop er met mij omgegaan wordt, de kwaliteit van het werk en de redelijkheid van de prijzen.

Is gewoon goed

Ik word goed te woord gestaan en ik ben tevreden over het maken van afspraken en de onderhouds beurten

Uitstekende en betrouwbare garage

Zeer goede ervaring en bekwaamheid,

Erg flexibel en behulpzaam. Goede service en bekwaam personeel

Zorgvuldig, vriendleijk

Altijd zorgvuldige , vriendelijke service, meedenkend, helemaal fijn.

Deskundige no-nonsense garage

Hartstikke goed

Al jaren klant. Altijd correct en uitstekend geholpen.

superservice

Letten op, denken mee en hebben betaalbare oplossingen

Altijd snelle en goede service

Al jaren zijn wij gewend aan en verwend door de goede service van Ceulen en Ko. Afspraken worden nagekomen, voor haastklusjes is bijna altijd meteen tijd en onze vragen worden geduldig en vakkundig beantwoord.

Top ervaring, goed bedrijf

Prima service.

Alles op tijd klaar. En vlot en vriendelijk geholpen.

No nonsense

Ceulen en Ko maakt het niet moeilijker dan het is en doet wat nodig is voor goed auto-onderhoud. En het laat dingen die niet of nog niet nodig zijn. Heel fijn.

Prima service door de jaren heen!

Prima familiebedrijf!

Een fijn familie bedrijf.

Vele jaren heb ik mijn auto bij U in onderhoud. Dat bevalt mij uitstekend. Ook afgelopen maandag heb ik de auto weer bij U mogen onderhouden en het is PRIMA.

Super service

Net een andere auto. Auto startte niet meer. Accu kapot. Binnen een half uur stond monteur op de stoep met een nieuwe accu. Super!

Was goed rustig medewerkers

Ze waren snel, mijn auto was een dag klaar.

goede service, vriendelijke mensen

Prima persoonlijke service

Correct en begripvol handelen

Betrouwbaar en deskundig personeel

Prima betrouwbaar bedrijf

Denken mee en lossen op

snelle, goede werkwijze; plezierig contact

GOED

Simpele APK

Over Autobedrijf Ceulen en Ko

Autobedrijf Ceulen en Ko* is een familiebedrijf, aangesloten bij de BOVAG en gevestigd aan de Bovenstreek (nr19). Jaap Koster (Ko*) heeft destijds in 1997 samen met Jan Ceulen dit bedrijf opgericht. In 2002 is Jan verder gegaan in de ITC en is Jaap verder gegaan. In 2015 is Joost (oudste zoon) als vennoot in het bedrijf komen werken. Naast twee werknemers en de echtgnote van Jaap werkt ook de jongste zoon mee op de zaterdagen. Samen zijn we een op goede service gericht bedrijf met persoonlijk contact met onze klanten. We blijven op de hoogte van de nieuwste technieken door ons te trainen op divers gebied. Ook voor onderhoud aan electrische auto's zijn we gecertificeerd. Naast een moderne werkplaats en goede (uitlees-)apparatuur hebben wij een ruim aanbod van occasions in verschillende prijsklasses. Speerpunten van ons bedrijf zijn: Goede en snelle service leveren Met de klant meedenken Persoonlijk contactpersoon Goede kwaliteit leveren