Prima en nuchter advies

Ze denken goed mee en komen altijd hun afspraken na.

Goed en betrouwbaar

Zéér tevreden over Ceulen en Ko. Waarom ? Ruime behandeling op eerdere werkzaamheden of aanschaf occ; openhartig overleg over welk onderwerp ook. Bellen op als er iets bijzonders is bij een onderh.-beurt voor mijn auto. Daarom betaal ik altijd meteen ! ! !

Snel geholpen en altijd zeer klantvriendelijk!

Een steenmatter (ik woon naast natuurgebied) een van mijn kabels doorgebeten. Als ik bel kan ik eigenlijk direct terecht. Ze zijn altijd erg aardig. Ik kan ze iedereen aanbevelen.

Gewon goed

Zo veel service!

Ik ben altijd weer zo blij met deze mensen. Zelf geen verstand van auto’s dus zo blij met al dit geduld en deze hulp.

Al jarenlang tevreden

Al jaren hebben wij een goede relatie met garage van Ceulen & ko, met de eigenaren en het personeel en mede daardoor komt ook mijn dochter voor onderhoud aan haar voertuig regelmatig in deze garage en weten wederzijdse kennissen en buren hoe wij over deze garage denken.

Goede service en onderhoud

Prima garage.

Super als altijd

Klantgericht, kundig en betaalbaar

Efficiënt en soepel geholpen

Het panaroma dak was stuk dit is soepeltjes verholpen en ook het brengen en halen vd auto verliep efficient.

snelle en eerlijke service

Altijd vriendelijk, eerlijke service en advies.

Altijd betrouwbaar

Al vele jaren ben ik klant bij dit bedrijf, en mijn ervaringen zijn altijd positief.

Al jaren heb ik mijn Citroën in onderhoud bij Ceulen en Ko. Zeer vertrouwd en correct. En wat niet moet gebeuren wordt ook niet gedaan.

Vriendelijk en degelijk familiebedrijf

Al jaren halen wij en familie onze auto's bij Ceulen&Ko, aardige mensen, vakwerk en service.

Goede ervaring

Goede ervaring, transparant

Ervaren en professionele garage

Al enige jaren klant bij deze garage, alle afspraken en werkzaamheden worden op een professionele manier afgehandeld. Zeker een aanrader.

Vlot en vriendelijk

Banden direct gewisseld, stagiaire aardig en controles daarbij ( lichten etc.) zinvol.

Ceulen & Ko heeft mijn prima geholpen met het inbouwen van een brandstofleiding voor de standkachel van mijn camper. Ik heb mijn auto, al jaren naar volle tevredenheid in onderhoud bij deze garage. Prima vakmensen!

vriendelijke service

Zakelijk en prettig of andersom

Goede service. Prettig contact. Resultaat gericht.

Helemaal prima!

Uitstekende service! Altijd overleg als er bijzondere dingen zijn die moeten gebeuren. Prijsindicatie die vooraf wordt verteld klopt vaak. Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk en volgens afspraak

Ik kom hier nu al een tijdje en ik vind het erg vriendelijk en laagdrempelig. Altijd behulpzaam en meedenkend.

Goed geholpen!

Goed geholpen, goeie communicatie voor een goeie prijs

Nooit problemen met de uitgevoerde werkzaamheden en altijd vriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam en nooit discussie over uitgevoerde werkzaamheden.

Zeer tevreden als altijd

Zeer tevreden als altijd

Super! Als altijd.

Snel geholpen, fijne service. Aanrader.