Duidelijk

Geen verassingen. Goede communicatie.

heel best

meer kan ik er niet van zeggen

Betrouwbaar, doen meer voor hetzelfde geld

Kort geleden moest mijn voorruit vervangen worden, je krijgt gratis een leenauto mee, ze handelen alles voor de verzekering af en tegelijkertijd word ook de afstelling van de auto en het oliepeil even nagekeken. Ik ben erg tevreden.

Goede service en een eerlijke , betrouwbare en klantvriendelijke garage.

Via mond op mond reclame is mij deze garage aanbevolen, Zeer kundig en plezierig personeel. Repareren wat er gerepareerd moet worden en gaan geen reparaties uitvoeren als het niet nodig is. Gewoon heel goed.

Zorgvuldig en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Al jaren tevreden klant met diverse auto's. Altijd zorgvuldig en op kwaliteit en betrouwbaarheid gericht. Proactief in communicatie en goed meedenkend vanuit perspectief van de klant.

Deskundig, vriendelijk, superbetrouwbaar, goede service, klantvriendelijk

Ik ben al jaren klant. Koop een auto altijd hier. Zowel onderhoud als in verkoop zijn zij betrouwbaar en klantvriendelijk. Goede adviezen.

Goede service en geweldig personeel.

In één woord TOP!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. In alle opzichten de beste plek om je auto in goede conditie te krijgen en te houden.\r\nDe recente periode vergeet ik niet snel. De medewerking is enorm. De opmerking van Jaap Koster; \".. een auto moet je passen ...\" is zeer doeltreffend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanwege onze voorkeur voor een Franse auto hebben wij onder meer gekeken naar een gebruikte Citroën bij dit bedrijf. Een proefrit maken was geen enkel probleem. Netjes geholpen en te woord gestaan door het personeel. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een Franse occasion bij een ander bedrijf. Deze keuze had niets te maken met onze positieve ervaring met Ceulen en Ko. Eigenaar heeft kennis van zaken en is zeer klantvriendelijk !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief! Meedenkend deskundig garagebedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk\r\nMeedenkend\r\nBehulpzaam\r\nVakkundig\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder tevreden. Vanaf eerste tot laatste moment optimale service en klantvriendelijkheid. Mijn eerste bezoek; Ceulen en Ko heeft er een klant bij !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig advies, duidelijke offerte, prima uitgevoerd onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 x maal een berlingo gekocht ook het onderhoud laat ik hier uitvoeren vriendelijk personeel en betrokken b.v.\r\nbij bandenwisseling word vanzelf sprekend ook altijd het vloeistof peil nagetrokken dat geeft een gerust gevoel, dit kun je doorvertellen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben nu 2 keer geweest, voor de vakantiecheck en voor apk. Beide keren naar volle tevredenheid geholpen. Ik kom zeker nog eens terug bij Autobedrijf Ceulen en Ko.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en snel!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs 2 reparaties gehad. De 1eerste duurde 4 weken voordat ze eruit waren, de 2e 1 dag. Met een gratis leenauto kon ik beide keren verder en het is uitstekend opgelost. Complimenten voor deze garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al een jaar of 10. \r\nCeulen en Ko is een fijne garage gespecialiseerd in Franse auto\'s, deskundig en klantvriendelijk.

Over Autobedrijf Ceulen en Ko