Afgelopen paasweekeinde een eerste tocht gemaakt met onze vorige week aangekochte camper bij dit bedrijf.\r\nNadat tot alle tevredenheid alle besprekingen en handelingen waren afgerond werd de camper opgehaald en werd er ruimschoots aandacht besteed aan de overdracht en alles duidelijk uitgelegd.\r\nOnze indruk van Tjeu van Horne campers is dan ook zeer positief.
  • Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Aanschaf nieuwe Dethleffs camper. De vorige Dethleffs camper ingeruild bij Kampeer Centrum Budel. Wij waren meteen verkocht aan de nieuwe uitvoering van de Dethleffs camper. We konden een mooie inruilprijs bedingen en toen was de keuze snel gemaakt. De extra accessoires werden vakkundig en snel ingebouwd. Vriendelijke omgang met alle medewerkers. De service is top. Aanrader voor degene die overwegen een camper/caravan aan te kopen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wij waren al klant bij van Horne met een elders aangekochte Adria camper. Desondanks zijn wij als klant met open armen ontvangen. Dit ondernemerschap resulteert wel dat wij onze nieuwe Adria camper daar nu ook hebben gekocht. Het management heeft een band met het personeel dat meer op een vriendenkring lijkt. S `morgens eerst gezamenlijk koffie en dan met plezier aan de gang. Wie men ook tegen komt word gegarandeerd gegroet en niet zo maar voorbij gelopen. Onze ervaringen bij van Horne zijn, vriendelijk, correct, zakelijk, punctueel, een goede begeleiding, een duidelijke vrije uitleg, en er wordt u niets opgedrongen. Kortom een aanrader, om minstens een blik binnen te werpen.\r\nMet vooral onze dank aan Ralph en Rick, zonder de andere medewerkers te kort te doen.\r\nJan en Lia.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Camper reparatie na aanrijding. Herstel van aanzienlijke schade. Na herstel ziet de camper weer uit als nieuw. Ook de klantvriendelijkheid is het vermelden waard.

camper gehuurd\r\ndiverse artikelen gekocht\r\ncamper onderhoud
  • Reden bezoek Onderhoud

Service is voortreffelijk, persoonlijk en deskundig

er was een slechte elektronische startonderbreker ingebouwd en Van Horne verwijderde deze zonder rekening. Toch enkele uren werk! Bravo mannen.

Herstelling Hobby caravan, perfect gedaan. Afspraak was afspraak.

Afgelopen vrijdag onze nieuwe caravan opgehaald. Na een lekker kopje koffie heeft Jos ons een uitgebreide uitleg gegeven. Duidelijk en met passie! Alle hulp tot en met het aankoppelen! Prefect! Ook de nazorg (ontbrekende handleiding) is met spoed en daadkrachtig uitgevoerd. Ook over deze derde caravan die we bij Van Horne hebben aangeschaft alle tevredenheid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na een gebrekkige communicatie (en dat ligt altijd aan beide zijden van de communicatie) is me duidelijk geworden dat klantvriendelijkheid goed geregeld is bij Kampeercentrum Budel. Ze hebben uit eigen beweging contact met me opgenomen om te achterhalen wat rt mis is gegaan.Prima! Dus ondanks een valse start een wat positievere stemming en beoordeling.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud

Vanmiddag een bezoek gebracht aan de showroom. We oriënteren ons op een andere caravan en waren gisteren op Dordrecht Open om een eerste indruk te krijgen. Vanmiddag gerichte vragen aan de verkoper-directeur. Wat een rust en tijd! En dat ondanks zijn zeer drukke werkzaamheden in tijden van exposities!. We weten nu echt veel meer en krijgen een passend advies!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

volledige professionele en objectieve voorlichting bij de keuze van een nieuwe caravan
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Mooi bedrijf met deskundig advies.
  • Reden bezoek Onderhoud

Afgelopen zaterdag is onze nieuwe buscamper afgeleverd, dit is bijzonder prettig verlopen en wij gingen blij naar huis met de bus.\r\nOok over het traject van aankoop tot aflevering niets dan tevredenheid, de planning liep wat uit maar dat lag buiten de invloedsfeer van de dealer.\r\nDe persoonlijke benadering en service van dit bedrijf is top.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

super tevreden over verkoop/prijs/gemaakte afspraak en resultaat\r\naanrader\r\nwij komen zeker terug!\r\nMarcel en Ank
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

dakluik defect van caravan gebeld met ze ja hebben we op voorraad kom maar halen en dan kun je hem zelf monteren. Ik zei ja maar ik heb twee linkerhanden ben bang dat dit fout gaat. In principe hadden ze geen tijd ivm grote drukte maar Klaas zei kom dan maar langs met de caravan dan monteer ik hem wel even duurt maar twee minuten. En ja hoor zo is het ook gebeurt Service is uitstekend en personeel en directeur allen heel vriendelijk.Voor het even repareren werden geen extra kosten berekend en we kregen ook nog koffie. Super bedrijf
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wij hebben de aankoop van onze nieuwe camper bij Kampeer Centrum Tjeu van Horne Budel als bijzonder prettig ervaren. Wij hebben goede en eerlijke voorlichting gekregen, hetgeen onmisbaar is bij het maken van de juiste keuzes. Er werd goed meegedacht gedurende het hele proces en ze hebben zich enorm ingezet om aan al onze wensen te kunnen voldoen- top! Service en klantgerichtheid staan bij Kampeer Centrum Budel hoog in het vaandel. De persoonlijke aandacht maakt dat we ons erg op ons gemak en thuis voelen bij Tjeu van Horne. Tien met een griffel!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Fantastische service. We hadden een Mover laten plaatsen door van Horne. Pas toen we op zaterdag 27 mei in Luxemburg aankwamen moest die echt voor het eerst werken. Daarvoor thuis ging het om stukjes van 1meter. De accu bleek niet in staat om de caravan over een afstand verder dan die meter te verplaatsen. Van Horne gebeld en de situatie uitgelegd. Zij twijfelden niet en zeiden:\" we komen eraan\" . Een paar uur later verscheen het van Horne busje met monteur met een nieuwe accu . Er werd meteen ook maar een nieuwe oplader geplaatst. \r\nHet busje vertrok weer en wij bleven super tevreden achter. Dit is fantastische service. Een warme douche.\r\n\r\nTon Holleboom Baexem
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bij Raph en Stan mijn camper aangeboden voor aftersales werkzaamheden. Deze zijn naar volle tevredenheid zeer snel en zeer vakkundig opgelost, waarvoor onze grote dank. Wij kunnen iedereen dit camperbedrijf aanbevelen, uitstekende service, vakkundig, zeer klantvriendelijk en klantgericht. Top

Klasse zaak!\r\n\r\nPrima geholpen tijdens het jaarlijkse onderhoud van de caravan. Defect aan de batterij werd verholpen en vervangen door een nieuwe. \r\nService met een grote hoofdletter!\r\n\r\nDikke proficiat aan het ganse team!
  • Reden bezoek Onderhoud

Vorig jaarhadden we problemen met onze koelkast, en hebben toen telefonisch contact gehad met een van hun monteurs. Ze hebben er toen alles aan gedaan om ons te helpen terwijl ze ons niet kenden.\r\nNu zijn we dus klant geworden en hebben deze week naar volle tevredenheid een zonnepaneel op onze camper laten bouwen.\r\nDank voor de geweldige service.
  • Reden bezoek Onderhoud

Voor de eerste keer een echte caravan gekocht. We kregen goede informatie over het gebruik van de caravan en de mogelijkheden om onze fietsen mee te nemen. Op advies hebben we een fietsenrek op de dissel laten plaatsen. De service en aflevering was helemaal top. Desondanks was ik toch bezorgd over het mogelijke gewicht op de trekhaak ?\r\nWe hebben de afspraak gemaakt dat [als dit eventueel toch tegenvalt], we samen kijken of mogelijk het reservewiel onder aan het chassis gehangen kan worden. Op deze manier kunnen we met een gerust hart met de caravan op stap. Dus onder het motto: is goed, komt goed. Helemaal top!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Eerlijk bedrijf met prima personeel en kennis van zaken.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

zeer goed service, altijd bereid om klanten zo snel mogelijk verder te helpen ook na verkoop
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

vriendelijke en vakkundige en geduldige begeleiding bij aankoop van een gebruikte camper.