Fijne mensen

Wij, mijn vrouw en ik huren al vanaf 2011 jaarlijks voor 3 weken een camper. De zaken zijn altijd goed geregeld en elk jaar krijgen wij een camper mee die pas enkele km gelopen heeft. Het contact met Kampeercentrum is prima en dat is ook altijd zo geweest. In 2016 hadden wij veel schade aan de huur camper door de hagelstorm, de verzekering wilde niet betalen maar Tjeu en Ralph hebben gezorgd voor een prima oplossing. Een camper huren is niet goedkoop maar als je op zo'n manier wel vakantie wilt vieren is dat een prima oplossing want je hoeft niets te kopen, te verzekeren geen belasting en ook geen onderhoud, stalling enzv.

Weer rustig slapen

Tijdens onze trip langs de Loire is er ' s nachts tijdens een hevig onweer, ingebroken in onze Adria Compact SL. Gelukkig niets ontvreemd. Alle waardevolle spulletjes waren opgeborgen. Maar toch. Het voelt uiterst onaangenaam. Het voorval o.a. gemeld bij onze dealer Tjeu van Horne in Budel. Na overleg met Adria Nederland heeft Tjeu van Horne een nieuw deurslot geplaatst en is er een veiligheidsslot aan de buitenzijde van de deur gemonteerd. Kosten zijn niet in rekening gebracht !! Dan kunnen wij de vervelende ervaring snel vergeten, was de argumentatie van Ralph van Horne. Wat ons betreft, een grote duim en warme douche voor deze dealer.

Kwaliteit en eerijkheid

Ik heb mijn caravan binnen gebracht op 18 juli en die werd hersteld op 19 juli nu vroeg ik om dit zo snel mogelijk te doen omdzt ik op 20 julie vetrek op verlof er werd le gezegd dat mijn caravan hersteld zou zijn om 14 a 15 uur ik zei dat is laat want ik moet nog alles inladen dan men zei me daar we zullen zien wat we kunnen doen en wat blijkt op 8.45 kreeg ik telefoon van kom u caravan maar halen ze is gereed dit noem ik service iets waar men rekening houd met de klant ik voel me hier evht NIET als een nr en heb daar respest voor bedank hiervoor en ik zal het zeker niet nalaten om mijn kampingvrienden de weg naar VANHORNE te tonen een zaak waar een mens ook nog telt en niet behandeld word als een nummer. bedankt hiervoor aan het hele team Jaak Michels Bocholt Belgie

Extreem goede service

Wij kwamen met onze camper van een 3daagse wielerwedstrijd toen thuis bleek dat de koelkast niet meer koud was. Op maandag Stan van van Horne aan de lijn en allerlei dingen aan de koelkast uitgeprobeerd om te kijken wat het kon zijn. Uiteindelijk bleek de koelkast helaas kapot. Probleem was dat we vrijdag al op vakantie wilde gaan. Hun alle moeite gedaan om er nog een te vinden en wij ook en konden er een vinden in Schijndel. Toch wilde ze die inbouwen ondanks de vakantiedrukte en de drukte bij het bedrijf. Eigenlijk ging het niet maar we werden er zaterdagmorgen toch er tussen gezet omdat ze graag wilde dat we op vakantie konden gaan. Stan en het mooie bedrjjf van Horne nogmaals heel hartelijk dank voor de geweldige service die ervoor zorgde dat wij toch op vakantie konden.👌👌👍👍👍👍👍 Gr Fam van Esch Sint-Oedenrode

Vorig jaar bij een 2e camperzoektocht in het land op de valreep nog bij Kampeercentrum Budel terecht gekomen en daar uiteindelijk een 2e hands camper gekocht. Nu na een vol (garantie)jaar verder, niets dan lof over dit bedrijf en de medewerkers. Geen vraag, klacht is teveel. Er wordt totaal niet moeilijk gedaan over verschillende garantiezaken. 2x voor diverse zaken terug geweest, steeds werd alles naar wens en vakkundig opgelost. Personeel (hoofdzakelijk met Klaas contact gehad) is zeer klantgericht, meedenkend en voortvarend. Een gemoedelijk maar tegelijkertijd zeer klantgericht bedrijf met ruime deskundigheid.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Gastvrij ontvangst, vriendelijk en professioneel. \r\nNiet opdringerig maar wel meedenkend en ze houden rekening met de klant.\r\nKom je van ver en moet er iets geregeld worden zullen ze alles in werking zetten om dit ter plekke te realiseren. Bij aanpassingen aan onze camper hebben we regelmatig gemaild en gebeld, maar altijd direct reactie en er wordt direct actie ondernomen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Vriendelijk personeel, goede service en altijd betrouwbaar.\r\nEr wordt meegedacht en men doet z\'n uiterste best om de klant weer op weg te helpen en zonder zorgen op vakantie te laten gaan. Zeer aan te bevelen!

Vanochtend een app gestuurd, meteen een mail met informatie gekregen over een schakelpaneel. Wordt besteld en naar huis opgestuurd met betaling achteraf.\r\nTop zo’n snelle reactie en actie.

Problemen met satelliet receiver, geen verplaatsing naar de werkplaats hoeven te doen maar gewoon via email wat ondersteuning gekregen en de zaak is opgelost.\r\nMeer moet dat zijn.

Super! Geen vraag, klacht is teveel of te gek. Er wordt totaal niet moeilijk gedaan over verschillende garantie zaken. Jammer genoeg is men wel afhankelijk van andere specialistische bedrijven zoals voor het onderstel (garage) waardoor de wachttijd op kan lopen anders waren het 3 tienen geweest! Ga zo door!

Onlangs onze caravan ingeruild. Super service, uitleg en alles pico bello in orde
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Na al eerder erg goede ervaringen hebben we gekozen voor dit fijne bedrijf voor de aanschaf van een nieuwe buscamper.\r\nNiets is hen teveel gebleken om tot een zo goed mogelijke keuze te komen. \r\nEen mooi team: deskundig, flexibel, enthousiast,\r\nhartelijk en betrokken. Het voelde erg vertrouwd.\r\nAllemaal een dikke pluim verdiend!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

12 jan. geweest op afspraak voor rep.aan electr.instalatie van TV. Deskundig en een fijn team en vriendelijk vriendelijk.

Begin 2018 een camper aangeschaft. De tijdens gebruik ontstane defecten werden onmiddellijk zonder discussie en extra kosten gerepareerd. Ben een tevreden klant!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij vinden van Horne een top bedrijf, en bevelen hen sterk aan. Na het kopen van een camper en daarna een caravan, hebben we nu weer een nieuwe caravan besteld.\r\nDe servies is er goed en het is zeker een klantvriendelijk bedrijf, met een top team er achter. Hopelijk gaat deze aankoop net zo als de twee hier voor, maar daar hebben wij zeker alle vertrouwen in. \r\nRalph en het hele team bedankt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Kampeer centrum Budel heeft het voorraam van onze caravan bouwjaar 2017 op garantie vervangen, omdat deze was ingedeukt. Terwijl wij deze caravan elders hadden gekocht bood Ralph aan of dit raam onder garantie vervangen zou kunnen worden.\r\nBinnen drie weken was het raam vervangen. Wat een geweldige service van deze zaak.

Net voor vertrek mover van de caravan stuk. We werden direct geholpen, maar helaas. Reparatie op korte termijn niet mogelijk. Na de vakantie caravan weer terug naar van Horne. De deskundige medewerkers hebben er alles aan gedaan om het euvel, samen met de leverancier op te lossen. En dat is naar volle tevredenheid gebeurd. Zelfs zonder extra kosten. Dus een TOP bedrijf met TOP service

Zeer fijn persoonlijk bedrijf waarbij afspraak is afspraak nog echt is!

Gewoon Top!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Caravan hersteld na de klapband begin mei in Eeklo en zelfs met enkel praktische verbeteringen. Dikke merci.\r\nBijkomend de prijs was veel lager dan ik zelf had ingeschat.\r\n\r\nWat ook zeker belangrijk is, is de vriendelijkheid waar mee je door iedereen wordt ontvangen.\r\n\r\nGa zo verder.

reparaties deskundig uitgevoerd aan dak, tijdens die reparatie kwam er een lek tevoorschijn die ook vakkundig gerepareerd werd zonder meerkosten. Dat bedoelen ze bij Van Horne met klantvriendelijkheid en vakkundigheid. Ik blijf er komen voor reparaties en service.

Wij, gezin met twee kinderen van 1 en 3, hebben voor 12 weken een camper gehuurd bij Kampeercentrum Budel. We hebben diverse zaken bezocht in de regio, maar hadden hier het beste gevoel. Dat zat ‘m in de persoonlijke benadering van Ralph en het grote aanbod. Er werd goed geluisterd naar onze plannen, situatie en wensen en zo werd er een aanbod gedaan op maat die perfect paste en heeft bijgedragen aan een nóg fijnere vakantie. Jullie hebben er in ieder geval een ambassadeur bij. Ga zo door!
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Heb vorig jaar september een Dethleff caravan hier gekocht, helaas konden we hem dat jaar niet meer uit testen. Aangezien ik de caravan begin April naar Spanje heb laten brengen, en hij daar ook blijft staan, hebben wij de caravan in Mei pas kunnen uit proberen.\r\nHij bevalt prima, wel kwamen we een paar kleine dingetjes tegen, daar heb ik even contact voor opgenomen met Rick van de afdeling verkoop.\r\nHem de dingen aangegeven die niet helemaal goed waren, kreeg toestemming om de niet herstelbare zaken maar in Spanje aan te schaffen en daar de rekening maar van op te sturen, zo gezegd zo gedaan en met 2 dagen had ik de vergoeding hiervoor al op mijn rekening staan.\r\nTop service zijn zeer tevreden over de afhandeling.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Inmiddels is het weer 8 jaar geleden dat ik mijn dethleffs caravan vari 580 bij kampeercentrum heb aangekocht.\r\nZelfs nadat de garantie is verlopen, heeft van Horne de achterklep lekkage fantastisch verholpen.\r\nChapeau voor het gehele team.

Erg gastvrij bedrijf met topservice.\r\nDoen er alles om de klant tevreden te stellen.\r\nKon zelfs op 2 e paasdagen langs komen voor een reparatie, Top!