goede service

prima alles zeer goed

Vriendelijk werkt in overleg en komt afspraken na.

Ik heb goede ervaringen, en de prijs is niet te hoog.

zeer klantvriendelijk

had de koppakking kapot ze hebben alles vervangen incl.de waterpomp en de distibutie riem en de prijs viel me reuze mee.

Prima.

Ik werd vlot en goed geholpen.

Goede service!!!

Zéér flexibel qua planning, prima service.

Omdat er een spoed opdracht van een klant bij ons binnen kwam uit Rotterdam, stelde autobedrijf Woolderink zich zéér flexibel op, om de APK (jaarlijkse keuring) van de bedrijfsbus nog voor die tijd uit te voeren / af te ronden.

Zoals altijd perfect !!

Snel en vakkundig geholpen

Snelle service

Snel geholpen en handige leenauto.

Erg tevreden

Wij werden heel fijn geholpen en niets was te veel. Echt een manier van behandelen om te kiezen voor het onderhoud bij Woolderink en dat gaan we ook doen. Wij kunnen dit bedrijf aanbevelen.

Top service!

Durf blindelings een auto te kopen bij deze garage. Als er onverhoopt iets aan mankeert wordt het euvel keurig verholpen. No nonsens bedrijf waar nog eerlijk zaken wordt gedaan, zonder gladde verkoop praatjes, of het nu gaat om de aanschaf van een auto, onderhoud of reparatie.

Wat je ziet, is wat je krijgt.

Solide mensen, solide bedrijf. What you see is what you get. Geen verrassingen achteraf. (Mogelijke) risico's van reparaties worden vooraf duidelijk gecommuniceerd.

Gweldig

Goede service!

klantvriendelijk bedrijf

prima service!

Prima service en snelle levering!

Zie bovenstaande.

Betrouwbare garage met verstand van zaken.

Betrouwbare garage, met snelle service.

Een goede en nette autogarage waarbij je altijd goed geholpen wordt en dat voor een nette prijs

Voor mij is de service die Woolderink levert ideaal.

Mijn reactie is vertraagd omdat dit verzoek bij mijn spamberichten was beland. Maar ik ben zo tevreden met de behulpzaamheid ook bij kleine mankementen dat ik toch nog wil reageren. Woolderink is misschien geen groot bedrijf en ik ben slechts een bescheiden klant, maar ik kan er voor iedere vraag terecht en word snel en vakkundig geholpen.

Goede en betrouwbare partij

Goede en duidelijke uitleg over de staat van de auto. Eerlijke prijs. Goede service en afspraak is afspraak.

Snelle en vakkundige afhandeling

Al jaren lang zeer tevreden over dit garagebedrijf. De kant staat centraal en er is sprake van deskundigheid, kwaliteit en ervaring.

Je wordt altijd goed geholpen

Goede service en klantvriendelijkheid tegen een betaalde prijs

Je wordt altijd snel en correct geholpen, top bedrijf!

Degelijk en vertrouwd adres voor ons wagenpark!

Goede service, goed contact

Bij onverwachte kosten eerst telefonisch contact. Dus geen verassingen. Goede service.

zeer tevreden