Vertrouwd

Mooi bedrijf, eerlijk en een nette auto afgeleverd. Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto! Alle medewerkers bij Hunnekens vriendelijk en behulpzaam, top!

Duidelijk en eerlijk.

We werden netjes en goed benaderd. Duidelijk en eerlijk over alles. Fijn personeel.

TOP service met Hoofdletters!!!

Mazda cx5 uit 2020 gekocht en keurig afgeleverd. Helaas na 3 maanden probleemloos rijden is onderweg naar een afspraak in Harderwijk de schakelkabel stuk gegaan waardoor ik niet meer verder kon en midden op de Veluwe strandde. Hunnekens gebeld (Mark) en vanuit Meijel werd direct een chauffeur (Jan) met autoambulance en een leenauto naar Harderwijk gestuurd om mijn Mazda cx5 op te halen. Na 2 uurtjes kon ik verder met de leenauto. Binnen twee werkdagen is mijn Mazda keurig gerepareerd in de werkplaats in Meijel (Loyd). Een rekening?? NEE, dit hoort gewoon bij onze service was het antwoord... Dat noem ik nou TOP service! BEDANKT!

Eerlijke garage met mooie goed onderhouden auto'sin de showroom

Alhier na enig speurwerk op internet terecht gekomen. Op afspraak een proefrit gemaakt in een mooie Mazda CX-5. Deze zag er voor zijn bouwjaar (2014) nogmooi uit . De garage kwam na de proefrit en de aankoop de afspraken helemaal na. Super service en een volgende keer zal Hunnekens auto zeker de eerste zijn waar we gaan kijken naar een volgende auto.

prima bedrijf

klantvriendelijk en modern bedrijf

Waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Bij de aankoop vriendelijk ontvangen daarna alle tijd genomen voor uitleg en een kopje koffie met de vraag of we een proefrit wilde maken, wat we natuurlijk gedaan hebben en wel een uitgebreide, daarna nogmaals de zaak doorgesproken en beklonken. Met de afspraak een grote onderhoudsbeurt en over een week ophalen, de auto stond er gewassen en gepoetst klaar. HELEMAAL TOP.

Echte aanrader

In januari een mooie Mazda cx5 gekocht. Ondanks het slechte weer een proefrit mogen maken het was allemaal geen probleem. Hunnekens is een echte aanrader.

Een bedrijf waar betrouwbaarheid, kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat

Onze eerste ervaring was geweldig. Toen we een paar weken later teruggingen om onze auto te kopen, was het net of we al jaren klant waren. De fijne, duidelijke uitleg en vragen die wij hadden, werden goed beantwoord. Kortom een bedrijf dat wij iedereen kunnen aanraden. Toen we de auto gingen ophalen, was hij keurig gepoetst. Verkoper Coen heeft ons prima geholpen.

Vriendelijk en eerlijk

Enkele weken geleden hier een Volvo v60 gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en alles is soepel verlopen.

Mooi bedrijf, professioneel en vriendelijk personeel

In november hier een prachtige XC90-T8 gekocht. We zijn super ontvangen voor de proefrit, en geweldig geholpen. Zijn er tevreden met de auto die we hier gekocht hebben en zeer fijn contact gehad met Coen voor de verkoop. Raad het Hunnekens zeker aan als je opzoek bent naar een nieuwe auto.

goed advies

eerlijk advies gegeven m.b.t.. de zgn. rokersauto.

Prima ervaring met aankoop nieuwe auto en inruil van bestaande auto

Bij eerste kennismaking duidelijk gekeken of onze wensen (wat betreft opties) daadwerkelijk aansloten bij de auto waar wij interesse voor hadden, en proefrit was geen probleem. De uiteindelijk verkoop professioneel en op een persoonlijke manier afgehandeld, en de auto in tip top conditie afgeleverd (klein gebrek bij proefrit geconstateerd was verholpen). Eerlijke prijs voor zowel de nieuwe auto als ook voor de inruil. Bijzonder prettige ervaring, mooi bedrijf!

Betrouwbaar

Vorige maand een Volvo V60 gekocht bij Hunnekens in Meijel. Ben er erg blij mee. Mijn ervaring met Hunnekens is louter positief: men is goed bereikbaar, komen afspraken na en zijn duidelijk naar de klant toe. Heb nooit het gevoel gehad dat ze liepen te pushen om toch maar te verkopen, en dat vind ik zelf erg prettig.

Zeer profesioneel

Hebben in september onze xc40 gehaald. Super geholpen en alles keurig uitgelegd door Coen. Een garage waar de klant nog koning is. Vriendelijk behulpzaam en nemen alle tijd voor jou als klant.

Heel fijn persoonlijk contact

De eerste die me aansprak heeft verder alles met mij geregeld.

Mooi en eerlijk bedrijf

In december voor de tweede keer een auto gekocht bij dit bedrijf na jarenlang klant te zijn geweest bij een garage in de regio die helaas gestopt is. Prima ontvangen door eerlijke, reële en deskundige mensen.

Deskundig en betrouwbaar

Mooi bedrijf, eerlijke en kundige mensen. Helemaal Top!

Een mooi bedrijf, met serieuze mensen, die betrouwbaarheid uitstralen.

Januari 2021 onze auto gekocht bij garage Hunnekens, waar wij terecht kwamen, enerzijds door positieve mond op mond reclame, maar ook anderzijds, omdat wij bij voorkeur onze auto lokaal kopen en in onderhoud houden. Wij ervoeren een vriendelijke en open bejegening. Afspraken werden netjes nagekomen en de auto werd keurig afgeleverd. In de garantie periode kwamen een paar kleinigheden naar voren die prima werden opgelost. Deze recensie pas nu, na een jaar, omdat wij daar ook onze ervaringen met wat langere termijnservice en onderhoud in willen mee nemen. Ook daarover tevredenheid. Kortom een mooi bedrijf, met serieuze mensen, die betrouwbaarheid uitstralen.

je wordt erg persoonlijk en gemoedelijk geholpen

10 jaar geleden hier een auto gekocht, toen al was de service uitstekend en de sfeer erg gemoedelijk. nu 10 jaar later is daar helemaal niks aan veranderd en voel jij je, zelfs als klant van ver buiten de regio, gewoon thuis, persoonlijke en deskundige hulp ! geen flauwe kul, eerlijke prijzen en je weet gelijk waar je aan toe bent. top bedrijf

Wij zijn heel tevreden over de service van Auto Hunnekens

Wij zijn heel tevreden over de service van Auto Hunnekens. Een familiebedrijf met vriendelijk en deskundig personeel dat de tijd neemt voor een goed advies en duidelijk en open communiceert zonder aan te dringen. Alles was goed geregeld, afspraken werden nagekomen. Vanaf de ontvangst tot de uiteindelijke aflevering van de auto. De auto stond netjes gewassen klaar voor het maken van een proefrit, ook bij aflevering zag de auto er tip top uit. Verder waren ze ook meedenkend met betrekking tot de afleverdatum. Voor ons een betrouwbare garage waar we een mooie auto hebben gevonden tegen een eerlijke prijs. Wij zouden deze garage zeker aanbevelen.

Geweldig bedrijf

Vriendelijk personeel wat zich aan de afspraken houdt. Netjes geholpen.

Goed en klantvriendelijk

Onze auto op een zaterdagmiddag na sluitingstijd eigenlijk bekeken daar wij in filé stonden. De mensen in de garage speciaal op ons gewacht en zeer klantvriendelijk geholpen. Onze Toyota Avensis uit Augustus 2012 had nog geen nieuwe automatjes,en deze hebben ze een week later bij ons thuis laten bezorgen zoals beloofd. Heel blij nu nog steeds een paar maanden later na deze aanschaf bij dit autobedrijf!

Een garage waar we een vertrouwd gevoel hadden bij de aankoop

Eerste keer bij deze garage een auto gekocht. De gehele aankoopbegeleiding voelden heel vertrouwd. Zonder aan te dringen en door echt mee te denken. Ik beveel Auto Hunnekens B.V. bij iedereen aan.

Auto kopen zoals het hoort

Goed en netjes geholpen door het verkopend personeel. Eerlijk en open of de herkomst van de auto. 2 jaar rijd ik nu met de auto die gekocht is bij Auto Hunnekens B.V. en bij gebruikelijk onderhoud en APK geen dingen water gekomen.

perfect

Bij het binnenkomen voelt het al vertrouwd aan. echt een mooie nette garage. Ik heb daar een mooie Mazda CX5 gekocht, echt hij leek wel nieuw en rijdt echt super ben er heel blij mee. Verkoper Coen heeft het dan ook heel goed en duidelijk uitgelegd en denkt met je mee. Kortom een goede garage die ik kan aanbevelen