accuraat en kundig

Goed en kundig. zou ze zeker aanbevelen bij anderen.

Uistekende zorg! Men houdt zich aan afspraken. De geleverde diensten zijn prima uitgevoerd.

Uitstekende dienstverlening! Dit vraagt om vervolg..

betrouwbaar en kundig

Jacobs is een fijne en betrouwbare garage. Ik vertrouw alle autozaken aan hen toe.

Eerlijkheid, meedenken, transparantie en gezelligheid zijn hier de sleutelwoorden!

Onlangs kreeg ik pech met mijn Saab 9-3, het zag ernaar uit dat dit niet de moeite waard was te repareren... Hierop vroeg ik aan Gerard of ie me zsm aan een klein betaalbaar wagentje kon helpen. Hij had verder niet echt iets staan vertelde hij me, maar tijdens een gezellig babbeltje en een bakje koffie schoot hem toch iets te binnen. Nu amper 2 weekjes later heb ik mijn autootje mogen ophalen, en ondertussen een leenauto mogen gebruiken voor een buitengewoon schappelijke prijs! Kortom een gezellig familiebedrijf waar de liefde voor het vak je warm tegemoet komt.

Fijne communicatie, persoonlijk en betrouwbaar

Er wordt goed naar ons, onze wensen en situatie geluisterd. Er wordt goed meegedacht, daardoor voelt elk bezoek als persoonlijk maatwerk. De communicatie is altijd heel fijn en open geweest. De sfeer die hierdoor ontstaat is erg prettig en laagdrempelig, elke vraag mag gesteld en wordt vriendelijk en geduldig beantwoordt. Garage Jacobs probeert je niet iets te verkopen, ze proberen je te helpen. Ondanks dat we wat verder weg zijn gaan wonen zijn we hierom altijd bij hen blijven komen met de auto.

Goed en snel vakkundig geholpen!

Goed en snel vakkundig geholpen! Duidelijke afspraken omtrent kosten en leenauto.

Een Garage bedrijf zoals je het zou mogen verwachten, en dan nog een beetje extra.

Ben zeer tevreden over de behulpzaamheid en kunde van de werknemers van garage Jacobs. waar ze kunnen zullen ze je altijd helpen. En wat ligt er een mooie tuin bij de garage.

Top! Zoals iedere keer

Prima garage, denken goed mee on een goedeen bevredigende oplossing te vinden bij problemen.

Snel geholpen

Auto stuk en nog geen klant van deze garage. Toch razendsnel geholpen voor een nette prijs

Heel erg hulpvaardig!

Het team van garage Jacobs werkt prettig samen om de klanten met veilige auto's te helpen. Betrouwbaar en betrokken

Snelle en volledige service

Snelle service en reparatie van een niet goed functionerende airco

Een ervaren, betrouwbare, klantvriendelijke garage

Al 25 jaar mijn garage. Van de week geconstateerd dat de oude auto niet meer geschikt was en vervolgens in een snelle actie oude auto verkocht en een nieuwe occasion gekocht. Gezamenlijk, in goed overleg en in een goede sfeer. Wat wil je nog meer?

Door en doorbetrouwbaar...

Ik kom er al jaren. Prettige, goudeerlijke mensen, staan altijd voor je klaar!

Eerlijk en klantvriendelijk

Altijd eerlijk en klantvriendelijk. Zullen altijd met de klant mee denken.

behulpzaam

Een garage waar ik al 30 jaar kom. Dat zegt al wat. Eerst bij Gerard en nu bij Keriem die samen met mij de beste oplossing zoeken voor mijn probleem met de auto.

Super service

Werd gelukkig meteen geholpen. Voordeel van al lang bij dezelfde garage komen!!!

Snel, betrokken en betrouwbaar

Garage Jacobs heeft me uitstekend geholpen bij het vinden van een 2e hands auto. O.b.v. mijn specificatie kreeg ik al heel snel een aantal opties. Voor- en tegens werden objectief gepresenteerd en aanvullend uitzoekwerk was geen probleem. Ook bij de uiteindelijke selectie werden meteen afspraken gemaakt, auto's bekeken en dezelfde dag terugkoppeling. Uiteindelijk veel sneller dan gedacht mijn "nieuwe" auto gevonden

Flexibel, creatief en oplossingsgericht

Ik had een probleem met mijn auto wat vrij uitdagend was in verband met dat het diep gelegen achter het dashboard zat en een onderdeel wat niet meer leverbaar was. Naar deze garage gegaan voor een second opinion. Hier hebben ze het voor elkaar gekregen om zonder demontage dashboard het onderdeel te herstellen met een zelf bedachte oplossing die net zo perfect werkt! Ik ben helemaal blij en het loopt weer als een zonnetje! Ze hebben er een nieuwe klant bij :-)

Inzet van het team is goed.

Zodra ik er stukken stil sta. Heeft het garage team ons snel geholpen.

Het is heel goed garage wij komen er al ruim 10 jaar

heel deskundig garagebedrijf met vertrouwen dat het wordt gerepareerd

voor de eerste keer bij deze garage prima kunnen uitleggen van het probleem met een luisterend oor overleg met tussentijdse informatie en de mogelijke oplossing met onderbouwing meteen kleine reparaties verricht zoals vervanging rubberen slangetjes reparaties zijn prima verricht

Eerlijke adviezen en persoonlijke service, goed werk enfijne mensen

Ze doen wat ze zeggen en staan altijd klaar om tehelpen

Eerlijk bedrijf en gezellig

Goede bedrijf en eerlijk

Geweldige hulp bij onze aankoop vraag

Goed mee gedacht een goede services