Kwaliteit. Hulp als het nodig is.

Persoonlijk en steeds kwaliteit met heldere afspraken welke met eigen initiatief voor mij als klant aandacht krijgt.

je blijft rijden met de service van Garage Jacobs

200.000 km. op de teller en de auto kan er weer een jaar tegen door regelmatig onderhoud ervan bij dit betrouwbare adres. Ik kan het iedereen aanbevelen. De auto is hier in uitstekende handen. We rijden er graag 40 km. voor.

weer uitstekende service

goed geholpen

Vriendelijk, snel en goed geholpen

Vriendelijk,correct.

Zeer tevreden.

Vakkundig, vriendelijk en denken met je mee

Garage Jacobs heeft is een echt familiebedrijf dat met veel kennis en kunde ervoor zorgt dat mijn oude Volvo goed onderhouden blijft. Daarbij wordt ik altijd vriendelijk geholpen en denken ze graag met je mee.

Vlotte service, vriendelijk personeel

Als klant zonder verstand van autotechniek moet je er vertrouwen in hebben dat je waar voor je geld krijgt. Dat vertrouwen heb ik bij Gerard en Keriem Jacobs.

klantvriendelijk!

Fijne sfeer op de garage, met een zachte uitstraling in de autowereld is dit uniek. Er wordt met passie gewerkt.

Prima geholpen

Duidelijk gecommuniceerd over wat er moest gebeuren. Heldere prijsopgave

Zijn goed

Is goed

Super tevreden

Klantvriendelijk en snelle service , betaalbaar en altijd meedenken in oplossingen. Ook altijd vervangend vervoer. Kortom zeer tevreden !

Echte klantgerichtheid

Onze bedrijfswagens worden sinds begin van dit jaar onderhouden door Garage Jacobs en dat bevalt ons uitstekend. Goede bereikbaarheid, snelle en vakkundige service en duidelijke en eerlijke adviezen. Een mooi familiebedrijf!

uitstekend

je wordt vriendelijk geholpen door het gehele personeel komen hun afspraken altijd na reparaties die hoger uitvallen worden altijd even telefoonnies behandeld

Zorgvuldig, vriendelijk, professioneel, meedenkend.

Zij zijn altijd bereid om een probleem mee op te lossen. Er word gedacht en gewerkt tot het echt in orde is. Goede 'nazorg '

Perfecte service, goede reparaties, zeer klantvriendelijk

Gerard, Keriem en alle werknemers staan meteen klaar voor ons en geven zeer goede adviezen. Onze auto's zowel prive als zakelijk worden door hun in prima conditie gehouden zodat we zeker veel veilige kilometers kunnen maken. Eerlijk bedrijf waar alleen gerepareerd wordt wat nodig is.

Goede service en vertrouwelijk

Staan altijd vóór je klaar

Eerlijk

Jullie zijn eerlijk en altijd goed behandeld

Eerlijke, goede vakmensen!

Super fijn bedrijf! Draaien er niet omheen en zijn allemaal toppers! Leuk en gezellig familiebedrijf waar de koffie altijd klaar staat.

Veel kennis van zaken en uitermate klantvriendelijk

Ik ben al jaren klant bij deze garage en ben altijd zeer goed geholpen. Ik heb nog nooit zo’n schone garage gezien. Je kunt er van de grond eten en alles ligt op zijn vaste plaats. Een genot om te zien. Daarbij weten ze van wanten en zijn erg vriendelijk en behulpzaam

Vakkundig, vriendelijk en hulpvaardig

Men staat voor je klaar als je onverwacht problemen met je auto hebt. Vakkundig en vriendelijk en bereid je te helpen. Kortom..., je wordt nog echt behandeld als een KLANT!

Bijzonder vriendelijke en goede garage

Hele fijne en bijzondere sfeer.

Kundige monteurs, goede service

Ondanks dat ze midden in de verhuizing zaten hebben ze mijn auto toch weggesleept en goed gerepareerd.

Een prima bedrijf met vriendelijke vakkundige monteurs

Een prima bedrijf met vriendelijke vakkundige monteurs

Prima uitgevoerde reparatie

Reparatie snel en goed uitgevoerd voor een reele prijs.Vriendelijk en deskundig personeel.

NIET OPLOSSINSGERICHT

Diagnose gesteld (gemaakt) zeiden ze betaald en nog steeds zelfde probleem. GEEN GELD RETOUR TELEURGESTELD BEDRIJF😖