Vriendelijk en denkt verder

Goede eerste ervaring. Denken met je mee, zijn behulpzaam en goed bereikbaar per email en telefonisch. Fijn dat we zo snel bij jullie terecht konden.

Efficient, vriendelijk, aangename factuur

Garage Jacobs ziet er netjes uit, men wordt vriendelijk geholpen, er is wat tijd voor een praatje en uitleg. De prijs voor een bandenmontage was prima en de factuur is uitgebreid, correct en verzorgd. De koffie is gratis en er is een mooie wachtruimte.

Eerste kennismaking en een positieve ervaring

Banden laten verwisselen, bandendruk is goed afgeleverd, die ervaring heb ik meestal niet en goed advies ontvangen over een aantal zaken.

Prima garage, prettige mensen, garage voor de toekomst.

Met nagenoeg 250kilo op te teller rijdt de auto, na een grote beurt, weer als een nieuwe. En dat hopen we er nog lang mee te doen. Met de service van Garage Jacobs gaan we dat realiseren. We komen er graag vannuit Eindhoven voor naar Nuland.

prettige ontvangst duidelijke uitleg

goede service

Goede duidelijke service

Netjes behandeld goed en duidelijk overleg over wat er gemaakt gaat worden duidelijke kosten gewoon goede service

Helemaal top. Er wordt gewerkt en gedacht in oplossingen waar ze alles aan doen om dat naar tevredenheid te realiseren. Wij kwamen als nieuwkomer binnen en werden als lang bestaande klant geholpen. Beter kan het niet. Dikke pluim.

snele servic

go zo door

Zeer goede garage, betrouwbaar, persoonlijk en vakkundig!

Deze garage is een aanrader! Wij zijn al 20 jaar klant en rijden er graag een eind voor nu we verder weg wonen, omdat we zoveel vertrouwen in ze hebben. De sfeer is goed, positief en persoonlijk. Het zijn stuk voor stuk harde werkers en eerlijke mensen, met duidelijk liefde voor hun vak en een duidelijke visie in hun werkwijze. Ze zijn vakkundig en hebben veel aandacht voor het persoonlijk contact. Ze denken met je mee, adviseren eerlijk en duidelijk en staan open voor vragen. Een familiebedrijf met een ziel!

Heel klantvriendelijk en goede service

Je wordt altijd erg goed geholpen. Ze zijn klantvriendelijk en leveren erg goed werk.

Fijne kennismaking, duidelijk en eerlijk advies.

Onze eerste kennismaking met Garagebedrijf Jacobs voelde meteen vertrouwd. Zoals genoemd; duidelijk en eerlijk advies en dan ook meteen een afspraak gemaakt voor onderhoudsbeurt en APK. En dit is naar alle tevredenheid uitgevoerd. Dankjewel.

Snel, vakkundig en staan altijd voor je klaar!

Gedegen advies bij aankoop en onderhoud. Ze denken met je mee en schetsen meerdere scenario's zodat je steeds kunt kiezen wat voor jou het beste is. Al jaren klant met meerdere voertuigen en ik woon helemaal niet in de buurt, zou geen andere garage willen dan deze!

Ik word er goed en snel geholpen

Altijd koffie en in voor een praatje. En in de garage loop je hen niet in de weg./ wel eigen risico Draaien je geen poot uit.

Hartverwarmend!!!!!!!

Misschien niet een woord die je voor een garage zou omschrijven. En het gaat hier natuurlijk ook over de mensen die zó hartverwarmend zijn! En dan zijn ze ook nog eens zeer deskundig! Sowieso zijn we al jaren zeer tevreden klant. Onze auto was te oud en vertoonde te veel mankementen en dus moesten we op zoek naar een nieuwe, andere tweedehandse. Vele gesprekken gehad. Om raad gevraagd en altijd was daar de tijd, rust en geduld voor. Respect Gerard hoe je omging met mijn wispelturigheid en twijfel. Zelfs toen je de auto die we van plan waren te kopen had nagekeken( vele uren aan besteed) en door jou als goed en betrouwbaar bevonden werd, en ik op het laatste moment twijfelde .Omdat het toch niet goed voelde.....zei je : " als je je auto instapt moet je daar blij van worden". Wat een begrip!! En wat hebben we gelachen. Lang verhaal kort. Vandaag staat er een auto voor de deur waar we blij van worden en een prachtige bos bloemen van jullie in ons huis. Dank jullie heel wel!!!

Ik heb goed aangeven . Als op de offerte alle gemaakte kosten hadden gestaan en de afspraak niet verschoven was , dan had ik zeer goed vermeld. Desalniettemin ben ik heel tevreden , ook met de klant vriendelijkheid.

Fijne eerlijke garage

Super fijn en snel geholpen. Na de APK waarbij nieuwe banden zijn geplaatst, rijd mijn auto echt weer super. Er word eerlijk advies gegeven en gekeken naar mogelijkheden. In november komt mijn auto terug voor een grote beurt, ben benieuwd hoe als nieuw de auto dan zal zijn ;)

onvakkundig, onbetrouwbaar, traag en klantonvriendelijk

Na jarenlang vanuit het noorden naar hier te komen werden mijn ervaringen steeds minder. Ondanks een maand van te voren gevraagd te hebben wanneer ze tijd hadden leek weer eens iedereen voorgelaten te worden. Uiteindelijk was mijn vrije tijd op en moest ik weer aan het werk. Mijn bus stond nog gedemonteerd. Op mijn vraag of het werk al af was werd ik afgesnauwd. Moest zelf om een huurauto vragen. Na deze auto netter en met een volle tank terug gezet te hebben kreeg ik een rekening voor brandstof ... De APK was afgeraffeld en preventieve reparaties niet uitgevoerd. Ook uitlijnen was niet gedaan, terwijl een monteur een andere bus waar het stuur goed stond wel moest uitlijnen. Bij een ander garagebedrijf bleken 2 andere reparaties belabberd te zijn uitgevoerd, Dit heeft tot vervolgschade geleid. Communicatie hierover werd genegeerd.

Betrokken en vakkundig

Heel plezierig voor de eerste keer geholpen. Eerlijk in de opties en risico's. Persoonlijk in de benadering. Uiteindelijk vielen de kosten mee dankzij het gericht meedenken over de optimale oplossing.

Mijn auto ging kapot en ik kon gelukkig meteen terecht en kreeg leenauto mee. Vriendelijk en vakkundig personeel!

Fijne garage met menselijkheid en vakkundig.

staan altijd klaar en eerlijk.

Staan altijd klaar met advies. Onze ervaring is dat er altijd naar een oplossing wordt gekeken,

Prima service en goede communicatie

Voor ons de eerste ervaring maar we komen zeker terug!

Snelle hulp

Versnellingsbak revisie.......gelukkig is dit snel verholpen....dank

Staan altijd klaar.

Fijne garage , deskundig personeel. Klantvriendelijk, ze nemen ook de tijd voor je als ik iets wil weten.

Snelle service. Uitstekend.

Accu in de morgen besteld en in de namiddag al in de auto geplaatst.