Vòòr onze aankoop hadden we gezien dat Kooistra een klantvriendelijk autobedrijf moest zijn. Na 6 maanden zeggen we dat Kooistra dit samen met aankoop, service en garantie, meer dan buitengewoon heeft waargemaakt. Hulde voor dit klassebedrijf.

Zeer tevreden en klantvriendelijk. Ik hou m\'n vw polo blue motion zeker bij jullie in onderhoud etc. Bedankt. Grt A (zwarte vw polo)

Bedankt voor de vriendelijke ontvangst en de deskundige hulp bij het kopen van een auto. Ben heel tevreden met de auto en hoop er nog jaren van te genieten!

Prima en snelle service, fijn geholpen! Wij konden onze vakantie weer voortzetten.

Nadat wij stil kwamen te staan met ons camperbusje zijn wij naar Kooistra toe gesleept. Die nacht bij Kooistra op het terrein overnacht (incl stroom :)). De volgende ochtend waren wij als eerste aan de beurt. Ze hebben ons perfect geholpen! Dezelfde dag nog konden wij onze weg vervolgen. Zeer goede service en heel vriendelijk personeel die de tijd namen om ons dingen uit te leggen. Wij raden deze garage dan ook zeer zeker aan! Nogmaals, hartelijk bedankt!

Wij zijn al meer dan 15 jaar bij dit bedrijf,het is wel 25 km.rijden,maar hebben het er voor over. Vertrouwen,deskundigheid,vriendelijkheid,gratis leenauto, zijn de sterke punten van dit bedrijf. Als vrouw geen verstand van auto s,maar toch op blind vertrouwen van Anne Kooistra een gebruikte Mercedes gekocht,zeker geen spijt van,zou het zo weer doen. Dit bedrijf is iedereen aan te bevelen.

een super netjes bedrijf, gaat leuk met klanten om en komt met goede adviezen en oplossingen. groeten joost.

Band kapot, Anwb gebeld, 18.17 u gebeld. Mijn reddende engel was snel terplekke: keek eerst naar veiligheid van mijn kinderen en de hond (SUPER!). De band was niet te repareren, dus nieuwe band werd gehaald en erop gelegd. Om 19.35 u reed ik weer richting Limburg. Super snelle service!

Eerlijk en een top service

Dit bedrijf is in mijn ogen niet te overtreffen in service! Ik kom hier al jaren en altijd weten ze een gaatje te vinden in de planning om mij toch direct te helpen. Prijs /kwaliteit super in orde maar vooral leuke plezierige mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Een echte aanbeveling en ook voor campers het adres!!

Wij hebben onlangs een andere auto bij dit bedrijf gekocht .Hierbij konden we ook nog eens onze oude auto inleveren . Meteen na de eerste keer dat wij hier waren geweest om een proefrit te maken in onze nieuwe auto , hadden we er een goed gevoel bij. Een netjes bedrijf met vriendelijke mensen .

Vorig jaar hebben we een Volkswagen occasion bij Autobedrijf Kooistra gekocht. Destijds is de auto keurig afgeleverd. Intussen beide auto\'s bij Kooistra in onderhoud. Een net garagebedrijf met een prima service!

Ben zeer vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen. De uiteenzetting was heel duidelijk.

Tijdens onze vakantie in Lauwersoog gaf het display aan, dat na 5 minuten rijden, de motor te heet werd. Daarna koelde hij, toen de motor uit was,weer snel af. Na telefonisch overleg met de garage, was de diagnose dat w.s. een onderdeel (sensor) vervangen moest worden. Toen wij na uur in de garage kwamen, was her onderdeel net binnen. Onder het genot van een kopje koffie, werd de auto snel en vakkundig gerepareerd!

Zeer prettig . Goede en duidelijke communicatie vriendelijk en zeer kundig .

Op vakantie in de prachtige omgeving van Kollumerpomp wilde mijn auto niet meer starten. Accuproblemen dacht ik. Bij Autobedrijf Kooistra ben ik geweldig geholpen. Zeer deskundig, ontzettend service gericht. Daar kunnen ze bij ons in Utrecht nog wat van leren!

Dikke pluim voor deze garage, service en vakkennis op een hoog niveau, Kan deze garage van harte aanbevelen

Zeer fijne en klantvriendelijke garage. Mensen die meedenken met de klant en niet meteen je proberen iets aan te smeren. Als iets nodig is mbt je auto zeggen ze dat en dan is dat ook werkelijk zo!!

Ik ben al ruim 20 jaar klant bij Autobedrijf Kooistra, in die ruim 20 jaar kan ik terug kijken op uitstekende service en vakmanschap kortom ik ben zeer tevreden en kan Autobedrijf Kooistra dan ook van harte aanbevelen bij iedereen.

Op zoek gegaan naar een occasion en een aantal auto\'s bekeken. Ondanks veelbelovende advertenties vielen de auto\'s \"in levende lijve\" tegen. Aangegaan bij Kooistra en daar was de auto wat ik op het oog had precies als omschreven. De koop werd snel en goed afgewikkeld. Ook na de aankoop werden afspraken nagekomen. Kortom dik tevreden en ik zou zo weer een auto bij Kooistra kopen.

Op zoek naar een Skoda Fabia kwamen wij terecht bij Autobedrijf Kooistra. Een bedrijf zonder poespas maar met een passie voor auto\'s en service. Dit bedrijf verkoopt zichzelf. Na 2 mindere ervaringen bij 2 grote autoverkopers was dit een warm bad. De prijs waren we snel uit. Daarna kwamen de extra\'s zoals overspuiten van de motorkap ivm steenslag en bij de montage van mijn winterbanden waren er bij de aflevering een paar set nieuwe wieldoppen gemonteerd, ook over een tank was niet onderhandeld maar die was ook gevuld! Het zijn misschien kleine dingen maar je gaat er absoluut met een goed gevoel vandaan.