tiny

Werkelijk top service altijd vriendelijk. Gekocht Toyota RAV 4 Mooie auto tegen een goed prijs kwaliteit. Ik zag ook een negatieve reactie, maar die heeft altijd twee kanten. Zelf ben ik ook ondernemer en weet hoe dat vaak gaat. Trek je er niets van aan wij hebben er 5 auto's gekocht en vele van onze vrienden.

Respectloze behandeling, onjuiste informatie en geen service

Half jaar geleden auto daar gekocht. Expliciet naar kwaliteit van de banden gevraagd (zouden volgende de garage nog jaren mee kunnen) en na een half jaar moest ik al twee voorbanden laten vervangen. Toen bleek ook dat het om een ingevoerde auto ging, informatie die mij nooit is gegeven. Bewijs hiervan heb ik zwart op wit. Toen ik verhaal ging halen bij Dirk bleef hij ontkennen en was er op geen enkele manier een volwassen gesprek met hem te voeren. Bij alles wat ik zei, zei hij 'dat zijn uw woorden' oftewel ik zou liegen. Kortom, wees gewaarschuwd, als er ooit iets is met uw auto dan beland je in een welles nietes gesprek met een klein kind dat nergens toe leidt en word je als klant totaal niet serieus genomen. Ik zou niemand aanraden daar een auto te kopen.

Vriendelijk maar met een vraagteken

Gisteren onze Nissan Qashqai opgehaald vorige week de deal hebben gesloten en dat ging zeer netjes en geen gezeur over inruilprijzen. Ik heb aangegeven wat ik voor mijn Volvo wilde terug hebben voor dat we gingen kijken en door de telefoon zaten we al dicht bij elkaar. De deal was na de proefrit snel gesloten en wij waren zeer tevreden over het verloop van alles. Maar gisteren bij het ophalen ging het toch een beetje chaotisch vond ik persoonlijk maar wel vriendelijk. De auto zag er keurig netjes en gepoetst uit maar de afhandeling kan beter het was druk en we kregen gevoel van even snel afhandelen en dan kunnen wij ook weer verder.Terwijl wij een afspraak hadden staan. We hebben totaal geen uitleg over de auto gehad terwijl ons belooft was dat dat wel zou gebeuren. Toch al met al ben ik wel te vrede maar hoop ik dat ze hier wat mee gaan doen om dit te verbeteren.

Onbetrouwbaar!

Ik bel in de morgen om mijn interesse kenbaar te maken voor een auto.hierin geef ik aan vandaag tot verkoop over te gaan indien de auto zo mooi is als omschreven. Hierna bel ik op en geef aan dezelfde dag te willen komen, maar dat dit wel bijna 2 uur rijden is.voor vertrek bel ik nogmaals om aan te geven dat ik eraan kom. Na 1,5 uur rijden krijg ik te horen dat de auto verkocht is.Dit lijkt mij geen manier van netjes zaken doen!

Top service voor een redelijke prijs

Onderhoudsbeurt met veel zorg uitgevoerd Keurig op de hoogte gehouden over de kosten en tijdstip dat de auto gereed was. Auto gewassen en gestofzuigerd teruggekregen Vervangend vervoer gekregen voor zoals ze dat noemen vriendenprijs.

Slecht

Ik had een afspraak voor een auto op zaterdag Deze zou ik kopen en donderdag ophalen. Op dinsdag per sms gevraagd welke papieren ik moest meenemen maar kreeg geen antwoord. Dus ik maar even bellen. Wat schetst mijn verbazing ik kreeg te horen dat de auto op maandag verkocht was. Ben donderdag nog even 217 km gaan rijden om alles nog eens door te nemen maar werd toen met nog meer smoezen aan het lijntje gehouden

Ik koop geen auto meer bij van der Steen

Heel verhaal over de aanschaf van auto's

Klant is koning gaat voor dit bedrijf zeker op

Of het nu voor een servicebeurt is of een acuut probleem ze staan altijd voor je klaar. Ik laat mijn auto met alle vertrouwen bij ze achter. Super bedrijf kan niet anders zeggen.

Top bedrijf, duidelijk en altijd vervangend vervoer

Vriendelijk, deskundig, Normale tarieven

Zeer goed.

Dit bedrijf kan ik U aanbevelen, zijn geweldig geholpen en hebben een auto gekocht voor een hele goed prijs. Tijdens garantie geen wordt alles goed opgelost. Mensen zijn vriendelijk en Staan altijd voor je klaar. Eerste keer hier gekocht, zal niet de laatste keer zijn.

Een fijn professioneel autobedrijf waar de klant centraal staat.

Onlangs auto ingeruild en een andere auto gekocht, aflevering en nazorg zoals het hoort. Zeer tevreden! Ik hoop niet zo snel maar kom zeker weer terug bij Dirk van der Steen.

Prima en werk zoals afgesproken

Prima en werk zoals afgesprokenen heel vriendelijk met veel kennis

prettige samenwerking met dit bedrijf al ruim 20 jaar

goede service, van te voren prijs afspraken , zeer vriendelijke mensen

Prima.

Gastvrij. Haal en breng service goed geregeld.Goede informatie de te maken kosten.

Altijd alles prima geregeld

Vriendelijke medewerkers en een prima service

Betrouwbare garage en goede dienstverlening

Tijdens het APK keuren van de auto werd ik er tijdig op gewezen dat er ook andere onderdelen vervangen moesten worden. Ik heb het als erg fijn ervaren dat ik van te voren werd gebeld. Ook toen we aangaven dat we de auto onverwachts iets eerder nodig hadden werd er meteen werk van gemaakt om de auto zo spoedig als mogelijk klaar te maken. Ik kreeg bericht via diverse kanalen dat de auto klaar was. Dirk belde er ook nog even achteraan. Al met al een fijne service waarbij ik het gevoel krijg dat jullie je uiterste best doen om de klant het naar de zin te maken. Dank hiervoor.

goede communicatie, snel geholpen en probleem opgelost

Helaas met onze oude volkswagen bus, hebben we van der Steen al een aantal keren nodig gehad. Maar, keurig overleg iedere keer opnieuw en een goede service, waarbij ook altijd een indicatie vooraf wordt gegeven over de te verwachten prijs. Wij zijn ruim tevreden en blij met de voor ons 'nieuwe' garage in Limmen!

goed geholpen

Ik heb de auto een dag dus dat weet ik niet

Altijd vriendelijk en snel geholpen.

Vriendelijk, geen onverwachte rekening , vervangend vervoer ook top geregeld

Staan voor iedereen klaar

Ervaren bedrijf. Niet merk gebonden, iedereen kan er terecht. Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen. Als je kan/moet wachten kan dat in de mooie showroom, kan je ondertussen andere merken auto's bekijken en een kopje koffie of thee drinken. Er is ook een frisautomaat. Fraaie auto's voor goede prijzen, dan weet je wat er te koop is. Ze stellen fietsen en auto's ter beschikking als je auto moet blijven. Hier kan je ook terecht voor winterbanden, er is opslag en met een computerprogramma weet je waar jouw banden zich bevinden. Kortom een garage waar je prima en goed terecht kan.

Uitstekend geholpen en duidelijkheid over alles.

Niet verrast mede door de eerdere recensies maar wel fijn om te ervaren dat service hoog in het vaandel staat. Auto rijdt weer als een zonnetje.

Ee super garage

Prettig en prima als altijd

In de ochtend mijn Fiat500 gebracht voor een onderhoudsbeurt en APK-keuring. Dezelfde dag was de auto klaar

Prima bedrijf! Goed geholpen!

Ben vandaag weer heel goed geholpen. Vriendelijk en behulpzaam!!

Over Autobedrijf Dirk van der Steen

Autobedrijf Dirk van der Steen staat al ruim 30 jaar dagelijks voor u klaar voor al uw mobiliteit gerelateerde zaken. Als BOVAG gecertificeerd autobedrijf met een ruime showroom voor occasions, een werkplaats voorzien van professionele apparatuur en deskundig personeel zorgen wij voor een vakkundig resultaat. U vindt ons aan de Rijksweg 141 in Limmen. Telefonisch te bereiken via 072 505 32 66 en per mail via info@dirkvandersteen.nl.