Door mijn rijangstles bij Rein cross ik nu zonder angst voor heel Europa!

Ik heb sinds 2019 een aantal angstrijlessen van Rein gekregen, verpreid door de tijd. En ik wilde je vertellen dat ik niet alleen een eigen auto heb gekocht, maar ook inmiddels zonder angst heel Europa doorcross en het nog LEUK vind ook! Zo ontzettend dankzij Rein en de lessen die we hadden. Zij. ontspannenheid en de goede tips en aanwijzingen + zijn vertrouwen in mij hebben me echt tot dit punt gebracht. Nooit gedacht dat ik met zelfvertrouwen in Amsterdam rond zou rijden! Heeeel erg veel dank! En ook: de rijschool is heel klantvriendelijk en denkt altijd mee als er even iets anders loopt dan verwacht. Heel fijn!

Heel erg bedankt Musa. Top instructeur

Ik was een persoon met veel rijangst maar dankzij Musa heb ik mijn rijbewijs gehaald. Musa is een top instructeur met veel gedoeld. Bedankt voor alle lessen.

Heel erg bedankt Musa. Top instructeur

Super ervaring! goede docent en heldere communicatie!

Na bij 3 verschillende rijscholen minder goede ervaringen te hebben gehad, uiteindelijk uitgekomen bij rijschool de Overtoom. Super goede, transpartante comunicatie en meedenkend. Ze werken met een pool ervaren rijdocenten waardoor ze je altijd koppelen aan de juiste docent die bij jou past. Mijn docent, Fatima, zorgte voor rust in de auto en leuke gesprekken. Ze was altijd flexibel en meedenkend bij het inplannen van de lessen. Op een effectieve manier heeft mij rijvaardigheden naar een hoger niveua gebracht wat er voor heeft gezorgd dat ik goed ben afgereden binnen het gestelde termijn. Het lesgeld dat ik teveel had betaald heb ik na het behalen van mijn rijbewijs netjes terug gekregen! Zeker een aanrader!

Rijangst overwonnen

Na een lange tijd geen auto te hebben gereden, werd het door een verhuizing echt noodzakelijk om weer te gaan rijden en om mijn rijangst onder ogen te komen. Met behulp van rijinstructeurs George en Jan, was ik na een aantal lessen al een stuk zelfverzekerder op de weg en had ik het rijden weer snel onder de knie. Ik ben zo blij dat ik nu de vrijheid heb om mijn auto te pakken en ergens naar toe te gaan. Dit alles dankzij de goede uitleg van George en Jan en het vertrouwen dat ze mij gegeven hebben.

Fijne rijschool!

Ik zou Rijschool Overtoom zeker aanraden! De rijschool werkt met een handig online systeem om lessen in te plannen en de communicatie met de rijschool was vlot en gemakkelijk. Rijinstructrice Gülhan geeft duidelijke uitleg en aanwijzingen. Ze heeft goed door wat je als leerling nodig hebt en ik vond het fijn dat we situaties die ik lastig vond vaak konden herhalen. Door deze aanpak zit ik nu zelfverzekerder achter het stuur. Ik voelde me altijd op mijn gemak in de auto (ook als het even tegenzat) en keek telkens uit naar de lessen!

Ondanks rijangst altijd met plezier naar rijles.. en uiteindelijk geslaagd!

Om verschillende redenen ben ik pas laat (op mijn 30e) begonnen met rijles. Op zoek naar een rijschool met aandacht voor rijangst kwam ik uit bij Overtoom. Ook wilde ik graag een vrouwelijke instructrice; dat werd Gülhan. Vanaf het eerste moment dat we samen in de auto zaten voelde ik me op mijn gemak. Ook zag ik in Gülhan - een stoere vrouw achter het stuur - een voorbeeld: dat wil ik ook! Langzaam werd ik steeds zelfverzekerder in de auto. En ondertussen waren de lessen ook altijd gezellig. Gülhan is heel sociaal en open; ze kent iedereen bij het CBR, alle instructeurs op de weg, en groet iedereen of maakt een praatje. Ook in de auto stelt ze je op je gemak door vragen te stellen of grapjes te maken. Voordat ik begon met rijles dacht ik dat ik het heel eng zou vinden en met tegenzin naar de lessen zou gaan. Maar niets was minder waar; ik vond het altijd leuk om te gaan en voelde me in de auto met Gülhan 100% veilig. Alleen de gedachte om ooit helemaal zelf te moeten rijden maakte me soms bang.. en daar moest ik aan werken. Ik heb mijn rijbewijs niet in 1x gehaald maar weet zeker dat ik het zonder Gülhan’s support veel eerder had opgegeven. Nu ben ik blijven doorgaan en is het uiteindelijk (met faalangstexamen) gelukt! Super bedankt Gülhan en rijschool Overtoom!!

In 1 keer geslaagd

Ben in februari beginnen met lessen. Door COVID kon er pas laat een examen ingepland worden dus heb tussendoor een maand of anderhalf geen lessen gehad om het daarna weer op te pakken. Altijd een goede structuur en opbouw van de lessen. Heb veel gehad aan de tips en ondersteuning van Ayten. Ik heb mn theorie, tussentijdse toets en rijexamen allen in 1 keer gehaald en voel me ook zelfverzekerd achter het stuur. Dank voor de goede service!

Gülhan!!

In 1x geslaagd dankzij rijschool overtoom en met name Gülhan. Vanaf het begin voelde ik mij al veilig en op mijn gemak bij haar. Zij is heel geduldig en kan duidelijk en gevarieerd informatie overbrengen. Je leert bij haar door te doen en te durven. Gülhan kan ook super goed observeren en analyseren zij weet precies wat jou blokkeert en hoe je dit kunt oplossen. Ook heeft ze altijd handige tips en methodes om zo beter te rijden, zoals hardop nadenken wat mij echt heeft geholpen. Gülhan blijft met je oefenen totdat je het onder de knie hebt en zelfverzekerd kan rijden. Aan het einde van elke les is er een feedback moment waarin ze benoemt wat goed ging en wat beter kan ze neemt je mee in het proces. Je rijdt altijd met een veilig gevoel naast haar omdat ze altijd scherp blijft en de nadruk legt op jouw kijkgedrag. Je merkt dat ze al jaren in het vak zit en weet hoe ze moet begeleiden, ze kan goed motiveren en haalt het beste in je naar buiten ook is ze heel punctueel. Je voelt je gezien en gehoord bij haar ze is een hele lieve en professionele rijinstructrice. Het was ook altijd super gezellig met Gülhan en ik ga haar zeker missen! Ik zou haar zeker aanraden je wordt er een verstandige en zelfverzekerde bestuurder door. De communicatie met de rijschool zelf was zeer duidelijk en ik kreeg altijd een snelle reactie.

In 1 keer geslaagd dankzij Fatma!!

Net bij mijn eerste examen geslaagd. Fatma is een top instructrice. Ze voelt precies aan wat de goede manier is van uitleggen bij elke persoon. Ze blijft rustig maar vertelt duidelijk wat er beter kan en waar je op moet letten. Ze zorgt ervoor dat ik nu met veel vertrouwen de auto instap. Hiernaast waren de lessen ook nog eens leuk en keek ik nooit op tegen de lessen.

In 1 keer geslaagd dankzij Ayten

Dankzij de goede lessen in 1 keer geslaagd. Ayten zorgt ervoor dat je aan je zwakke punten werkt zonder je zelfvertrouwen te verliezen. Kon daardoor heel ontspannen mijn examen doen.

Super goede rijlessen

Super goede rijlessen gehad van Jonathan!! Erg gezellig altijd in de auto. Faalangst werd een stuk minder door zijn motivatie en coaching. In 1 keer geslaagd voor m’n examen! Thanks Jon :)

Aanrader!

Ik heb onlangs in 1 keer mijn rijbewijs gehaald, dankzij de vakkundige hulp van mijn instructrice Fatma. We waren elke les doelgericht bezig waardoor ik snel voortgang maakte, en daarnaast was het altijd gezellig in de auto! Het inplannen van lessen is dankzij de online agenda super eenvoudig, waardoor het makkelijk was de lessen met mijn werk te combineren. Al met al een zeer positieve ervaring, ik kan het iedereen aanraden!

Goede ervaring! Ik was en voelde me niet alleen in mijn leerproces

In een keer geslaagd door de begeleiding en hulp van de rijschool. Er wordt veel met je meegedacht en daardaar voel je je in het proces van leren minder alleen en fijner.

Fijne ervaring

Vandaag in 1x geslaagd met dank aan lieve Aysel! Ze laat je op je gemak voelen en is flexibel. Leren autorijden is vooral veel oefenen en Aysel heeft me daarbij goed begeleid. Ze was geduldig en liet duidelijk weten wat verbeteringspunten waren, zodat ik daarvan kon leren. Ook was er de mogelijkheid om zelf aan te geven waar ik nog meer aandacht aan wou besteden, wat ik erg fijn vond.

Menselijk bedrijf, fantastische instructeur

Door Rijschool Overtoom en met name instructrice Francis ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen auto. Het bedrijf zelf is menselijk in de omgang en dingen geregeld krijgen (aanvragen vh examen bijvoorbeeld) ging altijd snel. Francis is een fantastische instructrice, ervaren en kundig in haar vak. Ze zegt waar het op staat, ook als het niet goed gaat, maar altijd goed bedoeld. De lessen bouwden logisch op, en we hadden aan het einde genoeg tijd om te werken aan wat beter kon (en het was ook duidelijk wat deze punten waren). Als er een keer iets was (andere ophaallocatie, kan er nog een les tussen etc) dacht ze altijd mee. Ik kan Rijschool Overtoom en met name Francis ten harte aanbevelen!

Perfect school

Excellent school with highly professional teachers. Perfectly organized processes of communication and lessons. Special thanks to my teacher Musa, a person who has a special gift оа teaching and correcting non-obvious mistakes in order to ensure confident and safe driving. Good luck everyone!

Heel erg bedankt Rijschool Overtoom en met name Musa

In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs! Zeer goede ervaring gehad met Musa. Hij zal zijn best doen om ervoor te zorgen dat je je zelfverzekerd voelt achter het stuur. Het waren geweldige rijlessen die ik heel erg ga missen! Dankzij Musa is het halen van een rijbewijs voor mij een plezier geworden!

Positive experience on a new car

Good experience, I enjoyed my classes with Jonathan. During the classes, I received a lot of useful practical tips. It was nice to drive a relatively new car with a lot of built in systems, such as mirror adjustment when going reverse.

• Would you recommend us? Yes

Superfijne rijlessen

Francis heeft mij enorm goed begeleid op weg naar het rijexamen, met persoonlijke aandacht, goed advies en geduld. Ook als zenuwen in de weg zitten loodst ze je er op een heel prettige manier doorheen. De rijlessen worden zo benut dat ze precies aansluiten bij je eigen leertempo. Ze heeft goed door wat je mogelijke struikelblokken zijn, en helpt met het oefenen totdat je het onder de knie hebt.