Zeer prettige rijschool

Instructeur George heeft ontzettend veel geduld en legt op een prettige en rustige manier alles uit. Tegelijkertijd brengt hij het plezier in autorijden over en zorgt voor een gezellige sfeer. Ik kan Rijschool Overtoom iedereen aanraden, en in het bijzonder mensen die het spannend vinden om de weg op te gaan. Ook het contact met het kantoor is zeer prettig en persoonlijk.

Fatma is een topper!

Afgelopen week mijn rijbewijs gehaald dankzij de kundige lessen van Fatma. Fatma heeft goed door dat het halen van je rijbewijs als je wat ouder bent én theoretisch geschoold, best even schakelen is. Zij is geduldig en wanneer nodig streng (maar altijd met humor!). Fatma is ook enorm flexibel; de avond voor mijn examen maakte zij tijd vrij om van 7 tot 9 in de avond nog te lessen. Door die ervaring met in het donker rijden, werd het afrijden in de ochtend een stuk makkelijker. Naast deskundig en flexibel is Fatma ook gewoon een heel fijn persoon met veel mensenkennis en humor. Met lessen in Amsterdam kom je soort de raarste situaties tegen en het is fijn om daar samen niet alleen van te leren, maar er ook om te kunnen lachen. Wat betreft de voorbereiding: doordat Fatma examenroutes met je oefent, kan het zomaar zijn dat je de route van je examen al eens hebt gereden. Dat is enorm behulpzaam. Ook leert zij je om niet in je hoofd te gaan zitten wanneer je een klein foutje maakt! Fatma je bent een topper en dank. Ik ga onze lessen enorm missen.

Fatima topper

Vandaag ben ik voor het eerst in mijn eentje de auto ingestapt met rijbewijs op zak! Dit had ik nooit gekund zonder de kennis en kunde van Fatima en Rijschool Overtoom! Ik heb de lessen altijd als heel leerzaam en ook gezellig ervaren. Fatima is rigoreus en zal je altijd pushen het meeste uit de rijlessen te halen. En daardoor in één keer slagen is natuurlijk super fijn!! Thank you thank you!

Couldn’t have asked for more from Ayten

After having a South African licence for 10 years and living in NL for 5, I finally took the plunge to get my Dutch drivers licence and couldn’t be happier with Rijschool Overtoom! Ayten helped me to adjust to a totally new driving style and was always happy and friendly - even when I made stupid mistakes. I found myself looking forward to the lessons every week and I know there’s no way I would have passed in 1 if not for Ayten’s steller guidance :)

Heel erg goed!!!

Ik kwam bij Cindy na les gehad te hebben bij 2 andere rijscholen, helaas zonder succes. Cindy heeft geholpen om mij te begeleiden naar het praktijkexamen en op 21 februari ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik kan Cindy echt aan iedereen aanraden! Ze is geduldig en kan zich goed inleven in elke leerling. Cindy geeft jou rust in de auto en kan heel goed les geven. Als je van Cindy les krijgt weet je zeker dat je gaat slagen!

Fijn, professioneel en behulpzaam (maar ook gezellig!)- Gulhan Coskun

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij rijschool Overtoom, met mijn instructrice Gulhan. Niet alleen heb ik veel geleerd tijdens de lessen, maar het was ook ontzettend gezellig. Gulhan was zeer professioneel en zorgde voor een prettige en ontspannen leeromgeving. Haar geduld en duidelijke instructies hebben mij enorm geholpen tijdens het leerproces. Ik zou deze rijschool en Gulhan als instructrice zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een goede rijopleiding met een persoonlijke touch. Bedankt Overtoom!

zeer professioneel en vriendelijk

Ik kan rijschool Overtoom rijschool echt aanbevelen als een goede investering van zowel tijd als geld. Ik ben enorm dankbaar voor de professionele rijinstructeurs Francis en George Robben van deze rijschool. De afgelopen tijd heb ik les gehad van beide. Ik was erg bang en had twijfels of ik ooit mijn rijbewijs zou halen vanwege mijn angst. Vooral Francis heeft me enorm gesteund en begeleid tijdens alle lessen. Ze is zeer ervaren, professioneel en vastberaden. Het was geweldig dat ze zo standvastig was en een professionele aanpak hanteerde. Tijdens mijn rijlessen kwamen alle aspecten van zelfreflectie over het examen naar voren. Ze leert je echt autorijden en jouw rijbewijs halen. Maak zeker gebruik van haar professionaliteit. Van George heb ik geleerd hoe ik rustig en kalm kan rijden, maar tegelijkertijd altijd aandacht moet hebben voor het verkeer. Ik ben ook erg dankbaar voor de prettige en keurige administratie.Hartelijk dank.

Hele fijne en leerzame opleiding van de liefste Gulhan

Hartstikke bedankt Rijschool Overtoom. En ook heel erg bedankt Naziha (schakel rijden). Ik ben aanvankelijk begonnen met schakel rijden maar dat gaf toch wel veel stress and ik wilde niet te lang doen over het leren rijden dus ben toen overgestapt naar automaat rijden. Beiden instructeurs zijn erg prettig en toegankelijk om van te leren rijden. Beiden wil ik bedanken voor hun inzet en geduld om mij te kunnen leren veilig in een voertuig te kunnen bewegen.

Na jaren weer met plezier aan het autorijden! - Gulhan

Twaalf jaar geleden haalde ik mijn rijbewijs, maar had nooit veel behoefte om de auto te pakken. Omdat ik studeerde in Amsterdam, had ik geen auto ter beschikking en maakte ik alleen gebruik van de fiets en het openbaar vervoer. De drempel om de auto te gebruiken werd steeds hoger omdat je nauwelijks rijdt. Na ruim 7 jaar niet te hebben gereden, had ik ineens de noodzaak voor een eigen auto. De website van Overtoom sprak me aan en zodoende kwam ik terecht bij Gulhan voor automaat opfrislessen. Wat een geluk! Naast het feit dat de rijlessen erg gezellig waren en voorbij vlogen, heeft Gul een zeer fijne stijl van lesgeven. Ze is super scherp en geeft feedback op een positieve manier. Instructies zijn duidelijk en ze vindt het niet erg om dingen meerdere keren uit te leggen. Tijdens de lessen lag de nadruk op veilig kunnen deelnemen aan het verkeer, goed kijken en kunnen anticiperen. Dankzij Gul stap ik nu niet alleen met vertrouwen in de auto, maar ook de liefde voor het autorijden aangewakkerd. Inmiddels heb ik al weer vele plezierige kilometers in mijn eigen auto gereden. Zonder enige twijfel raad ik iedereen aan om bij Gul te lessen. Super bedankt!!

De leukste persoon om autorijden van te leren!

Vandaag geslaagd met behulp van de rijlessen van Francis. Deze zeer ervaren rij instructrice vertelt je precies hoe het zit, heeft goede tips, is betrokken, houd je gefocust en kijkt verder dan de oppervlakte. Of je nu moeite hebt met leren autorijden of niet, zij is de leukste persoon om van te leren! Dank je Francis <3

Na 20 jaar moed verzamelen geslaagd met topper Francis!

Nooit durfde ik het aan om te beginnen met rijles en ik zei altijd maar tegen mezelf dat het ook niet echt nodig was. Ik dacht dat ik er nooit aan zou beginnen, tot ik het vorig jaar met een klein kind toch naar de vrijheid van een auto begon te verlangen. En wat een geluk heb ik gehad dat ik iij Francis in de auto terecht kwam. Met haar geduld, haar 'recht voor zijn raap mentaliteit', duidelijk maar me nooit het gevoel gevend dat ik stom of traag was en vooral ook haar gezelligheid in de auto is het me toch vorige week gelukt! Iets wat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Francis ik mis je nu al en ben je super dankbaar voor alles.

Mijn zelfvertrouwen weer terug!

23 jaar mijn rijbewijs, maar al 9 jaar niet meer achter het stuur gezeten. Weg rijervaring en ondertussen een grote angst voor de snelweg ontwikkeld. Zonde! Ik besloot opfrislessen te nemen en werd door rijschool Overtoom gekoppeld aan Fatma Kapukaya. En wat ben ik daar blij mee geweest! Fatma is gezellig, maar duidelijk en streng op de momenten dat ‘t nodig is. Ze heeft mij, met al haar ervaring en geduld, over m’n snelwegangst heen geholpen. Ik heb inmiddels een auto gekocht en ben weer zelfverzekerd op de weg te vinden. Dank Fatma, zonder jou was me dat niet gelukt!

Na meer dan 10 jaar weer met vertrouwen achter het stuur! Bedankt Heidi!

Ik heb op mijn 17de mijn rijbewijs gehaald & daarna een paar keer gereden. Omdat ik me nog angstig voelde achter het stuur & dichtbij studie en werk woonde vond ik het niet meer nodig om in de auto te stappen. Uiteindelijk werd het angstige gevoel alleen maar erger en durfde ik zelfs niet meer te rijden. Na meer dan 10 jaar wilde ik de draad weer oppakken en mijn eerste les met Heidi was perfect om die basis weer te leggen! Ik merkte dat ik al na de eerste les genoeg zelfvertrouwen had om naast de lessen met Heidi samen met mijn vriend te gaan oefenen en uiteindelijk alleen. Heidi wist precies hoe ze me gerust kon stellen & was een zeer goede instructeur! Naast het feit dat de lessen heel gezellig waren, heb ik echt het gevoel dat ik nu weer lekker in de auto kan stappen en heb ik zin om mijn rij-skills verder te ontwikkelen :) Bedankt Heidi & rijschool overtoom!

In 1 x geslaagd met Huriye!

De eerste les was ik zó bang, maar dankzij Huriye vind ik rijden nu leuk, ik voelde me altijd veilig, er was altijd een ontspannen sfeer in de auto. Huriye ziet alles, maar geeft je tegelijkertijd het gevoel dat je het alleen kunt. En dat is nu dus ook zo! Heel erg bedankt Huriye!!!

Fatma en Gulhan leren je echt rijden!!

Ik ben met rijlessen begonnen zonder enig inzicht in auto's, wegen en rijden. Ik denk dat ik zelfs de rijinstructrices versteld heb doen staan van mijn beginnersniveau. Maar zo mag je beginnen en je wordt altijd serieus genomen. Totdat Gulhan alleen automaatlessen ging geven was zij mijn anker in de auto. Haar instructies hebben me op de weg gehouden, haar lessen hebben me gemotiveerd en het belangrijkste, ze heeft me geleerd te rijden. Elk detail kwam aan bod; ze leert je het complete pakket met toepassing. En met een mix van humor, geduld en strengheid als het nodig is. Daarna ging ik naar Fatma Kapukaya. Ik had door Gulhan al een goede basis, maar het schortte aan zelfvertrouwen op de weg. Fatma heeft ervoor gezorgd dat ik dat zelfvertrouwen kreeg. Ze kijkt, luistert en zoekt de beste manier van leren die bij je past en die je zelfvertrouwen op niveau krijgt. Les op maat, dat is in feite wat je krijgt. Fatma voelt haarfijn aan waar aan gewerkt moet worden. Bij mij zei ze: je brein werkt anders. Daar kan je (=ik) (te) lang over nadenken maar zij pakt direct door en voor je er erg in hebt heeft ze een manier gevonden die maakt dat je daadwerkelijk leert rijden met een zeker gevoel. Het helpt enorm als er iemand naast je zit waar je je op alle mogelijke manieren veilig bij voelt, die echt haar best doet je beter te maken, les na les, en die aanvoelt wat er moet gebeuren en wat je nodig hebt. Bij Fatma en Gulhan is dat zo. Fatma en Gulhan ben ik eeuwig dankbaar, deze twee vrouwen hebben me hier helemaal doorheen getrokken en me gestut en gesteund. En nu heb ik mijn rijbewijs. Ik ben oprecht dolgelukkig. Bij hen zit je als leerling goed, of allerbest!

Super - bedankt Ayten!!!

Hele goede ervaring gehad met deze rijschool. En dankzij de lessen van Ayten ben ik in 1x geslaagd!!! Ayten ziet goed waar er ruimte voor verbetering ligt en communiceert dit met je op een fijne en geduldige manier. De sfeer in de auto was altijd goed en motiverend. Als ik het over zou moeten doen, zou ik zeker weer rijles willen van rijschool Overtoom en van Ayten! Super bedankt!

In 1 keer slagen met Huriye en Ayten!

Ik ben echt heel blij met de rijlessen die ik bij Rijschool Overtoom heb gehad. Ik heb lessen gehad met Huriye en Ayten. Ik ben ze beide heel erg dankbaar voor alle lessen die ik met ze heb gedaan. Ze zijn beide heel aardig en geduldig, hierdoor is er een hele fijne sfeer tijdens het rijden en voel je je ook echt veilig tijdens het leren. Met Huriye heb ik heel snel geleerd om zelfstandig te zijn tijdens het rijden, maar ik had op geen enkel moment het gevoel dat ik in het diepe gegooid werd. Ik vond dit een hele fijne manier van leren. Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd en ik ben echt super blij!

Automaat les bij Gulhan - hele fijne instructrice

Yes! Vandaag geslaagd. Hele fijne lessen gehad bij Gulhan. Heel duidelijk en rechtvaardig. Heeft mij ook echt geholpen met zelfverzekerd rijden. Iedereen lessen bij Gulhan! hahaha

Fatma Kapukaya is een topper!

Deze week heb ik door Fatma Kapukaya mijn rijbewijs gehaald. Fatma is steengoed in haar werk! Tijdens de lessen gaf zij op constructieve wijze feedback. Haar analyses zijn scherp, en op een prettige en duidelijke manier geeft ze aan waar de vaardigheden verder ontwikkeld kunnen worden. Fatma blinkt uit in het lezen van haar leerlingen; zowel op emotioneel/mentaal niveau als qua rijvaardigheden. Zij weet feilloos in te schatten wat er nodig is en past haar benadering daar moeiteloos op aan. Dat vertaalt zich niet alleen in betere rijvaardigheden, maar ook in een gevoel van vertrouwen en veiligheid in de auto. En dan de gezelligheid – rijden met Fatma is gewoon ontzettend leuk! We hebben goede gesprekken gevoerd en er is veel gelachen. Kortom, Fatma is niet alleen een geweldige instructrice, maar ook een fijn persoon om mee op pad te zijn. Ik ben haar erg dankbaar voor haar deskundige begeleiding. Door Fatma stap ik nu vol vertrouwen de auto in!

Op Weg naar Zelfvertrouwen: Dankzij Fatma, Gulhan en Nordin!

Mijn rijinstructrice Fatma Kapukaya is gedurende mijn leertraject buitengewoon waardevol en ondersteunend geweest. Wanneer ik nu rij, hoor ik haar wijsheid in mijn oren, en ik voel me veilig op de weg. Het behalen van mijn rijbewijs betekent meer voor me dan ik zou willen toegeven. Fatma wist precies wat ik nodig had om daar te komen; ze stemde af op wie ik was en hielp me mijn vaardigheden en zelfvertrouwen te vergroten. Met haar aan je zijde leer je te herkennen dat je rijstijl iets over jou als persoon zegt en soms overweldigend kan zijn. Maar je kunt niet om een vriendelijker ziel vragen om je erdoorheen te helpen. Het is rijles en therapie in één. Ik heb altijd veel plezier gehad en keek uit naar mijn lessen. Ik begon met autorijden bij Overtoom Rijschool niet lang na de pandemie, en Gulhan Coskun was mijn eerste instructeur. Maar vanwege een studieperiode in het buitenland en de vreselijke wachtlijst bij het CBR kon ik me niet aanmelden voor het examen in 2022. Toen ik terugkwam uit het buitenland stond Gulhan op het punt over te stappen op automatisch lesgeven. Samen besloten we dat ik te ver gevorderd was en dat het zonde zou zijn om het examen niet met schakelen te doen. Ze vertrouwde erop dat ik doorging met haar collega Fatma. Het was geen gemakkelijke keuze, maar het was mogelijk omdat ze allebei uitstekende mensenkenners zijn en wisten hoe ze me gedurende het hele proces moesten ondersteunen. Ik voelde me heel goed verzorgd door hen en Overtoom Rijschool. Gulhan kwam zelfs naar mijn examen om me samen met Fatma te ondersteunen! <3 Dreamteam Het leven gebeurt en planning kan rommelig worden, maar iedereen probeerde zijn best te doen om het te laten werken. Ik moet ook Nordin bedanken, want mijn theorie liep bijna af voor het praktijkexamen. Zonder zijn hulp had ik vele maanden langer moeten wachten, maar hij heeft hemel en aarde bewogen om me te helpen. Heel erg bedankt! Het is gelukt!

Amazing Instructor Gulhan!

Wonderful driving school, with highly professional driving teachers and staff. I passed my driving exam in 1x after taking lessons with my wonderful instructor Gulhan. She was very professional and encouraging, and made sure was 100% ready to take my exam! Thank you also to Nordin for the management and organization of all my lessons! Would highly recommend learning to drive with them!

• Would you recommend us? Yes

Rijschool Overtoom instructrices kijken naar wat jij nodig hebt als persoon

Wegens omstandigheden twee verschillende rij instructrices gehad binnen rijschool Overtoom. Zowel Gulhan als Fatma kijken echt naar wat jij als leerling nodig hebt. In mijn geval was dit vooral heel veel vertrouwen in mezelf dat ik het kon en een ontspannen gezellige sfeer in de auto. Dit alles heeft mij er doorheen gesleept om na een slechte start bij een andere rijschool uiteindelijk toch mijn rijbewijs te halen. Veel dank dames. Ik neem jullie adviezen voor altijd mee!

Best experience with Gulhan

Had a great driving and learning experience with Gulhan, she explained everything so clearly and was always such a great person to be around! Thanks to Gulhan I passed my driving exam, first try!

• Would you recommend us? Yes

Weer plezier in autorijden

Naast dat instructeur Heidi perfect aanvoelde wat ik nodig had om weer vertrouwen te krijgen in mijn eigen rijkunsten, hebben we ook erg gelachen. Ik stap na jarenlange stilstand weer met heel veel zin de auto in! Dank voor alles, Heidi.

Bedankt ayten! In 1x geslaagd

Dankzij de goede lessen van ayten geslaagd. Ze was heel lief en geduldig maar ook streng waar dat nodig is. Met de app plannen en lessen kopen gaat ook soepel, al met al hele fijne ervaring. Bedankt Ayten!!