goede rijschool

De rijlessen worden door George met veel precisie en geduld gegeven. Hierdoor wordt een fijne en veilige leeromgeving gecreëerd om goed te kunnen leren rijden. Verder wordt door de rijschool flexibel omgegaan met het plannen van rijlessen. Ik ben in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Veel dank George en Rijschool Overtoom!

Oefening baart kunst!

10 jaar geleden had ik bij een andere rijschool examens gedaan en het niet gehaald en gestopt. Na een poos toch besloten om weer te lessen en het af te maken en had bij Overtoom een lesje geplanned met Rein Tiemens. Een erg fijne communicatie met de dames van Overtoom en wat een verschil in instructie! Rein legt alles goed, duidelijk en rustig uit, hij neemt de tijd voor je om de dingen te oefenen waar je nog niet sterk in bent. Naast zijn engelengeduld en goede gespreksonderwerpen heeft hij een enorm goede smaak in muziek en keek ik altijd uit naar de lessen. Gisteren eindelijk mijn rijexamen gehaald dankzij het oefenen en herhalen! Bedankt Rein!

Beste instructrice die je kan hebben!

Ik had geen betere instructrice kunnen hebben. Aysel weet je op je gemak te stellen en geeft je veel vertrouwen in je eigen rijvaardigheden. Flexibel met welke tijden ook voor jou werken, accuraat, snel geleerd en ook nog erg gezellig gehad! Aysel, bedankt voor alles! Stiekem ga ik het wel een beetje missen ;)

In 1x geslaagd dankzij Aysel!

Ik heb super fijne rijlessen gehad bij Aysel via Rijschool Overtoom. De begeleiding was top, de lessen waren heel leerzaam en ook gezellig. Aysel hielp me goed op weg en ze gaf goede feedback. De leermomenten van de ene les werden toegepast in de andere les en zo hebben we alles herhaald waardoor ik in 1 keer kon slagen. Super bedankt Aysel en Overtoom!

Dankzij Wilma weer de weg op!

Na 20 jaar niet te hebben gereden heb ik een opfriscursus gedaan onder begeleiding van Wilma. Zij is zeer deskundig. Heb veel van haar geleerd en bovendien was het erg gezellig. Dank je wel.

In 1985 heb ikzelf bij Overtoom rijles gehad, nu mijn oudste dochter in 1 keer geslaagd

Een erg prettige rijschool, betrokken en flexibel. Rij-instructeur Naziha is top! Zij heeft mijn dochter in 1 keer laten slagen Ze geeft ontzettend goed les, gezellig, ontspannen en je leert veel. Bedankt allemaal.

Erg goede opfriscursus

Na 15 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald te hebben, heb ik weinig gereden en de afgelopen 9 jaar nagenoeg niet. Door gebrek aan recente rij ervaring was ik onzeker de weg op te gaan. Na de opfriscursus van Rijschool Overtoom heb ik het vertrouwen terug. Dank vooral aan de prettige en kundige begeleiding van Yavuz! Zou het iedereen aanraden!

Ik zou PeterPaul en Overtoom rijschool zeker aanraden!

Ik heb een goede ervaring gehad met mijn rij-instructeur PeterPaul en de rijschool Overtoom. No-nonsens, snelle en eerlijke manier van communiceren met de rijschool. En dat was zeker ook te zeggen van PeterPaul. Het was leuk en werd dan zelfs gezellig, maar hij wist me wel ook scherp te houden wat zeker ook nodig is. Dat was een goed balans. Hij geeft vertrouwen en is eerlijk. Nogmaals dank!

Eindelijk gelukt dankzij deze rijschool!

Na vaak gezakt te zijn bij andere rijschool hier een frisse start gemaakt. Met hulp van Nordin klaar gestoomd en m’n rijbewijs gehaald vandaag. Ik werd op m’n gemak gesteld en tegelijkertijd heb ik echt stukken beter leren rijden zodat ik met veel meer zekerheid m’n examen gedaan heb. Fijne, goede en gezellige lessen gehad. Thanks!!

door deze lessen durf ik weer!

Door mijn lessen, speciaal gericht op rijangst, durf ik nu zomaar een Greenwheels te huren en weg te rijden. Wilma is een supergoede instructeur met zeer veel geduld. Dankjewel Wilma!

Geweldig en enorm leerzame tijd gehad

Ik heb voorheen 2,5 jaar lang les gehad bij een andere rijschool, zonder enig succes. Bij deze rijschool ben ik namelijk nooit toegekomen aan een examen. Uiteindelijk ben ik op advies van vele mensen om mij heen bij Overtoom beland. Jihane werd onder andere dan ook vaak genoemd als een van de beste. Uiteindelijk heb ik ongeveer 5 maanden bij Jihane gereden en heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald!!! Ik ben haar dan ook super erg dankbaar; voor al haar begrip, geduld en vooral voor alle keren dat ik wou opgeven maar zij gelukkig nooit. Ik kijk terug op een hele gezellige en leerzame tijd die ik samen met Jihane heb doorgebracht, en zal Overtoom en met name haar dan ook aan iedereen aanbevelen.

In 1 x geslaagd

Uitstekende rijlessen genoten bij Nordin. Professionele aanpak, gecombineerd met een prettige sfeer in de auto! Ook het contact met de rijschool verliep altijd vlot en soepel! Nordin bedankt voor de lessen! Tot ooit voor een rood stoplicht! Rijschool Overtoom echt een aanrader! Groet Sjoerd

In een keer geslaagd!

Altijd super rijlessen gehad van Fatima! Zeker een aanrader.

In 1x geslaagd dankzij Sabina

Ik heb hele fijne lessen gehad. Met Sabina was het altijd gezellig, maar heb ik ook heel veel geleerd. Ze legt alles duidelijk, rustig en met geduld uit. Verder neemt ze aan het einde van elke les de tijd om terug te kijken op wat je wel en niet goed vond gaan. Uiteindelijk was ik veel te zenuwachtig voor het examen, maar heb ik het toch in 1x gehaald!

In een keer geslaagd voor mijn rijexamen, met dank aan Jihane!

Ik vond Rijschool Overtoom een hele prettige plek om lessen te nemen. Jihane is een hele sympathieke en deskundige rij-instructrice. Daarnaast heeft ze veel geduld en kan ze heel goed uitleggen. Organisatorisch was alles heel goed geregeld en ook contact opnemen met de rijschool ging erg makkelijk. Overtoom is zeker een aanrader.

Hele fijne rijschool, Ayten is een topper!

Hele fijne rijschool, goed geregeld en georganiseerd. Dankzij de goede begeleiding van Ayten heb ik mijn rijbewijs in. 1 keer gehaald!

Zeer goede ervaring met opfriscursus

Omdat ik al jaren niet meer had gereden en daarom niet meer achter het stuurde durfde, heb ik heb afgelopen weken drie opfrisrijlessen van 1,5 uur gevolgd via Rijschool Overtoom bij Aysel. Dit was ontzettend nuttig en ging heel erg goed! Ik vond Aysel een heel fijne en goede instructrice: ze geeft duidelijke instructies die niet dwingend overkomen en geeft uitleg waar nodig. Ze gaf mij aan het begin van de eerste les ook genoeg tijd en ruimte om zelf aan te geven waar ik comfortabel mee was: zo heeft ze het eerste kwartier even het schakelen voor mij gedaan omdat ik daar nogal zenuwachtig over was. Sinds de opfrisrijlessen heb ik inmiddels weer twee keer zelfstandig gereden (voor het eerst sinds jaren) en dat ging heel goed! De communicatie met zowel de rijschool als Aysel zelf liep heel soepel en prettig, dus daar ben ik ook zeker over te spreken. Al met al zou ik beiden zeker aanraden!

Opfriscursus door Aysel: absolute aanrader!

Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar rij heel weinig. Vandaar dat ik een aantal (opfris)lessen bij Aysel heb gevolgd. In de eerste les was ik ontzettend bang en onzeker, maar zeven lessen later reed ik zelfverzekerd en vond ik het ook weer leuk om te rijden. Als je op zoek bent naar iemand die recht voor haar raap is, enthouisast is, je zelfvertrouwen geeft en ontzettend goed is in haar vak, ga dan voor Aysel!!

Uitstekend, ervaren en professionele rijschool

Ik heb mijn rijlessen bij George Gevolgd en ik zou iedereen die zijn/haar rijbewijs wilt halen aanraden om bij deze rijschool te lessen. Ervaren instructeurs met een goede en kalme aanpak die het voor leerling fijn en vertrouwd maakt. Ik heb veel te danken aan de lessen van Rijschool Overtoom !

Vandaag in een keer geslaagd met Rijschool Overtoom!

Fijn rijles gehad van Aysel: uiterst betrokken, sympathiek en recht voor zijn raap. Gezien de lat hoog lag in de lessen, viel het praktijkexamen vandaag enorm mee. Dank voor alle leuke en leerzame lessen!

Wat een fijne en professionele rijschool in Amsterdam!

Rijschool Overtoom, met Fatima als instructeur, heb ik via twee vrienden aangeraden gekregen. Geen moment spijt van gehad! Erg fijne, leuke en leerzame (dubbele) lessen, gemakkelijk in te plannen via een app of de instructeur. Fatima als instructeur kan ik absoluut iedereen aanraden. Ze is enorm ervaren, stelt je erg op je gemak, leert je alles wat je moet weten en is kritisch op momenten dat dit nodig is. Vanwege corona duurde via het CBR helaas alles wat langer, maar Belinda en Carla van Rijschool Overtoom hielden mij goed op de hoogte en zorgden ervoor dat toetsen en examens alsnog snel en naar wens ingepland konden worden.

Top begeleiding van George, in 1x geslaagd!

Hele fijne lessen gehad met duidelijke uitleg en reflectiemomenten. Sympathieke instructeur!

Heel fijn traject gehad met Aysel! In 1x geslaagd!

Aysel is een professionele, betrouwbare en fijne instructrice. Ik heb me tijdens de lessen altijd op mijn gemak gevoeld en heb enorm veel geleerd.

Super fijne rijschool! En geweldige instructrice Fatima

Super fijne begeleidende rijschool. Professioneel en voor mij was de snelcursus erg fijn ondanks Corona. Fatima kan ik ook erg aanbevelen en heeft mij erg goed geholpen. Tevredener kan ik niet zijn :)

Fijne lessen in gemoedelijke sfeer. In 1 keer geslaagd.

Les gehad bij Aysel. Zeer meedenkend, flexibel en accuraat.