Eerlijk en betaalbaar!

Ik was erg blij met mijn keuze voor Overtoom. Mijn complimenten voor mijn instructeur Ab! Heel relaxed en eerlijk. Goede uitleg op de examendag en nog even geoefend. En in één keer geslaagd! Thanks Overtoom

Ontzettend fijn

George is de beste instructeur die ik had kunnen wensen. Altijd rustig, altijd geduldig, altijd in voor een fijn gesprek. Het vertrouwen en de handige tips die George mij heeft gegeven tijdens het rijden in de chaos van Amsterdam hebben ervoor gezorgd dat ik nu 100% voorbereid en vol vertrouwen de weg op ga. Dank voor alles!

Ik durf weer te rijden!

Na 10 jaar met angst en beven achter het stuur (of helemaal niet), heeft Wilma ervoor gezorgd dat ik weer met plezier in de auto stap. Wat een vrijheid! Professionele en vriendelijke aanpak met een flinke dosis Amsterdamse gezelligheid. Dankjewel Wilma voor alle tips en aanmoediging!

Geweldig!

Wat een fijne rijschool. Hele duidelijke, goede communicatie en mega vriendelijke mensen. Ik heb gelest met Fatima en had mij geen betere instructrice kunnen wensen. Duidelijk, vakkundig en gewoon ontzettend leuk. Ze wist altijd precies wat mijn knelpunten waren, vaak nog voordat ik het zelf wist. Deze vrouw kan werkelijk iedereen leren rijden. Veel met haar gelachen terwijl ik heel goed heb leren rijden - ik heb ondanks mijn faalangst mijn rijbewijs in één keer gehaald, mede dankzij Fatima's fantastische lessen. Ik zal haar missen!

Met veel geduld en structuur mijn rijbewijs weten te behalen

Peter Paul heeft met heel veel geduld, maar wel met een kritische strenge toon (en veel gelach) mij leren autorijden. Door zijn enorme ervaring in het vak heeft hij constant door wat er mis gaat en hoe dat op te lossen, ook al moet hij het 5 keer opnieuw benoemen haha. Hij vroeg regelmatig waarom ik een bepaalde (foute) keuze maakte om op die manier zelf na te denken over de juiste manier van rijden. Op die manier leer je de logische stappen zelf in te zien. Daarnaast heb ik gedurende de lessen altijd het gevoel gehad de controle te hebben over de auto en veilig te zijn, ook al moest hij heel vaak ingrijpen. Hij let altijd goed op en zorgt er voor dat twee uur per week het moment is dat jij gaat leren om de auto te besturen en niet zozeer de 30e student bent van die week. Daarnaast zijn de ervaringen met Rijschool Overtoom ook erg prettig. Hele goede communicatie en het inplannen van lessen gaat zeer gestructureerd. Al met al een hele fijne ervaring! Ik geef een 9 want een 10 geef ik nooit.

Super!

Wilma heeft mij echt ontzettend goed geholpen. In slechts 7 lessen voelde ik mij weer helemaal vertrouwd in de auto. 6 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en daarna nooit meer gereden, maar zo ver laat ik het nu echt niet meer komen dankzij Wilma! Super fijn om iemand naast je te hebben die je gerust stelt en je gewoon je ding laat doen.

De drempel over!

Na 13 jaar niet gereden hebben en eigenlijk na het behalen van rijbewijs nooit meters gemaakt te hebben nu toch de stap genomen voor een rij-angst cursus bij Wilma. Ik ben zo blij dat ik deze drempel over ben gegaan! Wilma heeft me in 10 lessen het zelfvertrouwen en verkeersinzicht gegeven er weer voor te gaan, dit met veel gezelligheid en in ontspannen sfeer. Door haar nuchtere houding ‘nou, je bent er toch gekomen?’ en ‘gewoon wat meer schijt hebben aan de rest’ is het vertrouwen terug gekomen dat dit toch ook voor mij is weggelegd. Dank je wel hiervoor!

Kan me geen fijnere rijschool wensen

Wat ben ik ONGELOFELIJK blij met deze rijschool en mijn instructeur George. De sfeer was altijd fijn en rustig, hij was heel duidelijk en ook gezellig. Ik was best onzeker of ik wel zou kunnen rijden, maar door de fijne ondersteuning van George heb ik in 1x mijn rijbewijs gehaald!!!! Ik zou iedereen willen aanraden om ook bij Overtoom te gaan rijden. En George, HEEL erg bedankt voor de fijne lessen en ik ga ons meezingen met radio 10 missen!! :)

Super!

Tijdens de rijlessen was er altijd een fijne sfeer in de auto waardoor ik me goed op mijn gemak voelde. Daarnaast werd er goed geluisterd naar wat ik graag wou doen in de lessen. Kortom een super fijne manier om te leren autorijden.

Hele fijne opfrisles

Ik had een opfrisles met Paul. Om het stof er af te halen, zoals hij het noemde. Zijn prettige stem, ik zou willen dat hij altijd bij mij in mn oor aanwijzingen zou kunnen geven! Ik heb in 1.5 uur heel veel geleerd, dank je!

Ik kon me geen betere rijlerares wensen!

Jihane is een geweldige rijlerares, ze is geduldig en duidelijk en laat leerlingen zich op hun gemak voelen. Ze wist mij perfect voor te bereiden op het examen en op het zelfstandig rijden daarna. Veiligheid staat bij haar voor op. Ik kan haar aan iedereen aanbevelen!

Helemaal top!

Overtoom is echt een super goede, super fijne rijschool! Ik heb bij Fatima gereden en zou haar 100% aanraden. Ze geeft goede feedback, waardoor je makkelijk elke les je rijden weer wat kan verbeteren. Daarbij is het ook nog een super gezellig bij haar in de auto. Als je een rijschool zoekt in Amsterdam, dan is dit de place to be!

Met Rein Tiemens weet je gewoon dat het je gaat lukken

Rijschool Overtoom regelt alles netjes en overzichtelijk. Met Rein Tiemens heb ik de beste instructeur getroffen die ik me kon wensen. Hij is betrokken, geduldig en heeft allerlei slimme tips om je veilig, vlot en vriendelijk te laten rijden. Hij kijkt niet alleen naar je techniek, maar ook naar jou als mens: wat voor type ben je? Wat is je rijstijl, waar ligt je kracht en wat zijn je valkuilen? Hij is geduldig en heeft een breed arsenaal aan leerstijlen en leerinterventies, óók als je last hebt van stress, of als je een bepaald probleem niet onder de knie lijkt te krijgen. Zo ontwikkel je je met plezier, zelfvertrouwen en zelfredzaamheid tot een goeie bestuurder. Rein zorgt dat je op tijd toe bent aan je examen, niet te vroeg, maar ook zeker niet te langzaam. Met Reins brede belangstelling van koken tot geschiedenis, psychologie en voetbal is bovendien geen lesuur saai! Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd als eenenveertiger, en ik ga onze lessen gewoon echt missen Lieve Rein, ontzettend bedankt - deze reis naar het rijbewijs van een van de beste roadtrips die ik ooit gemaakt heb!

Geweldige rijschool

Ik heb mijn rijlessen bij Jonathan gevolgd. Ik heb veel geleerd en ook veel plezier gehad tijdens het rijden. Hij leert je snel zelfstandig rijden waardoor je vertrouwen krijgt, een prettige grappige instructeur. Ik heb mijn TTT en praktijkexamen in 1 keer gehaald met behulp van de geweldige lessen van Jonathan. Bedankt voor de topervaring.

Zeer goede en professionele rijlessen

Afgelopen maanden mogen lessen bij George van Rijschool Overtoom. Telkens veel plezier gehad in de lessen en ontspannen kunnen rijden. Wist duidelijk uit te leggen waar de verbeterpunten zaten in het rijgedrag en heb zodoende mijn tussentijdse toets en examen allebei in een keer weten te halen dankzij de hulp en inzichten van George. Al met al ontzettend te spreken over de lessen van de afgelopen maanden. Een aanrader voor iedereen.

Heel fijne ervaring

Na jarenlang niet te hebben gereden heeft Wilma me mijn zelfvertrouwen teruggegeven. Ze weet precies hoe ze om moet gaan met mensen die het spannend vinden om weer achter het stuur te gaan zitten. Ze pusht niet maar is juist heel geduldig. Wilma weet je op een prettige manier en met een goed gevoel voor humor te motiveren steeds een stapje verder te zetten. Dit was precies de aanpak die ik nodig had, door haar durf ik weer. Bedankt Wilma!

Top rijschool

Ik begon bij deze rijschool met 0 ervaring van auto's. De instructeur waarbij ik gelest hebt heet Rein. Rein is een goeie bestuurder met veel ervaring met de auto en met mensen. Hij kan goed uitleggen hoe je een fout kan verbeteren. hij heeft leuke ezelsbruggen bij moeilijke verkeer situaties die je echt helpen. Ook vond hij het niet erg om de lesstof wat vaker te herhalen. Met alle tips en tricks die ik van hem heb gekregen ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijexamen. Verder werkt de rijschool met een goede site/app om je rijlessen in te plannen nooit problemen mee gehad en alles is heel duidelijk en makkelijk te vinden. tot slot als je een afspraak maakt voor een proefrijles of examen dan spreek met Belinda of Carla die je goed helpen om in te plannen of voor vragen die je hebt over rijden of de school.

Goede en Professionele rijlessen

Met behulp van de goede en professionele lessen van Jonathan ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn TTT en mijn examen. De communicatie vanuit de rijschool is fijn en je kan altijd bij ze terecht. Zeker een aanrader!

Hele prettige rijlessen gehad

Ik heb de afgelopen maanden met heel veel plezier les gehad van Sabina. Een echte vakvrouw die goed de balans weet te vinden tussen ontspannen rijden en duidelijke uitleg. De reflectie na elke les was erg prettig, evenals haar geduld en ervaring om de moeilijke punten op de verschillende routes te benadrukken.

Na jaren rijangst heb ik weer plezier in het rijden gekregen dankzij Wilma.

Na jaren rijangst heb ik weer plezier in het rijden gekregen dankzij Wilma. Les gekregen met veel geduld en flinke dosis humor, mijn zelfvertrouwen bij het rijden is weer terug.

Super!

Super ervaring gehad bij de overtoom. Mijn instructrice Sabina gaf mij de juiste adviezen en het vertrouwen in mijzelf. Zij was altijd geduldig, heel erg flexibel met het inplannen van de lessen en houdt van een beetje humor! Ik ga mijn lessen bij haar nog missen maar ben blij dat ik in 1 keer ben geslaagd met dank aan haar! Ik raad deze rijschool maar in het bijzonder Sabina zeker aan!

Prettige rijschool met ervaren instructeurs

De lessen met Jan waren altijd dikke prima! Duidelijke uitleg wat beter kan en altijd gewoon lekker rijden. In een keer geslaagd.

Hele aardige rijleraar en goed geregeld.

Ondanks Corona alles goed geregeld en een goede docent

Lang leve de rijlessen/levenslessen van Francis

Je leest natuurlijk veel recensies met:' het was zo leuk etc en je moet echt voor deze rijschool gaan en dan precies deze instructeur/instructrice'. Hier is dat dus echt het geval. Toen ik net 17 was geworden, kreeg ik een proefles bij Francis. Ik kende Francis al dus we hadden het dan ook extra gezellig. Ik weet nog wel dat ik met zweethandjes de auto instapte, want ohw wat was dit toch spannend, zo'n nieuw avontuur. Maar toen we eenmaal begonnen waren, waren ook wij niet meer te stoppen. De wekelijkse lessen waren dan ook voor mij uurtjes om naar uit te kijken, want dan kon je weer met een glimlach en allerlei gekke verhalen de auto uit. Tijdens de wekelijkse lessen moet je natuurlijk wel wat leren, en dan kan je natuurlijk zeggen van :' ze doet het echt goed etc'. maar zoals ik al eerder zei, dit was ook hier weer het geval. Zo was de koppeling in het begin een struggle, maar snel had ik daar mijn handigheid in gevonden, toen was dat het achteruit inparkeren, want ja je wilt wel zo recht mogelijk staan. Ook dat kon ze zo goed uitleggen door trucjes. Toen ik eenmaal na twee keer mijn theorie had behaald, was het aftellen geblazen, want de datum voor het praktijkexamen was in zicht. Door privé-omstandigheden hebben wij dan ook TWEE WEKEN van tevoren, voor de datum van mijn Tussentijdse toets, deze TT kunnen omzetten naar examen. en dan gaat de tijd wel erg snel. Omdat ik al zo goed was voorbereid door de goede lessen, kon ik met een goed gevoel het examen in. En wat denk je? Ik ben gewoon geslaagd. Deze topper van een instructrice, met de gekste verhalen en de meest simpele handige trucjes om bijvoorbeeld achteruit in te parkeren, heeft mij met een gerust gevoel het examen ingewerkt. Ik zal U dan ook vertellen, dat het kiezen van deze rijschool bij deze instructrice, echt een topidee is. De lessen zijn eigenlijk autorijlessen en levenslessen in een. Je voelt je gelijk op je gemak als je met Francis al een woord hebt uitgewisseld.

Aanrader!

Heel erg tevreden over Rijschool de Overtoom en vooral over Gülhan die mij erg heeft geholpen maar haar enthousiasme en met haar ervaring als rijinstructrice. Ik ben altijd met plezier de auto ingestapt!