Een extreem fijne rijschool

Echt een topervaring gehad bij rijschool overtoom. Instructeur Ab behoudt complete rust in de auto waardoor je het gevoel hebt dat je zeker zit en legt daarbij alles duidelijk uit. Een fijne en rustige man die samen met jou echt door het hele proces van leren rijden gaat. Een aanrader!

Erg fijne rijschool

In een keer geslaagd! Goede en professionele instructeur. Heel tevreden!!

Ik zit weer met meer zelfvertrouwen achter het stuur

Ik heb de afgelopen 6 jaar heel weinig gereden en 3 opfrislessen gevolgd bij Aysel, waarin we alle dingen hebben geoefend waar ik onzeker over was. Ik ben er nog niet helemaal, maar stap al met veel meer zelfvertrouwen achter het stuur! Zal in de toekomst zeker nog een paar lessen bij Rijschool Overtoom nemen om de laatste puntjes op de i te zetten.

Geweldig, want ik durf (weer) te rijden!

Na ruim 10 jaar niet gereden te hebben na het halen van mijn rijbewijs, durf ik nu weer te rijden! Zonder Francis was dit echt niet gelukt. Ze is rustig, begripvol, betrokken en duidelijk in haar adviezen en tips. Omdat ik schakelen een lastige en spannende handeling vond, heb ik ‘automaten’-rijles gekregen en rijd ik nu in mijn eigen automaatje zonder angst rond. Iets waar ik echt heel blij mee ben en trots op ben! Heb je ook rijangst, ga dan vooral bij deze rijschool en bij Francis aan de slag!

Eindelijk mijn rijbewijs!

Na lang wikken en wegen na bijna 10 jaar toch weer begonnen met rijlessen in Amsterdam. Ik heb rijschool Overtoom gekozen omdat zij ervaring hebben met faalangst en mensen die na zoveel jaar weer beginnen met rijden. Al snel kon ik rijden bij George. Hij is een hele vriendelijke en geduldige rijinstructeur die je rustig wijst op wat beter kan en je goed leert rijden. Door hem heb ik geleerd goed vooruit te kijken en de rust te bewaren. Hij legt kijktechnieken duidelijk uit en weet je rijstijl steeds meer aan te scherpen waardoor je met zelfvertrouwen kan afrijden. Na 7 examens over 10 jaar verspreid eindelijk bij rijschool Overtoom geslaagd voor mijn rijbewijs! Heel erg bedankt George!

Super!

George heeft een passie voor zijn vak en dat merk je tijdens de lessen. Hij doet zijn best om alles tot in de detail aan te leren en is verder geduldig en vriendelijk in zijn aanpak. Zeker een aanrader en altijd fijne muziek aan.

Goed geholpen!

Na veel goede reviews gelezen te hebben, ben ik bij deze rijschool terecht gekomen. Ik heb mijn rijbewijs al dus ik kwam voor opfrislessen. Mijn instructrice Aysel wist me vanaf het begin meteen op mijn gemak te stellen. Ik was vergeten dat rijden ook gewoon leuk en ontspannen kan zijn. Hartstikke bedankt voor de leuke, relaxte lessen. Aysel is een topper!

Zeer fijn, behulpzaam, persoonlijk en professioneel

In de ‘Corona-tijd’ begonnen met lessen, en ondanks de lockdown en veranderende regels bleef het contact zeer goed en betrokken. Richting het einde kreeg ik door een nieuwe baan haast om mijn rijbewijs te halen. Hier hadden de eigenaressen begrip voor en hebben zij mij zeer rustig en productief geholpen om alles te regelen (binnen de mogelijkheden van het CBR) om plezierig af te rijden. Ook mijn rij-instructeur Nordin verdient een extra sterretje, Ik heb elke keer met plezier uitgekeken naar de lessen. Perfecte balans tussen persoonlijk en professionaliteit. Er was altijd ruimte voor het gesprek en een grapje maar dat ging nooit ten koste van de focus en het leren. Ook mbt de haast die op het einde speelde heeft hij zeer veel aan mijn zelfvertrouwen en focus bijgedragen. Had geen andere gewild! Al met al top!

Super goed rijschool!

I had a really good experience with Rijschool Overtoom. The driving instructor and the staff were very friendly and helpful and their system for booking the lessons and the exam is very smooth and easy to use. Initially, I had the impression that we weren't allowed to book lessons for less than 2h, however later I discovered that we could do that and actually I preferred that so I would like it to be more clear that 1h lessons are possible. Other than that, everything was great!

Supergoede lessen, heel erg tevreden!

Bij instructrice Francis heb ik écht leren rijden en ik ben super tevreden over de lessen! Er was altijd veel persoonlijke aandacht en ik heb goed geleerd om veilig en goed te rijden. Ook ben ik geholpen om over mijn angsten heen te gaan, minder te piekeren. Ook al waren de lessen soms best intensief, ben ik heel dankbaar en blij dat ik hierdoor wel mijn rijbewijs heb behaald! Heel erg bedankt!!

Super fijne rustige instructeur

Na 6 jaar niet gereden te hebben, vond ik het spannend om weer te beginnen. Maar na twee lessen bij Aysel - die heel rustig en positief instructies geeft - had ik plezier in autorijden. Iets wat ik daarvoor niet echt had. Echt een uitkomst een autorijschool die je helpt als je niet zo prettig/angstig achter het stuur zit.

Ik vond Overtoom een goede rijschool die bij elke leerling betrokken is.

Ik heb bij rijschool Overtoom een goeie tijd gehad en in 1 keer mijn rijbewijs kunnen halen. Ze helpen je met alle problemen, plannen snel examens voor je in en zijn erg betrokken. Mijn instructrice was Habiba. Zij was super lief en heeft mij ondanks dan ik zelf dacht dat ik het niet kon in 1 keer laten slagen.

Excellent teacher

The classes really helped build my confidence and taught me the basics extremely well.

Fijne opfris les parkeren!

Een fijne opfrisles parkeren gehad bij Aysel. Rustige uitleg, problemen worden klein gemaakt en een fijne en vriendelijke benadering. Ik heb weer meer vertrouwen gekregen en ook fijn dat er eerlijk werd aangegeven dat 1 les genoeg was. Aan de telefoon ook een fijne “intake” gehad waarin goed geluisterd werd naar mijn motivering en vraag. Ik zou rijschool Overtoom zeker aanbevelen!

Onwijs tevreden over mijn rijopleiding hier!

Onwijs tevreden over mijn rijopleiding hier! Erg prettige lessen in de auto, heldere communicatie vanuit kantoor. Rijinstructeur Ab Aznou kan ik dan ook iedereen aanraden: geduldig, betrokken, geïnteresseerd, empathisch en didactisch sterk.

Yes we did it!

Vandaag mijn rijbewijs gehaald. Mijn instructeur was Peter een heel fijne en geduldig vent. Bedankt Rijschool Overtoom voor zo'n leuke ervaring.

Geweldige ervaring

Afgelopen week haalde ik (met veel plezier) in een keer mijn rijbewijs via Rijschool Overtoom. Vanwege COVID was de CBR een tijdje dicht. En was alles tot na de zomer vol toen zij heropende. Toch geprobeerd en via Carla en Belinda, die mij geadviseerd en geholpen hebben, is het toch gelukt om mijn theorie en praktijk snel te halen. Zij gaven mij ook het gevoel dat ze aan alles mee hebben gedacht om het gehele proces efficient, en plezierig te laten lopen. Hun digitaal systeem en het inboeken van lessen werkte perfect, waardoor ik dubbele lessen van 2u kon volgen, en op tijden dat mij het beste uitkwam. Mijn rij-instructeur Rein gaf mij vanaf het eerste moment een heel goed gevoel, en ik keek iedere week uit om te gaan auto rijden. Hij heeft lessen op maat gegeven, met duidelijke uitleg. Daarnaast kent hij veel examen routes en heeft talloze tips en trucjes om je de beste kans te geven om te slagen. Ik heb via Rein niet alleen geleerd hoe ik het best de praktijk kan halen, maar ben ik ook een stuk meer zeker op de weg via zijn praktische tips gaan rijden. Kortom, een fantastische ervaring.

Top ervaring, hele fijne rijschool!

Afgelopen week ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijexamen. Overtoom is een ontzettend fijne rijschool, vanaf het eerste contact voelde ik me al heel erg op mijn gemak. Mijn rij-instructrice Gülhan is echt een topper. Ik kon mijn ontwikkeling volledig aan haar toevertrouwen omdat zij precies wist waar mijn verbeterpunten lagen. Met haar geduld, duidelijkheid en veel positieve energie heeft ze mij het zelfvertrouwen gegeven om veilig te rijden in Amsterdam. Elke week zat ik met veel plezier in de auto, want naast leerzaam waren de lessen ook nog eens super gezellig! Carla en Belinda denken daarnaast heel goed met je mee, die persoonlijke aanpak voelde meteen al heel vertrouwd. De planningsystemen bij Overtoom zijn digitaal heel goed ingericht, waardoor ik gemakkelijk lessen kon inplannen en altijd op een geschikte dag en tijdstip binnen mijn eigen planning kon rijden. Een top ervaring dus, en ook nog eens in één keer geslaagd. Gülhan; ontzettend bedankt voor deze leuke tijd. Ik ga je missen!

efficient leren

De lessen van Habiba waren goed en efficient zodat ik binnen 'no time' deel kon nemen van het verkeer.

Een aanrader, heel goede rijschool!

Rijschool Overtoom is een aanrader! Vandaag ben ik in een keer geslaagd voor mijn rij-examen. Carla en Belinda zijn ontzettend vriendelijk en meedenkend en bovenal was ik ontzettend blij met mijn fantastische rij-instructrice Gülhan! Ze leerde me op een ontspannen en veilige manier rijden, stelde me op m'n gemak, was geduldig en voelde goed aan wanneer we bepaalde situaties moesten herhalen en wat mijn zwakke punten waren. Daardoor kon ik in een rustig tempo beter worden en heb ik uiteindelijk met veel zelfvertrouwen veilig kunnen afrijden. Het plannen van de rijlessen ging ook altijd heel flexibel, waardoor ik steeds mijn lessen kon inplannen wanneer dat voor mij goed uitkwam en niet gebonden was aan een vaste dag. Gülhan is ontzettend ervaren en dat merk je aan alles: ze begrijpt precies wanneer je klaar bent voor de volgende stap en begeleidt je steeds met duidelijke feedback en adviezen. En daarnaast waren de lessen ook nog eens heel gezellig – superfijn om iemand naast je te hebben waarbij je je veilig voelt én waarmee je kunt lachen. Dank voor alles Gülhan!

Fijne rijschool!

Gisteren mijn rijbewijs gehaald. Het was me niet gelukt zonder de goede, ontspannen en gezellige rijlessen van me rij instructrice Fatima!! Ik heb alle keren met veel plezier bij Fatima in de auto gezeten. Zij weet je goed op je gemak te stellen en op een vriendelijke manier geconcentreerd te houden. Ook wil ik Belinda en Carla bedanken voor hun flexibiliteit in de planning. Kortom een aanrader als je op zoek bent naar een goede en professionele rijschool.

Heel fijne ervaring bij Rijschool Overtoom

Als complete beginneling gestart bij Jonathan met rijlessen. Top instructeur, altijd heel relaxed en aangename lessen! Jonathan legt alles heel duidelijk uit, houdt de rijlessen prettig en blijft je motiveren tot je je rijbewijs hebt behaald. Spanningen en twijfels weet Jonathan altijd perfect weg te halen. Ook altijd aangenaam contact gehad met Belinda en Carla tijdens het inplannen van de examens. Mooie tijd gehad in de rijlesauto, kan Rijschool Overtoom zeker aanbevelen!

Zeer goede opfriscursus

Paul heeft me op een prettige manier een aantal opfrislessen gegeven.Zonder meer een aanrader. Hij schept veel vertrouwen en zelfvertrouwen

Hele prettige ervaring met Ab bij Rijschool Overtoom

Na op mijn 20e mijn rijlessen niet te hebben afgemaakt heb ik het na 14 jaar dan eindelijk toch weer opgepakt bij Rijschool Overtoom. Super fijne rijlessen van Ab Aznou gehad. Ik had tijdens mijn eerste poging last van paniek aanvallen dus was nu gespannen dat ik die weer zou krijgen op de snelweg. Maar vanaf les 1 voelde ik me op mijn gemak bij Ab, die heel rustig en professioneel met ruimte voor een grapje en praatje, mij naar mijn examen toe heeft begeleid. Kleine frustratie relativeerde hij en richting het examen was hij flexibel in het inplannen van de lessen om te zorgen dat we goed voorbereid af zouden ronden. Mocht je last hebben van rijangst/faalangst dan weet ik ook zeker dat je aan Ab een hele prettige en goede instructeur hebt. De online rijlesplanner was een makkelijke tool om snel lessen in te plannen. In coronatijd heeft de rijschool goed geïnformeerd en geholpen. En tot mijn verbazing ben ik in 1 keer geslaagd! Zeker weten een aanrader :)

Een uitstekende rijschool is Overtoom

Nadat ik op mijn 18e was afgehaakt bij een andere rijschool, ben ik 13 jaar later pas weer begonnen met rijlessen. Ik ben blij meteen te hebben gekozen voor rijschool Overtoom, en heb met Gülhan een kundige instructrice getroffen. Om te beginnen is Overtoom een begrip in Amsterdam. Ze hebben een gebruiksvriendelijke website waar je snel lessen kan inplannen en producten kan inkopen. Belinda en Carla staan daarnaast proactief voor je klaar, bijvoorbeeld om examens in/om te boeken en je te informeren over coronamaatregelen. Instructrice Gülhan heeft me stapsgewijs geholpen mijn rijvaardigheden te ontwikkelen, me zelfverzekerder te voelen (zelfs in het hectische Amsterdamse verkeer!) en me zo goed te trainen dat ik de examens makkelijker heb doorlopen. Het was nooit een sprong in het diepe. Ik had het eerste rijexamen net niet gehaald en baalde daarvan, maar wist dat een slechte nachtrust daar de boosdoener van was. Jammer, maar ik stapte er snel overheen. Naast de professionele manier van leren rijden zelf zal ik Gül en haar fijne persoonlijkheid missen. Het ga je goed! E