Fijne, bevestigende opfrislessen

Doordat ik lang niet had gereden was in onzeker met autorijden. De fijne, bevestigende en positieve houding van de instructrice zorgde ervoor dat ik na 3 opfrislessen weer met meer zelfvertrouwen kon rijden.

geeft zelfvertrouwen

Hele fijne ervaring met de rijlessen. Voorheen was ik niet zeker over mijn rijcapaciteiten. Overtoom heeft me zelfvertrouwen gegeven waardoor ik nu zonder stress in de auto stap

Ik vond het spannend om na een lange tijd weer de weg op te moeten maar Rijschoo Overtoom en Heidi hebben mijn vertrouwen compleet teruggetoverd. Wat een ontzettend leuke rijschool en goede ervaring!

Altijd gezelligheid tijdens perecte lessen

Naast dat de rijschool heel goed geregeld is, hebben ze ook top instructeurs. Ik heb mijn lessen gevolgd bij Naziha en ik zou ook niet anders gewild hebben. Terwijl ik op een leuke, interessante en vooral veilige manier mijn lessen kreeg hebben we ook altijd erg veel gelachen. Ik ga het lessen zelfs missen want het was altijd super leuk! Ik ben ontzettend blij dat ik les heb mogen krijgen van Naziha, en wil haar ook graag bedanken daarvoor!

Fijne manier van les geven met een aardige, behulpzame en goeie instructrice.

Ik ben naar rijschool Overtoom gegaan omdat ik bij mijn vorige rijschool geen goeie begeleiding kreeg. Ook werd er geen rekening gehouden met mijn faalangst voor het praktijk rijexamen. De begeleiding bij rijschool Overtoom is heel fijn en ik kreeg altijd support van mijn instructrice en voelde mij daarom erg op mijn gemak in de auto. Ik heb bij mijn vorige rijschool het praktijk examen drie keer niet gehaald, toen heb ik besloten over te stappen. Ik haalde het examen toen wel. Daar ben ik heel dankbaar voor en raad rijschool Overtoom aan voor iedereen die faalangst problemen heeft.

Onder de uitstekende begeleiding van instructeur George ben ik voor mijn rijexamen geslaagd. George is een professionele, rustige, geduldige en bijzonder vriendelijke instructeur. Dankzij zijn lessen zit ik inmiddels vol vertrouwen achter het stuur.

Geweldig!

Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik meer dan tien jaar niet gereden. Angstzweet en hartkloppingen bij de gedachte om alleen in een auto te zitten, op een druk kruispunt te staan of in te moeten voegen op de snelweg. Na lang uitstellen de opfriscursus/ rijangstbegeleiding bij Rijschool Overtoom gevolgd. Instructrice Wilma was precies wat ik nodig had: ontspannen en begripvol, maar ook ferm waar dat nodig was. Na vijf lessen rijd ik weer zelfstandig, zelfs in het buitenland (in de bergen!). Het fijnste is dat ik rijden nu ook gewoon heel erg leuk vind.

Echt een toprijschool

Na vervelende ervaringen bij een andere rijschool kwam ik bij rijschool Overtoom terecht. Ik vind ze echt deskundig, persoonlijk en betrouwbaar. Ab heeft me geweldig geholpen met technische kennis en een vriendelijke en geruststellende manier van werken. Echt een enorm fijn mens. Super bedankt!

Overgestapt naar rijschool overtoom na 2 keer zakken bij een andere rijschool. Had behoorlijk wat rij angst, vooral op de snelweg. Bij Heidi ben ik compleet tot rust gekomen, ik heb de ruimte gekregen om mijn zelfvertrouwen achter het stuur te ontwikkelen. Geduldige uitleg, herhaling en bemoedigende woorden. Alles ging in overleg, De gang van zaken mbt het rooster en de betaalmethode is prettig en overzichtelijk. Ik heb gister mijn rijbewijs gehaald dankzij Heidi! Ik kan met vertrouwen de weg op en ik ga iedereen die er naar vraagt doorverwijzen naar Overtoom ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben na een minder leuke ervaring overgestapt naar rijschool Overtoom. De rijschool is erg duidelijk en het is erg makkelijk dat je zelf de lessen in kan plannen via de app. Ik heb super leuke en leerzame lessen gehad bij Wilma. Ze is een topper!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel geduld en veel tijd om goed te oefenen, ook voor iemand met veel moeite zoals ik

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een aantal opfrislessen van Wilma gehad. Ben uitermate tevreden! Ze heeft heel veel ervaring met dit soort lessen: ze weet heel goed hoe ze je zelfvertrouwen moet bijbrengen want daar ging het bij mij om. Ze weet in de auto een sfeer te scheppen waardoor je je ontspant en waardoor je weer plezier in het rijden krijgt. Mijn complimenten!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele fijne en deskundige ervaring gehad met Rijschool Overtoom. Rein is ontzettend geduldig en legt tijdens de lessen alles tot in detail uit. Hij gaf me het vertrouwen dat ik nodig had om voor mijn tussentijdse toets & praktijkexamen beiden in 1 keer te slagen. Bedankt Rein!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijles gevolgd bij Rijschool Overtoom van instructrice Fatima. Ik heb van mezelf geen natuurlijke aanleg voor het rijden: moeite met onderscheid tussen links en rechts, afstanden inschatten en nogal stressgevoelig. Fatima heeft me heel goed geholpen met mijn vaardigheden verbeteren. Ze past haar lesmethode aan op basis van de behoefte van de leerling en ze blijft heerlijk kalm als het even niet meezit. Ik heb eerder bij anderen les gevolgd en dit was vaak onaangenaam. Bij Fatima leerde ik niet alleen veel, het was ook gezellig (vaak hardop gelachten) en ik keek elke keer uit naar de les. De rijschool is erg professioneel, goede prijs-kwaliteitverhouding, volgt alles goed op en heeft zijn administratie goed op orde. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanbevelen, vooral aan diegene die wellicht een beetje meer moeite hebben met het rijden onder de knie krijgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele goede ervaringen gehad met rijschool Overtoom. Binnen 5 opfrislessen met Wilma rijd ik veel zelfverzekerder en durf ik eindelijk weer de weg op. Wilma legde alles rustig en duidelijk uit en gaf veel goede tips om zelfverzekerder te rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over Rijschool Overtoom. Mijn instructeur, Rein, was duidelijk en geduldig en het was altijd gezellig. De organisatie door de rijschool is ook zeer professioneel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool, alles is makkelijk geregeld, Belinda en Carla zijn superaardig en behulpzaam en Wilma, waar ik les van had, was echt top. Het was een goede voorbereiding op het examen en het rijdende leven. Ik cross nu met vertrouwen het hele land door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd genoten van mijn rijlessen met Ayten. Ze heeft mij altijd de juiste tips gegeven en gezorgd dat ik mijn examen goed heb kunnen halen. Rijschool overtoom is zeker een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Many thanks to the driving school and my instructor Rein for his driving lessons! I passed my driving test in one go and got my driving license.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Overtoom is helemaal top! Ik had Fatima als instructrice en ik raad haar zeker aan bij iedereen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijangst lessen genomen en vond het heel prettig hoe ik zowel aan de telefoon als door mijn instructrice Jihane begeleid ben. Na 10 jaar niet gereden te hebben, rijd ik nu zonder stress in de spits. Dat had ik eerder moeten doen, dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende rijschool, ook als je een tijdje niet gereden hebt en je je rijvaardigheid weer eens wilt opfrissen. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een positieve en succesvolle ervaring om bij Overtoom te leren autorijden. Onder de professionele begeleiding van George heb ik een uitstekende basis gelegd en ben ik met zelfvertrouwen geslaagd. Zijn geduld, rust en radio 4 hebben het tot een prettige tijd gemaakt. Hartelijk bedankt allemaal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijles gehad bij Rijschool Overtoom van instructrice Francis. Ben zeer tevreden! Francis voelt goed aan wat bij je past en waar je aan toe bent. Ze daagt je uit om steeds beter te rijden. Ik zou Overtoom aanraden omdat ze instructeurs in dienst hebben die al heel veel ervaring hebben en ook weten hoe ze om moeten gaan met mensen die geen natuurtalent zijn.