Professionele, fijne rijschool

Een fijne en betrokken rijschool. Ik heb gezellige lessen van Naziha gehad en met plezier gereden. De rijschool maakt gebruik van een handig digitaal plansysteem en ik ben altijd vriendelijk geholpen.

Rijschool Overtoom, zoek niet verder

Met het nodige vallen en opstaan ben ik nu dan eindelijk geslaagd voor mijn rijexamen! En dat heb ik te danken aan mijn instructrice Francis, die mij met haar engelengeduld, humor, relativeringsvermogen, en onuitputtelijke positiviteit altijd weer door de moeilijke momenten heen heeft geloodst. Francis communiceert helder en duidelijk, op een no-nonsense wijze, en zij weet met haar schat aan ervaring altijd weer de punten aan te geven waar je aan moet werken. Daarnaast geeft zij jou ook de ruimte om zelf aan te geven wat jij vindt waar je nog aan zou willen werken. Ik had mij geen betere instructeur/instructrice kunnen wensen. Dan in het kort Rijschool Overtoom zelf: de tarieven staan duidelijk op de website aangegeven, de planner werkt prima, en als ik het kantoor ergens voor nodig had werd ik altijd vriendelijk geholpen door Belinda en Carla. Oftewel: alles is er goed geregeld. Ben je daarom aan het zoeken naar een rijschool, en ben je om wat voor reden dan ook tijdens je zoektocht bij Rijschool Overtoom uitgekomen: zoek niet verder, met hun heb je goud in handen. 👍

Hele fijne rijschool!

Na een slechte ervaring met rijlessen 5 jaar geleden, eindelijk weer de moed opgepakt om een rijschool te bellen. Bij overtoom waren ze meteen heel begripvol en dachten ze met me mee bij wie ik het beste zou passen. Uiteindelijk heel goed les gehad van Wilma die me in 31 lessen het zelfvertrouwen en de vaardigheden gaf om mijn rijbewijs te halen!

Prettig en professioneel in alle opzichten

Na een hele tijd niet meer te hebben gereden heb ik me aangemeld bij Rijschool Overtoom, waar ik een heel prettig intake gesprek had. Daarna met de prettige steun van Wilma in 6 lessen weer voldoende vertrouwen gekregen om weer achter het stuur te gaan zitten. Wilma heeft me er van overtuigd dat er bij mij niets meer aan de hand was dan gebrek aan vertrouwen en ervaring. Vertrouwen heb ik dank zij Wilma weer gekregen en de ervaring ga ik nu weer opbouwen. Het was leuk om te horen dat Wilma ook graag wil horen hoe het met het rijden verder gaat. Anke

Toegankelijk, klantvriendelijk, effectief en efficiënt.

Een zeer ervaren en uitstekende rijinstructeur in de persoon van George. Kalm en mensgericht; deskundig en communicatief. De rijschool zorgt er verder voor dat het administratieve proces zo effectief en efficiënt mogelijk is ingeregeld. Dus geen gedoe buiten de lessen, zodat je je kunt concentreren op het rijden.

geweldig!

Afgelopen september ben ik begonnen met rijangstbegeleiding bij rijschool Overtoom en ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb genomen en dat Francis aan mij is gekoppeld als instructrice. Francis is niet alleen heel erg goed en duidelijk in het uitleggen en instructies geven, ze gaf me ook veel vertrouwen en voelde precies aan wanneer ik het moeilijk had/ik dacht dat het me nooit zou lukken. Ze wist me dan moed in te praten om toch vol te houden. Dankzij haar kundige begeleiding, steun en zeker ook de gezelligheid ben ik het autorijden steeds minder spannend gaan vinden en kon ik de stap maken om weer zelf met vertrouwen in mijn eigen auto te rijden. Zonder Francis was me dat nooit gelukt!

Top rijschool! Ontzettend leuke en leerzame lessen!

Afgelopen oktober ben ik begonnen met mijn rijlessen bij Jihane. Het klikte meteen goed en de rijlessen waren gezellig en waar nodig zeker serieus. Elke les kon ik weer oefenen op de punten die de vorige les minder goed gingen, zodat ik echt vooruitgang boekte. Jihane kijkt goed naar waar de verbeterpunten liggen en zorgt dat je elke les weer verder komt. Jihane is heel gezellig, geduldig en kritisch op de momenten dat het moet. Dat heeft mij ontzettend geholpen! Ik kan niet anders zeggen dat dat ik hele leuke en leerzame lessen heb gehad. Al met al een top ervaring, nogmaals bedankt!

Hele fijne en effectieve lessen!

Toen ik in de zomer begon met de rijlessen van Jihane, was ik gelijk tevreden! Ik voelde mij meteen op mijn gemak bij haar. Ik merkte dat ze zich heel goed wist aan te passen aan mij en de verschillende leerlingen die voor of na mij reden. Ze is heel rustig en kan als het nodig is, iets meer pit geven, waar je veel van leert. Zij heeft mij uiteindelijk aangeraden om een faalangst-examen te doen vanwege de stress die mij in de war kon brengen. Dit is een hele verstandige keuze geweest: in 1 keer geslaagd! Ik zou haar aan iedereen aanraden!

Gezellig maar ook super nuttig!

Toen ik begon met mijn intake les met rijschool Overtoom had ik helemaal geen kennis over hoe auto's werken. Dit had ik mijn rijinstructrice Jihane verteld en ze gaf me direct een leuke en nuttige intake les. Jihane is echt heel gezellig en prettig om mee te lessen. Ze is heel aardig, maar wanneer het nodig is kan ze even pittig zijn en je nuttige kritiek geven. Dit is natuurlijk nodig als je jezelf wilt verbeteren. Ook waren Carla en Belinda heel aardig en hielpen me heel vlot toen ik een herexamen wou plannen. Een top team! Ik kan zonder twijfels zeggen dat ik deze rijschool aanbeveel!

Hele fijne ondersteuning

Door Wilma heb ik weer het vertrouwen de weg op te gaan! Dank Wilma!

Top rijschool! Prettig contact en professionele begeleiding

Ik had al vele jaren niet gereden toen ik besloot mijn rijangst aan te pakken. Ik wilde vooruit, met de auto en zelf achter het stuur. Na een prettig eerste telefoongesprek besloten te gaan lessen bij Rijschool Overtoom. Ik heb daarvan geen spijt gehad. Met Ayten als instructeur heb ik mijn rijvaardigheid opgefrist en mooie stappen gemaakt. Het ging sneller dan ik dacht; intussen rijd ik weer. Ayten is een fijne instructeur, die je professioneel, vriendelijk en geduldig helpt, coacht en begeleid. Zonder haar had ik niet zo snel weer zelfstandig kunnen rijden.

Na bijna zes jaar niet te hebben gereden besloot ik mijn rijangst aan te pakken en opnieuw rijlessen te volgen. De intake bij Rijschool Overtoom was professioneel en gaf meteen vertrouwen dat mijn rijangst serieus genomen werd. Na het invullen van een vragenlijst en een telefonisch intakegesprek kreeg ik Heidi als rijinstructeur toegewezen. Heidi is - naast een ontzettend gezellig, leuk mens - een prettige en geduldige rijinstructeur, die niet continue corrigeert maar juist vertrouwen geeft en wijst op wat goed gaat. We begonnen voorzichtig op een industrieterrein en zijn geleidelijk naar steeds drukkere gebieden gegaan. Uiteindelijk reden we zelfs in de binnenstad. Inmiddels rijd ik weer zelfstandig en dat is voor het overgrote deel te danken aan Rijschool Overtoom!

Hoge kwaliteit lessen en persoonlijke aanpak

Mijn lessen van Sabina waren professioneel, gezellig en doelgericht. Ik ben in 3 maanden in 1 keer geslaagd en dit komt zeker door deze goede aanpak. Ik kan iedereen aanraden om bij de Overtoom te gaan lessen en specifiek bij Sabina. Haar flexibele houding in combinatie met jarenlange ervaring hebben bij mij tot een top resultaat geleid!

Van A tot Z helemaal super

Van A tot Z ben ik goed opgevangen door Rijschool Overtoom. Wilma geeft rijles met rust en aandacht, maar helpt je ook nét die extra stap te zetten die je zelf misschien nog wat spannend vindt. Bij het telefonische intakegesprek met de rijschool voelde ik mij meteen erg op mijn gemak en wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt. Ook de afhandeling achteraf was netjes verzorgd.

Professionele en prettige rijschool

De rijlessen van Peter-Paul zijn me zeer goed bevallen. Zijn jarenlange ervaring en rustige manier van lesgeven heeft er voor gezorgd dat ik in één keer geslaagd ben. Aardige instructeur met humor waardoor het leuk is om te lessen. De administratie en het lessen inplannen van de rijschool zijn ook goed geregeld. Ik zou Overtoom dus zzeker aanraden.

Fijne begeleiding!

Nadat ik de eerste keer was gezakt voor mijn praktijkexamen heeft mijn instructrice Fatima mij super goed geholpen met extra lessen en een fijne begeleiding. Het faalangstexamen werd mij aangeraden en dat bleek een zeer goed idee, want daardoor ben ik nu wel geslaagd! De lessen waren erg goed aangepast / afgesteld op mijn behoefden en door de fijne sfeer keek ik iedere week weer uit naar een nieuwe les. Voor mensen die last hebben van veel zenuwen en/of faalangst is de Overtoom een zeer fijne rijschool, omdat de instructeurs goed weten hoe ze hiermee moeten omgaan. Hartelijk bedankt Rijschool de Overtoom!

Eerste keer geslaagd na 5 maanden rijles!

Ik ben in september begonnen met rijles bij overtoom met rijinstructeur Aysel. Had het gevoel dat ik met haar altijd op mijn gemak was en er hing een leuke sfeer in de auto. Naar mij gevoel ging ieder les beter en beter door de goede tips en ervaring van Aysel. Ik heb ook een tussentijdse toets gedaan die ik zeker aan beveel want ik vond die heel leerijk en het heeft me zeker geholpen om mijn mindere punten aandacht te geven en te verbeteren. Het een was super ervaring om bij overtoom en met Aysel rijles te volgen en ik beveel het zeker aan iedere beginnende rijder.

Best driving school!!

One of the reason, why I choose an Overtoom because they have: 1. Examinators with a good English (which is quite important for every foreigner in the Nederlands); 2. Overtoom has high rate of successful passing; Special thanks to my coach Rein, for sharing with me his pieces of knowledge, tips and being patient during the whole path.

• Would you recommend us? Yes

Top rijschool!

Het js fijn dat rijschool betrokken is bij de voortgang van de leerling. Mijn instructrice Sabina is een leuke en sociale vrouw met jarenlang ervaring en dit is zeker terug te zien in haar begeleiding. Sabina motiveert daar waar nodig en heeft begrip voor je faalangst. Daarnaast zorgt ze ervoor dat de leerling zich op zijn/haar gemak voelt in de auto, dat vergroot het plezier in het autorijden.

In een keer geslaagd met Rein

Rein van rijschool Overtoom heeft mij super geholpen met het halen van mijn rijbewijs. Hij laat je op gemak voelen met de auto en (als je daar behoefte aan hebt) dan kan je ook nog gezellig met hem praten. Hij doet het al bijna 40 jaar en kent alle kneepjes van het vak!

Ik had helemaal geen rijangst!

Ik heb jarenlang gedacht dat ik rijangst had, maar ben er met dank aan instructrice Wilma achtergekomen dat dit niet het geval is. Ik had gewoon te weinig ervaring, maar rijden kan ik op zich prima. Na vijf opfrislessen rijd ik weer auto en wat voelt het goed om deze angst/dit idee over mezelf overwonnen te hebben!

In een keer geslaagd bij Wilma

Fijne rijschool, no-nonsense. Ik mocht zelf bepalen hoe ik wilde lessen, hoefde niet gedwongen een pakket aan te nemen, maar had de vrijheid om zelf in te plannen bij Wilma. Heel fijn! Ik ben in een keer geslaagd. Wilma had me er goed op voorbereid.

Goede rijschool!

Ik heb les gehad van Rein en heb het vanaf het begin af aan heel gezellig gehad! Daarnaast krijg je altijd tips over verbeterpunten en is de sfeer relaxed. De lessen van 2 uur vind ik zeker aan te raden en Rein zorgt altijd voor extra lestijd als het nodig is.

Beter had ik me niet kunnen wensen

Ik heb een snelcursus gedaan bij deze rijschool, omdat ik las dat het een van de beste rijscholen was en daar ben ik nu zelf ook van overtuigd! De organisatie vond ik heel fijn en de rijlessen inplannen ging heel gemakkelijk. Mijn instructrice Fatima was vriendelijk en oprecht geïnteresseerd. Als er wat fout ging, klein of groot, bleef ze super relaxed, geduldig en benadrukte ze dat het oké was om fouten te maken. Ze gaf op een constructieve manier feedback. Ook moedigde ze veel aan en benoemde ze wat wel goed ging, wat superfijn was. Ze stelt je echt op je gemak. Ik ben vandaag in 1x geslaagd dankzij deze top instructrice!!

Zeer fijne rijinstructeur

Ik heb het afgelopen half jaar bij Rein gelest en dat was zeer prettig. Hij neemt de tijd voor je en kan alles op een duidelijke manier uitleggen. Verder heeft hij mij zo voorbereid op het praktijkexamen dat ik het in een keer heb gehaald. Vanaf les 1 genoten van de uurtjes met Rein!