Rijles met Gulhan als instructrice was geweldig

Ik heb mijn automaat rijlessen bij rijschool Overtoom met Gulhan gevolgd. Ze is hee professioneel, altijd op tijd. Ik kon haar altijd bereiken via de telefoon met vragen. Ze heeft me heel eeg geholpen en ik heb uiteindelijk ook mijn rijbewijs gehaald. Ik voelde me heel fijn met haar in de auto en ze nam altijd de tijd om alles heel goed uit te leggen (zelfs meerdere keren als ik het niet goed begreep). Ik heb alleen maar positieve dingen te zeggen over haar en rijschool Overtoom!

Sabina is geweldig!

Ik ben over een periode van 10 jaar steeds gestart en weer gestopt met rijles. Dankzij Sabina kon ik eindelijk doorzetten. Ze luistert goed, is duidelijk en bovenal een bijzonder fijne, leuke en energieke instructeur. Sabina, heel erg bedankt voor je geweldige begeleiding. Daarbij heb ik Overtoom altijd als een fijne rijschool ervaren.

Mijn zelf vertrouw is flink gegroeid ik durf nu in de auto te stappen en weg te rijden!

Geduldig en daadkrachtig rijinstructeur. De instructeur was altijd op tijd, ze stimuleert en motiveerde mij om door te zetten. Ik heb wekelijks een rustige en fijne rijles uren gehad met haar waardoor ik nu veel plezier heb in autorijden.

Gulhan is the best!

My experience with Gulhan at Overtoom rijschool was great. Gulhan is very knowledgeable, has a clear teaching structure, and provides good instructions. From the beginning, Gulhan was super patient, supportive, and encouraging. She always managed to find time for driving lessons, taking extra care to accommodate extra classes, when needed. Gulham knows Amsterdam so well, you will never be stuck in traffic with her!

If you are looking for an honest, personable driving instructor with a delightful sense of humour I would highly recommend Gulhan. Thank you

• Would you recommend us? Yes

Gulhan is bevoegd en bekwaam!

Gulhan is deskundig, proactief, vriendelijk, professioneel en geeft á la minute meteen de juiste instructies, tips en trucs mee tijdens het rijden. Heb je een (opfris)cursus nodig? Dan ben je bij Rijschool Overtoom bij het juiste adres. Dankzij Gulhan heb ik in korte tijd mijn rijangst overwonnen en kan ik na 12 jaar met zelfvertrouwen eindelijk weer het verkeer op. Ik ben Gulhan en Rijschool Overtoom enorm dankbaar hiervoor! Kwaliteit moet je ervaren!

Ik heb een goede ervaring gehad bij de rijschool met Gulhan.

Ik heb onlangs rijlessen gevolgd bij Gulhan en ik kan haar ten zeerste aanbevelen! Gulhan is een zeer geduldige en bekwame instructrice die altijd de tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen. Haar rustige en vriendelijke benadering heeft me enorm geholpen om mijn zenuwen te kalmeren en zelfverzekerd achter het stuur te zitten. Ondanks dat ik mijn rijexamen niet in één keer heb gehaald, heeft Gulhan me steeds gemotiveerd en ondersteund om door te gaan. Dankzij haar geduld en begeleiding heb ik uiteindelijk mijn rijbewijs behaald. Bedankt, Gulhan, voor je geweldige begeleiding en support!

Ik rijd weer!

Tien jaar geleden met moeite mijn rijbewijs gehaald, niet genoeg ervaring opgedaan omdat ik het helemaal niet leuk meer vond na al die moeite en toen zo lang niet echt gereden dat ik niet meer durfde. Na vier opfrislessen met Heidi zit ik nu weer in de auto, na de tweede les durfde ik al weer zelf te gaan oefenen. Ze heeft meteen in de eerste les de vinger op de zere plek kunnen leggen, waardoor ik precies begreep waar ik aan moest werken (namelijk mijn kijkgedrag) om het overzicht te behouden in de auto en er een compleet andere ervaring van te maken. Heidi heeft ook hard gewerkt aan mijn zelfvertrouwen. Ze heeft me steeds verteld wat ik wel al goed deed en ik durfde aan haar ook de 'domme' vragen te stellen. Dit was mijn beste investering van 2024!

Gulhan top instructor

Had wonderful experience with learning from Gulhan. She's always on time and flexible with classes. Gulhan is google maps of Amsterdam - this was really helpful as she knows the common mistakes of each area. She allows you to make a mistake and then explain what should have done better. Always respectful for other person. Had learnt lot of life lessons (for free ;) ). Thank you Gulhan. I highly recommend her for your automatic car lessons.

Ook voor talentlozen is er hoop bij Overtoom!

Natuurtalenten halen hun rijbewijs waarschijnlijk ook wel bij de eerste de beste rijschool. Maar wie het autorijden niet komt aanwaaien doet er goed aan wat meer geld uit te geven om te lessen bij Overtoom. Eerst heeft Jan me van het nulpunt (blinde paniek) tot aan de tussentijdse toets gebracht. Daarna gaf hij - niet voor het eerst- het advies om over te stappen naar een automaat zodat ik de energie die ik steeds kwijt was aan ruzie met de versnellingsbak zou kunnen besteden aan nuttiger dingen. Zoals beter kijken. Ik heb uiteindelijk naar hem geluisterd en ben op advies van Jan overgestapt naar Francis die nog een paar maanden alle aandacht richtte op de zwakke plekken waarna ik vorige week ben geslaagd. In éen keer! Goed, daar zijn veel lessen aan vooraf gegaan, maar het is toch maar mooi gelukt. En met een minder ervaren en deskundige instructeur was dat waarschijnlijk niet gebeurd. En nu snel de gezinsauto omruilen voor een automaat!

Gulhan is een topper!!!! Aanrader!!!

Een hele fijne rijschool en natuurlijk ook een hele fijne rij instructrice. Gulhan heeft mij veel geholpen en daar heb ik veel van geleerd. Met als gevolg dat ook ik in 1x ben geslaagd! Het was ook echt altijd een feest om te rijden. De sfeer was altijd goed en gezellig! Ook was voor de rest alles goed geregeld binnen de rijschool. AANRADER!!!!

Professioneel, persoonlijke coaching. Mijn droom is in vervulling gegaan! Gulhan

Dankzij Gulhan durf ik weer met de auto de weg op. 20 jaar geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald, maar ik had weinig rijervaring opgedaan, omdat ik zelf geen auto had. Ik wilde toch mijn droom om (vooral) in het buitenland te rijden waarmaken en begon met opfrislessen. Ik moest opnieuw veel leren en Gulhan heeft me door veel barriëres heen geholpen, ik heb weer het zelfvertrouwen gekregen dat ik kan rijden. Gulhan is een geweldige instructrice, ze heeft een persoonlijke coaching stijl, ze is gedreven, integer, eerlijk en altijd superscherp. De nadruk ligt bij haar op veilig deelnemen in het verkeer. Ik ben heel blij en kan iedereen Gulhan / rijschool Overtoom aanraden!

Zeer prettige rijschool

Instructeur George heeft ontzettend veel geduld en legt op een prettige en rustige manier alles uit. Tegelijkertijd brengt hij het plezier in autorijden over en zorgt voor een gezellige sfeer. Ik kan Rijschool Overtoom iedereen aanraden, en in het bijzonder mensen die het spannend vinden om de weg op te gaan. Ook het contact met het kantoor is zeer prettig en persoonlijk.

Fatma is een topper!

Afgelopen week mijn rijbewijs gehaald dankzij de kundige lessen van Fatma. Fatma heeft goed door dat het halen van je rijbewijs als je wat ouder bent én theoretisch geschoold, best even schakelen is. Zij is geduldig en wanneer nodig streng (maar altijd met humor!). Fatma is ook enorm flexibel; de avond voor mijn examen maakte zij tijd vrij om van 7 tot 9 in de avond nog te lessen. Door die ervaring met in het donker rijden, werd het afrijden in de ochtend een stuk makkelijker. Naast deskundig en flexibel is Fatma ook gewoon een heel fijn persoon met veel mensenkennis en humor. Met lessen in Amsterdam kom je soort de raarste situaties tegen en het is fijn om daar samen niet alleen van te leren, maar er ook om te kunnen lachen. Wat betreft de voorbereiding: doordat Fatma examenroutes met je oefent, kan het zomaar zijn dat je de route van je examen al eens hebt gereden. Dat is enorm behulpzaam. Ook leert zij je om niet in je hoofd te gaan zitten wanneer je een klein foutje maakt! Fatma je bent een topper en dank. Ik ga onze lessen enorm missen.

Fatima topper

Vandaag ben ik voor het eerst in mijn eentje de auto ingestapt met rijbewijs op zak! Dit had ik nooit gekund zonder de kennis en kunde van Fatima en Rijschool Overtoom! Ik heb de lessen altijd als heel leerzaam en ook gezellig ervaren. Fatima is rigoreus en zal je altijd pushen het meeste uit de rijlessen te halen. En daardoor in één keer slagen is natuurlijk super fijn!! Thank you thank you!

Couldn’t have asked for more from Ayten

After having a South African licence for 10 years and living in NL for 5, I finally took the plunge to get my Dutch drivers licence and couldn’t be happier with Rijschool Overtoom! Ayten helped me to adjust to a totally new driving style and was always happy and friendly - even when I made stupid mistakes. I found myself looking forward to the lessons every week and I know there’s no way I would have passed in 1 if not for Ayten’s steller guidance :)

Heel erg goed!!!

Ik kwam bij Cindy na les gehad te hebben bij 2 andere rijscholen, helaas zonder succes. Cindy heeft geholpen om mij te begeleiden naar het praktijkexamen en op 21 februari ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik kan Cindy echt aan iedereen aanraden! Ze is geduldig en kan zich goed inleven in elke leerling. Cindy geeft jou rust in de auto en kan heel goed les geven. Als je van Cindy les krijgt weet je zeker dat je gaat slagen!

Fijn, professioneel en behulpzaam (maar ook gezellig!)- Gulhan Coskun

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij rijschool Overtoom, met mijn instructrice Gulhan. Niet alleen heb ik veel geleerd tijdens de lessen, maar het was ook ontzettend gezellig. Gulhan was zeer professioneel en zorgde voor een prettige en ontspannen leeromgeving. Haar geduld en duidelijke instructies hebben mij enorm geholpen tijdens het leerproces. Ik zou deze rijschool en Gulhan als instructrice zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een goede rijopleiding met een persoonlijke touch. Bedankt Overtoom!

zeer professioneel en vriendelijk

Ik kan rijschool Overtoom rijschool echt aanbevelen als een goede investering van zowel tijd als geld. Ik ben enorm dankbaar voor de professionele rijinstructeurs Francis en George Robben van deze rijschool. De afgelopen tijd heb ik les gehad van beide. Ik was erg bang en had twijfels of ik ooit mijn rijbewijs zou halen vanwege mijn angst. Vooral Francis heeft me enorm gesteund en begeleid tijdens alle lessen. Ze is zeer ervaren, professioneel en vastberaden. Het was geweldig dat ze zo standvastig was en een professionele aanpak hanteerde. Tijdens mijn rijlessen kwamen alle aspecten van zelfreflectie over het examen naar voren. Ze leert je echt autorijden en jouw rijbewijs halen. Maak zeker gebruik van haar professionaliteit. Van George heb ik geleerd hoe ik rustig en kalm kan rijden, maar tegelijkertijd altijd aandacht moet hebben voor het verkeer. Ik ben ook erg dankbaar voor de prettige en keurige administratie.Hartelijk dank.

Hele fijne en leerzame opleiding van de liefste Gulhan

Hartstikke bedankt Rijschool Overtoom. En ook heel erg bedankt Naziha (schakel rijden). Ik ben aanvankelijk begonnen met schakel rijden maar dat gaf toch wel veel stress and ik wilde niet te lang doen over het leren rijden dus ben toen overgestapt naar automaat rijden. Beiden instructeurs zijn erg prettig en toegankelijk om van te leren rijden. Beiden wil ik bedanken voor hun inzet en geduld om mij te kunnen leren veilig in een voertuig te kunnen bewegen.

Na jaren weer met plezier aan het autorijden! - Gulhan

Twaalf jaar geleden haalde ik mijn rijbewijs, maar had nooit veel behoefte om de auto te pakken. Omdat ik studeerde in Amsterdam, had ik geen auto ter beschikking en maakte ik alleen gebruik van de fiets en het openbaar vervoer. De drempel om de auto te gebruiken werd steeds hoger omdat je nauwelijks rijdt. Na ruim 7 jaar niet te hebben gereden, had ik ineens de noodzaak voor een eigen auto. De website van Overtoom sprak me aan en zodoende kwam ik terecht bij Gulhan voor automaat opfrislessen. Wat een geluk! Naast het feit dat de rijlessen erg gezellig waren en voorbij vlogen, heeft Gul een zeer fijne stijl van lesgeven. Ze is super scherp en geeft feedback op een positieve manier. Instructies zijn duidelijk en ze vindt het niet erg om dingen meerdere keren uit te leggen. Tijdens de lessen lag de nadruk op veilig kunnen deelnemen aan het verkeer, goed kijken en kunnen anticiperen. Dankzij Gul stap ik nu niet alleen met vertrouwen in de auto, maar ook de liefde voor het autorijden aangewakkerd. Inmiddels heb ik al weer vele plezierige kilometers in mijn eigen auto gereden. Zonder enige twijfel raad ik iedereen aan om bij Gul te lessen. Super bedankt!!

De leukste persoon om autorijden van te leren!

Vandaag geslaagd met behulp van de rijlessen van Francis. Deze zeer ervaren rij instructrice vertelt je precies hoe het zit, heeft goede tips, is betrokken, houd je gefocust en kijkt verder dan de oppervlakte. Of je nu moeite hebt met leren autorijden of niet, zij is de leukste persoon om van te leren! Dank je Francis <3

Na 20 jaar moed verzamelen geslaagd met topper Francis!

Nooit durfde ik het aan om te beginnen met rijles en ik zei altijd maar tegen mezelf dat het ook niet echt nodig was. Ik dacht dat ik er nooit aan zou beginnen, tot ik het vorig jaar met een klein kind toch naar de vrijheid van een auto begon te verlangen. En wat een geluk heb ik gehad dat ik iij Francis in de auto terecht kwam. Met haar geduld, haar 'recht voor zijn raap mentaliteit', duidelijk maar me nooit het gevoel gevend dat ik stom of traag was en vooral ook haar gezelligheid in de auto is het me toch vorige week gelukt! Iets wat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Francis ik mis je nu al en ben je super dankbaar voor alles.

Mijn zelfvertrouwen weer terug!

23 jaar mijn rijbewijs, maar al 9 jaar niet meer achter het stuur gezeten. Weg rijervaring en ondertussen een grote angst voor de snelweg ontwikkeld. Zonde! Ik besloot opfrislessen te nemen en werd door rijschool Overtoom gekoppeld aan Fatma Kapukaya. En wat ben ik daar blij mee geweest! Fatma is gezellig, maar duidelijk en streng op de momenten dat ‘t nodig is. Ze heeft mij, met al haar ervaring en geduld, over m’n snelwegangst heen geholpen. Ik heb inmiddels een auto gekocht en ben weer zelfverzekerd op de weg te vinden. Dank Fatma, zonder jou was me dat niet gelukt!

Na meer dan 10 jaar weer met vertrouwen achter het stuur! Bedankt Heidi!

Ik heb op mijn 17de mijn rijbewijs gehaald & daarna een paar keer gereden. Omdat ik me nog angstig voelde achter het stuur & dichtbij studie en werk woonde vond ik het niet meer nodig om in de auto te stappen. Uiteindelijk werd het angstige gevoel alleen maar erger en durfde ik zelfs niet meer te rijden. Na meer dan 10 jaar wilde ik de draad weer oppakken en mijn eerste les met Heidi was perfect om die basis weer te leggen! Ik merkte dat ik al na de eerste les genoeg zelfvertrouwen had om naast de lessen met Heidi samen met mijn vriend te gaan oefenen en uiteindelijk alleen. Heidi wist precies hoe ze me gerust kon stellen & was een zeer goede instructeur! Naast het feit dat de lessen heel gezellig waren, heb ik echt het gevoel dat ik nu weer lekker in de auto kan stappen en heb ik zin om mijn rij-skills verder te ontwikkelen :) Bedankt Heidi & rijschool overtoom!

In 1 x geslaagd met Huriye!

De eerste les was ik zó bang, maar dankzij Huriye vind ik rijden nu leuk, ik voelde me altijd veilig, er was altijd een ontspannen sfeer in de auto. Huriye ziet alles, maar geeft je tegelijkertijd het gevoel dat je het alleen kunt. En dat is nu dus ook zo! Heel erg bedankt Huriye!!!

Weteringschans 11 D

1017 RV Amsterdam