Een zeer betrouwbare garage met goede service!

Een zeer betrouwbare garage met goede service! Ik ben heel goed door de medewerkers geholpen en zal ook weer terug gaan naar deze garage!

Behulpzaam, vriendelijk en transparant in de kosten

Naast het prima reparatie van het mankement heb ik het als zeer prettig ervaren dat er tijdens de reparatie tussendoor even contact werd opgenomen om de kosten toe te lichten. Zo weet je waar je voor betaald. Verder erg vriendelijk. Niks op aan te merken!

Transparant en no nonsense

Laten zien wat er gedaan moet worden en maken de kosten aannemelijk.

Netjes snel deskundig geholpen , vooraf prijsopgave werkzaamheden , goede service

KMijn auto moest apk gekeurd worden en daar kwamen nog andere ongemakken uit. Daar had ik niet opgerekend maar daar kwamen we samen goed uit, geweldig dat ze zo goed mee denken. Ik ben na vele jaren nog steeds tevreden. Hoop voor jullie op een succes jaar. 2021.

Keurig geholpen

Onze ervaring was zeer goed

zeer goed

Auto (BWM 528i) gebracht voor remmen. Ook de motor software gereset omdat hij koud niet soepel loopt. Motor loopt nu helemaal goed, geweldig! Vakmensen.

Gewoon prima.

Ik ben er geweest voor een uitlijning en een balancering. Vriendelijk en kennisvol te woord gestaan, werkzaamheden zijn volgens afspraak gebeurd, prijzen zijn schappelijk.

Top bedrijf, top service

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Vooraf een kostenopgaaf en dat is erg plezierig

snel en professioneel

Helder in de communicatie. snel geholpen en coulant

Professional, Polite, Skilled and Accountable

I loved my interaction with the fine fellows at Bosch Car Service S. De Weerd Naarden/Bussum. They were straightforward, transparent and made the extra effort to ensure our Mini Countryman was sorted. We had taken it to a local dealership prior (who we also like), and they recommended a procedure for the particle filter that could not be done by them and instead could be done by a Bosch shop. When we brought it to these fellows, they discovered there was a serious fuel-injector leak that apparently resulted from the work previously done by the dealership. These things happen, of course. What made the experience so delightful is that they took it upon themselves to communicate and coordinate with the dealership to fix the error, and it wasn't pushed back on me to ping-pong between two different mechanics. They sorted it on my behalf and no extra time and cost to me. I have *rarely* experienced this kind of proactive above-and-beyond behaviour, and I cherish it when it happens. Thank you Bosch Car Service chaps! You have my business going forward! And I recommend you to others.

Vriendelijk en professioneel geholpen

Zeer kundig en professioneel geholpen tegen een goede prijs

Goede en snelle service! Gisteren gebeld voor afspraak en binnen 24 uur nieuwe accu.

Prima apk keuring

Wist van te voren wat de keuring ging kosten. Dus geen verrassing wat kosten betreft. Sleutels en keuring lagen keurig klaar op een tafel. Helemaal coronaproof. Super!

Flexibel & klantgericht!!

Persoonlijk flexibel en sterk klantgericht!

Altijd top service

Apk

Zoals altijd geweldig geholpen, fijne dagen mannen ;)

Super goede service!

Autobedrijf S. de Weerd is heel deskundig en zeer servicegericht. Absoluut tevreden!

Professioneel en vriendelijk

Ook al is het druk met werk, er wordt toch gekeken of er oplossingen zijn voor mijn probleem.

Super service

Zoals altijd weer professioneel geholpen! Kwam voor de winterbanden wissel maar een aantal kleine zaken werd meteen even gecheckt, want we gaan de kou tenslotte weer in, super!

Top communicatie, super netjes

We worden altijd op de hoogte gesteld van de te verwachten kosten en als er reparaties zijn die misschien niet per se hoeven, kunnen we daarover praten. Iedereen is ontzettend netjes en denkt graag mee.

Prettig en betrouwbaar

X

Zoals gebruikelijk ben ik tevreden

Al ruim 30 jaar kom ik bij De Weerd. En tot tevredenheid. Als mijn auto aan vervanging toe is, ga ik ook naar De Weerd. En ben daar altijd plezierig geholpen en geslaagd.

Professioneel en klantgericht

Ik ben erg tevreden. Mijn passat heengebracht en team is vriendelijk en vakkundig. Kortom fijne garage met goed personeel.

helaas moet ik terug

remmen niet goed gemaakt want nu piept mijn auto en moet ik terug. ventiel en lamp is gemaakt zonder overleg. heb ik altijd wat moeite mee. en vind ze vrij kostbaar

Beste Fleur, na telefonisch contact te hebben gehad was er gelukkig geen vuiltje aan de lucht en rijdt inmiddels weer zonder problemen rond, tot de volgende keer. Met vriendelijke groet Siebolt de Weerd

Over Autobedrijf S. de Weerd

Over Bosch Car Service S. de Weerd Heeft uw auto onderhoud, reparatie of een APK-keuring nodig en bent u opzoek naar een betrouwbaar autobedrijf? Dan bent u bij ons aan het goede adres! Autobedrijf S. de Weerd is een familiebedrijf wat opgericht is in 1969, in de loop van de jaren hebben wij een goede en betrouwbare naam weten op te bouwen in Bussum, Naarden en omstreken. Met een professioneel team van 4 monteurs (waaronder Siebolt de Weerd zelf) staan wij elke dag klaar om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Terwijl wij ervoor zorgen dat uw auto weer als een zonnetje rijdt kunt u wachten in onze ontvangstruimte met een heerlijk kopje koffie of thee met Wi-Fi. Om onze klanten van nog meer kwaliteit te garanderen, zijn wij sinds 2018 aangesloten bij Bosch Car Service. Door (ons) goed opgeleide personeel wordt er gewerkt met het beste gereedschap aan uw auto, ongeacht het merk van A tot Z. U kunt het zo gek niet bedenken of wij verzorgen of hebben het wel. Wij doen niet alleen de gewone werkzaamheden die met een auto gepaard gaan, maar wij kunnen u nog veel meer aanbieden. Zoals occasions op maat, het uitlijnen van uw auto wanneer het stuur niet meer in lijn staat met de banden, daarnaast zijn wij hybride en elektrische voertuigen specialist en kunnen wij storingen uitlezen van uw auto. Occasions De occasions bieden wij aan in samenwerking met andere bedrijven in de buurt, zodat u via ons uit een nog grotere collectie kunt kiezen. De occasions komen van verschillende locaties en staan niet bij ons in de showroom. Indien u interesse heeft in een occasion kunt u contact opnemen om een afspraak te maken voor bezichtiging. Mocht u opzoek zijn naar een auto en kunt u deze niet vinden in het assortiment? Laat dit dan vooral weten zodat wij opzoek kunnen gaan naar de geschikte match! De auto wordt door ons persoonlijk van te voren gecheckt en ook achteraf kunnen wij de zorg over het onderhandelen van u overnemen.