Netjes en vakkundig geholpen.

Mijn afspraak online ingepland en op de dag van de afspraak stond de leenauto klaar en kon snel mijn weg vervolgen. De auto werd via whatsapp en per mail netjes gereed gemeld. Kosten waren duidelijk en conform afspraak. S. De Weerd heeft er een vaste klant bij!

Telefonisch goed bereikbaar

Mijn eerste ervaring was iets minder omdat voordat ik toestemming had gegeven er al andere auto geklust was, maar dit hebben ze helemaal goed gemaakt door mee te denken. Nu mij raam het niet meer deed, hebben ze mij goed geholpen. Andere garages waren onduidelijk maar de Weerd wilde het snel oplossen omdat ze wisten dat het onprettig was. Ze kwamen erachter dat de apk ook gedaan moest worden en hebben dit gelijk ook gedaan! Heel blij mee!

Goede en snelle service!

Vriendelijke benadering en goede en snelle service!

Uitstekend goed

Uitstekend goed.

Snelle en vakkundige service

Bij De Weerd krijg je service zoals service bedoeld is. Vakkundige monteurs en een gastvrije receptie.

Goed, snel en prettige omgang

4 nieuwe banden

Vriendelijk, correct, goede prijs kwaliteit

Ontzettend fijn bedrijf waar ik met veel vertrouwen mijn camper laat onderhouden.

Siebolt is like a Bosch

Altijd topservice!

Ook voor hoge bussen en campers

Heel fijne ervaring, onze bus 2.85 hoog ongeveer kon nergens in de buurt gekeurd worden. We zijn heel blij dat we deze garage gevonden hebben. Ze zetten gewoon een stapje extra voor je. Heel prettig

Heel zorgvuldig altijd.

Wordt altijd met plezier en goed geholpen.

Altijd behulpzaam en meedenken

Alles is goed geregeld. Makkelijk online in te plannen en goed bereikbaar voor informatie. Verder altijd goed werk geleverd.

Super garage

Eerlijke garage die altijd meedenkt en goede service levert.

Top garage

Zo kom je ze niet veel meer tegen. Denken met je mee om voordelig tot een goede oplossing te komen. Betrouwbaar en ze nemen de tijd voor je. Ik was nog geen klant van ze, maar nu wel. Bedankt voor de snelle service.

Gewoon een hele fijne garage al 30 jaar!

Afspraak maken via site is prima,al is het vaak erg druk. Maar als er iets acuut is wordt altijd tijd gemaakt.

Vriendelijk, kundig en snel!

Vriendelijk, kundig en snel!

Super service en kwaliteit tegen reeële kosten

De auto met veel mankementen is gerepareerd met oog voor kwaliteit en niet kort door de bocht. Ik werd volledig op de hoogte gehouden en reparaties werden uitgevoerd binnen de kostenraming. Ruim voldoende expertise aanwezig voor de complexe problemen met mijn auto Fijne afhandeling.

Altyd goed

Fijne service

Goede en snelle service

De motor haperde terwijl ik op de snelweg reed. Ik kon meteen terecht bij garage De Weerd en na de reparatie werden de winterbanden ook nog even verwisseld zodat ik niet terug hoefde te komen daarvoor. Volgende dag alweer ophalen. Superfijn.

Goede service, duidelijke uitleg.

Weer een geweldige F1 bandenwissel

Weer super geholpen en op zeer korte termijn vanwege mijn reizen naar het buitenland geholpen. Weer hartelijk dank Siebolt en Arnold!, tot de volgende keer, groet Paul

Transparant en realistisch

De titel zegt het!

Snel, goed en niet duur

Ondanks geen afspraak vooraf kunnen maken, auto binnen een dag gerepareerd.

Onveranderd goed en prettig

Ik heb er een sterretje afgehaald: ze gebruiken een nieuwe app, waardoor ik de laatste nota niet kon openen. Nodig was dat trouwens niet, want ik vertrouw Siebolt en Arnold blindelings. Echt waar. Mijn email in NL is [email protected]

Altijd top service

Altijd goede adviezen en service.

zeer betrouwbaar en deskundig bedrijf!

Mijn auto had lakschade en was te oud om zonder all riskverzekering te laten spuiten (kosten 1500 a 2000 euro!). Gelukkig wist autobedrijf de Weerd het binnen een dag voor een zeer schappelijke prijs heel mooi bijna als nieuw te maken! Chapeau!

Over Autobedrijf S. de Weerd

Over Bosch Car Service S. de Weerd Heeft uw auto onderhoud, reparatie of een APK-keuring nodig en bent u opzoek naar een betrouwbaar autobedrijf? Dan bent u bij ons aan het goede adres! Autobedrijf S. de Weerd is een familiebedrijf wat opgericht is in 1969, in de loop van de jaren hebben wij een goede en betrouwbare naam weten op te bouwen in Bussum, Naarden en omstreken. Met een professioneel team van 4 monteurs (waaronder Siebolt de Weerd zelf) staan wij elke dag klaar om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Terwijl wij ervoor zorgen dat uw auto weer als een zonnetje rijdt kunt u wachten in onze ontvangstruimte met een heerlijk kopje koffie of thee met Wi-Fi. Om onze klanten van nog meer kwaliteit te garanderen, zijn wij sinds 2018 aangesloten bij Bosch Car Service. Door (ons) goed opgeleide personeel wordt er gewerkt met het beste gereedschap aan uw auto, ongeacht het merk van A tot Z. U kunt het zo gek niet bedenken of wij verzorgen of hebben het wel. Wij doen niet alleen de gewone werkzaamheden die met een auto gepaard gaan, maar wij kunnen u nog veel meer aanbieden. Zoals occasions op maat, het uitlijnen van uw auto wanneer het stuur niet meer in lijn staat met de banden, daarnaast zijn wij hybride en elektrische voertuigen specialist en kunnen wij storingen uitlezen van uw auto. Occasions De occasions bieden wij aan in samenwerking met andere bedrijven in de buurt, zodat u via ons uit een nog grotere collectie kunt kiezen. De occasions komen van verschillende locaties en staan niet bij ons in de showroom. Indien u interesse heeft in een occasion kunt u contact opnemen om een afspraak te maken voor bezichtiging. Mocht u opzoek zijn naar een auto en kunt u deze niet vinden in het assortiment? Laat dit dan vooral weten zodat wij opzoek kunnen gaan naar de geschikte match! De auto wordt door ons persoonlijk van te voren gecheckt en ook achteraf kunnen wij de zorg over het onderhandelen van u overnemen.