Uitstekend, maar ...........
Goedendag dames/ heren,
Mijn ervaring met Olthof was uitstekend, een warm en fijn ontvangst.
Hieronder de uitleg van de “maar”. Het is ten eerste geen kritiek, laat dat duidelijk zijn, zie het als positieve kritiek. Probeer als verkoper je te verdiepen in de technische info van de auto en pas dat toe in een verhaal. De situatie onlangs was, koffie, u kwam voor de Opel Astra sedan, daar staat hij en u wilt zeker proef rijden. Dit gedaan, historie na zelf navragen en doorgenomen, onderhandeling afgerond. Ik denk als je je als verkoper hier meer in verdiept, je zelf als verkoper en prettig gevoel krijgt, maar zeker naar de kopers toe. Als je op de deze manier elke keer een auto verkoop afrond, dan moet er toch een keer iets knakken in je. Leef je in de auto in, deel deze kennis en het is helemaal niet erg om fouten te maken, daar leer je van. Ook een kras die zichtbaar was en gemeld is, kan er zo uitgepoetst worden. Maar dit is niet gelukt, praat hier niet te snel overheen, kom met een gebaar. Niet alles draait om geld, een goede betrouwbare klantenkring bouw je op door eerlijkheid, betrouwbaarheid en kennis.
Nogmaals dit is positieve kritiek, ik ben blij met de auto ondanks deze feedback. Maar jullie zouden met deze feedback nog zoveel stappen kunnen maken en dus kunnen groeien als bedrijf. Dit bedoel ik niet in groter worden, maar meer kennis en dus plezier te beleven in de verkoop.
Gr,
Michael de Blok.
06 34 12 76 31